Dan heb je vanochtend de reacties van de dames niet gezienquote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Niks mis met die foto toch?
[ afbeelding ]
Vind 't wel schattig
Mmmm....ik zit regelmatig op MSN met hem, denk het wel, tiepe rustig maar kan enorm feestvieren.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef JEEtjuuh het volgende:
Dan neigt Jaap eerder naar Huub als naar Brian
Dimi terug mooie tv die gaan nog iets doen bij rat
@Kaat hebben we iets aan Ben???
Daar stond eerst een heel ander topic!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
En leef je uit:
Hoe zal de finale van DGK eruit zien?
Oh, hoe was die dan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan heb je vanochtend de reacties van de dames niet gezien
Van diep gedesillioneerd tot zwaar verontwaardigd dat ik zoiets durde te postenquote:
Site is er gewoon hoor. Gewoon via rtl.nl, op de hoofdpagina staat dat artikel... die andere link doet het gewoon niet fatsoenlijk.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft RTL deze site snel verwijderd.
Ben ook nog 3 dagen..... dat kan eigenlijkl nietquote:Op woensdag 16 april 2008 19:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mmmm....ik zit regelmatig op MSN met hem, denk het wel, tiepe rustig maar kan enorm feestvieren.
Dat laatste zal hem nu niet worden gezien Huub niet mag zuipen maar hij is zeer realistisch/down to earth.
Hij komt 3 dagen en ik denk wel dat hij heel nuchter advies gaat geven aan Huub.
Hij zal beslist niet gaan stoken of rare capriolen uit gaan halen vermoed ik.
Ps: hij is net als Huub nogal gek op de dames![]()
Bij mij nog 4 minutenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een irritante flapdrol is die Sandy.
Is het nog geen acht uur?
tuurlijk die debiel ziet geen realiteit meer.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:52 schreef Varen het volgende:
Brian: Hans en scheidsrechters hebben de wedstrijd gezien en ik zou gewonnen hebben op punten
Dat "schattige" is juist het probleem, en wat mij betreft die balletschoentjes ookquote:Op woensdag 16 april 2008 19:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
Niks mis met die foto toch?
[ afbeelding ]
Vind 't wel schattig
Nog 2 minuten en dan creap Sandy (ik moet steeds denken aan dat nepbier, Shandy geloof ik dat het heette en niet te pruimen dus komt mooi overeen).quote:Op woensdag 16 april 2008 19:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben ook nog 3 dagen..... dat kan eigenlijkl niet
3*3 dagen = totaal 9 (1 week = 7 dgn)..... dus eigenlijk zou Ben 1 dag mogen
Okeeejjjjj... het is 8 uur ..... kunnen we nu Sandy lozen
als hij vanavond komt en vrijdag weggaat?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:56 schreef Desii het volgende:
[..]
Ben ook nog 3 dagen..... dat kan eigenlijkl niet
3*3 dagen = totaal 9 (1 week = 7 dgn)..... dus eigenlijk zou Ben 1 dag mogen
Okeeejjjjj... het is 8 uur ..... kunnen we nu Sandy lozen
ja niks dus............. ik dacht dat allleen theo nog komt volgende week 1 dagquote:Op woensdag 16 april 2008 19:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mmmm....ik zit regelmatig op MSN met hem, denk het wel, tiepe rustig maar kan enorm feestvieren.
Dat laatste zal hem nu niet worden gezien Huub niet mag zuipen maar hij is zeer realistisch/down to earth.
Hij komt 3 dagen en ik denk wel dat hij heel nuchter advies gaat geven aan Huub.
Hij zal beslist niet gaan stoken of rare capriolen uit gaan halen vermoed ik.
Ps: hij is net als Huub nogal gek op de dames![]()
PPs: hij vond lieke leuk![]()
dan moet je naar VOL.NL gaan met deze linkquote:
Zoals @Yvonne al schreef: In bed voel je daar niks van.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
Dat "schattige" is juist het probleem, en wat mij betreft die balletschoentjes ook
Taakstraf??? Heeft hij dat?quote:Op woensdag 16 april 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
8 uur!!!!![]()
Opzouten Sandy![]()
en veel plezier met je taakstraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |