Er zijn fora die proberen meer leden te krijgen, op vol werkt het andersom volgens mijquote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef thundernoom het volgende:
[..]
dan moet je naar VOL.NL gaan met deze link
http://kleinefrankie.web-(...)hallo_frankie_l.html
vind snaptnix niet zo leuk
Preciesquote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals @Yvonne al schreef: In bed voel je daar niks van.![]()
Dat las ik hier vandaag of gister, maar ik weet niet wat hij uitgevreten heeftquote:Op woensdag 16 april 2008 20:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Taakstraf??? Heeft hij dat?
Hoe kiezen ze dat volk toch uit hè, het is toch niet te geloven. En altijd de gasten voor Brian...
Nee dat weet ik wel, maar ik kan het niet van mijn netvlies krijgenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoals @Yvonne al schreef: In bed voel je daar niks van.![]()
On Topic: Wat een butstreams.
quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
hallo febo het is 20.07 een auto graag voor die lamlul
He geef die jonge effe de tijd man.. Joris was ook 40 min later weg dan voorspeld ....quote:Op woensdag 16 april 2008 20:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
hallo febo het is 20.07 een auto graag voor die lamlul
Hij moet eerst nog Huub rammen en mag daarna nog effe komen om afscheid te nemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:10 schreef janny50 het volgende:
[..]
vergeet dat maar, vriendje van Brian he.Dat gaat nog wel ff duren.
Do I?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
You've just got to love the brothers van Ballegooy.
[ afbeelding ]
Alsof ik zit te wachten op nog een tukker met een alcoholprobleem. En bij deze heb je nog een tolk nodig ook..quote:
Nee Emma, jij gaat voor Lieke en Dido.quote:
Zal mij een zorg zijn, goede vriend en ja, we zullen inderdaad wel wat tukkertaal horen maar dat heeft dan ook wel weer wat!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsof ik zit te wachten op nog een tukker met een alcoholprobleem. En bij deze heb je nog een tolk nodig ook..
quote:
En Huub achter Ben gaan staan , kiekeboe, pak me danquote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Mooi Ben is aardig groot ,dus Huub je kan lekker gaan uitlokken.
Alles beter dan dat papioe nog wat taaltjequote:Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijn, goede vriend en ja, we zullen inderdaad wel wat tukkertaal horen maar dat heeft dan ook wel weer wat!
Ja dat zie ik dan liever als een geil paaldansende lieke die alle kerels afwerktquote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alsof ik zit te wachten op nog een tukker met een alcoholprobleem. En bij deze heb je nog een tolk nodig ook..
Ik vind Ben een heerlijke droogkloot, mag dat wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef Kaat38 het volgende:
Zal mij een zorg zijn, goede vriend en ja, we zullen inderdaad wel wat tukkertaal horen maar dat heeft dan ook wel weer wat!
schat ik kan jou........... en je bent een zuiger ga lekker terug naar VOLquote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen moer..
Avonden slap gelul over "neukn en zuupn"
Is ook wat voor te zeggen, kan ik rapper afkickenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja dat zie ik dan liever als een geil paaldansende lieke die alle kerels afwerkt
Toch niks mis mee?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen moer..
Avonden slap gelul over "neukn en zuupn"
Hoop echt niet dat die raddraaiers ,die daar de boel verzieken hierheen komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
schat ik kan jou........... en je bent een zuiger ga lekker terug naar VOL
ik zeg: hylarisch! in beiden opzichtenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Ben een heerlijke droogkloot, mag dat wel.![]()
De ST van VOL is er niet, ze moet toch wat?
Die zullen dan snel vertrokken zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 20:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop echt niet dat die raddraaiers ,die daar de boel verzieken hierheen komen.
Dido zal niet komen, maar Lieke wel en ze blijft een week!!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee Emma, jij gaat voor Lieke en Dido.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |