Morticia Adams en Cousin It zit op haar hoofd...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ze is nog zo onschuldig hier ....
Mooi gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef PeterNB het volgende:
Als ze 1 tot en met 4 punten mogen geven (1 voor de minst populaire, 4 voor de populairste)
bewoner, gok ik dat het er zo uit gaat zien:
......................brian.............amanda.........jaap..............claire.............huub
1punt.............h...................h...................a....................a...................b
2punten.........jj....................jj....................cc.................jj....................aa
3punten.........ccc...............ccc...............bbb................bbb...............jjj
4punten.........aaaa.............bbbb.............hhhh..............hhhh.............cccc
Maakt totaal:
c 12
b 11
h 10
j 9
a 8
Wordt Claire dus de winnaar![]()
Hahaha. Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Morticia Adams en Cousin It zit op haar hoofd...
Thanx chufi
Die gozer is toch leraar, dat kan hij niet makenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:30 schreef janny50 het volgende:
Joris gaat om 7 uur dus weg, en Sandy later?? Dan zou het dus idd zo kunnen zijn dat hij huub nog een knal verkoopt als Joris weg is.
geloof er ook niets van. zou leuk zijn maar neequote:Op woensdag 16 april 2008 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Chufi![]()
[..]
Mooi gedaan![]()
Maar dat gaat hem niet worden denk ik, Brian en Amanda gaan van ze lang zal zijn leven geen 3 punten aan Claire geven, ze kunnen ook niet 2 x 3 aan Jaap geven, dus zal waarschijnlijk de één 3 punten aan Jaap en de ander 3 punten aan Claire geven.
En Jaap 4 aan Huub, ik weet het niet
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:34 schreef Varen het volgende:
Die gozer is toch leraar, dat kan hij niet maken![]()
Ik snap trouwens niet, hoe zijn leerlingen hem kunnen verstaan
Dimitri zou ook komen.En Huub had toch een plan met Dimitri.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:41 schreef janny50 het volgende:
grrrrrrrrrrrr krijgen we weer die rachel vanavond, ook dat nog. gatver de gatver.
Huub is denk achter.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Huub, joris gaat over een half uurtje toch naar huis?
Wat een stelletje gajes aan die tafel zeg
Gezellig voor Joris ook, die was hem net ook al aan het zoeken.quote:
Vorige week had hij nog pijn aan zijn kut...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Smash-it het volgende:
Joris vindt Rachel 'echt eng'.
J: Voel je je nu ook vrouw?
R: Nee, natuurlijk niet..
Ja omdat zijn batterijen in zijn punani zatenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week had hij nog pijn aan zijn kut...
Maar diezelfde kut was wel netjes geschoren toch??quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Eng die Ricardo/Rachel, en ook zo sneu eigenlijk. Die gaat zo hard vallen als hij die villa uitmoet, al die aandacht die hij nu heeft is straks ineens weg. Die kan meteen door naar Slachtofferhulpquote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Smash-it het volgende:
Joris vindt Rachel 'echt eng'.
J: Voel je je nu ook vrouw?
R: Nee, natuurlijk niet..
En aan zijn tieten.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Joris is leuk , en zo met claire ook heel erg gezellie.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef Disana het volgende:
Joris probeert aan Claire's ogen af te zien of ze een eerlijk antwoord geeft als hij vraagt of de jurk een sluier heeft.
Ach welnee, dat is een beroepsaandachtsorgel, die staat na DGK gewoon weer fijn de doorbitch uit te hangen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Eng die Ricardo/Rachel, en ook zo sneu eigenlijk. Die gaat zo hard vallen als hij die villa uitmoet, al die aandacht die hij nu heeft is straks ineens weg. Die kan meteen door naar Slachtofferhulp
Zei hij dat echt zo?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Pammetje?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:41 schreef janny50 het volgende:
grrrrrrrrrrrr krijgen we weer die rachel vanavond, ook dat nog. gatver de gatver.
Joris is een charmeurquote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef janny50 het volgende:
[..]
Joris is leuk , en zo met claire ook heel erg gezellie.
O ja, hij is portier, dat is waar ookquote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, dat is een beroepsaandachtsorgel, die staat na DGK gewoon weer fijn de doorbitch uit te hangen.
Doe mij maar vijf van die bovenstequote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pammetje?![]()
[ afbeelding ]
*Tevens tvp*
50 mg is genoeg om een olifant onder zeil te krijgen hoor!quote:
Huub doet toch altijd precies het tegenovergestelde van wat een ander tegen hem zegt dus is ditt wel een goed advies.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Claire is een beetje bang voor de ontslagronde.
Huub heeft Joris om raad gevraagd, Joris adviseerde Huub die stomme Claire eruit te stemmen, vertelt hij tegen Claire
Je zal hem tegenkomen aan de deur van je favoriete feestje !!!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, dat is een beroepsaandachtsorgel, die staat na DGK gewoon weer fijn de doorbitch uit te hangen.
Waarbinnen?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zal hem tegenkomen aan de deur van je favoriete feestje !!!
Ik zou me echt in moeten houden en HEEL ERG goed moeten acteren om binnen te komen
Wat ik niet helemaal begrijp, waarom is de keuze van Huub beperkt tot Claire of Jaap? Is het verboden om Brian of Amanda eruit te stemmen?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Claire is een beetje bang voor de ontslagronde.
Huub heeft Joris om raad gevraagd, Joris adviseerde Huub die stomme Claire eruit te stemmen, vertelt hij tegen Claire
Het lijkt me dat de FEBO dat niet wenselijk acht.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp, waarom is de keuze van Huub beperkt tot Claire of Jaap? Is het verboden om Brian of Amanda eruit te stemmen?
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef janny50 het volgende:
[..]
Joris is leuk , en zo met claire ook heel erg gezellie.
Omdat het hokje dat niet toe staat en daarbij zullen B en A elkaar er nooit uit stemmenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp, waarom is de keuze van Huub beperkt tot Claire of Jaap? Is het verboden om Brian of Amanda eruit te stemmen?
Tuurlijk gaat dat gebeuren , die de mol moet nog ff goed geld vangen immers.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:04 schreef rooie3 het volgende:
Maar alles is dus in feite flauwekul.Er hoeft niemand meer weg voor het spel.Al dat gezeik over zwakke speler of niet is nergens meer voor nodig.Het publiek beslist en dat had iedereen kunnen weten.Ondanks dat hun altijd gezegd is dat er geen sms finale zou komen.
Dus uiteindelijk kan Huub niet eens Brian op de stoel zetten? Al houdt Amanda hem erin, het zou toch een keertje leuk zijn om Brian te zien zweten op die stoel, en alle argumenten van de anderen aan te moeten horen waarom ze hem er wel of niet in houden.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat het hokje dat niet toe staat en daarbij zullen B en A elkaar er nooit uit stemmen
Zal Huub het nu horen achter.Als Jaap het hoort loopt hij de hele avond te vloeken.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:08 schreef janny50 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat gebeuren , die de mol moet nog ff goed geld vangen immers.
Ik snap ook echt niet waarom dat niet al een keer gebeurd is, daarom denk ik toch ook echt dat ze Brian er niet op mogen zetten.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk kan Huub niet eens Brian op de stoel zetten? Al houdt Amanda hem erin, het zou toch een keertje leuk zijn om Brian te zien zweten op die stoel, en alle argumenten van de anderen aan te moeten horen waarom ze hem er wel of niet in houden.
Jammer!
Huub snapt gewoon niets van het hele spel. En Jaap die maar door blijft gaan dat Claire wegmoet. Het zijn een stel simpele zielen die A en B in een zetel naar de finale laten gaan. Onbegrijpelijk en met name met dank aan Jaap.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze moeten toch show maken ,ze maken ze achter alles wijs.De kijkcijfers vliegen omhoog deze weken zeggen ze tegen Jaap,die dan nog gekker gaat doen.Terwijl de kijkcijfers deze week echt slecht zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk kan Huub niet eens Brian op de stoel zetten? Al houdt Amanda hem erin, het zou toch een keertje leuk zijn om Brian te zien zweten op die stoel, en alle argumenten van de anderen aan te moeten horen waarom ze hem er wel of niet in houden.
Jammer!
Dit is natuurlijk echt van de gekkequote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef Scandalous het volgende:
Nou leuk dat ze Joris en Huub nog even samen laten eten voor hij weg moet.
Misschien wordt Huub wel gewaarschuwd voor de eerder gedane uitspraken van Sandy.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP @Chufi![]()
Waar blijft Huub? Dit is toch niet leuk voor Joris of beukt Sandy hem echt voor zijn muil omdat Huub er niet bij is?
Deze streams trekt een normaal mens toch niet? Wat een tuig aan tafel, behalve Joris en Claire dan hè?
Breien heeft er een keer gezeten en toen ging het helemaal mis idd, met de zelfgemaakte sigaren die Huub toen kapot maakte en naar hem toe gooide ...quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jammer!
Tuurlijk, vandaar dat ze gisteren niet boos was toen ze niet mee mocht met Claire, ze hebben haar dit uitje gegeven om haar zoet te houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:09 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
maar waar is Delletje![]()
[ afbeelding ]
Ahh Del heeft geshopt vanmiddag met Cementa; dat was haar beloofde uitje ipv de bruidsjurk uitzoeken.
[ afbeelding ]
Brian moet echt stijf staan van de pammetjes, meer dan normaal dus, wil hij de kritiek van andere kunnen verdragen.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
Jammer!
Dat bedoel ik! Zou toch voor ons streamers heel erg leuk zijn om dat nog een keertje mee te maken? Ze moeten ons toch ook wat gunnen?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Breien heeft er een keer gezeten en toen ging het helemaal mis idd, met de zelfgemaakte sigaren die Huub toen kapot maakte en naar hem toe gooide ...
Nee. Boze tongen beweren dat hij zijn ex-vriendin zou hebben geslagen. Maar zowel hij als zijn ex ontkennen in alle toonaarden en Carlos stapt naar de politie om te proberen een halt toe te roepen aan deze vuige aantijgingen.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef Scandalous het volgende:
Hey Carlos bij Boulevard, heeft klappen gekregen?
Ik irriteer me er scheef aan! Hoe onrechtvaardig, Joris moest al 7 uur weg en er word Huub dus nog geen 5 minuten gegund om even afscheid te nemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk echt van de gekke![]()
Joris moet zo weg en Huub zit al een uur achter.
moeten ze niet bij Huub zijn... maar bij Sandyquote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien wordt Huub wel gewaarschuwd voor de eerder gedane uitspraken van Sandy.
Van wie, een Huubfan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef Scandalous het volgende:
Hey Carlos bij Boulevard, heeft klappen gekregen?
Weet jij de uitslag van de PP al?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub snapt gewoon niets van het hele spel. En Jaap die maar door blijft gaan dat Claire wegmoet. Het zijn een stel simpele zielen die A en B in een zetel naar de finale laten gaan. Onbegrijpelijk en met name met dank aan Jaap.Ondertussen hebben B en A samen al 51% in de PP. Dus de winst lijkt voor hen.
Hoezo zijn meisje?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:11 schreef chufi het volgende:
Allen bedankt voor the compliments![]()
[ afbeelding ]
Joris gaat straks lekker op de bank kletsen met zn meisje en de juiste deurtjes opentrekken
Valt het niet op, dat huub heel vaak juist onder het eten naar de buren moet? Hij is denk ik te dik, moet minder eten?? Ik vind het aso dat hij niet eens ff met zijn broer aan tafel kan zitten, schandalig is dit.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef Scandalous het volgende:
Nou leuk dat ze Joris en Huub nog even samen laten eten voor hij weg moet.
Ooohh, ik had het half gehoord. Nou ja, dat deed hij vast uit beschermingquote:Op woensdag 16 april 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Boze tongen beweren dat hij zijn ex-vriendin zou hebben geslagen. Maar zowel hij als zijn ex ontkennen in alle toonaarden en Carlos stapt naar de politie om te proberen een halt toe te roepen aan deze vuige aantijgingen.
nee---waardeloos---Brianquote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de popipoll al geweest??? wat vinden jullie van het finale spel ?
wie denken jullie dat er gaat winnen ?
http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1145993/2/50/58094006quote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ach, hij heeft Lieke toch ook nooit Slieko genoemd?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Nee. Boze tongen beweren dat hij zijn ex-vriendin zou hebben geslagen. Maar zowel hij als zijn ex ontkennen in alle toonaarden en Carlos stapt naar de politie om te proberen een halt toe te roepen aan deze vuige aantijgingen.
Achteraan sluiten, kreng!quote:
Schrijf een brief naar de redactiequote:Op woensdag 16 april 2008 19:21 schreef janny50 het volgende:
[..]
Valt het niet op, dat huub heel vaak juist onder het eten naar de buren moet? Hij is denk ik te dik, moet minder eten?? Ik vind het aso dat hij niet eens ff met zijn broer aan tafel kan zitten, schandalig is dit.
You wish.quote:
Nou, ik rel niet mee, ik trek me terug uit de strijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo een geslaagde OP ?![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen dames !!
Ja maar, elke man ziet er belachelijk en hulpeloos uit op zo'n mooi paard, vooral met zo'n jostihelm opquote:Op woensdag 16 april 2008 19:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik rel niet mee, ik trek me terug uit de strijd.
Die foto op dat paard heeft de doorslag gegeven
In your dreamsquote:
Echt he? Hij hoeft niet eens zoveel expressie te tonen in zijn gezicht, die ogen zelf alleen al... zucht.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:27 schreef SHE het volgende:
Die ogen van Joris
Ik zou het levenslicht eruit kunnen zuigen
We wachten op de beuk van Sandy. Ik hoop dat hij het doet en Huub volledig uit zijn dak gaat.quote:
van mij mag Sandyquote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten op de beuk van Sandy. Ik hoop dat hij het doet en Huub volledig uit zijn dak gaat.![]()
![]()
Gastspelers mag je toch slaan zonder boete?
En nu maar hopen dat dit zijn laatste cap isquote:Op woensdag 16 april 2008 19:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is triest, kijkt triest en doet triest..
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten op de beuk van Sandy. Ik hoop dat hij het doet en Huub volledig uit zijn dak gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
You've just got to love the brothers van Ballegooy.
[ afbeelding ]
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
Enjoy!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:32 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik ga ervandoor! Moet zo Joris even ophalen in Eemnes.![]()
Kom vanavond ook niet meer terug, hier gaat de deur (niet) op slot.
Na zo'n uitspraak zou je toch eerder verwachten dat Sandy de villa verlaat voor Joris.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
Ik mis toch echt deze in de OP chufi... eerlijk is eerlijk![]()
[ afbeelding ]
Ik eis een ban!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Iedere avond hadden ze verhaaltjes met 4 en gisteren drie,....was echt grappig..quote:Op woensdag 16 april 2008 19:38 schreef avonne het volgende:
Wat zijn de bedtijdverhaaltjes? Nightshift van Nowlive?
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als Joris thuis komt en een COS openklikt schrikt hij zich dood, tienduizend caps van zichzelf icm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is mijn voodoo pop die blijkbaar goed werkt!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Breien een lui oog of is het de medicatie?
Bij de puntentelling zal dus alles van Jaap afhangen. En dat hele sms-gebeuren is zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op woensdag 16 april 2008 19:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind die punten verdeling niks tussen de bewoners en dan 14 dagen lang sms en voor je favo das lang hoor .maar wel in het voordeel voor Huub
Heeft Amanda terug gemept?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond met name die ogen van hem super, zijn ze zoiezo al maar hij keek Sandy recht in de ogen heel scherp aan!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Tijdens het afscheid kust Joris Sandy en neemt hem alle wind uit de zeilen. Het trash blijft aan tafel zitten en zwaait Joris niet uit.
Meer hoeven we toch niet te weten toch?
Erewoord, dit is puur natuur.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je hier mee gerommeld hebt.
eerlijk gezegd, dacht ik dat Sandy had gezegd dat hij Huub wilde gaan slaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Tijdens het afscheid kust Joris Sandy en neemt hem alle wind uit de zeilen. Het trash blijft aan tafel zitten en zwaait Joris niet uit.
Meer hoeven we toch niet te weten toch?
Wat heeft RTL deze site snel verwijderd.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:48 schreef fredfik het volgende:
http://medialog.blogspot.(...)teert-finale-de.html
er gaat volgende week dus niemand uit, 5 bewoners staat er
Dan heb je vanochtend de reacties van de dames niet gezienquote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Niks mis met die foto toch?
[ afbeelding ]
Vind 't wel schattig
Mmmm....ik zit regelmatig op MSN met hem, denk het wel, tiepe rustig maar kan enorm feestvieren.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
Dan neigt Jaap eerder naar Huub als naar Brian
Dimi terug mooie tv die gaan nog iets doen bij rat
@Kaat hebben we iets aan Ben???
Daar stond eerst een heel ander topic!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
En leef je uit:
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
Oh, hoe was die dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je vanochtend de reacties van de dames niet gezien
Van diep gedesillioneerd tot zwaar verontwaardigd dat ik zoiets durde te postenquote:
Site is er gewoon hoor. Gewoon via rtl.nl, op de hoofdpagina staat dat artikel... die andere link doet het gewoon niet fatsoenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft RTL deze site snel verwijderd.
Ben ook nog 3 dagen..... dat kan eigenlijkl nietquote:Op woensdag 16 april 2008 19:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mmmm....ik zit regelmatig op MSN met hem, denk het wel, tiepe rustig maar kan enorm feestvieren.
Dat laatste zal hem nu niet worden gezien Huub niet mag zuipen maar hij is zeer realistisch/down to earth.
Hij komt 3 dagen en ik denk wel dat hij heel nuchter advies gaat geven aan Huub.
Hij zal beslist niet gaan stoken of rare capriolen uit gaan halen vermoed ik.
Ps: hij is net als Huub nogal gek op de dames![]()
Bij mij nog 4 minutenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een irritante flapdrol is die Sandy.
Is het nog geen acht uur?
tuurlijk die debiel ziet geen realiteit meer.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:52 schreef Varen het volgende:
Brian: Hans en scheidsrechters hebben de wedstrijd gezien en ik zou gewonnen hebben op punten
Dat "schattige" is juist het probleem, en wat mij betreft die balletschoentjes ookquote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Niks mis met die foto toch?
[ afbeelding ]
Vind 't wel schattig
Nog 2 minuten en dan creap Sandy (ik moet steeds denken aan dat nepbier, Shandy geloof ik dat het heette en niet te pruimen dus komt mooi overeen).quote:Op woensdag 16 april 2008 19:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben ook nog 3 dagen..... dat kan eigenlijkl niet
3*3 dagen = totaal 9 (1 week = 7 dgn)..... dus eigenlijk zou Ben 1 dag mogen
Okeeejjjjj... het is 8 uur ..... kunnen we nu Sandy lozen
als hij vanavond komt en vrijdag weggaat?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben ook nog 3 dagen..... dat kan eigenlijkl niet
3*3 dagen = totaal 9 (1 week = 7 dgn)..... dus eigenlijk zou Ben 1 dag mogen
Okeeejjjjj... het is 8 uur ..... kunnen we nu Sandy lozen
ja niks dus............. ik dacht dat allleen theo nog komt volgende week 1 dagquote:Op woensdag 16 april 2008 19:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mmmm....ik zit regelmatig op MSN met hem, denk het wel, tiepe rustig maar kan enorm feestvieren.
Dat laatste zal hem nu niet worden gezien Huub niet mag zuipen maar hij is zeer realistisch/down to earth.
Hij komt 3 dagen en ik denk wel dat hij heel nuchter advies gaat geven aan Huub.
Hij zal beslist niet gaan stoken of rare capriolen uit gaan halen vermoed ik.
Ps: hij is net als Huub nogal gek op de dames![]()
PPs: hij vond lieke leuk![]()
dan moet je naar VOL.NL gaan met deze linkquote:
Zoals @Yvonne al schreef: In bed voel je daar niks van.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
Dat "schattige" is juist het probleem, en wat mij betreft die balletschoentjes ook
Taakstraf??? Heeft hij dat?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
8 uur!!!!![]()
Opzouten Sandy![]()
en veel plezier met je taakstraf
Er zijn fora die proberen meer leden te krijgen, op vol werkt het andersom volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef thundernoom het volgende:
[..]
dan moet je naar VOL.NL gaan met deze link
http://kleinefrankie.web-(...)hallo_frankie_l.html
vind snaptnix niet zo leuk
Preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals @Yvonne al schreef: In bed voel je daar niks van.![]()
Dat las ik hier vandaag of gister, maar ik weet niet wat hij uitgevreten heeftquote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Taakstraf??? Heeft hij dat?
Hoe kiezen ze dat volk toch uit hè, het is toch niet te geloven. En altijd de gasten voor Brian...
Nee dat weet ik wel, maar ik kan het niet van mijn netvlies krijgenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals @Yvonne al schreef: In bed voel je daar niks van.![]()
On Topic: Wat een butstreams.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
hallo febo het is 20.07 een auto graag voor die lamlul
He geef die jonge effe de tijd man.. Joris was ook 40 min later weg dan voorspeld ....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
hallo febo het is 20.07 een auto graag voor die lamlul
Hij moet eerst nog Huub rammen en mag daarna nog effe komen om afscheid te nemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef janny50 het volgende:
[..]
vergeet dat maar, vriendje van Brian he.Dat gaat nog wel ff duren.
Do I?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
You've just got to love the brothers van Ballegooy.
[ afbeelding ]
Alsof ik zit te wachten op nog een tukker met een alcoholprobleem. En bij deze heb je nog een tolk nodig ook..quote:
Nee Emma, jij gaat voor Lieke en Dido.quote:
Zal mij een zorg zijn, goede vriend en ja, we zullen inderdaad wel wat tukkertaal horen maar dat heeft dan ook wel weer wat!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsof ik zit te wachten op nog een tukker met een alcoholprobleem. En bij deze heb je nog een tolk nodig ook..
quote:
En Huub achter Ben gaan staan , kiekeboe, pak me danquote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Mooi Ben is aardig groot ,dus Huub je kan lekker gaan uitlokken.
Alles beter dan dat papioe nog wat taaltjequote:Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, goede vriend en ja, we zullen inderdaad wel wat tukkertaal horen maar dat heeft dan ook wel weer wat!
Ja dat zie ik dan liever als een geil paaldansende lieke die alle kerels afwerktquote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsof ik zit te wachten op nog een tukker met een alcoholprobleem. En bij deze heb je nog een tolk nodig ook..
Ik vind Ben een heerlijke droogkloot, mag dat wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef Kaat38 het volgende:
Zal mij een zorg zijn, goede vriend en ja, we zullen inderdaad wel wat tukkertaal horen maar dat heeft dan ook wel weer wat!
schat ik kan jou........... en je bent een zuiger ga lekker terug naar VOLquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen moer..
Avonden slap gelul over "neukn en zuupn"
Is ook wat voor te zeggen, kan ik rapper afkickenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja dat zie ik dan liever als een geil paaldansende lieke die alle kerels afwerkt
Toch niks mis mee?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen moer..
Avonden slap gelul over "neukn en zuupn"
Hoop echt niet dat die raddraaiers ,die daar de boel verzieken hierheen komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
schat ik kan jou........... en je bent een zuiger ga lekker terug naar VOL
ik zeg: hylarisch! in beiden opzichtenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Ben een heerlijke droogkloot, mag dat wel.![]()
De ST van VOL is er niet, ze moet toch wat?
Die zullen dan snel vertrokken zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop echt niet dat die raddraaiers ,die daar de boel verzieken hierheen komen.
Dido zal niet komen, maar Lieke wel en ze blijft een week!!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee Emma, jij gaat voor Lieke en Dido.
Darrel of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
pffffffffffff ben nou dan krijgen we voor brian ook nog iemand en dat zal wel netty zijn
daar zijn wij ook blij mee brajen mooi over de zeikquote:Op woensdag 16 april 2008 20:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dido zal niet komen, maar Lieke wel en ze blijft een week!!!!![]()
![]()
Wat kan je me ?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
schat ik kan jou........... en je bent een zuiger ga lekker terug naar VOL
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
LOL
Dat accent dat Huub nu heeft is echt vet grappig
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, het wachten is op Scofield en Donnatellie op FOK! Ik hoop dat de mods stand-by zijn.
On Topic: Sandy gaat weg........![]()
![]()
![]()
Dan ben ik wegquote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Holy shit, het wachten is op Scofield en Donnatellie op FOK! Ik hoop dat de mods stand-by zijn.
On Topic: Sandy gaat weg........![]()
![]()
![]()
Dat is een bijkomstig positief effectquote:Op woensdag 16 april 2008 20:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
daar zijn wij ook blij mee brajen mooi over de zeik![]()
![]()
Gaan we drie dagen horen dat accent, ik zeg: ik houw ervan!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Mooi! Sandy is zijn spullen aan het pakken.
Ik vind Ben wel lachen, een lekkere droogloot volgens mij. Geinig te horen hoe Huub zichzelf meteen zijn accent aanmeet.
Echt niet. Hier zijn we wat mondiger en hebben we gelukkig wat meer slagvaardige mods dan daar.quote:
Ach, laat me raden. Hij gaat de kids leren hoe je je agressie kunt beheersen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef Lady-night het volgende:
Brian komt zeker op de school bij Sandy.....tsja
Brugklas?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:34 schreef Lady-night het volgende:
Brian komt zeker op de school bij Sandy.....tsja
pa kwam joris halen denk ik?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef Deisyy het volgende:
Ben was om 7 uur al in Eemnes, is nog even naar De Witte Bergen gegaan en zag daar de pa van Huub.
Huub vraagt zich af wat zijn pa daar deed en baalt ervan dat hij er niet van wist.
Ja jo ik zit overal....waar het gezellig isquote:Op woensdag 16 april 2008 20:37 schreef Kaat38 het volgende:
Moooooooooi, dat nepbiertje is de tent uit, nu voor het leuke werk, Kaat geniet!
En ladynight, leuk dat jij ook hier bent, waardeer altijd jouw bijdrage.
Waar bleef nou die Sandy met zijn grote woorden dat hij Huub op zijn gezicht zou gaan slaan???quote:Op woensdag 16 april 2008 20:31 schreef Deisyy het volgende:
Mooi! Sandy is zijn spullen aan het pakken.
Ik vind Ben wel lachen, een lekkere droogkloot volgens mij. Geinig te horen hoe Huub zichzelf meteen zijn accent aanmeet.
Zo is dat.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:36 schreef Copycat het volgende:
Echt niet. Hier zijn we wat mondiger en hebben we gelukkig wat meer slagvaardige mods dan daar.
Maar genoeg over VOL. Sandy weg zonder handgemeen?
Ja daar is ie uitermate geschikt voor, NOT, hoe komt die mafketel daar in godsnaam bij , alsof scholen op die idioot zitten te wachten.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, laat me raden. Hij gaat de kids leren hoe je je agressie kunt beheersen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:40 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Waar bleef nou die Sandy met zijn grote woorden dat hij Huub op zijn gezicht zou gaan slaan???
Praatjes praatjes praatjes.
Trouwens... een hele goede avond FOK!
Dit is mijn eerste post hier op Fok.
Sorrie als ik misschien af en toe ergens wat fout plaats... maar moet het allemaal nog ff uitvogelen hier.
Pa zal wel weer besprekingen hebben gehad met de DGK-makers. Binnenkort zal het afgeluisterde gesprek wel ergens op een forum na te lezen zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:39 schreef grazygirl het volgende:
pa kwam joris halen denk ik?
Joris werd opgehaald door Annemarijn.quote:
Welkom , gezellig dat je meepost.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:40 schreef Anke78 het volgende:
he Margriet, gezelliequote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Een heel goede avond, dit is ook mijn eerste post op Fok!
Sandy is natuurlijk iemand van "Veel beloven, weinig geven, doet een dwaas in vreugde leven"quote:Op woensdag 16 april 2008 20:40 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Waar bleef nou die Sandy met zijn grote woorden dat hij Huub op zijn gezicht zou gaan slaan???
Praatjes praatjes praatjes.
Sorrie als ik misschien af en toe ergens wat fout plaats... maar moet het allemaal nog ff uitvogelen hier.
nou ben ik ook nieuwschierigquote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joris werd opgehaald door Annemarijn.
Huub dacht dat zijn vader misschien een gesprek achter had.
Hoi welkom, gezelliequote:Op woensdag 16 april 2008 20:40 schreef Anke78 het volgende:
[..]
Hallo MagrietV, welkom!!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
In badpak, dan gaat Jaap naakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef blomst het volgende:
Cementa mag de plaats van Jaap zijn pop innemen
Gezellig, jij ook welkom!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Volg je ook de streams? Of alleen de uitzending?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:51 schreef MargrietV het volgende:
Ben een vrouw, 61 jong en heb een heel heel lief hondje! Woon in den Haag en heb vanmiddag lekker op strand gezeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |