Nee, Clapton is tof, katers niet. Maar BBM was wel een leuk project. Toch kan Around the next dream niet tippen aan Disraeli Gears. Tales of brave Ulysses.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar Cream zonder Clapton is als Veel kunnen drinken zonder kater
Ik moet die oude serie's ook nog eens kijken, maar heb er geen tijd voorquote:
Hoe vind je mijn TTquote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het "... werktijd" zijn
En daarnaast een geweldig gitarist. Niet alleen in zijn tijd bij Cream.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:42 schreef G.Fawkes het volgende:
Clapton is er verwaand nest dat denkt dat hij de hele wereld heeft ontworpen.
Er zijn veel betere gitaristen met minder atitide. Herman Li bvquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En daarnaast een geweldig gitarist. Niet alleen in zijn tijd bij Cream.
Okquote:
Doe je werk eens, meneer mod! TT moet aangepast wordenquote:
En geweldig arrogantquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En daarnaast een geweldig gitarist. Niet alleen in zijn tijd bij Cream.
I allready said thatquote:
?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Doe je werk eens, meneer mod! TT moet aangepast worden
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het "... werktijd" zijn
care.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er zijn veel betere gitaristen met minder atitide. Herman Li bv
Dat valt wel mee tochquote:
Inderdaad. Het zal me een rotzorg zijn of hij arrogant is (of arrogant gevonden wordt), daar merk ik helemaal niks van als ik een cd opzet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:12 schreef PoeK het volgende:
[..]
care.
Hij maakt gewoon goeie muziek.
Boeiend hoe hij zich gedraagd
edit:
PoeK wat doe je nu
gedraagd gedraagt.
Gosh...! When shall I hand in my report...?quote:Hello Everybody,
According to our preliminary schedule you are supposed to submit report number 3 on Monday, the 21st. However, if you don’t finish by Monday I can extend the date of submission to Friday the 25th and those of you who can’t finish by Friday can submit their report latest on Monday, the 28th. However, the seminar date is as it is in the preliminary schedule and it will be held on Wednesday, the 30th of April from 13.00-18.00 in room G106.
Good luck.
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zal me een rotzorg zijn of hij arrogant is (of arrogant gevonden wordt), daar merk ik helemaal niks van als ik een cd opzet.
Ach welnee, ik moet schijten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Je moet toch eten Poek!
Goedenavond iedereen
Gaat lekker, dit tempo
Ik woon niet thuis he...quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Anders vraag je je zus even een ei te bakken
Kilo gehakt als eten... weer eens wat anders
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:34 schreef nicomart het volgende:
meldt zich ook weer...
Ik wel, en toch moest ik koken.quote:
fitnessen joh!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Yesse het volgende:
Ik ben pas lui, heb geen zin in fitnesssWil wel wat doen maar ik weet niet wat
hoelang ik bezig ben geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wel, en toch moest ik koken.
Maar ja, kip in de wok, water, boemboe, boontjes en sambal erbij, dat in combinatie met rijst, 20 minuten bezig en ik had weer een fijne maaltijd.
Nee door koken was ik te laat normal ga ik rond deze tijd alweer terug...:Pquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
fitnessen joh!
Ik wilde gister ook niet maar ben gewoon gegaan. En die leuke jongens die er op dinsdag en donderdag altijd zijn, zijn er nu ook vast weer. Heb je nog wat om naar te kijken ook
Al ga je maar een (half) uurtje
Nee ik wil je niet weghebben ofzo...![]()
Maar mijn eten was veel lekkerder dan macaroni.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef PoeK het volgende:
ik weet niet
[..]
hoelang ik bezig ben geweest.
Niet erg lang iig.
Kom we gaan wat leuks doen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee door koken was ik te laat normal ga ik rond deze tijd alweer terug...:P
Fitness is saaiIk wil wat leuks doen..
bek houwe.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar mijn eten was veel lekkerder dan macaroni.
Moet ik het afzeggen?quote:
filmpje?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee door koken was ik te laat normal ga ik rond deze tijd alweer terug...:P
Fitness is saaiIk wil wat leuks doen..
Hier 8 gradenquote:
Truequote:
Het is binnen te houden, dat wel, en het bevat voedingsstoffen. Lekker vind ik het niet. Maar ja, het is simpel, goedkoop, snel, ideaal als je op jezelf woont natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef PoeK het volgende:
[..]
bek houwe.
Macaroni is ook ftw.
Nu geen zin om te koken, dus macaroni is goed voor nu.
Kijk nu mr Bean's Holiday maar naar de bios gaat 'm vandaag niet mer worden...maar wel goed ideequote:
Dan moet je het lekker maken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is binnen te houden, dat wel, en het bevat voedingsstoffen. Lekker vind ik het niet. Maar ja, het is simpel, goedkoop, snel, ideaal als je op jezelf woont natuurlijk.
Ik keek naar mn Apple thermometerquote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat niet dat meisje dat zingt over "Anoniem"?
tuurlijk een goed ideequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kijk nu mr Bean's Holiday maar naar de bios gaat 'm vandaag niet mer worden...maar wel goed idee
ik ken alleen die anoniem omdat 100%NL wel eens op stond op mijn oude werkquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:03 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar Slenterblues is beter, en Fantastig toch ook.
Dat is ook wel max wat binnen aanvaardbaar is imo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier is het 20 graden maar ik zit ook binnen
nooit geluisterd eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ken alleen die anoniem omdat 100%NL wel eens op stond op mijn oude werk
Ik ook, zag ikquote:
Saunaquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:04 schreef PoeK het volgende:
[..]
Dat is ook wel max wat binnen aanvaardbaar is imo.
Mensen die het opstoken tot 25 binnen
Ik kan het ook geen goed nr vinden iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:07 schreef nicomart het volgende:
die is gewoon echt slecht inderdaad.. daarom was ik al geschokt over je opmerking over eva
Nee schaatsenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, zag ikGaan we dan waterfietsen?
wij stonden het altijd uit pure meligheid mee te zingen en het was een beetje de running gag in de vriendengroep.. Daarom schrok ik gewoon toen jij dit naam noemde.. Ik denk dat kent niemand of wil niemand kennen!!quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:13 schreef PoeK het volgende:
[..]
in een sauna mag het wel ja, maar je woonkamer is niet bedoeld als sauna
ja, ze kan het welquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij stonden het altijd uit pure meligheid mee te zingen en het was een beetje de running gag in de vriendengroep.. Daarom schrok ik gewoon toen jij dit naam noemde.. Ik denk dat kent niemand of wil niemand kennen!!
Maar blijkt dat ze toch ook aardige nummers kan maken
Neeeeeeeeequote:
Ik heb het sowieso niet op pastagerechten, dus eet ook zelden tot nooit macaroni. Ik heb liever iets oosters, bij voorkeur met rijst.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef PoeK het volgende:
[..]
Dan moet je het lekker maken.
Het is echt niet zo dat macaroni per definitie smakeloos voer is.
Als je een beetje kunt koken kan je zelfs macaroni lekker maken
Ja maar waterfietsen ook...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeWant daar krijg ik het koud van
Ojaquote:
Ik ben makkelijkquote:
Viezerds..quote:Ze willen het niet met elkaar doen
scherp blijven hequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ff weg en gelijk alweer op pagina drie
Maar nu ben je er weerquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben ff weg en gelijk alweer op pagina drie
volgens mij is hier maar 1 viezerdquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef Yesse het volgende:
Medisch centrum is vies![]()
[..]
Viezerds..(ging over het spieren van het hart
)
dat is zo. Maar het gaat nu ongeveer met dezelfde snelheid als op het werkquote:
Ik heb bij voorkeur vlees.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet op pastagerechten, dus eet ook zelden tot nooit macaroni. Ik heb liever iets oosters, bij voorkeur met rijst.
Alleen vlees is slecht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:28 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik heb bij voorkeur vlees.
Wat daarbij zit boeit me niet zoveel.
Rijst ook prima
Ik eet eigenlijk alle gangbare gerechten wel.
Ja, vlees is wel een belangrijk onderdeel van mijn eten meestal.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:28 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ik heb bij voorkeur vlees.
Wat daarbij zit boeit me niet zoveel.
Rijst ook prima
Ik eet eigenlijk alle gangbare gerechten wel.
weet ikquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
hehe.. Dat was niet de persoon waar ik aan dacht
Tuurlijkquote:
ik zeg toch ook nergens dat ik alleen vlees eet...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Alleen vlees is slecht.![]()
Ook je groenten eten
vleesquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, vlees is wel een belangrijk onderdeel van mijn eten meestal.
twee?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:34 schreef Houniet het volgende:
Hm ik ga twee nieuwe Samsung schermen kopen, alleen ik twijfel tussen 22"en 20".
neem jij die 22" maar, ik vind 20" voor mij voldoendequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:34 schreef Houniet het volgende:
Hm ik ga twee nieuwe Samsung schermen kopen, alleen ik twijfel tussen 22"en 20".
2 nog welquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:34 schreef Houniet het volgende:
Voor de zekerheidquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef PoeK het volgende:
[..]
ik zeg toch ook nergens dat ik alleen vlees eet...
groenten ftw.
[..]
vlees
Ik moet er niet aan denken vegetarisch te zijn
waarom 2quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:34 schreef Houniet het volgende:
alleen ik hou niet van mensen die hun voer zo supergaar kokenquote:
quote:
quote:
Jij houdt van knapperigquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:38 schreef PoeK het volgende:
[..]
alleen ik hou niet van mensen die hun voer zo supergaar koken
Ik stoom m'n groenten ook liever
Ik vond 1 20"WS al sexyquote:
Ik ben ook sexyquote:
Deanquote:
Ja maar dan heb ik een scherm van 30 cm hoog en 1 meter breedquote:
zag 'em ook net, heb wel zin in een ijsjequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean
ik vind die nieuwe magnum reclame zo stom.." I am Eva,and I like temptation"... Ja maar jij eet echt geen magnums
Ja maar dat is sexyquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik een scherm van 30 cm hoog en 1 meter breed
En zo lekker is ie helemaal nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean
ik vind die nieuwe magnum reclame zo stom.." I am Eva,and I like temptation"... Ja maar jij eet echt geen magnums
Niet waarquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, Yenice heeft liever alles dubbel [ afbeelding ]
Magnumsquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean
Ik kan geen magnum opquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
En zo lekker is ie helemaal niet![]()
Ik mis de winner taco
*meldquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet waarIk heb graag maar 1 vriendje
Ja maar niet echt praktischquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:48 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, Yenice heeft liever alles dubbel [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Magnums
Yenice[ afbeelding ]
Alles hier nog oké?
Vegetariër dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef PoeK het volgende:
vlees
Ik moet er niet aan denken vegetarisch te zijn
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa winner taco!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:49 schreef jna het volgende:
[..]
En zo lekker is ie helemaal niet![]()
Ik mis de winner taco
Goedzoquote:
Was maar grapjequote:
Ik vond hem wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef nicomart het volgende:
google afbeeldingen zoeken op winner taco levert wel aparte afbeeldingen op
[ afbeelding ][ afbeelding ]
inderdaad, ik zag ze ook al?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef nicomart het volgende:
Hij liever als ikquote:
de onderste zal wel een taco van onderen hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:54 schreef nicomart het volgende:
Nog nieuws over je iphone?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zoveel fruit.. dat zuig je er niet zomaar uit!!
nope.. Vriend van me heeft nog een telefoon liggen die hij niet gebruikt. Dus die voorlopig maar gebruiken. Denk dat ik van mijn iphone niets meer ga horen.quote:
Ooooooooooooooooohquote:
Oh jawel hoor..quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
Festini zit zo vol fruit, dat zuig je er echt niet uit..
Nee jij bent engquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OoooooooooooooooohPerenijs
Jij bent echt eng
uhm.. ok.. dat soort opmerkingen zijn dan ook weer niet goed voor de perverse gedachten van bepaalde personenquote:
quote:
And I am Legen... wait for itquote:
Oh sorryquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. ok.. dat soort opmerkingen zijn dan ook weer niet goed voor de perverse gedachten van bepaalde personen
? Ik snap nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
And I am Legen... wait for it
wait for
wait for
dary
http://www.google.nl/search?q=upload+music&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:09 schreef jna het volgende:
Waar kan ik dat mp3tje uploaden van henk en rick die de slappe lach krijgen tijdens midnr?
Ja er is er 1 die ook altijd werd gebruikt in het midnr topic maar ik weet niet welkequote:Op dinsdag 15 april 2008 21:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=upload+music&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Zoek een leuke uit, zou ik zeggen.
uhm.. ok..quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Scheren kan heel frustrerend zijn, ook voor je huid..Ja je moet ook epileren
Het is van Barney:quote:
quote:
lmd.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:27 schreef jna het volgende:
[..]
Midden in de nacht rick van radio 538. Zat een briljante sidekick bij
Slaapsequote:
Ja maar zijn ze ook legendaryquote:
downloadingquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:23 schreef jna het volgende:
Ok mensen, hier is ie dan.
http://www.megaupload.com/nl/?d=ZHATF4IK
Henkie en Rick krijgen de slappe lach
Meer dan ~quote:
quote:
Haha gaat zo snel he?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
We hebben een T,
We hebben een V
We hebben een P
we hebben een TVP![]()
![]()
grote kans weer de enige toevoeging van mij in dit topic mja....![]()
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
We hebben een T,
We hebben een V
We hebben een P
we hebben een TVP![]()
![]()
grote kans weer de enige toevoeging van mij in dit topic mja....![]()
quote:
Goeiemorguh! Zo maar eens slapenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
JahJullei hebben gisteravond in 2 uur ofzo een topic volgespamt
Sorry?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
JahJullei hebben gisteravond in 2 uur ofzo een topic volgespamt
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Zo dat was pas een verspilling van tijd. Ik wil mijn 5 minuten terug!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Goeiemorguh! Zo maar eens slapen![]()
![]()
Maar eerst douche
Slaapse alvastquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Goeiemorguh! Zo maar eens slapen![]()
![]()
Maar eerst douche
Als je niks van het programma weet is dit stukje ook niet grappig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:34 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik ben het nu aan het luisteren maar grappig is anders
had dat er even bij vermeld dan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef jna het volgende:
[..]
Als je niks van het programma weet is dit stukje ook niet grappig.
hilarisch inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef jna het volgende:
[..]
Als je niks van het programma weet is dit stukje ook niet grappig.
24?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:41 schreef G.Fawkes het volgende:
wie weet er nog een goede serie?
Ow een lijst met wat ik al heb gezien of niet leuk vindt
Lost (zuigt)
Prisonbreak (zuigt)
Scrubs
House
Family Guy
Futurama
Simpsons
South Park (niet leuk genoeg om achter elkaar te kijken)
Friends
HIMYM
Seinfeld
Jack Bauer. Nee dank uquote:
American dad... Animatie dat in de buurt van Family Guy zitquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:41 schreef G.Fawkes het volgende:
wie weet er nog een goede serie?
Ow een lijst met wat ik al heb gezien of niet leuk vindt
Lost (zuigt)
Prisonbreak (zuigt)
Scrubs
House
Family Guy
Futurama
Simpsons
Friends
HIMYM
Seinfeld
Hou opquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
Lost(
)
Prisonbreak(
)
Scrubs (ken ik niet)
House![]()
Family Guy
Futurama
Simpsons
Friends![]()
HIMYM
Seinfeld
Heroes is dan niks voor jou
had dat er dan bij gezetquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:45 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jack Bauer. Nee dank u
Maar bedankt voor het meedenken
How I Met Your Mother.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:46 schreef nicomart het volgende:
wat is HIMYM trouwens?
Op een gegeven moment kreeg ik vrij genoeg van die Peter Petrelli en toen ben ik gestopt met kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
Lost(
)
Prisonbreak(
)
Scrubs (ken ik niet)
House![]()
Family Guy
Futurama
Simpsons
Friends![]()
HIMYM
Seinfeld
ken je scrubs niet?? Dat is lachen man!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
Lost(
)
Prisonbreak(
)
Scrubs (ken ik niet)
House![]()
Family Guy
Futurama
Simpsons
Friends![]()
HIMYM
Seinfeld
Met hetzelfde leuk vinden als ikquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:47 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kreeg ik vrij genoeg van die Peter Petrelli en toen ben ik gestopt met kijken
Ik vond het eeeecht sufquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
ken je scrubs niet?? Dat is lachen man!!
Sorryquote:
Topquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben naar bed, ben echt moe/gaar
Weltrusten allemaal![]()
Trustequote:
Wie zegt dat ik ga slapenquote:
Morgen mijn 1e Hep B vaccinatie...Voordeel van stage in ziekenhuis....wel om 09.10 afspraak dus als ik er ziek van wordt...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga ook maar eens op tijd slapen. Morgen nog lekker uitslapen ook. Heb er nu al zin in.
hoe is het eigenlijk afgelopen met je telefoon?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef nicomart het volgende:
ik ga er ook een einde aan maken.. Aan de dag dan he..truste en tot morgen!
quote:
Hepatitis B, ben ik daar een aantal jaar terug nog tegen ingeënd? Toen heel Nederland van 18 jaar of jonger moest ofzo? Of was dat een andere?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen mijn 1e Hep B vaccinatie...Voordeel van stage in ziekenhuis....wel om 09.10 afspraak dus als ik er ziek van wordt...
Dat waren menginnogwattes....Hep B is voor mensen die op vakantie gaan waar dat vaak voorkomt en voor mensen in de zorg die met bloed werken....Hep B moet je 3 keer halenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hepatitis B, ben ik daar een aantal jaar terug nog tegen ingeënd? Toen heel Nederland van 18 jaar of jonger moest ofzo? Of was dat een andere?
Ohja, meningokokken c ofzo. Nou ja, stelde weinig voor.quote:
Ok, waar ga je heen?quote:Hep B is voor mensen die op vakantie gaan waar dat vaak voorkomt en voor mensen in de zorg die met bloed werken....Hep B moet je 3 keer halen
Ik werk niet echt in de zorg....Maar wel met bloed...Nu nog niet...maar als ik ingeent ben mag dat welquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja, meningokokken c ofzo. Nou ja, stelde weinig voor.
[..]
Ok, waar ga je heen?
Meningokokken Cquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat waren menginnogwattes....Hep B is voor mensen die op vakantie gaan waar dat vaak voorkomt en voor mensen in de zorg die met bloed werken....Hep B moet je 3 keer halen
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Je bent niet op je snelst vandaag, Yesse
Ik ga voortaan weer hele zinnen lezen, dat je in de zorg, nou ja, in de buurt van veel bloed, werkt dat wist ik wel, of had ik beter kunnen aannemen dat een verre reis.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werk niet echt in de zorg....Maar wel met bloed...Nu nog niet...maar als ik ingeent ben mag dat welVoor stage DNA isoleren uit bloed????
Weltrustenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Erg he
Maar ik ga mn bedje in .. morgen weer vroeg op
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel het lijntje niet zo lekker???
Die moest ergens andersquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel het lijntje niet zo lekker???
quote:
Wel bijnaquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Wow, het topic is nog niet vol!
Dat is dan ook gelijk het enige positieve aan LOSTquote:
Ik kijk geen Lost.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelijk het enige positieve aan LOST
groot gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |