You're welcomequote:Op woensdag 16 april 2008 20:44 schreef EvilMarc het volgende:
2 laps eerste gereden en dan een blauw schild, vervolgens een rode en dan 10m voor de finish als 6e eindigen
Je had een puntjequote:Op woensdag 16 april 2008 20:45 schreef Tamaartje het volgende:
jeetje ik wist dat ik slecht was maar zo slecht
Wist je dat ik die van Luigi Circuit inmiddels alweer een stuk omlaag heb gebrachtquote:Op woensdag 16 april 2008 19:25 schreef Kokstra het volgende:
Ik ben er over een kwartiertje ook weer bij!
(word helemaal gek van die veel te snelle kutghosts van gamefreek dus neem ff pauze)
Wat een race was dat!quote:
Die Grand Prix wil ik zo snel mogelijk vergeten, werd constant de ravijnen en lavabakken ingedouwd en als ik dan eenmaal een beetje naar voren was geklommen maakte ik in de laatste bocht wel een fout waardoor ik weer achteraan eindigdequote:Op woensdag 16 april 2008 20:57 schreef BONG4002 het volgende:![]()
[..]
Wat een race was dat!
Spannend tot op het laatste moment
(Wii-browsermode)
Die had ik van de week ookquote:Op woensdag 16 april 2008 21:00 schreef Kokstra het volgende:
Zit nu in een wereldwijde battle met Hitlernog niet eerder gezien
misschien is die vol?quote:Op woensdag 16 april 2008 21:08 schreef Zero2Nine het volgende:
VirtualPom host nu ook een GP maar ik kan niet meedoenEerst stond er dat de room open was dus ik wil joinen en toen stond er dat het niet kon.
Is me ook een keer gebeurd, ik weet niet meer op welke track. Ik weet nog wel dat ik door Luigi ingehaald werd. Werkelijk waar, ik kan het van veel characters nog enigszins hebben, maar Luigi vind ik wel zo'n kutkerel...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:50 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatieOp DK's snowcross ook zo'n leuke actie, met een 3 x turbotoad op het nippertje langs zo'n irritante Fransman
Je broertje doet het beter!quote:Op woensdag 16 april 2008 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ik zit nu weer bij Fok!Mark en Tweek, m'n broertje (maikel) doet ook mee
Zal binnenkort een paar inactieve FC weghalen en jou toevoegen.....me lijst zit namelijk harstikke volquote:Op woensdag 16 april 2008 21:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik zie jou nog niet bij friends Tamaartjeen gamefreek had ik ook ge-add.
Ik heb een hekel aan Waluigi, King Boo, Baby Peach en die kutstemmen van Mii'squote:Op woensdag 16 april 2008 21:50 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is me ook een keer gebeurd, ik weet niet meer op welke track. Ik weet nog wel dat ik door Luigi ingehaald werd. Werkelijk waar, ik kan het van veel characters nog enigszins hebben, maar Luigi vind ik wel zo'n kutkerel...![]()
Mijn moeder zat op het bewuste moment in een andere kamer, en die kwam verbaasd mijn kamer binnenlopen om te vragen wie ik toch uitschold voor 'Italiaanse homo'.
Ik heb je wat ghosts opgestuurd iig, succesquote:Op woensdag 16 april 2008 21:54 schreef saskia_89 het volgende:
kan helaas niet meedoen vanavond, er moet weer tv gekeken worden en hier thuis worden ze al gek van mario kart;). Gelukkig ben ik morgen rond 1 uur thuis en heb dan t rijk alleen dus lekker hele middag karten. Zie vanzelf wel of er nog ghosts zijn gestuurd en of er mensen zin hebben in een potje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |