Kan hier wel Het SCH Fantopicquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:48 schreef gronk het volgende:
Overigens, kunnen we het op de man spelen even laten, hoe leuk het ook is?
Jij vindt SCH mooi?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:50 schreef raptorix het volgende:
Ja SCH maar we hebben niet allemaal oneindige (overheids)budgetten om zulke mooie dingen als jou te maken.
Rutger is helemaal niet eng, het enige wat hij doet is vragen stellen die andere journalisten meestal niet durven te stellen. Moet je dat filmpje met Rutger en Rita verdonk eens kijken, dan zie je hoe het ook kan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het filmpje is genant. Maar wat zegt dat over haar portefeuille dan?
Ik zou trouwens ook dichtklappen van die Rutger, wat een eng ventje
Ze heeft een erg slechte p.r. maar dat wordt natuurlijk ook wel voortdurend gevoed.quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
Achter gesloten deuren doet ze het misschien heel goed (wat ik heb gezien van haar beleid suggereert bij mij iets anders overigens), maar als minister moet je draagvlak weten te creëren voor je plannen OOK bij het publiek.
Daarom snap ik best dat er wat mensen in Den Haag niet gelukkig zijn met dit optreden. En voordat je mij wil doen geloven dat in Den Haag niemand ongelukkig is met dit optreden: niet doen, ik weet beter.
Ja, inhoudsloze populisten onder elkaar, dat glijdt wel lekker natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef Merkie het volgende:
Moet je dat filmpje met Rutger en Rita verdonk eens kijken, dan zie je hoe het ook kan.
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, inhoudsloze populisten onder elkaar, dat glijdt wel lekker natuurlijk.
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse mediaquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).
Zeg, ik doe maar gemiddeld 1 post per dag op dit forum maar ik wil toch ff vragen of jij nou nooit moe wordt van jezelf?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse media
Rutger dweilt op Rita? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heeft er alles mee te maken. Rutger dweilt op Rita. Grappig dat mensen dat extreemrechtse GS altijd zo onkritisch benaderen en wel hun bek volhebben over de linkse media
Nee. Jij wel?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Zeg, ik doe maar gemiddeld 1 post per dag op dit forum maar ik wil toch ff vragen of jij nou nooit moe wordt van jezelf?
Waarom zou de Volkskrant objectief moeten zijn???quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rutger dweilt op Rita? Wat bedoel je daarmee?
Overigens is de reden dat GS minder kritisch benaderd wordt omdat GS niet bepaald objectief is en vaak een mening vormt terwijl de "linkse media" objectief zouden moeten zijn.
Ja, dat constateerde ik ook al. Ik vind dat vrij bizar. En voor zover ze besloten had om de voorlichters niet mee te nemen had er toch op zijn minst een beleidsmedewerker bij mogen zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:00 schreef SCH het volgende:
Maar dit interview is pijnlijk maar het ligt denk ik ook wel vooral aan haar voorlichters. Waar waren die in godsnaam? Waarom kan zo'n Rutger zomaar zijn gang gaan. Het zegt mij vooral iets over de afdeling voorlichting.
Maar ze is wel aangeschoten wild en ze zal bij politieke problemen niet snel worden gered. Integendeel.quote:Maar die suggestis over dat ze weg zou moeten en zo zijn onzinnig.
Hmm, ik dacht dat je het meer had over de verwijten dat de publieke omroepen (te) links zouden zijn, en dat je dus ook op de publieken omroepen doelde met "linkse media". Daar wordt volgens mij namelijk meer tegen geageerd dan tegen de Volkskrant.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zou de Volkskrant objectief moeten zijn???
Femke is wellicht een beter voorbeeld. En die laat zich ook nooit pakken door Rutger. Integendeel. Ze blijft sympathiek en Rutger komt nergens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Suprise me. Wat zijn nieuwe initiatieven die ontwikkeld zijn dankzij het beleid van Vogelaar. Welke wijk, wat was het probleem, wat gaat er precies gebeuren en wat gaat deze ingreep over pak m beet 10 jaar concreet opleveren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
Vogelaar heeft ze toch behoorlijk in beweging gekregen en op het niveau van de wijken gebeurt er enorm veel momenteel, het spettert aan alle kanten.
Precies, kwestie van met kritische vragen kunnen omgaan. Femke Halsema kan ik ook een stuk beter uitstaan dan Vogelaar, ondanks dan hun ideeën mij van allebei totaal niet aanstaan.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Femke is wellicht een beter voorbeeld. En die laat zich ook nooit pakken door Rutger. Integendeel. Ze blijft sympathiek en Rutger komt nergens.
Inderdaad, ik haalde het achterbakse of onbeschofte er ook niet helemaal uit hoor. "Klopt het dat u nu een spin-doctor heeft?" Nou nou, wat een onbeschofte vraag!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, gaat erom hoe je met een kritische vraag van een journalist omgaat (en die vraag van Rutger aan Vogelaar was niet eens zo kritisch).
Inderdaad, ik snap het probleem ook niet. Ze had gewoon moeten zeggen dat het neit klopt of wel klopt en dat ze al 3 x met hem van bil is geweest.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik haalde het achterbakse of onbeschofte er ook niet helemaal uit hoor. "Klopt het dat u nu een spin-doctor heeft?" Nou nou, wat een onbeschofte vraag!
Dat zou dan de tweede overduidelijke leugen van een minister in korte tijd zijn want iedereen weet dat geen kerel het daarop zou kunnen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap het probleem ook niet. Ze had gewoon moeten zeggen dat het neit klopt of wel klopt en dat ze al 3 x met hem van bil is geweest.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:30 schreef Cracka-ass het volgende:
Was zij ook niet degene die was gaan huilen na het falen van onderhandelingen met de woningbouwcooperaties? Letterlijk.
Nee?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef Tism het volgende:
Filmpje opgepikt en gezien op Ned.3 bij DWDD, Vrijdag, 18 April om 20:01 uur!..
ik denk hét tv-moment van 2008...quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:14 schreef Modus het volgende:
Sneu gedoe van die Rutger, beuk op zijn neus had ie moeten krijgen en eruit gezet. Ophoeren met die quasigrappige flauwekul.
Ach, AFA is prima, maar gaarne weer je grot in als de nazi's het hazenpad hebben gekozenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk hét tv-moment van 2008...
en over die beuk op zijn neus? ben je een afa ofzo?
Vanwaar deze suggestie?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
Veel mensen hebben nog steeds een volstrekt verkeerd beeld van Vogelaar - moedwillig en uit luiheid denk ik, omdat ze geen zin hebben zich er in te verdiepen.
Wat is er precies sneu gedoe aan dan. Een relevante, keurig geformuleerde vraag op volwassen toon herhalen? Volgens mij is dit prima verantwoorde journalistiek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:14 schreef Modus het volgende:
Sneu gedoe van die Rutger, beuk op zijn neus had ie moeten krijgen en eruit gezet. Ophoeren met die quasigrappige flauwekul.
En Femke Halsema dan? Die weert zich toch ook prima tegen deze jongeman? Hartstikke vermakelijk praatje hebben ze samen. Is dat dan ook een inhoudsloze populist?quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
gelukkig zet je er wel eenquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, AFA is prima, maar gaarne weer je grot in als de nazi's het hazenpad hebben gekozen
Zou op zich geweldig zijn...... maar ja, als je dan Albayrak als vervanger krijgt dan belanden we van de regen in de drup.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:03 schreef FJD het volgende:
Hier kan geen spindoctor meer iets aan redden. Nu het filmpje bij De Wereld Draait Door...
Vogelaar is binnen een paar weken weg zou mijn gok zijn.
Het heeft geen ene reet met journalistiek te maken. Minister of niet, je bent werkelijk aan niemand verplicht antwoord te geven als je dat niet wilt. Dit is gewoon provocerend gezuig van die kneus en dat weet iedereen. Het is dezelfde soort 'vanzelfsprekendheid' als zogenaamd BNers altijd maar mogen lastig vallen met de grootst mogelijke onzin en dan kwaad worden als die daar een keer níet in mee gaat. Rot op, dat bepaal je nu eenmaal niet voor een ander.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:27 schreef Chooselife het volgende:
Wat is er precies sneu gedoe aan dan. Een relevante, keurig geformuleerde vraag op volwassen toon herhalen? Volgens mij is dit prima verantwoorde journalistiek.
Vogelaar zwijgzaam over pr-adviseurquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:35 schreef t-8one het volgende:
Vanwaar eigenlijk al die heisa om spindokters?
Het kan toch helemaal geen kwaad om iemand achter je te hebben, voor wat steun en feedback hoe bepaalde dingen te brengen?
Ik bespeur enige assertiviteit. Had dat niet de oplossing geweest voor mevrouw Vogelaar? Een heel klein vleugje assertiviteit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Het heeft geen ene reet met journalistiek te maken. Minister of niet, je bent werkelijk aan niemand verplicht antwoord te geven als je dat niet wilt. Dit is gewoon provocerend gezuig van die kneus en dat weet iedereen. Het is dezelfde soort 'vanzelfsprekendheid' als zogenaamd BNers altijd maar mogen lastig vallen met de grootst mogelijke onzin en dan kwaad worden als die daar een keer níet in mee gaat. Rot op, dat bepaal je nu eenmaal niet voor een ander.
Punt is dus dat het uit het verkeerde potje komt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:45 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Vogelaar zwijgzaam over pr-adviseur
De SP reageerde meteen al boos over het bericht. ''Ik zie niet in waarom de belastingbetaler dit moet betalen", zo zei SP-Kamerlid Ronald van Raak. ''Het zijn PvdA-ministers die PvdA-adviseurs inhuren om een PvdA-probleem op te lossen. Daar komt vast een gepeperde rekening voor, en wat mij betreft gaat dat niet ten koste van de VROM-begroting. Deze uitgave mag de PvdA zelf opbrengen.'' Raak maakte zich ook boos over het feit dat de PvdA-bewindslieden ''elkaar weer eens baantjes toespelen.'
Verder is er niet zoveel mis mee, maar bij Vogelaar is er toch geen redden meer aan.
Ministers spreken namens het gehele kabinet. Minister en vice-premier Wouter Bos kan zich als partijleider al nauwelijks veroorloven om PvdA-propaganda te spuien, maar andere ministers kunnen zich dat helemaal niet veroorloven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik bespeur enige assertiviteit. Had dat niet de oplossing geweest voor mevrouw Vogelaar? Een heel klein vleugje assertiviteit.
Eigenlijk vind ik dat mevrouw had moeten toelichten waar de partij voor staat. Want de partij heeft het initatief genomen. Als je dat al niet eens kunt. Riekt naar de ultieme sneuheid.
Mijn vorige post is ook zo'n punt. Het komt vanuit de PvdA om dit te doen, niet vanuit het kabinet. Dit is een duidelijk bewijs van het gebrek aan dualisme bij die partij dus. En dan is het ook nog 's een PvdA'er die hiervoor wordt ingehuurd. Vriendjespolitiek ten top dus.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:52 schreef t-8one het volgende:
[..]
Punt is dus dat het uit het verkeerde potje komt.
En GS ziet weer eens kans om lekker te etteren.
Met dat gegaap en gebaar op de achtergrond? Mwâ.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:27 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Wat is er precies sneu gedoe aan dan. Een relevante, keurig geformuleerde vraag op volwassen toon herhalen? Volgens mij is dit prima verantwoorde journalistiek.
Dat is pnvolwassen (maar wel erg grappigquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met dat gegaap en gebaar op de achtergrond? Mwâ.
Een hol vat heeft geen inhoud.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:19 schreef SCH het volgende:
Maar verder ook een storm in een glas water en vooral een manier om het niet over de inhoud te hebben. Want dat interesseert al die GS-lezers natuurlijk geen roeptoeter.
quote:
Ze had inhoud kunnen geven aan het gesprek.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:19 schreef SCH het volgende:
Maar verder ook een storm in een glas water en vooral een manier om het niet over de inhoud te hebben. Want dat interesseert al die GS-lezers natuurlijk geen roeptoeter.
Rutger is hard en vaak zelfs irritant, maar hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef Xith het volgende:
Van mij had ze beveiligers mogen hebben om die kerel te laten afvoeren zeg...
Waarom zou media-training voor Vogelaar niet uit de staatsruif betaald mogen worden?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:45 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Vogelaar zwijgzaam over pr-adviseur
De SP reageerde meteen al boos over het bericht. ''Ik zie niet in waarom de belastingbetaler dit moet betalen", zo zei SP-Kamerlid Ronald van Raak. ''Het zijn PvdA-ministers die PvdA-adviseurs inhuren om een PvdA-probleem op te lossen. Daar komt vast een gepeperde rekening voor, en wat mij betreft gaat dat niet ten koste van de VROM-begroting. Deze uitgave mag de PvdA zelf opbrengen.'' Raak maakte zich ook boos over het feit dat de PvdA-bewindslieden ''elkaar weer eens baantjes toespelen.'
Verder is er niet zoveel mis mee, maar bij Vogelaar is er toch geen redden meer aan.
Dat klopt. Ze had dan misschien beter ook gewoon uit kunnen vallen: Hoe haal je het in je hoofd dat je recht zou hebben op een antwoord. Of geen commentaar zeggen. Of blijven herhalen dat je het een onbeschofte vraag vindt. Maar niet dit rare ontwijkgedrag.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:41 schreef Modus het volgende:
Het heeft geen ene reet met journalistiek te maken. Minister of niet, je bent werkelijk aan niemand verplicht antwoord te geven als je dat niet wilt. Dit is gewoon provocerend gezuig van die kneus en dat weet iedereen.
Ze is ook maar een mens. Ze sloeg blijkbaar dicht.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze had dan misschien beter ook gewoon uit kunnen vallen: Hoe haal je het in je hoofd dat je recht zou hebben op een antwoord. Of geen commentaar zeggen. Of blijven herhalen dat je het een onbeschofte vraag vindt. Maar niet dit rare ontwijkgedrag.
Jawel, een minister hoort dat niet te doen. We hebben het hier niet over de toiletjuffouw oid.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze is ook maar een mens. Ze sloeg blijkbaar dicht.
Misschien legt ze nog eens uit wat er met haar gebeurde.
Maar verder geen big issue toch?
Bij nader inzien zie ik hier een referentie naar haar eerdere ongeïnteresseerde houding toen ze zo achteraf op zo'n stoeltje zat half met haar ogen dicht te niksen, terwijl iemand een verhaal afstak.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Met dat gegaap en gebaar op de achtergrond? Mwâ.
Hoort? Waar staat dat dan geschreven? "Een minister hoort niet dicht te klappen"quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:53 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jawel, een minister hoort dat niet te doen. We hebben het hier niet over de toiletjuffouw oid.
Het is exemplarisch voor haar ridicule gedrag. Dat laatste is wèl een big issue.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien legt ze nog eens uit wat er met haar gebeurde.
Ministers horen niet dicht te slaan bij de eerste onwelgevallige vraag. Ik verwacht ook geen gewone mensen op ministersposten, want in dat geval: zet mij er dan maar neer.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Op zichzelf staand niet, maar er wordt al langere tijd getwijfeld aan de ministerskwaliteiten van Vogelaar. Er is niet voor niets een spindoctor op haar gezet.quote:Misschien legt ze nog eens uit wat er met haar gebeurde.
Dat schelden is weer zo typerend voor jouw soort rechtse kindjes. Maar je opmerking slaat nergens op, het heeft niets met een partij te maken. Voor jullie blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 12:56 schreef Bieder het volgende:
[..]
Het is geen big ussue voor jou omdat ze geheel toevallig van PvdA is. Als ze van CDA/VVD/PVV/TON was, dan stond je hier echter moord en brand te schreeuwen, schliemel dat je bent.
Wat is er ridicuul aan haar gedrag?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Het is exemplarisch voor haar ridicule gedrag. Dat laatste is wèl een big issue.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:01 schreef SCH het volgende:
Hoort? Waar staat dat dan geschreven? "Een minister hoort niet dicht te klappen"
Ministers horen niet te gaan schelden of te gaan vloeken, dat was veel erger geweest. In eerste instantie gaf ze ook antwoord maar die kwezel bleef maar doorzuigen en dan is zwijgen op zich beter dan heel erg gaan tieren.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Ministers horen niet dicht te slaan bij de eerste onwelgevallige vraag. Ik verwacht ook geen gewone mensen op ministersposten, want in dat geval: zet mij er dan maar neer.
Er is kritiek op haar p.r. en op die van Cramer. Niet zozeer op haar ministerkwaliteiten, daar is die spindoctor in ieder geval niet voor aangesteld.quote:Op zichzelf staand niet, maar er wordt al langere tijd getwijfeld aan de ministerskwaliteiten van Vogelaar. Er is niet voor niets een spindoctor op haar gezet.
Maar zo breng je het niet, je brengt het als een gegeven. Beter formuleren voortaanquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:03 schreef speknek het volgende:
[..]. Dat staat nergens geschreven, dat vinden wij.
Ik wil het eigenlijk nog breder maken, het is zij zelf die ridicuul is en gewoonweg minister onwaardig is. Zo'n beleidsplan van haar over probleemwijken is een broddelwerkje zonder enige ambitie met heldere doelstellingen, haar uitspraken zijn nietszeggend leeg en als klap op de vuurpijl slaat ze te vaak een pleefiguur tegen journalisten. Ridicuul dus.quote:
Hoort dat niet? Waar staat dat geschreven?!quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:04 schreef SCH het volgende:
Ministers horen niet te gaan schelden of te gaan vloeken, dat was veel erger geweest. In eerste instantie gaf ze ook antwoord maar die kwezel bleef maar doorzuigen en dan is zwijgen op zich beter dan heel erg gaan tieren.
Hoezo ineens? Ik ben altijd van mening dat je bepaalde kwaliteiten mag verwachten van mensen op de hoogste positie. Aanhanger van een kapitalistisch systeem heh.quote:En nu ineens weer geen gewone mensen
P.r. is m.i. een belangrijk onderdeel van ministerkwaliteiten. Leiderschap ook, resoluut iemand af kunnen kappen als diegene aan het zuigen is.quote:Er is kritiek op haar p.r. en op die van Cramer. Niet zozeer op haar ministerkwaliteiten, daar is die spindoctor in ieder geval niet voor aangesteld.
Kom op SCH, het is allang geen verrassing meer dat je mening over een gebeurtenis draait als de wind als het slachtoffer uit een andere groep komt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:02 schreef SCH het volgende:
Bovendien vond ik het ook raar maar ik zeg alleen dat het geen big issue is, dat is het toch ook niet??? Wat is er dan aan dan helemaal aan de hand
Dus je bent vierkant tegen Rita Verdonk?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom op SCH, het is allang geen verrassing meer dat je mening over een gebeurtenis draait als de wind als het slachtoffer uit een andere groep komt.
Mensen die ons land besturen zouden tot de top 5% van de meeste capabele mensen in het land moeten behoren. Als ze zo capabel zou zijn dan laat je je niet tot twee keer toe voor schut zetten tegenover amateurjournalisten. Dat maakt het filmpje duidelijk; dat Vogelaar niet capabel genoeg is om ons land te besturen. Ze kon haar beleid al niet verdedigen tegen Jort en ze kan een lastige journalist niet eens afwimpelen maar verzandt in kinderachtig gedrag.
Prima mening. Anderen vinden dat beleidsplan over de probleemwijken juist weer prima. Vooral mensen in die wijken zelf waarvan ik er veel, heel veel heb gesproken. En dat zijn doorgaans geen mensen die zo veel met Den Haag ophebben.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk nog breder maken, het is zij zelf die ridicuul is en gewoonweg minister onwaardig is. Zo'n beleidsplan van haar over probleemwijken is een broddelwerkje zonder enige ambitie met heldere doelstellingen, haar uitspraken zijn nietszeggend leeg en als klap op de vuurpijl slaat ze te vaak een pleefiguur tegen journalisten. Ridicuul dus.
Ze krijgen bakken met geld gepompt in hun wijk. Tuurlijk vinden ze dat prima.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima mening. Anderen vinden dat beleidsplan over de probleemwijken juist weer prima. Vooral mensen in die wijken zelf waarvan ik er veel, heel veel heb gesproken. En dat zijn doorgaans geen mensen die zo veel met Den Haag ophebben.
Over standpunten en haalbaarheid kun je nog wel lullen maar Rita staat een stuk zelfverzekerder voor de camera dan Vogelaar en je 'dienst' kunnen verkopen aan je 'klant' is ook belangrijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:11 schreef SCH het volgende:
Dus je bent vierkant tegen Rita Verdonk?
Suprise me. Wat zijn nieuwe initiatieven die ontwikkeld zijn dankzij het beleid van Vogelaar. Welke wijk, wat was het probleem, wat gaat er precies gebeuren en wat gaat deze ingreep over pak m beet 10 jaar concreet opleveren?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:12 schreef SCH het volgende:
Prima mening. Anderen vinden dat beleidsplan over de probleemwijken juist weer prima. Vooral mensen in die wijken zelf waarvan ik er veel, heel veel heb gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |