http://forum.fok.nl/rde/post_reply/1145993/2/50/58094006quote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de popipoll al geweest??? wat vinden jullie van het finale spel ?
wie denken jullie dat er gaat winnen ?
Ach, hij heeft Lieke toch ook nooit Slieko genoemd?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
Nee. Boze tongen beweren dat hij zijn ex-vriendin zou hebben geslagen. Maar zowel hij als zijn ex ontkennen in alle toonaarden en Carlos stapt naar de politie om te proberen een halt toe te roepen aan deze vuige aantijgingen.
Achteraan sluiten, kreng!quote:
Schrijf een brief naar de redactiequote:Op woensdag 16 april 2008 19:21 schreef janny50 het volgende:
[..]
Valt het niet op, dat huub heel vaak juist onder het eten naar de buren moet? Hij is denk ik te dik, moet minder eten?? Ik vind het aso dat hij niet eens ff met zijn broer aan tafel kan zitten, schandalig is dit.
You wish.quote:
Nou, ik rel niet mee, ik trek me terug uit de strijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoezo een geslaagde OP ?![]()
![]()
![]()
![]()
Rellen dames !!
Ja maar, elke man ziet er belachelijk en hulpeloos uit op zo'n mooi paard, vooral met zo'n jostihelm opquote:Op woensdag 16 april 2008 19:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik rel niet mee, ik trek me terug uit de strijd.
Die foto op dat paard heeft de doorslag gegeven
In your dreamsquote:
Echt he? Hij hoeft niet eens zoveel expressie te tonen in zijn gezicht, die ogen zelf alleen al... zucht.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:27 schreef SHE het volgende:
Die ogen van Joris
Ik zou het levenslicht eruit kunnen zuigen
We wachten op de beuk van Sandy. Ik hoop dat hij het doet en Huub volledig uit zijn dak gaat.quote:
van mij mag Sandyquote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten op de beuk van Sandy. Ik hoop dat hij het doet en Huub volledig uit zijn dak gaat.![]()
![]()
Gastspelers mag je toch slaan zonder boete?
En nu maar hopen dat dit zijn laatste cap isquote:Op woensdag 16 april 2008 19:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is triest, kijkt triest en doet triest..
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We wachten op de beuk van Sandy. Ik hoop dat hij het doet en Huub volledig uit zijn dak gaat.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
You've just got to love the brothers van Ballegooy.
[ afbeelding ]
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de popipoll al geweest??? wat vinden jullie van het finale spel ?
wie denken jullie dat er gaat winnen ?
Enjoy!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:32 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik ga ervandoor! Moet zo Joris even ophalen in Eemnes.![]()
Kom vanavond ook niet meer terug, hier gaat de deur (niet) op slot.
Na zo'n uitspraak zou je toch eerder verwachten dat Sandy de villa verlaat voor Joris.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
Ik mis toch echt deze in de OP chufi... eerlijk is eerlijk![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |