Je moet je Mii zelf aanpassen, vanuit het Wii-menu (dus nog voordat je t spel opstart)quote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe kan ik trouwens m'n naam aan passen, ik heb gezocht, maar ik kan het echt nergens vindenBij License settings kan ik enkele me Mii aanpassen.....
ff bestellen vanaafquote:Op woensdag 16 april 2008 10:47 schreef bierjoost het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5926
$ 18,30 = ¤ 11,57 incl. verzenden. Duurt wel ongeveer twee weken voor dat je hem hebt, maar het is een hele betrouwbare website. Is ook ergens een topic over.
Bij Mii Channel en dan je mii slepen naar bewerkenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Hoe kan ik trouwens m'n naam aan passen, ik heb gezocht, maar ik kan het echt nergens vindenBij License settings kan ik enkele me Mii aanpassen.....
Ik vind het sturen bij automatic een stuk makkelijker je mist alleen wel de boosts inderdaad. Het lukt mij alleen nog niet om met de manual een goede tijd neer te zetten. Als ik de Time trials van de betere spelers bekijk zie ik alleen wel dat ze bijna allemaal manual driften. Ik blijf alleen vaak moeite houden met het sturen in scherpe niet ruime bochten waarbij ik bij het gebruik van de drift knop de zijkanten te vaak blijf rammen. Toch maar ff blijven oefenenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten manual gebruiken voor meer controle en het voordeel van de mini-boosts die je uit een goede drift krijgt. Ik heb zelf eerlijk gezegd nog geen automatic geprobeerd
Och ja, maar natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je moet je Mii zelf aanpassen, vanuit het Wii-menu (dus nog voordat je t spel opstart)
Edit: Lama, lig te pitten:')quote:Op woensdag 16 april 2008 10:51 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb het driften op manual staan, ik merk nu ook, dat wanneer ik de Wiimote- Nunchuck setup gebruikt dat het driften stukken fijner gaat dan met het WiiWheel. Ik ben nu druk bezig met de schade in te halen die het WiiWheel me gebracht heeftquote:Op woensdag 16 april 2008 10:59 schreef Mythik het volgende:
[..]
Ik vind het sturen bij automatic een stuk makkelijker je mist alleen wel de boosts inderdaad. Het lukt mij alleen nog niet om met de manual een goede tijd neer te zetten. Als ik de Time trials van de betere spelers bekijk zie ik alleen wel dat ze bijna allemaal manual driften. Ik blijf alleen vaak moeite houden met het sturen in scherpe niet ruime bochten waarbij ik bij het gebruik van de drift knop de zijkanten te vaak blijf rammen. Toch maar ff blijven oefenen
Ik zit nu steeds rond de 6000 punten te klooien ben alleen bang dat als ik nu overga op manual dat mijn puntenaantal flink gaat dalenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het driften op manual staan, ik merk nu ook, dat wanneer ik de Wiimote- Nunchuck setup gebruikt dat het driften stukken fijner gaat dan met het WiiWheel. Ik ben nu druk bezig met de schade in te halen die het WiiWheel me gebracht heeftDan heb ik het over de 4400 punten
Ik zit nu op 4650
Dat is juist de bedoeling om het spannend te houden. Nu heb je al dat er online best veel goede spelers zijn, als je daar als nieuwe tussen komt zou je niets kunnen winnnen. Door de items kun je ook als slechte speler in het begin af en toe een goed resultaat neerzetten. Op de lange termijn halen de beste racers de punten toch wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:40 schreef Biancavia het volgende:
Het is ook altijd wel heel opvallend dat als je achteraan zit, krijg je allemaal hele goeie dingen uit de vraagtekenblokken en als je vooraan rijdt alleen maar groene schildjes of bananen.
Als je eerste rijdt is dat meestal nog een groter nadeel dan een voordeel, want vlak voor de finish ben je gewoon altijd de pisang.
Ik heb een paar time trials gewonnen van manual rijdersquote:Op woensdag 16 april 2008 10:59 schreef Mythik het volgende:
[..]
Ik vind het sturen bij automatic een stuk makkelijker je mist alleen wel de boosts inderdaad. Het lukt mij alleen nog niet om met de manual een goede tijd neer te zetten. Als ik de Time trials van de betere spelers bekijk zie ik alleen wel dat ze bijna allemaal manual driften. Ik blijf alleen vaak moeite houden met het sturen in scherpe niet ruime bochten waarbij ik bij het gebruik van de drift knop de zijkanten te vaak blijf rammen. Toch maar ff blijven oefenen
Klopt wel, alleen zie ik maar weinig mensen online die goed kunnen racen, veel winnen door items ed, dat is ook waar Mario Kart over gaat maar als ik in de laatste 2 bochten zonder items nog makkelijk een paar mensen met score 7000+ kan inhalen puur door mini turbo + wheelie dan zijn ze zo goed nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling om het spannend te houden. Nu heb je al dat er online best veel goede spelers zijn, als je daar als nieuwe tussen komt zou je niets kunnen winnnen. Door de items kun je ook als slechte speler in het begin af en toe een goed resultaat neerzetten. Op de lange termijn halen de beste racers de punten toch wel.
Genoeg banen waar je mensen zoek kan rijden zonder items hoor... Tis maar ff net hoe je met je turbo's en route omgaat... Zijn zat mensen met 7000+, dat is echt niet alleen gelukquote:Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt wel, alleen zie ik maar weinig mensen online die goed kunnen racen, veel winnen door items ed, dat is ook waar Mario Kart over gaat maar als ik in de laatste 2 bochten zonder items nog makkelijk een paar mensen met score 7000+ kan inhalen puur door mini turbo + wheelie dan zijn ze zo goed nog niet.
Ahh, dan ga ik die ff terugpakkenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:27 schreef TheStar het volgende:
Hey neggix, kheb je record op DK's Snowboard Cross verslagen, heb je de ghostdata toegestuurd
Ja, graag, doe maar! :-)quote:
Moet je wel een boost hebben, is beetje korrellig daarbinnen. Ik gebruik 'm soms, maar ga eigenlijk meteen na die bocht weer naar beneden, terwijl je nog een stukje verder kan rijden volgens mij. K ga vanavond weer eens kijkenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Trouwens: Zag ik nou dat je kunt afsnijden bij de Coconut Mall, net bovenaan de 1e roltrap???
En zo ja, scheelt dat veel tijd????
Klopt, scheelt niks, je remt daar namelijk automatisch af, net als bij de shortcut bij Maple Treeway. Maargoed, misschien als je een paddo gebruikt daar? Heb het nog niet zo vaak geprobeerdquote:Op woensdag 16 april 2008 14:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ja, graag, doe maar! :-)
Dat verschil tussen automatic en manual, gaat dat dus alleen voor het driften???? Dat wist ik niet eensHij staat bij mij nog op automatic. Toch eens proberen of het toch echt sneller gaat met manual.
Trouwens: Zag ik nou dat je kunt afsnijden bij de Coconut Mall, net bovenaan de 1e roltrap???
En zo ja, scheelt dat veel tijd????
Gewoon die hele bocht daar afsnijden en door het zand jaquote:Op woensdag 16 april 2008 14:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Moet je wel een boost hebben, is beetje korrellig daarbinnen. Ik gebruik 'm soms, maar ga eigenlijk meteen na die bocht weer naar beneden, terwijl je nog een stukje verder kan rijden volgens mij. K ga vanavond weer eens kijken
Bij die N64 Mario Circuit zag ik trouwens gister een paar van de fokkers aan het einde (vóór die grote groene buis) een shortcut nemen? Of was dat gewoon boosten over 't gras heen?
Mezelf net weer ingehaald.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:03 schreef neggix het volgende:
[..]
Been there, done that
3 sec erafNu nog die Mark inhalen met z'n 2:19
Welke track gaat dit nou over?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Mezelf net weer ingehaald.
02:15:257 nu
Jij had anders weer een goeie tijd opgestuurd voor GCN Mario Circuit, alleen zul je toch nog iets harder moeten gaanquote:Op woensdag 16 april 2008 15:00 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Klopt, scheelt niks, je remt daar namelijk automatisch af, net als bij de shortcut bij Maple Treeway. Maargoed, misschien als je een paddo gebruikt daar? Heb het nog niet zo vaak geprobeerd![]()
Iemand nog ghost data die ie wil opsturen? Ben nu nog bezig gamefreek te verbeteren op Luigi Circuit en Saviour op N64 Mario Raceway (damn wat een goede tijden allebei) en wil ook nog wel even wat met een andere baan proberen
Thnx, zie em nog niet, zal wel ff duren...quote:Op woensdag 16 april 2008 15:22 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
DK's Snowboard Cross
Had de ghost al gestuurd Neggix
2:19:741 Alleen een andere vriend staat nog voor mequote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij had anders weer een goeie tijd opgestuurd voor GCN Mario Circuit, alleen zul je toch nog iets harder moeten gaan![]()
Iemand trouwens al in de buurt gekomen van 2.19 op Coconut Mall?
2:24 dus neequote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jij had anders weer een goeie tijd opgestuurd voor GCN Mario Circuit, alleen zul je toch nog iets harder moeten gaan![]()
Iemand trouwens al in de buurt gekomen van 2.19 op Coconut Mall?
3 keer raden wie die vriend isquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef neggix het volgende:
[..]
2:19:741 Alleen een andere vriend staat nog voor meop 0.2 sec
Kheb hem nog maar eens gestuurd, geen idee of het lang moet duren of niet, maar goed, in het slechtste geval heb je nu 2 dezelfde challengesquote:Op woensdag 16 april 2008 15:28 schreef neggix het volgende:
[..]
Thnx, zie em nog niet, zal wel ff duren...
Kan ik mooi eens ff wat gaan unlocken
Elke keer, aaah ff 1 ghost challenge, en hup, ben je weer online bezig ipv unlocken
Ik doe mee! Maak jij de kamer aan? Heb ik jou al tussen m'n vrienden? Zo nee, m'n friendcode is: 2492-4235-2620quote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond 20:00 FOK! Karting!
Kamer gaat open om: 20:00
Eerste Grand Prix start om 20:10
Chatten terwijl je in de room wacht?
http://www.chatmaker.net/chatap/rooms/FokMarioKart/
Ja, zoiets dacht ik alquote:
Ik ben erbij. Hoe werkt zo'n room? Staat die in het Mario Kanaal?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:57 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Vanavond 20:00 FOK! Karting!
Kamer gaat open om: 20:00
Eerste Grand Prix start om 20:10
Chatten terwijl je in de room wacht?
http://www.chatmaker.net/chatap/rooms/FokMarioKart/
Mocht je hem verbeteren moet je je Ghost maar eens opsturen, zal ik die baan eens serieus gaan rijdenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:09 schreef neggix het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik alWist alleen niet zeker of jij of marc het was
Zal eens kijken wat ik vannacht kan doen
Weet niet of ik er vanavond bij ben, moet ff zien...
Jij ben mijn laatste vraagtekenquote:Op woensdag 16 april 2008 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een room geopend, iemand zin om mee te doen?
Ja, teringzooiquote:
Goud halen in alle 100CC grand prix.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Hoe unlock je trouwens je eigen mii voor online?
Gezelligquote:Op woensdag 16 april 2008 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga ook nog ff oefenen![]()
Vanavond ben ik er ook wel bij, weet nog niet hoe laat
Er zit wel een competitie modus in, alleen is dat nog niet actief, wellicht zal dat gelijkenis hebben met die mission mode uit de DS serie?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat de Missies uit Mario Kart hebben gehaald, want dat was tof. Dat had de DS versie ook.
Niet hier, want ik moet nog 1 100cc halen en heb al wel m'n Mii karakterquote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Goud halen in alle 100CC grand prix.
Klopt, je moet alleen de Special Cup halen in 100cc en dan heb je Mii (outfit A)quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Niet hier, want ik moet nog 1 100cc halen en heb al wel m'n Mii karakter
Ik kreeg hem iig pas toen ik alles op goud hadquote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Het is ook goud halen bij de special cup, niet allemaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dat diegene op ALLE GP's (dus alle Cups) tegen de CPU minstens één ster heeft behaald als rankingquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef GGMM het volgende:
Wat betekend die ster achter iemand z'n naam??
Haha, ik heb mijn broertje weer ingehaald!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef Necrodeath het volgende:
Pffff, moest ik ff wat boodschappen doen voor het eten vanavond, ik natuurlijk ff mn Wii aan laten staan, zou terug zijn in 45 min ofzo.
Is mijn broertje erachter gekropen, met mijn Driver's License de tijd ingehaald op DK Snowboard Cross met 2 seconden. Hoe irritant ik dit ook vind, tis wel een aardige tijd
Nu elke keer in een continental race met 5/6 man daarvan word ik wel steeds 2e maarja met 12 manquote:Op woensdag 16 april 2008 17:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GezelligIk zou zeggen: doe je best want dat heb je (zeker met een race tegen FOK!kers) wel nodig
Hmm, dat is een uitdatingquote:Op woensdag 16 april 2008 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dat diegene op ALLE GP's (dus alle Cups) tegen de CPU minstens één ster heeft behaald als ranking
Ook net ff geplukt van GF:quote:Op woensdag 16 april 2008 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, dat is een uitdatingZag net iemand met 2 sterren rijden, knap gedaan van diegene.
Thnx, dat wordt nog even oefenen dusquote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook net ff geplukt van GF:
Have a star by your nickname
Playing extraordinarily well in Grand Prix races can produce a Star Ranking upto 3 at the end results instead of the standard "C, B or A."
Collecting these stars in all Grand Prix's adds a Star Icon next to your name in WiFi Races and on the Results Screen for your opponents to see.
(Note: Say, if you get a Three star rating in every Grand Prix except one which you got a One star rating in. You would get a One starred nickname until you manage to upgrade the rank.)
Oh sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, dat wordt nog even oefenen dus
Ik zit nu bij FoK!Tamara in de race btw
//edit: en net als ik mee wil doen gaat ze weg
Doe dat, ik zal jou ook toevoegenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
@GGMM: Zal ik je btw ook ff toevoegen?
Jahoor, dat kan ik zeker wel voor je doen!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:20 schreef saskia_89 het volgende:
vanmiddag ook weer ff bezig geweest met dingen te unlocken. Zou iemand mij trouwens ook een paar trials willen sturen, eens kijken of ik ze kan verbeteren, (zou wel niet, maar proberen kan geen kwaad:P).
Okejquote:Op woensdag 16 april 2008 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat, ik zal jou ook toevoegenzal ff iemand verwijderen die mij nog niet toegevoegd heeft want ik heb al 30 mensen.
Die is wel goed volgens mijquote:
Tot zo danquote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OkejMn code staat iig in mn sig
Zometeen over 10 a 15 min ga ik off op PC en on op MK
Kloptquote:
Heb ik soms ook, gewoon ff wachten en dan nog een keer proberenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
ik krijg elke keer de melding:
You were unable to join this Friend
Please wait and try again laterwaarom ??
Een van ons opent een kamer en die kan je dan joinen (te herkennen aan een paarse smiley van degene die de kamer heeft geopend)quote:
Waarschijnlijk zitten er al 12 mensen in.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
ik krijg elke keer de melding:
You were unable to join this Friend
Please wait and try again laterwaarom ??
Rokenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ff ter info: ik speel max 2 GP's achter elkaar (als we straks online gaan) daarna neem ik ff pauze (roken/drinken pakken/wc etc.) dus bij deze(Daarna speel ik natuurlijk verder!)
Ohhhhquote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er al 12 mensen in.
moet helaas zo even eten maken, mn vriend komt om 19.00 thuisquote:Op woensdag 16 april 2008 18:39 schreef GGMM het volgende:
Oké, zal ik zo een kamer openen? Wie doet er allemaal mee? Snuggle, Bong, Tamaartje?
Ik heb jou toegevoegd, maar ik ken mijn FC niet uit het hoofd, hij staat wel tot 2 keer toe in het FrienCode-topic (zie OP van dit topic daarvoor).quote:Op woensdag 16 april 2008 18:42 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die mij al heeft toegevoegd dan?
Ik sta er wel ergens tussen de friend codes topic maar hier komt die weer:
5069-4078-4223
Zeg ff als je me hebt toegevoegd, want kheb geen zin om lui onnodig toe te voegen
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatiequote:Op woensdag 16 april 2008 18:36 schreef Chanty87 het volgende:
Oooooh sneaky!Net SNES Mario Circuit 3, echt vlak voor de finish doe ik ff een wheelie en ben ik eerste
![]()
Scheelde echt HEEL weinig, wat zal die jap boos zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |