Haha ja! Heerlijke track, die Dry Dry Ruins. Dynamische baan, veel driften, en flink wat afkortingen mogelijk met een boostje.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:45 schreef Zero2Nine het volgende:
Potje tegen Necrodeath en Rikketik gespeeld vanmiddag. Necro, Dry Dry Desert is zeker jouw favoriete baan?
't Was echt verrassend want ik zag echt niet wie er eerste werd, pas toen ik de tussenstand zag bleek dat ik 'm toch net voorbij had gesjeest. Geweldigquote:Op woensdag 16 april 2008 18:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatieOp DK's snowcross ook zo'n leuke actie, met een 3 x turbotoad op het nippertje langs zo'n irritante Fransman
Da's irritant ja, en met 11 anderen in een race heb je sowieso veel meer kans om geraakt te worden met iets, of je krijgt niet eens de kans om zelf wat af te vuren want dan heeft er weer eentje bliksem. Beetje jammer wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:58 schreef GGMM het volgende:
3 Blauwe schilden in 1 race, daar word ik toch wel zo gek van
quote:
Lol inderdaad. Dan nog eens te bedenken dat ik erg vaak tegen Chuck Norris bots, of Mr. Tquote:Op woensdag 16 april 2008 19:07 schreef RaymanNL het volgende:
Die Mii auto's aan het eind van Coconut Mall zijn écht kutIk bots er constant tegen aan. En dan die blije Mii gezichten er op
Mario Raceway N64 vind ik zó tof hèquote:Op woensdag 16 april 2008 19:59 schreef Zero2Nine het volgende:
Net ff een tijdje tegen VirtualPOM gespeeld (volgens mij lichtelijk in mijn voordeel qua overwinningen maar redelijk gelijk). Fok!Pelt deed ook een potje mee, wint ie gelijk en gaat daarna weg
Ook weer ultieme itempech gehad (en geluk). Bij Mario Raceway N64 weer een tijdje op kop gereden en dan natuurlijk het blauwe schildje en weer de hele stoet over je heen. (bullets, reuzen en sterren)
Die kutdingen haat ik ook. Net zoals de pinguins in dat n64 level, ik knal daar echt vaak tegen op.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:07 schreef RaymanNL het volgende:
Die Mii auto's aan het eind van Coconut Mall zijn écht kutIk bots er constant tegen aan. En dan die blije Mii gezichten er op
You're welcomequote:Op woensdag 16 april 2008 20:44 schreef EvilMarc het volgende:
2 laps eerste gereden en dan een blauw schild, vervolgens een rode en dan 10m voor de finish als 6e eindigen
Je had een puntjequote:Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje ik wist dat ik slecht was maar zo slecht
Wist je dat ik die van Luigi Circuit inmiddels alweer een stuk omlaag heb gebrachtquote:Op woensdag 16 april 2008 19:25 schreef Kokstra het volgende:
Ik ben er over een kwartiertje ook weer bij!
(word helemaal gek van die veel te snelle kutghosts van gamefreek dus neem ff pauze)
Wat een race was dat!quote:
Die Grand Prix wil ik zo snel mogelijk vergeten, werd constant de ravijnen en lavabakken ingedouwd en als ik dan eenmaal een beetje naar voren was geklommen maakte ik in de laatste bocht wel een fout waardoor ik weer achteraan eindigdequote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef BONG4002 het volgende:![]()
[..]
Wat een race was dat!
Spannend tot op het laatste moment
(Wii-browsermode)
Die had ik van de week ookquote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef Kokstra het volgende:
Zit nu in een wereldwijde battle met Hitlernog niet eerder gezien
misschien is die vol?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
VirtualPom host nu ook een GP maar ik kan niet meedoenEerst stond er dat de room open was dus ik wil joinen en toen stond er dat het niet kon.
Is me ook een keer gebeurd, ik weet niet meer op welke track. Ik weet nog wel dat ik door Luigi ingehaald werd. Werkelijk waar, ik kan het van veel characters nog enigszins hebben, maar Luigi vind ik wel zo'n kutkerel...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatieOp DK's snowcross ook zo'n leuke actie, met een 3 x turbotoad op het nippertje langs zo'n irritante Fransman
Je broertje doet het beter!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zit nu weer bij Fok!Mark en Tweek, m'n broertje (maikel) doet ook mee
Zal binnenkort een paar inactieve FC weghalen en jou toevoegen.....me lijst zit namelijk harstikke volquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik zie jou nog niet bij friends Tamaartjeen gamefreek had ik ook ge-add.
Ik heb een hekel aan Waluigi, King Boo, Baby Peach en die kutstemmen van Mii'squote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurd, ik weet niet meer op welke track. Ik weet nog wel dat ik door Luigi ingehaald werd. Werkelijk waar, ik kan het van veel characters nog enigszins hebben, maar Luigi vind ik wel zo'n kutkerel...![]()
Mijn moeder zat op het bewuste moment in een andere kamer, en die kwam verbaasd mijn kamer binnenlopen om te vragen wie ik toch uitschold voor 'Italiaanse homo'.
Ik heb je wat ghosts opgestuurd iig, succesquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
kan helaas niet meedoen vanavond, er moet weer tv gekeken worden en hier thuis worden ze al gek van mario kart;). Gelukkig ben ik morgen rond 1 uur thuis en heb dan t rijk alleen dus lekker hele middag karten. Zie vanzelf wel of er nog ghosts zijn gestuurd en of er mensen zin hebben in een potje.
Ah dankjequote:Op woensdag 16 april 2008 21:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ben er ook weer even klaar mee voor vandaag
Morgen vrij dus jullie zien me wel weer verschijnen.
Necrodeath ik zal je morgen toevoegen, mijn lijst is ook vol dus moet even 1 inactieve user verwijderen.
Fijne avond allemaal
Ik zou graag wat ghosts naar je opsturen, maar je hebt me nog niet toegevoegd @ friendsquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
kan helaas niet meedoen vanavond, er moet weer tv gekeken worden en hier thuis worden ze al gek van mario kart;). Gelukkig ben ik morgen rond 1 uur thuis en heb dan t rijk alleen dus lekker hele middag karten. Zie vanzelf wel of er nog ghosts zijn gestuurd en of er mensen zin hebben in een potje.
in het friendscode topic nummers nemen en ze invoeren in je friendlijst, en jouw nummer posten. want je moet elkaar beide toevoegen om het te laten werken.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef MikeyMo het volgende:
ff voor mij als n00bie, hoe race ik in 3 stappen tegen fokkers?
Mario Kart Channel > Friends > je eigen friendcode hier neer zetten, of, misschien beter, in het aparate topic hiervoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:46 schreef MikeyMo het volgende:
ff voor mij als n00bie, hoe race ik in 3 stappen tegen fokkers?
Ai, King Boo... daar speel ik meestal mee.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Waluigi, King Boo, Baby Peach en die kutstemmen van Mii's
Wow, dan ben je goed! We speelden een grand prix en je legde voor praktisch iedere boost mogelijkheid een banaan of ander item neerquote:
Kan ook zijn dat die persoon heeft aangegeven dat hij/zij geen data wil ontvangen (moest je volgens mij instellenquote:Op woensdag 16 april 2008 22:51 schreef Necrodeath het volgende:
edit2: Als ik friends geen ghost data kan sturen, wil dat dan zeggen dat ze die ghost data al hebben?
Waarom kies jij ALTIJD voor Rainbow Road ???quote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Wow, dan ben je goed! We speelden een grand prix en je legde voor praktisch iedere boost mogelijkheid een banaan of ander item neerGelukkig kon ik die laatste race nog winnen om een beetje mijn eer te redden
Ik speel ook weinig met kleine figuren, denk niet dat ik daar veel mee win online. Vroeger (diverse oude edities) speelde ik veel met Luigi, maar die gebruik ik ook niet meer zo. De zwaargewichten, DK uitgezonderd, spelen wel lekker in bepaalde karts/motoren.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb veel verloren net. Gelukkig kon ik Riktik nog net inhalen bij Bowser Castle N64 op het einddenk in totaal minstens 250 punten eraf en 100 erbij ofzo.
Maar ik neem dus nooit meer de "Concerto" sowieso zijn kleine poppetjes eigelijk niet zo fijn (worden veel te makkelijk weggebeukt) maar die is wel heel brak. Voortaan weer de oude vertouwde Turbo Blooper. En Mirror Mode wil ik voorlopig ook nog niet doen
Dat was echt zó kut.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:31 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb veel verloren net. Gelukkig kon ik Riktik nog net inhalen bij Bowser Castle N64 op het einddenk in totaal minstens 250 punten eraf en 100 erbij ofzo.
Niet altijd hoor, maar het is iig een track waar je skill voor nodig hebt (al ben ik niet zo ontzettend goed als sommigen hier hoor). Als ie de wedstrijd daarvoor niet gereden is ga ik ervoor of voor Moonlight. Ik erger me werkelijk dood aan die DS Yoshi falls tracks en nog een aantal van de DS. Die zijn echt door iedereen te winnen, hoe slecht je ook rijdt. Ik reed eens 12e met een ontzettend grote achterstand, maar werd nog 3e GBA en de rest vallen wel aardig in de smaak trouwensquote:Op woensdag 16 april 2008 23:33 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarom kies jij ALTIJD voor Rainbow Road ???
Ja, maar soms kan ik daar wel om lachen, ook als het mezelf betreftquote:Op woensdag 16 april 2008 23:39 schreef __Saviour__ het volgende:
yoshi falls zuigt inderdaad, da's enkel één groot rondje eigenlijk.
bij moonlight zijn die auto's echt kut, ik wordt tig keer geplet.
Ah okquote:Op woensdag 16 april 2008 23:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat die persoon heeft aangegeven dat hij/zij geen data wil ontvangen (moest je volgens mij instellen)
Thxquote:Heb je nu trouwens toegevoegd in mijn Friendslist.
baby park is dan weer totaal anders. totale item-madness is dat, heerlijke baan.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:41 schreef VirtualPOM het volgende:
Ik vond baby park op de cube zelfs nog stukken leuker dan Yoshi Falls, waren tenminste nog 8 laps...
maar die luma erbij he, dat tikt aan!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:43 schreef Rikketik het volgende:
Rosalina vrijgespeeld btw. Ik kreeg zoiets te zien als: "You Got a Present From Super Mario Galaxy".Wel weird dat ze een zwaargewicht is, ze ziet er nogal licht uit...
Ze moet dat ding ook niet zoveel Star Bits te vreten geven!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar die luma erbij he, dat tikt aan!
Jij bent goedquote:
Eerste rijden is vrij kut, om het zomaar te zeggen als je met 12 man aan het racen bent. Maar ja in de laatste ronde vanuit derde positie eerste worden lukt ook niet altijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:49 schreef Chanty87 het volgende:
Het spijt me zeer, maar tegen 11 anderen online racen is gewoon niet leuk meer. Het gaat meer om welke items je krijgt dan om het racen.En ik krijg gvd alleen die kutpaddestoelen
![]()
Dat nog niet eens, ik werd echt constant omver gereden en pas een lap verder kon ik zelf een item bemachtigen wat natuurlijk altijd zo'n kutpaddestoel wasquote:Op donderdag 17 april 2008 00:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Eerste rijden is vrij kut, om het zomaar te zeggen als je met 12 man aan het racen bent. Maar ja in de laatste ronde vanuit derde positie eerste worden lukt ook niet altijd.
En toch zag ik je altijd rond de eerste drie eindigen, al ken ik de frustratie van de slechte items krijgen, terwijl het halve veld in de vorm van een kogel voorbij vliegt wel. Vooral als je bij de laatste mogelijkheid om een item te krijgen zo'n leuk wolkje boven je krijgt. Al moet ik nintendo dan wel weer nageven dat ze daarmee ook weer perfect mijn gemoedstaat weergeven.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat nog niet eens, ik werd echt constant omver gereden en pas een lap verder kon ik zelf een item bemachtigen wat natuurlijk altijd zo'n kutpaddestoel was
Geloof dat jij wel tussen mijn vraagtekens staat mocht ik je nog niet hebben.quote:Op donderdag 17 april 2008 00:57 schreef GGMM het volgende:
Tweek, heb ik jou al in m'n lijst en jij mij? ik zag je vandaag wel racen samen met wat andere fokkers, morgen even nakijken, ik heb ook nog heel veel vraagtekens in m'n lijst namelijk.
Klopt, daarom is het m'n lievelingslevel, ik houd vooral van moeilijke levels die ik kan, zoals ook Bowsers Castle. In dit soort levels weet je al dat je goed gaat eindigen als je hem redelijk goed rijdt.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:02 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geloof dat jij wel tussen mijn vraagtekens staat mocht ik je nog niet hebben.
Die shotcut op ghostvally ken ik wel, weet ik nog van vroeger en ik heb mensen hem zien nemen, zou alleen niet weten waar die zit. Rainbowroad kan ik nu uit rijden zonder eraf te gaan, blijft leuk om sommige bochten te nemen in een drift en er bijna aftevallen.
Springen (Op R) en een stunt doenquote:Op donderdag 17 april 2008 01:03 schreef __Saviour__ het volgende:
die shortcut in ghost valley kan toch alleen met een mushroom?
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn inquote:Op donderdag 17 april 2008 01:06 schreef YPrue het volgende:
Net een mii tegengekomen die een kontgezicht had, letterlijk![]()
Oh en Nintendo: Ik wil GEEN wolkjes meer als ik eindelijk wat plaatsen ingehaald heb en wil finishenRijden er natuurlijk weer een stuk of 5 man je voorbij...
Wat me wel opvalt is dat veel mensen Wario's Gold Mine niet zo heel goed kunnen?Oke, ik ben nou ook niet de allerbeste op die track, maar er liggen best wel veel mensen echt bijna een hele ronde achter daar.
De ign guide meld de shortcut niet eens dus hij is wel erg goed verstopt.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 17 april 2008 01:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
De ign guide meld de shortcut niet eens dus hij is wel erg goed verstopt.
Wario gold mine, daar begrijp ik ook niks van dat mensen daar zovaak afliggen. Al heb ik menig goede plaats verkloot door de shortcut te willen nemen en dan net tegen zo'n wagentje aan te knallen waardoor je naast de baan beland, de bond tegen vloeken is niet blij met mij op dat soort momenten.
Alleen vanavond niet dusquote:Op donderdag 17 april 2008 00:55 schreef Tweek het volgende:
[..]
En toch zag ik je altijd rond de eerste drie eindigen, al ken ik de frustratie van de slechte items krijgen, terwijl het halve veld in de vorm van een kogel voorbij vliegt wel. Vooral als je bij de laatste mogelijkheid om een item te krijgen zo'n leuk wolkje boven je krijgt. Al moet ik nintendo dan wel weer nageven dat ze daarmee ook weer perfect mijn gemoedstaat weergeven.
Ach toen ik eerder op de avond aan het spelen was eindigde iedere race standaard met vijf fokkers in de top 5 en tweek als een na laatste. Van 6300 naar 5900 punten gegaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Alleen vanavond niet dusGing tegen m'n broer en een vriend van hem, in het begin ging het echt verschrikkelijk slecht, toen ineens ging het weer geweldig en toen kwam m'n moeder m'n kamer binnen om aan m'n hoofd te zaniken (precies ook terwijl ik fatsoenlijk op een kutbaan probeer te eindigen) en wèg was m'n concentratie weer. Vanaf toen ben ik volgens mij één keer tweede en één keer vierde ofzo geworden, voor de rest alleen nog lager.
Die wolkjes zijn ook zo irritant ja, vooral als laatste item
Ja is echt irri, lijkt wel alsof die altijd toeslaan als je net in de lucht hangt waardoor je net niet aan de overkant komt bij je jumpquote:Op donderdag 17 april 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn in
Ik schijn ook altijd die bliksem op mijn dak te krijgen als ik net daarvoor over een item box ben gereden, weg itemquote:Op donderdag 17 april 2008 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wolken en Bliksem is irritant ja, die pow's kan je gelukkig nog een beetje ontwijken (op de moter iig) bij die bliksem vlieg ik altijd net het rafijn in
Ik ben Fok!Markquote:Op donderdag 17 april 2008 01:53 schreef GGMM het volgende:
Wie zijn Fok!Mark en schol fok! eigenlijk? daar game ik best vaak mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |