Morticia Adams en Cousin It zit op haar hoofd...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ze is nog zo onschuldig hier ....
Mooi gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 18:06 schreef PeterNB het volgende:
Als ze 1 tot en met 4 punten mogen geven (1 voor de minst populaire, 4 voor de populairste)
bewoner, gok ik dat het er zo uit gaat zien:
......................brian.............amanda.........jaap..............claire.............huub
1punt.............h...................h...................a....................a...................b
2punten.........jj....................jj....................cc.................jj....................aa
3punten.........ccc...............ccc...............bbb................bbb...............jjj
4punten.........aaaa.............bbbb.............hhhh..............hhhh.............cccc
Maakt totaal:
c 12
b 11
h 10
j 9
a 8
Wordt Claire dus de winnaar![]()
Hahaha. Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Morticia Adams en Cousin It zit op haar hoofd...
Thanx chufi
Die gozer is toch leraar, dat kan hij niet makenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:30 schreef janny50 het volgende:
Joris gaat om 7 uur dus weg, en Sandy later?? Dan zou het dus idd zo kunnen zijn dat hij huub nog een knal verkoopt als Joris weg is.
geloof er ook niets van. zou leuk zijn maar neequote:Op woensdag 16 april 2008 18:26 schreef Deisyy het volgende:
Chufi![]()
[..]
Mooi gedaan![]()
Maar dat gaat hem niet worden denk ik, Brian en Amanda gaan van ze lang zal zijn leven geen 3 punten aan Claire geven, ze kunnen ook niet 2 x 3 aan Jaap geven, dus zal waarschijnlijk de één 3 punten aan Jaap en de ander 3 punten aan Claire geven.
En Jaap 4 aan Huub, ik weet het niet
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:34 schreef Varen het volgende:
Die gozer is toch leraar, dat kan hij niet maken![]()
Ik snap trouwens niet, hoe zijn leerlingen hem kunnen verstaan
Dimitri zou ook komen.En Huub had toch een plan met Dimitri.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:41 schreef janny50 het volgende:
grrrrrrrrrrrr krijgen we weer die rachel vanavond, ook dat nog. gatver de gatver.
Huub is denk achter.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:35 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Huub, joris gaat over een half uurtje toch naar huis?
Wat een stelletje gajes aan die tafel zeg
Gezellig voor Joris ook, die was hem net ook al aan het zoeken.quote:
Vorige week had hij nog pijn aan zijn kut...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Smash-it het volgende:
Joris vindt Rachel 'echt eng'.
J: Voel je je nu ook vrouw?
R: Nee, natuurlijk niet..
Ja omdat zijn batterijen in zijn punani zatenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Vorige week had hij nog pijn aan zijn kut...
Maar diezelfde kut was wel netjes geschoren toch??quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Eng die Ricardo/Rachel, en ook zo sneu eigenlijk. Die gaat zo hard vallen als hij die villa uitmoet, al die aandacht die hij nu heeft is straks ineens weg. Die kan meteen door naar Slachtofferhulpquote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Smash-it het volgende:
Joris vindt Rachel 'echt eng'.
J: Voel je je nu ook vrouw?
R: Nee, natuurlijk niet..
En aan zijn tieten.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Joris is leuk , en zo met claire ook heel erg gezellie.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef Disana het volgende:
Joris probeert aan Claire's ogen af te zien of ze een eerlijk antwoord geeft als hij vraagt of de jurk een sluier heeft.
Ach welnee, dat is een beroepsaandachtsorgel, die staat na DGK gewoon weer fijn de doorbitch uit te hangen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Eng die Ricardo/Rachel, en ook zo sneu eigenlijk. Die gaat zo hard vallen als hij die villa uitmoet, al die aandacht die hij nu heeft is straks ineens weg. Die kan meteen door naar Slachtofferhulp
Zei hij dat echt zo?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Pammetje?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:41 schreef janny50 het volgende:
grrrrrrrrrrrr krijgen we weer die rachel vanavond, ook dat nog. gatver de gatver.
Joris is een charmeurquote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef janny50 het volgende:
[..]
Joris is leuk , en zo met claire ook heel erg gezellie.
O ja, hij is portier, dat is waar ookquote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, dat is een beroepsaandachtsorgel, die staat na DGK gewoon weer fijn de doorbitch uit te hangen.
Doe mij maar vijf van die bovenstequote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pammetje?![]()
[ afbeelding ]
*Tevens tvp*
50 mg is genoeg om een olifant onder zeil te krijgen hoor!quote:
Huub doet toch altijd precies het tegenovergestelde van wat een ander tegen hem zegt dus is ditt wel een goed advies.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Claire is een beetje bang voor de ontslagronde.
Huub heeft Joris om raad gevraagd, Joris adviseerde Huub die stomme Claire eruit te stemmen, vertelt hij tegen Claire
Je zal hem tegenkomen aan de deur van je favoriete feestje !!!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, dat is een beroepsaandachtsorgel, die staat na DGK gewoon weer fijn de doorbitch uit te hangen.
Waarbinnen?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je zal hem tegenkomen aan de deur van je favoriete feestje !!!
Ik zou me echt in moeten houden en HEEL ERG goed moeten acteren om binnen te komen
Wat ik niet helemaal begrijp, waarom is de keuze van Huub beperkt tot Claire of Jaap? Is het verboden om Brian of Amanda eruit te stemmen?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Claire is een beetje bang voor de ontslagronde.
Huub heeft Joris om raad gevraagd, Joris adviseerde Huub die stomme Claire eruit te stemmen, vertelt hij tegen Claire
Het lijkt me dat de FEBO dat niet wenselijk acht.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal begrijp, waarom is de keuze van Huub beperkt tot Claire of Jaap? Is het verboden om Brian of Amanda eruit te stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |