Je bent bij mij nog een vraagtekentjequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef neggix het volgende:
Geen FOK! erin he
Ik maak nu wel alvast een kanaaltje aan
Dan begin ik 20:10 uur...
Wil jij mij ook toevoegen?quote:
Jij bij mij ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:57 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Je bent bij mij nog een vraagtekentje![]()
3866-8110-4445
altijd een add terug, tot je op je limiet van 30 zitquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:07 schreef DanielSmith het volgende:
Teeveepee!!
10 voor half 9 maak ik er wel een aan. Dan wachten we tot half 9 en dan gaanquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:10 schreef neggix het volgende:
Zat niemand in net, dus dan maar zo ff he
Of maken we zo nog een room aan?
jaquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:48 schreef MuRKie het volgende:
zitten jullie nu via je wii op dit forum te rikketikken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kunt vrijspelen. Dat is wel erg tof.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:58 schreef Rikketik het volgende:
Ik zie trouwens net dat je...GoeienmorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kunt vrijspelen. Dat is wel erg tof.![]()
Dan is de rest gekapt denk ik, is mij ook overkomen. Lag 2e en de nummer 1 hield er mee op. Er was ook nog een 3e speler en schijnbaar is die ook weggegaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:52 schreef Ivo1986 het volgende:
huh? results are determinte ofzoiets kreeg ik, daarna kreeg ik 15 punten en werd eruit gegooid :S
Dank u, ben anders niet de enigequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:33 schreef EvilMarc het volgende:
Genoeg voor vandaag![]()
Neggix heeft zichzelf wel bewezen!
Dat was echt een stoere Grand Prix, stond voor de laatste race nog 3e en in de laatste race heb ik alles rechtgetrokkenquote:
Fok!kers zijn gewoon superieure gamersquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:39 schreef Kokstra het volgende:
Merken jullie trouwens ook dat het veel makkelijker is om te winnen als je online niet tegen fokkers speelt?
Opzeker!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Fok!kers zijn gewoon superieure gamers
Ik vind de manual mode ook klote, je kunt wel nog intems vasthouden, daarvoor moet je de Z ingedrukt houden (Wiimote+nun)quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:41 schreef Webby het volgende:
Ik oefen nu al de hele avond met manual. Maar ik rij 10x langzamer. Je moet sliden in veel bochten, anders ga je niet scherp genoeg, maar als je slide en iemand raakt je lig je om?? En je kan geen items meer achter je kart vasthouden als je manual gebruikt?
Jup, ook vanmiddag gekregen, zit sindsdien op 470 gewonnenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:55 schreef donderopman het volgende:
Heeft iemand Birdo al? ik heb hem vanmiddag gekregen.. iets met 250 x online spelen ofzo
Staat hier altijd op manual, veel beter als je het door heb.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik vind de manual mode ook klote, je kunt wel nog intems vasthouden, daarvoor moet je de Z ingedrukt houden (Wiimote+nun)
Ik rijd dan gemiddeld 10 sec langzamer
Ik vind het wel cool als je in een race met 12 man zit, en 4-5 man hebben FOK! voor hun naam staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja heel fok zit echt altijd een meter achter de 1ste te groeperen en elkaar naar de klote te helpen
F34R M3!quote:WFC Friends races
94 wins / 54 losses![]()
![]()
Race Count: 224
Race Rating:7169
![]()
Tricks count: 1445
Wins: 900 / 372 Losses
Times first: 89 times (oftewel circa 30%)![]()
![]()
Je mii naam aan passen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:01 schreef bierjoost het volgende:
Hoe kan je je naam veranderen? Met andere woorden: Hoe zet ik er Fok! voor. En hoe werkt dat met friendcodes sharen? Je moet elkaar wel toevoegen. PMen jullie elkaar als je iemand heb toegevoegd?
Ik rij met het stuurtjequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik vind de manual mode ook klote, je kunt wel nog intems vasthouden, daarvoor moet je de Z ingedrukt houden (Wiimote+nun)
Ik rijd dan gemiddeld 10 sec langzamer
Niet naar die amateurs luisteren, ik rijd ook gewoon met het stuurtje en ik rijd ze er allemaal uitquote:
Heb je ook even mijn ghost data toegestuurd van Coconut Mall, maar mijn tijd is 2:26, dus een seconde langzamerquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:44 schreef SnuggLe het volgende:
Kreeg net mijn eerste Ghost Data challenge: Coconut Mall, 2:40 van Raymond. 15seconden eraf geredenZie net in de ranking dat ik daarmee van alle 'friends' 4e sta met 2:25! Netjes!
Overigens, die stats zijn wel leuk!
Zie hier:
[..]
F34R M3!![]()
![]()
Dat is balen, als je met 2e punten aftrek krijgt. Ik heb er namelijk ook last vanquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, eindelijk 7000+ rating zeg. Eerder verloor ik iedere keer net een wedstrijd en verloor weer punten. het is wel lastig om het zo hoog te houden. 2e worden kan je al punten kosten.
tof. Ik hoop je binnenkort weer een snellere tijd te kunnen terugturenquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef Kokstra het volgende:
Heb je ghost data van N64 Mario Raceway ontvangen Saviour, was erg pittig maar heb inmiddels een verbeterde tijd teruggestuurd![]()
Koopa Cape, Yoshi Falls en DK Mountain opgestuurdquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef Ivo1986 het volgende:
Wie stuurt mij wat time trials?
Die heb ik niet ontvangen, maar bij twee reed ik er wel bijquote:Op woensdag 16 april 2008 00:45 schreef Tweek het volgende:
Stoppen als je goed gaat dus na een reeks schandelijke nederlagen stop ik er vandaag weer mee.
Was weer leuk om door heel fok in gemaakt te worden.
Chanty als je drie blauwe schildjes op je kreeg in maple treetop, 2 daarvan waren van mij
Ah ja die map met gaten waar ik steeds in reed.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Die heb ik niet ontvangen, maar bij twee reed ik er wel bij![]()
![]()
Ik heb trouwens officiëel een grafhekel aan DK Mountain.
da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ah ja die map met gaten waar ik steeds in reed.
Het is mij wel duidelijk geworden dat ik vroeger mk snes had moeten spelen, vooral die ghost valley, daar raad ik meer naast de baan als op.
Subtiele trap terwijl ik op de grond lig, het is meer dat al die andere zo groot zijn en mij er af duwen en ik alleen maar champigonnetjes krijg waar door ik mezelf de baan af mieter en geen bullit bill krijg en die wel steeds bij andere zie langs komen smoesjes, al gaat driften meestal wel okequote:Op woensdag 16 april 2008 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.
Dat is zo'n rot circuit hè.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:29 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat is balen, als je met 2e punten aftrek krijgt. Ik heb er namelijk ook last van
1.19? Ik mag hopen dat je 2:19 bedoelt......!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:22 schreef gamefreek het volgende:
@ Snuggle: Probeer die 1.19 van mij dan maar eens te verbeteren op Coconut Mall
Mee eens!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 01:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb trouwens officiëel een grafhekel aan DK Mountain.
Dat is wel een leuk idee jaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef SnuggLe het volgende:
Ik moet zeggen dat die time trials wel leuk zijn! Kunnen we niet iedere week een baan kiezen ofzo en dan kijken wie er op tijdstip x de snelste tijd heeft? Dat zijn ook leuke trialsDie Friends-top10 is ideaal.
Sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef SnuggLe het volgende:
1.19? Ik mag hopen dat je 2:19 bedoelt......!!!![]()
Echt zo irritant. Gister begonnen op 5500 punten, zat eindelijk op de 7000 punten. Twee keer achter elkaar Luigi Circuit met 12 man. Eerste keer kon ik het nog enigszins beperken tot 3e. Tweede keer hele weg eerste, lag een paddestoeltje op weg dus kon jump nemen, vlak ervoor bliksemsflits, waardoor ik over gras moet opstarten. Vervolgens blauw schild die dan wel de plaatsen 2 t/m 4 meeneemt. Kut Yoshi die serieus de hele rit laatste lag wint en ik word laatste (200 punten eraf).quote:Mee eens!!!
Ik heb overigens een grafhekel aan alle parcours waarbij 'skills' niet veel uitmaken, maar alleen maar geluk. Waar je als je 1e ligt zeker weet dat je in de laatste bocht nog 7e wordt. Oftewel:
- Mario Circuit
- Yoshi Falls
- Luigi Circuit
etc...
Ook een van de weinige circuits, waarmee ik met een kart sneller ben dan met een motor. Met een kart drift ik hem zo'n beetje helemaal en met de motor heb ik dat nog niet onder de knie.quote:da's een leuke track om ver uit te lopen op mensen die niet goed kunnen driften. ook bij snes mario circuit merk je dat goed.
Inderdaad, bij die tracks lig ik in het begin nog redelijk vooraan, maar altijd in de laatste ronde rijden 2 bullet bills me omver en rijden er ook nog even een paar lui over mij heen omdat zij een star hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef SnuggLe het volgende:
Mee eens!!!
Ik heb overigens een grafhekel aan alle parcours waarbij 'skills' niet veel uitmaken, maar alleen maar geluk. Waar je als je 1e ligt zeker weet dat je in de laatste bocht nog 7e wordt. Oftewel:
- Mario Circuit
- Yoshi Falls
- Luigi Circuit
etc...
nee dan knal je zelf toch had ik gelezen. nog nooit geprobeerd zelf trouwens. maar misschien blokkeren ze wel als je ze net op tijd weggooit recht voor het schlild?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
Alleen die nepvraagtekens blokkeren dus mooi geen rooie schildjes als je 'm achter je hangt
Nope, ook dan gaat het rode schildje er gewoon doorheen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee dan knal je zelf toch had ik gelezen. nog nooit geprobeerd zelf trouwens. maar misschien blokkeren ze wel als je ze net op tijd weggooit recht voor het schlild?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5926quote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
weet iemand of er ook een goedkope usb-ethernet stekker is voor de wii, die van Nintendo zelf kost 30 pleuro, ze hebben er vast wel een van een 3rd party bedrijfje... ik word echt flauw van dat gedisconnect en die netwerk errors
Ik denk dat de meesten manual gebruiken voor meer controle en het voordeel van de mini-boosts die je uit een goede drift krijgt. Ik heb zelf eerlijk gezegd nog geen automatic geprobeerdquote:Op woensdag 16 april 2008 10:48 schreef Mythik het volgende:
Hoi,
Ik speel dit spel sinds vrijdag en heb gister het manual driften even geprobeerd maar heb hier nog wat moeite mee. Bij de meeste banen blijf ik nog steeds snellere tijden krijgen met automatic driften. Nog even blijfen oefenen denk ik, vooral het sturen in bochten vind ik manual erg wennen. Gebruiken de meeste mensen eigenljik de manual of de automatic mode ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |