blijf bij je punt, het was toch aanranding.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
het is erg als een jongen met een van tevoren gesmeed plan een meisje dronken voert om sexueel bij haar dingen gedaan te krijgen
zo iemand is in mijn ogen niet veel waard
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
het is erg als een jongen met een van tevoren gesmeed plan een meisje dronken voert om sexueel bij haar dingen gedaan te krijgen
Ik vind het ook erg dat een jongen een meisje hardhandig beetpakt en haar vervolgens hardhandig onder de douch ramt en dan achteraf zegt dat het voor haar bestwil was.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:44 schreef riri het volgende:
[..]
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. En laatst kroop Brian toch op haar terwijl ze haar roes lag uit te slapen? Plus die keer dat ze stomdronken in coma lag, hij zijn vingers in een glas water doopte om vervolgens zijn lusten op haar te botvieren.
Serieus? Hoe triest als dat je seksbeleving is.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijn
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hoe vaak heeft ze nadia niet vertteld eerst wat te drinken dan doet het niet zo een pijn
ja dat is echt waar ze dronk altijd wat meer zodat ze de pijn minder voelde en ook was in al die tijd daar maar 3 x klaar gekomen .quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Hoe triest als dat je seksbeleving is.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mens, hou toch eens op met je gezwets
Ga anders lekker op VOL posten ofzo.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:50 schreef Smash-it het volgende:
I: Hoeveel tv momenten zijn er al vandaag?
J: 0 denk ik
Tja klaarkomen door een pompende lul in je reet gaat ook niet zo goed lukkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat is echt waar ze dronk altijd wat meer zodat ze de pijn minder voelde en ook was in al die tijd daar maar 3 x klaar gekomen .
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:53 schreef marky het volgende:
[..]
Tja klaarkomen door een pompende lul in je reet gaat ook niet zo goed lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |