Je bent bij mij nog een vraagtekentjequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef neggix het volgende:
Geen FOK! erin he
Ik maak nu wel alvast een kanaaltje aan
Dan begin ik 20:10 uur...
Wil jij mij ook toevoegen?quote:
Jij bij mij ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:57 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Je bent bij mij nog een vraagtekentje![]()
3866-8110-4445
altijd een add terug, tot je op je limiet van 30 zitquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:07 schreef DanielSmith het volgende:
Teeveepee!!
10 voor half 9 maak ik er wel een aan. Dan wachten we tot half 9 en dan gaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:10 schreef neggix het volgende:
Zat niemand in net, dus dan maar zo ff he
Of maken we zo nog een room aan?
jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:48 schreef MuRKie het volgende:
zitten jullie nu via je wii op dit forum te rikketikken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kunt vrijspelen. Dat is wel erg tof.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:58 schreef Rikketik het volgende:
Ik zie trouwens net dat je...GoeienmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kunt vrijspelen. Dat is wel erg tof.![]()
Dan is de rest gekapt denk ik, is mij ook overkomen. Lag 2e en de nummer 1 hield er mee op. Er was ook nog een 3e speler en schijnbaar is die ook weggegaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:52 schreef Ivo1986 het volgende:
huh? results are determinte ofzoiets kreeg ik, daarna kreeg ik 15 punten en werd eruit gegooid :S
Dank u, ben anders niet de enigequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:33 schreef EvilMarc het volgende:
Genoeg voor vandaag![]()
Neggix heeft zichzelf wel bewezen!
Dat was echt een stoere Grand Prix, stond voor de laatste race nog 3e en in de laatste race heb ik alles rechtgetrokkenquote:
Fok!kers zijn gewoon superieure gamersquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef Kokstra het volgende:
Merken jullie trouwens ook dat het veel makkelijker is om te winnen als je online niet tegen fokkers speelt?
Opzeker!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Fok!kers zijn gewoon superieure gamers
Ik vind de manual mode ook klote, je kunt wel nog intems vasthouden, daarvoor moet je de Z ingedrukt houden (Wiimote+nun)quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:41 schreef Webby het volgende:
Ik oefen nu al de hele avond met manual. Maar ik rij 10x langzamer. Je moet sliden in veel bochten, anders ga je niet scherp genoeg, maar als je slide en iemand raakt je lig je om?? En je kan geen items meer achter je kart vasthouden als je manual gebruikt?
Jup, ook vanmiddag gekregen, zit sindsdien op 470 gewonnenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef donderopman het volgende:
Heeft iemand Birdo al? ik heb hem vanmiddag gekregen.. iets met 250 x online spelen ofzo
Staat hier altijd op manual, veel beter als je het door heb.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik vind de manual mode ook klote, je kunt wel nog intems vasthouden, daarvoor moet je de Z ingedrukt houden (Wiimote+nun)
Ik rijd dan gemiddeld 10 sec langzamer
Ik vind het wel cool als je in een race met 12 man zit, en 4-5 man hebben FOK! voor hun naam staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja heel fok zit echt altijd een meter achter de 1ste te groeperen en elkaar naar de klote te helpen
F34R M3!quote:WFC Friends races
94 wins / 54 losses![]()
![]()
Race Count: 224
Race Rating:7169
![]()
Tricks count: 1445
Wins: 900 / 372 Losses
Times first: 89 times (oftewel circa 30%)![]()
![]()
Je mii naam aan passen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:01 schreef bierjoost het volgende:
Hoe kan je je naam veranderen? Met andere woorden: Hoe zet ik er Fok! voor. En hoe werkt dat met friendcodes sharen? Je moet elkaar wel toevoegen. PMen jullie elkaar als je iemand heb toegevoegd?
Ik rij met het stuurtjequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik vind de manual mode ook klote, je kunt wel nog intems vasthouden, daarvoor moet je de Z ingedrukt houden (Wiimote+nun)
Ik rijd dan gemiddeld 10 sec langzamer
Niet naar die amateurs luisteren, ik rijd ook gewoon met het stuurtje en ik rijd ze er allemaal uitquote:
Heb je ook even mijn ghost data toegestuurd van Coconut Mall, maar mijn tijd is 2:26, dus een seconde langzamerquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:44 schreef SnuggLe het volgende:
Kreeg net mijn eerste Ghost Data challenge: Coconut Mall, 2:40 van Raymond. 15seconden eraf geredenZie net in de ranking dat ik daarmee van alle 'friends' 4e sta met 2:25! Netjes!
Overigens, die stats zijn wel leuk!
Zie hier:
[..]
F34R M3!![]()
![]()
Dat is balen, als je met 2e punten aftrek krijgt. Ik heb er namelijk ook last vanquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk 7000+ rating zeg. Eerder verloor ik iedere keer net een wedstrijd en verloor weer punten. het is wel lastig om het zo hoog te houden. 2e worden kan je al punten kosten.
tof. Ik hoop je binnenkort weer een snellere tijd te kunnen terugturenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef Kokstra het volgende:
Heb je ghost data van N64 Mario Raceway ontvangen Saviour, was erg pittig maar heb inmiddels een verbeterde tijd teruggestuurd![]()
Koopa Cape, Yoshi Falls en DK Mountain opgestuurdquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie stuurt mij wat time trials?
Die heb ik niet ontvangen, maar bij twee reed ik er wel bijquote:Op woensdag 16 april 2008 00:45 schreef Tweek het volgende:
Stoppen als je goed gaat dus na een reeks schandelijke nederlagen stop ik er vandaag weer mee.
Was weer leuk om door heel fok in gemaakt te worden.
Chanty als je drie blauwe schildjes op je kreeg in maple treetop, 2 daarvan waren van mij
Ah ja die map met gaten waar ik steeds in reed.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik niet ontvangen, maar bij twee reed ik er wel bij![]()
![]()
Ik heb trouwens officiëel een grafhekel aan DK Mountain.
da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ah ja die map met gaten waar ik steeds in reed.
Het is mij wel duidelijk geworden dat ik vroeger mk snes had moeten spelen, vooral die ghost valley, daar raad ik meer naast de baan als op.
Subtiele trap terwijl ik op de grond lig, het is meer dat al die andere zo groot zijn en mij er af duwen en ik alleen maar champigonnetjes krijg waar door ik mezelf de baan af mieter en geen bullit bill krijg en die wel steeds bij andere zie langs komen smoesjes, al gaat driften meestal wel okequote:Op woensdag 16 april 2008 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.
Dat is zo'n rot circuit hè.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat is balen, als je met 2e punten aftrek krijgt. Ik heb er namelijk ook last van
1.19? Ik mag hopen dat je 2:19 bedoelt......!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef gamefreek het volgende:
@ Snuggle: Probeer die 1.19 van mij dan maar eens te verbeteren op Coconut Mall
Mee eens!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 01:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb trouwens officiëel een grafhekel aan DK Mountain.
Dat is wel een leuk idee jaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef SnuggLe het volgende:
Ik moet zeggen dat die time trials wel leuk zijn! Kunnen we niet iedere week een baan kiezen ofzo en dan kijken wie er op tijdstip x de snelste tijd heeft? Dat zijn ook leuke trialsDie Friends-top10 is ideaal.
Sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef SnuggLe het volgende:
1.19? Ik mag hopen dat je 2:19 bedoelt......!!!![]()
Echt zo irritant. Gister begonnen op 5500 punten, zat eindelijk op de 7000 punten. Twee keer achter elkaar Luigi Circuit met 12 man. Eerste keer kon ik het nog enigszins beperken tot 3e. Tweede keer hele weg eerste, lag een paddestoeltje op weg dus kon jump nemen, vlak ervoor bliksemsflits, waardoor ik over gras moet opstarten. Vervolgens blauw schild die dan wel de plaatsen 2 t/m 4 meeneemt. Kut Yoshi die serieus de hele rit laatste lag wint en ik word laatste (200 punten eraf).quote:Mee eens!!!
Ik heb overigens een grafhekel aan alle parcours waarbij 'skills' niet veel uitmaken, maar alleen maar geluk. Waar je als je 1e ligt zeker weet dat je in de laatste bocht nog 7e wordt. Oftewel:
- Mario Circuit
- Yoshi Falls
- Luigi Circuit
etc...
Ook een van de weinige circuits, waarmee ik met een kart sneller ben dan met een motor. Met een kart drift ik hem zo'n beetje helemaal en met de motor heb ik dat nog niet onder de knie.quote:da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.
Inderdaad, bij die tracks lig ik in het begin nog redelijk vooraan, maar altijd in de laatste ronde rijden 2 bullet bills me omver en rijden er ook nog even een paar lui over mij heen omdat zij een star hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mee eens!!!
Ik heb overigens een grafhekel aan alle parcours waarbij 'skills' niet veel uitmaken, maar alleen maar geluk. Waar je als je 1e ligt zeker weet dat je in de laatste bocht nog 7e wordt. Oftewel:
- Mario Circuit
- Yoshi Falls
- Luigi Circuit
etc...
nee dan knal je zelf toch had ik gelezen. nog nooit geprobeerd zelf trouwens. maar misschien blokkeren ze wel als je ze net op tijd weggooit recht voor het schlild?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
Alleen die nepvraagtekens blokkeren dus mooi geen rooie schildjes als je 'm achter je hangt
Nope, ook dan gaat het rode schildje er gewoon doorheen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee dan knal je zelf toch had ik gelezen. nog nooit geprobeerd zelf trouwens. maar misschien blokkeren ze wel als je ze net op tijd weggooit recht voor het schlild?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5926quote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
weet iemand of er ook een goedkope usb-ethernet stekker is voor de wii, die van Nintendo zelf kost 30 pleuro, ze hebben er vast wel een van een 3rd party bedrijfje... ik word echt flauw van dat gedisconnect en die netwerk errors
Ik denk dat de meesten manual gebruiken voor meer controle en het voordeel van de mini-boosts die je uit een goede drift krijgt. Ik heb zelf eerlijk gezegd nog geen automatic geprobeerdquote:Op woensdag 16 april 2008 10:48 schreef Mythik het volgende:
Hoi,
Ik speel dit spel sinds vrijdag en heb gister het manual driften even geprobeerd maar heb hier nog wat moeite mee. Bij de meeste banen blijf ik nog steeds snellere tijden krijgen met automatic driften. Nog even blijfen oefenen denk ik, vooral het sturen in bochten vind ik manual erg wennen. Gebruiken de meeste mensen eigenljik de manual of de automatic mode ?
Je moet je Mii zelf aanpassen, vanuit het Wii-menu (dus nog voordat je t spel opstart)quote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe kan ik trouwens m'n naam aan passen, ik heb gezocht, maar ik kan het echt nergens vindenBij License settings kan ik enkele me Mii aanpassen.....
ff bestellen vanaafquote:Op woensdag 16 april 2008 10:47 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5926
$ 18,30 = ¤ 11,57 incl. verzenden. Duurt wel ongeveer twee weken voor dat je hem hebt, maar het is een hele betrouwbare website. Is ook ergens een topic over.
Bij Mii Channel en dan je mii slepen naar bewerkenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe kan ik trouwens m'n naam aan passen, ik heb gezocht, maar ik kan het echt nergens vindenBij License settings kan ik enkele me Mii aanpassen.....
Ik vind het sturen bij automatic een stuk makkelijker je mist alleen wel de boosts inderdaad. Het lukt mij alleen nog niet om met de manual een goede tijd neer te zetten. Als ik de Time trials van de betere spelers bekijk zie ik alleen wel dat ze bijna allemaal manual driften. Ik blijf alleen vaak moeite houden met het sturen in scherpe niet ruime bochten waarbij ik bij het gebruik van de drift knop de zijkanten te vaak blijf rammen. Toch maar ff blijven oefenenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten manual gebruiken voor meer controle en het voordeel van de mini-boosts die je uit een goede drift krijgt. Ik heb zelf eerlijk gezegd nog geen automatic geprobeerd
Och ja, maar natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je moet je Mii zelf aanpassen, vanuit het Wii-menu (dus nog voordat je t spel opstart)
Edit: Lama, lig te pitten:')quote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het driften op manual staan, ik merk nu ook, dat wanneer ik de Wiimote- Nunchuck setup gebruikt dat het driften stukken fijner gaat dan met het WiiWheel. Ik ben nu druk bezig met de schade in te halen die het WiiWheel me gebracht heeftquote:Op woensdag 16 april 2008 10:59 schreef Mythik het volgende:
[..]
Ik vind het sturen bij automatic een stuk makkelijker je mist alleen wel de boosts inderdaad. Het lukt mij alleen nog niet om met de manual een goede tijd neer te zetten. Als ik de Time trials van de betere spelers bekijk zie ik alleen wel dat ze bijna allemaal manual driften. Ik blijf alleen vaak moeite houden met het sturen in scherpe niet ruime bochten waarbij ik bij het gebruik van de drift knop de zijkanten te vaak blijf rammen. Toch maar ff blijven oefenen
Ik zit nu steeds rond de 6000 punten te klooien ben alleen bang dat als ik nu overga op manual dat mijn puntenaantal flink gaat dalenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het driften op manual staan, ik merk nu ook, dat wanneer ik de Wiimote- Nunchuck setup gebruikt dat het driften stukken fijner gaat dan met het WiiWheel. Ik ben nu druk bezig met de schade in te halen die het WiiWheel me gebracht heeftDan heb ik het over de 4400 punten
Ik zit nu op 4650
Dat is juist de bedoeling om het spannend te houden. Nu heb je al dat er online best veel goede spelers zijn, als je daar als nieuwe tussen komt zou je niets kunnen winnnen. Door de items kun je ook als slechte speler in het begin af en toe een goed resultaat neerzetten. Op de lange termijn halen de beste racers de punten toch wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Biancavia het volgende:
Het is ook altijd wel heel opvallend dat als je achteraan zit, krijg je allemaal hele goeie dingen uit de vraagtekenblokken en als je vooraan rijdt alleen maar groene schildjes of bananen.
Als je eerste rijdt is dat meestal nog een groter nadeel dan een voordeel, want vlak voor de finish ben je gewoon altijd de pisang.
Ik heb een paar time trials gewonnen van manual rijdersquote:Op woensdag 16 april 2008 10:59 schreef Mythik het volgende:
[..]
Ik vind het sturen bij automatic een stuk makkelijker je mist alleen wel de boosts inderdaad. Het lukt mij alleen nog niet om met de manual een goede tijd neer te zetten. Als ik de Time trials van de betere spelers bekijk zie ik alleen wel dat ze bijna allemaal manual driften. Ik blijf alleen vaak moeite houden met het sturen in scherpe niet ruime bochten waarbij ik bij het gebruik van de drift knop de zijkanten te vaak blijf rammen. Toch maar ff blijven oefenen
Klopt wel, alleen zie ik maar weinig mensen online die goed kunnen racen, veel winnen door items ed, dat is ook waar Mario Kart over gaat maar als ik in de laatste 2 bochten zonder items nog makkelijk een paar mensen met score 7000+ kan inhalen puur door mini turbo + wheelie dan zijn ze zo goed nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling om het spannend te houden. Nu heb je al dat er online best veel goede spelers zijn, als je daar als nieuwe tussen komt zou je niets kunnen winnnen. Door de items kun je ook als slechte speler in het begin af en toe een goed resultaat neerzetten. Op de lange termijn halen de beste racers de punten toch wel.
Genoeg banen waar je mensen zoek kan rijden zonder items hoor... Tis maar ff net hoe je met je turbo's en route omgaat... Zijn zat mensen met 7000+, dat is echt niet alleen gelukquote:Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen zie ik maar weinig mensen online die goed kunnen racen, veel winnen door items ed, dat is ook waar Mario Kart over gaat maar als ik in de laatste 2 bochten zonder items nog makkelijk een paar mensen met score 7000+ kan inhalen puur door mini turbo + wheelie dan zijn ze zo goed nog niet.
Ahh, dan ga ik die ff terugpakkenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:27 schreef TheStar het volgende:
Hey neggix, kheb je record op DK's Snowboard Cross verslagen, heb je de ghostdata toegestuurd
Ja, graag, doe maar! :-)quote:
Moet je wel een boost hebben, is beetje korrellig daarbinnen. Ik gebruik 'm soms, maar ga eigenlijk meteen na die bocht weer naar beneden, terwijl je nog een stukje verder kan rijden volgens mij. K ga vanavond weer eens kijkenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Trouwens: Zag ik nou dat je kunt afsnijden bij de Coconut Mall, net bovenaan de 1e roltrap???
En zo ja, scheelt dat veel tijd????
Klopt, scheelt niks, je remt daar namelijk automatisch af, net als bij de shortcut bij Maple Treeway. Maargoed, misschien als je een paddo gebruikt daar? Heb het nog niet zo vaak geprobeerdquote:Op woensdag 16 april 2008 14:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja, graag, doe maar! :-)
Dat verschil tussen automatic en manual, gaat dat dus alleen voor het driften???? Dat wist ik niet eensHij staat bij mij nog op automatic. Toch eens proberen of het toch echt sneller gaat met manual.
Trouwens: Zag ik nou dat je kunt afsnijden bij de Coconut Mall, net bovenaan de 1e roltrap???
En zo ja, scheelt dat veel tijd????
Gewoon die hele bocht daar afsnijden en door het zand jaquote:Op woensdag 16 april 2008 14:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Moet je wel een boost hebben, is beetje korrellig daarbinnen. Ik gebruik 'm soms, maar ga eigenlijk meteen na die bocht weer naar beneden, terwijl je nog een stukje verder kan rijden volgens mij. K ga vanavond weer eens kijken
Bij die N64 Mario Circuit zag ik trouwens gister een paar van de fokkers aan het einde (vóór die grote groene buis) een shortcut nemen? Of was dat gewoon boosten over 't gras heen?
Mezelf net weer ingehaald.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:03 schreef neggix het volgende:
[..]
Been there, done that
3 sec erafNu nog die Mark inhalen met z'n 2:19
Welke track gaat dit nou over?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mezelf net weer ingehaald.
02:15:257 nu
Jij had anders weer een goeie tijd opgestuurd voor GCN Mario Circuit, alleen zul je toch nog iets harder moeten gaanquote:Op woensdag 16 april 2008 15:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Klopt, scheelt niks, je remt daar namelijk automatisch af, net als bij de shortcut bij Maple Treeway. Maargoed, misschien als je een paddo gebruikt daar? Heb het nog niet zo vaak geprobeerd![]()
Iemand nog ghost data die ie wil opsturen? Ben nu nog bezig gamefreek te verbeteren op Luigi Circuit en Saviour op N64 Mario Raceway (damn wat een goede tijden allebei) en wil ook nog wel even wat met een andere baan proberen
Thnx, zie em nog niet, zal wel ff duren...quote:Op woensdag 16 april 2008 15:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
DK's Snowboard Cross
Had de ghost al gestuurd Neggix
2:19:741 Alleen een andere vriend staat nog voor mequote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij had anders weer een goeie tijd opgestuurd voor GCN Mario Circuit, alleen zul je toch nog iets harder moeten gaan![]()
Iemand trouwens al in de buurt gekomen van 2.19 op Coconut Mall?
2:24 dus neequote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij had anders weer een goeie tijd opgestuurd voor GCN Mario Circuit, alleen zul je toch nog iets harder moeten gaan![]()
Iemand trouwens al in de buurt gekomen van 2.19 op Coconut Mall?
3 keer raden wie die vriend isquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef neggix het volgende:
[..]
2:19:741 Alleen een andere vriend staat nog voor meop 0.2 sec
Kheb hem nog maar eens gestuurd, geen idee of het lang moet duren of niet, maar goed, in het slechtste geval heb je nu 2 dezelfde challengesquote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef neggix het volgende:
[..]
Thnx, zie em nog niet, zal wel ff duren...
Kan ik mooi eens ff wat gaan unlocken
Elke keer, aaah ff 1 ghost challenge, en hup, ben je weer online bezig ipv unlocken
Ik doe mee! Maak jij de kamer aan? Heb ik jou al tussen m'n vrienden? Zo nee, m'n friendcode is: 2492-4235-2620quote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond 20:00 FOK! Karting!
Kamer gaat open om: 20:00
Eerste Grand Prix start om 20:10
Chatten terwijl je in de room wacht?
http://www.chatmaker.net/chatap/rooms/FokMarioKart/
Ja, zoiets dacht ik alquote:
Ik ben erbij. Hoe werkt zo'n room? Staat die in het Mario Kanaal?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond 20:00 FOK! Karting!
Kamer gaat open om: 20:00
Eerste Grand Prix start om 20:10
Chatten terwijl je in de room wacht?
http://www.chatmaker.net/chatap/rooms/FokMarioKart/
Mocht je hem verbeteren moet je je Ghost maar eens opsturen, zal ik die baan eens serieus gaan rijdenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:09 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik alWist alleen niet zeker of jij of marc het was
Zal eens kijken wat ik vannacht kan doen
Weet niet of ik er vanavond bij ben, moet ff zien...
Jij ben mijn laatste vraagtekenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een room geopend, iemand zin om mee te doen?
Ja, teringzooiquote:
Goud halen in alle 100CC grand prix.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Hoe unlock je trouwens je eigen mii voor online?
Gezelligquote:Op woensdag 16 april 2008 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga ook nog ff oefenen![]()
Vanavond ben ik er ook wel bij, weet nog niet hoe laat
Er zit wel een competitie modus in, alleen is dat nog niet actief, wellicht zal dat gelijkenis hebben met die mission mode uit de DS serie?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat de Missies uit Mario Kart hebben gehaald, want dat was tof. Dat had de DS versie ook.
Niet hier, want ik moet nog 1 100cc halen en heb al wel m'n Mii karakterquote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Goud halen in alle 100CC grand prix.
Klopt, je moet alleen de Special Cup halen in 100cc en dan heb je Mii (outfit A)quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Niet hier, want ik moet nog 1 100cc halen en heb al wel m'n Mii karakter
Ik kreeg hem iig pas toen ik alles op goud hadquote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Het is ook goud halen bij de special cup, niet allemaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dat diegene op ALLE GP's (dus alle Cups) tegen de CPU minstens één ster heeft behaald als rankingquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef GGMM het volgende:
Wat betekend die ster achter iemand z'n naam??
Haha, ik heb mijn broertje weer ingehaald!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef Necrodeath het volgende:
Pffff, moest ik ff wat boodschappen doen voor het eten vanavond, ik natuurlijk ff mn Wii aan laten staan, zou terug zijn in 45 min ofzo.
Is mijn broertje erachter gekropen, met mijn Driver's License de tijd ingehaald op DK Snowboard Cross met 2 seconden. Hoe irritant ik dit ook vind, tis wel een aardige tijd
Nu elke keer in een continental race met 5/6 man daarvan word ik wel steeds 2e maarja met 12 manquote:Op woensdag 16 april 2008 17:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GezelligIk zou zeggen: doe je best want dat heb je (zeker met een race tegen FOK!kers) wel nodig
Hmm, dat is een uitdatingquote:Op woensdag 16 april 2008 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dat diegene op ALLE GP's (dus alle Cups) tegen de CPU minstens één ster heeft behaald als ranking
Ook net ff geplukt van GF:quote:Op woensdag 16 april 2008 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, dat is een uitdatingZag net iemand met 2 sterren rijden, knap gedaan van diegene.
Thnx, dat wordt nog even oefenen dusquote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook net ff geplukt van GF:
Have a star by your nickname
Playing extraordinarily well in Grand Prix races can produce a Star Ranking upto 3 at the end results instead of the standard "C, B or A."
Collecting these stars in all Grand Prix's adds a Star Icon next to your name in WiFi Races and on the Results Screen for your opponents to see.
(Note: Say, if you get a Three star rating in every Grand Prix except one which you got a One star rating in. You would get a One starred nickname until you manage to upgrade the rank.)
Oh sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, dat wordt nog even oefenen dus
Ik zit nu bij FoK!Tamara in de race btw
//edit: en net als ik mee wil doen gaat ze weg
Doe dat, ik zal jou ook toevoegenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
@GGMM: Zal ik je btw ook ff toevoegen?
Jahoor, dat kan ik zeker wel voor je doen!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:20 schreef saskia_89 het volgende:
vanmiddag ook weer ff bezig geweest met dingen te unlocken. Zou iemand mij trouwens ook een paar trials willen sturen, eens kijken of ik ze kan verbeteren, (zou wel niet, maar proberen kan geen kwaad:P).
Okejquote:Op woensdag 16 april 2008 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat, ik zal jou ook toevoegenzal ff iemand verwijderen die mij nog niet toegevoegd heeft want ik heb al 30 mensen.
Die is wel goed volgens mijquote:
Tot zo danquote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OkejMn code staat iig in mn sig
Zometeen over 10 a 15 min ga ik off op PC en on op MK
Heb ik soms ook, gewoon ff wachten en dan nog een keer proberenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
ik krijg elke keer de melding:
You were unable to join this Friend
Please wait and try again laterwaarom ??
Een van ons opent een kamer en die kan je dan joinen (te herkennen aan een paarse smiley van degene die de kamer heeft geopend)quote:
Waarschijnlijk zitten er al 12 mensen in.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
ik krijg elke keer de melding:
You were unable to join this Friend
Please wait and try again laterwaarom ??
Rokenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ff ter info: ik speel max 2 GP's achter elkaar (als we straks online gaan) daarna neem ik ff pauze (roken/drinken pakken/wc etc.) dus bij deze(Daarna speel ik natuurlijk verder!)
Ohhhhquote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er al 12 mensen in.
moet helaas zo even eten maken, mn vriend komt om 19.00 thuisquote:Op woensdag 16 april 2008 18:39 schreef GGMM het volgende:
Oké, zal ik zo een kamer openen? Wie doet er allemaal mee? Snuggle, Bong, Tamaartje?
Ik heb jou toegevoegd, maar ik ken mijn FC niet uit het hoofd, hij staat wel tot 2 keer toe in het FrienCode-topic (zie OP van dit topic daarvoor).quote:Op woensdag 16 april 2008 18:42 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die mij al heeft toegevoegd dan?
Ik sta er wel ergens tussen de friend codes topic maar hier komt die weer:
5069-4078-4223
Zeg ff als je me hebt toegevoegd, want kheb geen zin om lui onnodig toe te voegen
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatiequote:Op woensdag 16 april 2008 18:36 schreef Chanty87 het volgende:
Oooooh sneaky!Net SNES Mario Circuit 3, echt vlak voor de finish doe ik ff een wheelie en ben ik eerste
![]()
Scheelde echt HEEL weinig, wat zal die jap boos zijn geweest
Haha ja! Heerlijke track, die Dry Dry Ruins. Dynamische baan, veel driften, en flink wat afkortingen mogelijk met een boostje.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Zero2Nine het volgende:
Potje tegen Necrodeath en Rikketik gespeeld vanmiddag. Necro, Dry Dry Desert is zeker jouw favoriete baan?
't Was echt verrassend want ik zag echt niet wie er eerste werd, pas toen ik de tussenstand zag bleek dat ik 'm toch net voorbij had gesjeest. Geweldigquote:Op woensdag 16 april 2008 18:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatieOp DK's snowcross ook zo'n leuke actie, met een 3 x turbotoad op het nippertje langs zo'n irritante Fransman
Da's irritant ja, en met 11 anderen in een race heb je sowieso veel meer kans om geraakt te worden met iets, of je krijgt niet eens de kans om zelf wat af te vuren want dan heeft er weer eentje bliksem. Beetje jammer wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef GGMM het volgende:
3 Blauwe schilden in 1 race, daar word ik toch wel zo gek van
quote:
Lol inderdaad. Dan nog eens te bedenken dat ik erg vaak tegen Chuck Norris bots, of Mr. Tquote:Op woensdag 16 april 2008 19:07 schreef RaymanNL het volgende:
Die Mii auto's aan het eind van Coconut Mall zijn écht kutIk bots er constant tegen aan. En dan die blije Mii gezichten er op
Mario Raceway N64 vind ik zó tof hèquote:Op woensdag 16 april 2008 19:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Net ff een tijdje tegen VirtualPOM gespeeld (volgens mij lichtelijk in mijn voordeel qua overwinningen maar redelijk gelijk). Fok!Pelt deed ook een potje mee, wint ie gelijk en gaat daarna weg
Ook weer ultieme itempech gehad (en geluk). Bij Mario Raceway N64 weer een tijdje op kop gereden en dan natuurlijk het blauwe schildje en weer de hele stoet over je heen. (bullets, reuzen en sterren)
Die kutdingen haat ik ook. Net zoals de pinguins in dat n64 level, ik knal daar echt vaak tegen op.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:07 schreef RaymanNL het volgende:
Die Mii auto's aan het eind van Coconut Mall zijn écht kutIk bots er constant tegen aan. En dan die blije Mii gezichten er op
You're welcomequote:Op woensdag 16 april 2008 20:44 schreef EvilMarc het volgende:
2 laps eerste gereden en dan een blauw schild, vervolgens een rode en dan 10m voor de finish als 6e eindigen
Je had een puntjequote:Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje ik wist dat ik slecht was maar zo slecht
Wist je dat ik die van Luigi Circuit inmiddels alweer een stuk omlaag heb gebrachtquote:Op woensdag 16 april 2008 19:25 schreef Kokstra het volgende:
Ik ben er over een kwartiertje ook weer bij!
(word helemaal gek van die veel te snelle kutghosts van gamefreek dus neem ff pauze)
Wat een race was dat!quote:
Die Grand Prix wil ik zo snel mogelijk vergeten, werd constant de ravijnen en lavabakken ingedouwd en als ik dan eenmaal een beetje naar voren was geklommen maakte ik in de laatste bocht wel een fout waardoor ik weer achteraan eindigdequote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef BONG4002 het volgende:![]()
[..]
Wat een race was dat!
Spannend tot op het laatste moment
(Wii-browsermode)
Die had ik van de week ookquote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef Kokstra het volgende:
Zit nu in een wereldwijde battle met Hitlernog niet eerder gezien
misschien is die vol?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
VirtualPom host nu ook een GP maar ik kan niet meedoenEerst stond er dat de room open was dus ik wil joinen en toen stond er dat het niet kon.
Is me ook een keer gebeurd, ik weet niet meer op welke track. Ik weet nog wel dat ik door Luigi ingehaald werd. Werkelijk waar, ik kan het van veel characters nog enigszins hebben, maar Luigi vind ik wel zo'n kutkerel...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatieOp DK's snowcross ook zo'n leuke actie, met een 3 x turbotoad op het nippertje langs zo'n irritante Fransman
Je broertje doet het beter!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zit nu weer bij Fok!Mark en Tweek, m'n broertje (maikel) doet ook mee
Zal binnenkort een paar inactieve FC weghalen en jou toevoegen.....me lijst zit namelijk harstikke volquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik zie jou nog niet bij friends Tamaartjeen gamefreek had ik ook ge-add.
Ik heb een hekel aan Waluigi, King Boo, Baby Peach en die kutstemmen van Mii'squote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurd, ik weet niet meer op welke track. Ik weet nog wel dat ik door Luigi ingehaald werd. Werkelijk waar, ik kan het van veel characters nog enigszins hebben, maar Luigi vind ik wel zo'n kutkerel...![]()
Mijn moeder zat op het bewuste moment in een andere kamer, en die kwam verbaasd mijn kamer binnenlopen om te vragen wie ik toch uitschold voor 'Italiaanse homo'.
Ik heb je wat ghosts opgestuurd iig, succesquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
kan helaas niet meedoen vanavond, er moet weer tv gekeken worden en hier thuis worden ze al gek van mario kart;). Gelukkig ben ik morgen rond 1 uur thuis en heb dan t rijk alleen dus lekker hele middag karten. Zie vanzelf wel of er nog ghosts zijn gestuurd en of er mensen zin hebben in een potje.
Ah dankjequote:Op woensdag 16 april 2008 21:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weer even klaar mee voor vandaag
Morgen vrij dus jullie zien me wel weer verschijnen.
Necrodeath ik zal je morgen toevoegen, mijn lijst is ook vol dus moet even 1 inactieve user verwijderen.
Fijne avond allemaal
Ik zou graag wat ghosts naar je opsturen, maar je hebt me nog niet toegevoegd @ friendsquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
kan helaas niet meedoen vanavond, er moet weer tv gekeken worden en hier thuis worden ze al gek van mario kart;). Gelukkig ben ik morgen rond 1 uur thuis en heb dan t rijk alleen dus lekker hele middag karten. Zie vanzelf wel of er nog ghosts zijn gestuurd en of er mensen zin hebben in een potje.
in het friendscode topic nummers nemen en ze invoeren in je friendlijst, en jouw nummer posten. want je moet elkaar beide toevoegen om het te laten werken.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef MikeyMo het volgende:
ff voor mij als n00bie, hoe race ik in 3 stappen tegen fokkers?
Mario Kart Channel > Friends > je eigen friendcode hier neer zetten, of, misschien beter, in het aparate topic hiervoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef MikeyMo het volgende:
ff voor mij als n00bie, hoe race ik in 3 stappen tegen fokkers?
Ai, King Boo... daar speel ik meestal mee.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Waluigi, King Boo, Baby Peach en die kutstemmen van Mii's
Wow, dan ben je goed! We speelden een grand prix en je legde voor praktisch iedere boost mogelijkheid een banaan of ander item neerquote:
Kan ook zijn dat die persoon heeft aangegeven dat hij/zij geen data wil ontvangen (moest je volgens mij instellenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Necrodeath het volgende:
edit2: Als ik friends geen ghost data kan sturen, wil dat dan zeggen dat ze die ghost data al hebben?
Waarom kies jij ALTIJD voor Rainbow Road ???quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wow, dan ben je goed! We speelden een grand prix en je legde voor praktisch iedere boost mogelijkheid een banaan of ander item neerGelukkig kon ik die laatste race nog winnen om een beetje mijn eer te redden
Ik speel ook weinig met kleine figuren, denk niet dat ik daar veel mee win online. Vroeger (diverse oude edities) speelde ik veel met Luigi, maar die gebruik ik ook niet meer zo. De zwaargewichten, DK uitgezonderd, spelen wel lekker in bepaalde karts/motoren.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb veel verloren net. Gelukkig kon ik Riktik nog net inhalen bij Bowser Castle N64 op het einddenk in totaal minstens 250 punten eraf en 100 erbij ofzo.
Maar ik neem dus nooit meer de "Concerto" sowieso zijn kleine poppetjes eigelijk niet zo fijn (worden veel te makkelijk weggebeukt) maar die is wel heel brak. Voortaan weer de oude vertouwde Turbo Blooper. En Mirror Mode wil ik voorlopig ook nog niet doen
Dat was echt zó kut.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb veel verloren net. Gelukkig kon ik Riktik nog net inhalen bij Bowser Castle N64 op het einddenk in totaal minstens 250 punten eraf en 100 erbij ofzo.
Niet altijd hoor, maar het is iig een track waar je skill voor nodig hebt (al ben ik niet zo ontzettend goed als sommigen hier hoor). Als ie de wedstrijd daarvoor niet gereden is ga ik ervoor of voor Moonlight. Ik erger me werkelijk dood aan die DS Yoshi falls tracks en nog een aantal van de DS. Die zijn echt door iedereen te winnen, hoe slecht je ook rijdt. Ik reed eens 12e met een ontzettend grote achterstand, maar werd nog 3e GBA en de rest vallen wel aardig in de smaak trouwensquote:Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarom kies jij ALTIJD voor Rainbow Road ???
Ja, maar soms kan ik daar wel om lachen, ook als het mezelf betreftquote:Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
yoshi falls zuigt inderdaad, da's enkel één groot rondje eigenlijk.
bij moonlight zijn die auto's echt kut, ik wordt tig keer geplet.
Ah okquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat die persoon heeft aangegeven dat hij/zij geen data wil ontvangen (moest je volgens mij instellen)
Thxquote:Heb je nu trouwens toegevoegd in mijn Friendslist.
baby park is dan weer totaal anders. totale item-madness is dat, heerlijke baan.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vond baby park op de cube zelfs nog stukken leuker dan Yoshi Falls, waren tenminste nog 8 laps...
maar die luma erbij he, dat tikt aan!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:43 schreef Rikketik het volgende:
Rosalina vrijgespeeld btw. Ik kreeg zoiets te zien als: "You Got a Present From Super Mario Galaxy".Wel weird dat ze een zwaargewicht is, ze ziet er nogal licht uit...
Ze moet dat ding ook niet zoveel Star Bits te vreten geven!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar die luma erbij he, dat tikt aan!
Eerste rijden is vrij kut, om het zomaar te zeggen als je met 12 man aan het racen bent. Maar ja in de laatste ronde vanuit derde positie eerste worden lukt ook niet altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef Chanty87 het volgende:
Het spijt me zeer, maar tegen 11 anderen online racen is gewoon niet leuk meer. Het gaat meer om welke items je krijgt dan om het racen.En ik krijg gvd alleen die kutpaddestoelen
![]()
Dat nog niet eens, ik werd echt constant omver gereden en pas een lap verder kon ik zelf een item bemachtigen wat natuurlijk altijd zo'n kutpaddestoel wasquote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Eerste rijden is vrij kut, om het zomaar te zeggen als je met 12 man aan het racen bent. Maar ja in de laatste ronde vanuit derde positie eerste worden lukt ook niet altijd.
En toch zag ik je altijd rond de eerste drie eindigen, al ken ik de frustratie van de slechte items krijgen, terwijl het halve veld in de vorm van een kogel voorbij vliegt wel. Vooral als je bij de laatste mogelijkheid om een item te krijgen zo'n leuk wolkje boven je krijgt. Al moet ik nintendo dan wel weer nageven dat ze daarmee ook weer perfect mijn gemoedstaat weergeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, ik werd echt constant omver gereden en pas een lap verder kon ik zelf een item bemachtigen wat natuurlijk altijd zo'n kutpaddestoel was
Geloof dat jij wel tussen mijn vraagtekens staat mocht ik je nog niet hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef GGMM het volgende:
Tweek, heb ik jou al in m'n lijst en jij mij? ik zag je vandaag wel racen samen met wat andere fokkers, morgen even nakijken, ik heb ook nog heel veel vraagtekens in m'n lijst namelijk.
Klopt, daarom is het m'n lievelingslevel, ik houd vooral van moeilijke levels die ik kan, zoals ook Bowsers Castle. In dit soort levels weet je al dat je goed gaat eindigen als je hem redelijk goed rijdt.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geloof dat jij wel tussen mijn vraagtekens staat mocht ik je nog niet hebben.
Die shotcut op ghostvally ken ik wel, weet ik nog van vroeger en ik heb mensen hem zien nemen, zou alleen niet weten waar die zit. Rainbowroad kan ik nu uit rijden zonder eraf te gaan, blijft leuk om sommige bochten te nemen in een drift en er bijna aftevallen.
Springen (Op R) en een stunt doenquote:Op donderdag 17 april 2008 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
die shortcut in ghost valley kan toch alleen met een mushroom?
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn inquote:Op donderdag 17 april 2008 01:06 schreef YPrue het volgende:
Net een mii tegengekomen die een kontgezicht had, letterlijk![]()
Oh en Nintendo: Ik wil GEEN wolkjes meer als ik eindelijk wat plaatsen ingehaald heb en wil finishenRijden er natuurlijk weer een stuk of 5 man je voorbij...
Wat me wel opvalt is dat veel mensen Wario's Gold Mine niet zo heel goed kunnen?Oke, ik ben nou ook niet de allerbeste op die track, maar er liggen best wel veel mensen echt bijna een hele ronde achter daar.
De ign guide meld de shortcut niet eens dus hij is wel erg goed verstopt.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 april 2008 01:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
De ign guide meld de shortcut niet eens dus hij is wel erg goed verstopt.
Wario gold mine, daar begrijp ik ook niks van dat mensen daar zovaak afliggen. Al heb ik menig goede plaats verkloot door de shortcut te willen nemen en dan net tegen zo'n wagentje aan te knallen waardoor je naast de baan beland, de bond tegen vloeken is niet blij met mij op dat soort momenten.
Alleen vanavond niet dusquote:Op donderdag 17 april 2008 00:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
En toch zag ik je altijd rond de eerste drie eindigen, al ken ik de frustratie van de slechte items krijgen, terwijl het halve veld in de vorm van een kogel voorbij vliegt wel. Vooral als je bij de laatste mogelijkheid om een item te krijgen zo'n leuk wolkje boven je krijgt. Al moet ik nintendo dan wel weer nageven dat ze daarmee ook weer perfect mijn gemoedstaat weergeven.
Ach toen ik eerder op de avond aan het spelen was eindigde iedere race standaard met vijf fokkers in de top 5 en tweek als een na laatste. Van 6300 naar 5900 punten gegaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alleen vanavond niet dusGing tegen m'n broer en een vriend van hem, in het begin ging het echt verschrikkelijk slecht, toen ineens ging het weer geweldig en toen kwam m'n moeder m'n kamer binnen om aan m'n hoofd te zaniken (precies ook terwijl ik fatsoenlijk op een kutbaan probeer te eindigen) en wèg was m'n concentratie weer. Vanaf toen ben ik volgens mij één keer tweede en één keer vierde ofzo geworden, voor de rest alleen nog lager.
Die wolkjes zijn ook zo irritant ja, vooral als laatste item
Ja is echt irri, lijkt wel alsof die altijd toeslaan als je net in de lucht hangt waardoor je net niet aan de overkant komt bij je jumpquote:Op donderdag 17 april 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn in
Ik schijn ook altijd die bliksem op mijn dak te krijgen als ik net daarvoor over een item box ben gereden, weg itemquote:Op donderdag 17 april 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn in
Ik ben Fok!Markquote:Op donderdag 17 april 2008 01:53 schreef GGMM het volgende:
Wie zijn Fok!Mark en schol fok! eigenlijk? daar game ik best vaak mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |