ja gewoon ff het filmpje sturen is genoegquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Kan iemand een mailtje naar die gasten van Veronica sturen
wanneer dan ?????/quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef Ning het volgende:
Huub heeft Brian proberen te vergiftigen
adresje wie zijn deze gasten en naam? linkjequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
Niet gezegt en condoom hoefde nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:54 schreef avonne het volgende:
eh........ heeft Amanda gezegd "ga van me af?'
volgens mij zei ze dat een condoom niet hoefde
laat hem dat maar doen....het filmpje bewijst van begin tot eind dat het een aanranding was...Amanda heeft meerdere keren nee gezegd en er werd niet naar geluisterd.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef janny50 het volgende:
[..]
Nu moet Huub echt een advocaat in de arm nemen en haar en hem aanklagen, dit gaat nu echt tever!!!!
Hebben we hier het filmpje nog, ik mail die gasten dan zo! inclusief het echte verhaal en film.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef Scandalous het volgende:
http://www.veronicamagazine.nl/Contactpagina.htmlquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
adresje wie zijn deze gasten en naam? linkje
Dat heeft ze volgens mij niet gezegd nee. Condoom hoefde niet omdat ze niet all the way wilde gaan. Huub is toen gestopt. NIKS GEEN VERKRACHTING EN OF AANRANDING!!!!!!!!!quote:
film is bij jensen geweest alleen mocht brajen die nooit zienquote:
Niet alleen een filmpje, zou er een kort bondig verslag over Brian bijdoen, plus het filmpje van doucheincident...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
kunnen ze het gelijk naar de politie sturenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hebben we hier het filmpje nog, ik mail die gasten dan zo! inclusief het echte verhaal en film.
Daar heb ik maar een antwoordt op over dat drinken, ............ Ze zuipt het zelf op!!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:56 schreef riri het volgende:
[..]
laat hem dat maar doen....het filmpje bewijst van begin tot eind dat het een aanranding was...Amanda heeft meerdere keren nee gezegd en er werd niet naar geluisterd.
Op vol staat het van begin tot eind beschreven wat er zich heeft afgespeeld...en het ging van Huub veel en veel te ver.
Het was zelfs helemaal als plan opgezet om Amanda dronken te voeren
Waarom? Verwacht je dat ze de uitspraken van Brian gaan veranderen?? Het is een interview....quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:57 schreef riri het volgende:
[..]
kunnen ze het gelijk naar de politie sturen
iedereen kan zien dat Huub veel te ver is gegaan
filmpje was ook te zien bij jensen daar kun je ze ook naar verwijzen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hebben we hier het filmpje nog, ik mail die gasten dan zo! inclusief het echte verhaal en film.
en????????????quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:58 schreef janny50 het volgende:
[..]
Daar heb ik maar een antwoordt op over dat drinken, ............ Ze zuipt het zelf op!!!
En niet uit naam van FOK! graag... ik begin een beetje moe te worden van al die infantiele "ik mail/bel/fax" toestanden... ik weet dat ze op VOL schering en inslag waren maar op FOK! gelukkig niet...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |