Ik snap ook echt niet waarom dat niet al een keer gebeurd is, daarom denk ik toch ook echt dat ze Brian er niet op mogen zetten.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk kan Huub niet eens Brian op de stoel zetten? Al houdt Amanda hem erin, het zou toch een keertje leuk zijn om Brian te zien zweten op die stoel, en alle argumenten van de anderen aan te moeten horen waarom ze hem er wel of niet in houden.
Jammer!
Huub snapt gewoon niets van het hele spel. En Jaap die maar door blijft gaan dat Claire wegmoet. Het zijn een stel simpele zielen die A en B in een zetel naar de finale laten gaan. Onbegrijpelijk en met name met dank aan Jaap.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp, waarom is de keuze van Huub beperkt tot Claire of Jaap? Is het verboden om Brian of Amanda eruit te stemmen?
Ze moeten toch show maken ,ze maken ze achter alles wijs.De kijkcijfers vliegen omhoog deze weken zeggen ze tegen Jaap,die dan nog gekker gaat doen.Terwijl de kijkcijfers deze week echt slecht zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk kan Huub niet eens Brian op de stoel zetten? Al houdt Amanda hem erin, het zou toch een keertje leuk zijn om Brian te zien zweten op die stoel, en alle argumenten van de anderen aan te moeten horen waarom ze hem er wel of niet in houden.
Jammer!
Dit is natuurlijk echt van de gekkequote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef Scandalous het volgende:
Nou leuk dat ze Joris en Huub nog even samen laten eten voor hij weg moet.
Misschien wordt Huub wel gewaarschuwd voor de eerder gedane uitspraken van Sandy.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP @Chufi![]()
Waar blijft Huub? Dit is toch niet leuk voor Joris of beukt Sandy hem echt voor zijn muil omdat Huub er niet bij is?
Deze streams trekt een normaal mens toch niet? Wat een tuig aan tafel, behalve Joris en Claire dan hè?
Breien heeft er een keer gezeten en toen ging het helemaal mis idd, met de zelfgemaakte sigaren die Huub toen kapot maakte en naar hem toe gooide ...quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jammer!
Tuurlijk, vandaar dat ze gisteren niet boos was toen ze niet mee mocht met Claire, ze hebben haar dit uitje gegeven om haar zoet te houdenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:09 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
maar waar is Delletje![]()
[ afbeelding ]
Ahh Del heeft geshopt vanmiddag met Cementa; dat was haar beloofde uitje ipv de bruidsjurk uitzoeken.
[ afbeelding ]
Brian moet echt stijf staan van de pammetjes, meer dan normaal dus, wil hij de kritiek van andere kunnen verdragen.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
Jammer!
Dat bedoel ik! Zou toch voor ons streamers heel erg leuk zijn om dat nog een keertje mee te maken? Ze moeten ons toch ook wat gunnen?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Breien heeft er een keer gezeten en toen ging het helemaal mis idd, met de zelfgemaakte sigaren die Huub toen kapot maakte en naar hem toe gooide ...
Nee. Boze tongen beweren dat hij zijn ex-vriendin zou hebben geslagen. Maar zowel hij als zijn ex ontkennen in alle toonaarden en Carlos stapt naar de politie om te proberen een halt toe te roepen aan deze vuige aantijgingen.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef Scandalous het volgende:
Hey Carlos bij Boulevard, heeft klappen gekregen?
Ik irriteer me er scheef aan! Hoe onrechtvaardig, Joris moest al 7 uur weg en er word Huub dus nog geen 5 minuten gegund om even afscheid te nemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk echt van de gekke![]()
Joris moet zo weg en Huub zit al een uur achter.
moeten ze niet bij Huub zijn... maar bij Sandyquote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien wordt Huub wel gewaarschuwd voor de eerder gedane uitspraken van Sandy.
Van wie, een Huubfan?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:15 schreef Scandalous het volgende:
Hey Carlos bij Boulevard, heeft klappen gekregen?
Weet jij de uitslag van de PP al?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub snapt gewoon niets van het hele spel. En Jaap die maar door blijft gaan dat Claire wegmoet. Het zijn een stel simpele zielen die A en B in een zetel naar de finale laten gaan. Onbegrijpelijk en met name met dank aan Jaap.Ondertussen hebben B en A samen al 51% in de PP. Dus de winst lijkt voor hen.
Hoezo zijn meisje?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:11 schreef chufi het volgende:
Allen bedankt voor the compliments![]()
[ afbeelding ]
Joris gaat straks lekker op de bank kletsen met zn meisje en de juiste deurtjes opentrekken
Valt het niet op, dat huub heel vaak juist onder het eten naar de buren moet? Hij is denk ik te dik, moet minder eten?? Ik vind het aso dat hij niet eens ff met zijn broer aan tafel kan zitten, schandalig is dit.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:10 schreef Scandalous het volgende:
Nou leuk dat ze Joris en Huub nog even samen laten eten voor hij weg moet.
Ooohh, ik had het half gehoord. Nou ja, dat deed hij vast uit beschermingquote:Op woensdag 16 april 2008 19:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Boze tongen beweren dat hij zijn ex-vriendin zou hebben geslagen. Maar zowel hij als zijn ex ontkennen in alle toonaarden en Carlos stapt naar de politie om te proberen een halt toe te roepen aan deze vuige aantijgingen.
nee---waardeloos---Brianquote:Op woensdag 16 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
is de popipoll al geweest??? wat vinden jullie van het finale spel ?
wie denken jullie dat er gaat winnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |