Jonguh dat is wel aanranding jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:36 schreef Scandalous het volgende:
Veronicameneer gaat op de foto met Claire, om zijn vriend jaloers te maken
Zo'n lekkere ongewassen!quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
I: Is er nog iets wat jullie kunnen weggeven voor lezers om te winnen?
A: Een bikini van mij ofzo!
Ja, wel een stempel 'chemisch afval' erop hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil weer een bikini weggeven. Klein adviesje voor de interviewer. Plastic zakje er omheen.
Zet ze wel d'r handtekening erop?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil weer een bikini weggeven. Klein adviesje voor de interviewer. Plastic zakje er omheen.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
irir irir wat draai jij door, Amanda heeft er pas later een aanranding van gemaakt, nadat brian had haar had verteld dat ze was aangerand.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:31 schreef riri het volgende:
Amanda is nog niet geweest voor het interview
kunnen ze het meteen aan haar vragen en dat zullen ze wel doen ook
Dit tekent zo erg hoe Amanda denkt. die denkt alleen maar in dat soort dingen. die ziet zichzelf niet eens als volwaardig persoon die ziet zichzelf als stoeipoes en niet anders.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef Smash-it het volgende:
I: Is er nog iets wat jullie kunnen weggeven voor lezers om te winnen?
A: Een bikini van mij ofzo!
IEWL IEWL IEWL! Al zou ik geld toekrijgen..
De diepgang. Het is overweldigend..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:40 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogte en dieptepunten....
A: Hoogtepunt mn relaasie met Breien en dieptepunt het overlijden van haar hondje Nicky
Misschien kan Brian eerst even het kruis checkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |