Ik eis een ban!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
Ik mis toch echt deze in de OP chufi... eerlijk is eerlijk![]()
[ afbeelding ]
Iedere avond hadden ze verhaaltjes met 4 en gisteren drie,....was echt grappig..quote:Op woensdag 16 april 2008 19:38 schreef avonne het volgende:
Wat zijn de bedtijdverhaaltjes? Nightshift van Nowlive?
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
Ik mis toch echt deze in de OP chufi... eerlijk is eerlijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als Joris thuis komt en een COS openklikt schrikt hij zich dood, tienduizend caps van zichzelf icm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, het is mijn voodoo pop die blijkbaar goed werkt!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Breien een lui oog of is het de medicatie?
Bij de puntentelling zal dus alles van Jaap afhangen. En dat hele sms-gebeuren is zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op woensdag 16 april 2008 19:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik vind die punten verdeling niks tussen de bewoners en dan 14 dagen lang sms en voor je favo das lang hoor .maar wel in het voordeel voor Huub
Heeft Amanda terug gemept?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Retorische vraag neem ik aan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond met name die ogen van hem super, zijn ze zoiezo al maar hij keek Sandy recht in de ogen heel scherp aan!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Tijdens het afscheid kust Joris Sandy en neemt hem alle wind uit de zeilen. Het trash blijft aan tafel zitten en zwaait Joris niet uit.
Meer hoeven we toch niet te weten toch?
Erewoord, dit is puur natuur.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je hier mee gerommeld hebt.
eerlijk gezegd, dacht ik dat Sandy had gezegd dat hij Huub wilde gaan slaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:42 schreef beequeen het volgende:
Tijdens het afscheid kust Joris Sandy en neemt hem alle wind uit de zeilen. Het trash blijft aan tafel zitten en zwaait Joris niet uit.
Meer hoeven we toch niet te weten toch?
Wat heeft RTL deze site snel verwijderd.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:48 schreef fredfik het volgende:
http://medialog.blogspot.(...)teert-finale-de.html
er gaat volgende week dus niemand uit, 5 bewoners staat er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |