Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben naar bed, ben echt moe/gaar
Weltrusten allemaal![]()
Trustequote:
Wie zegt dat ik ga slapenquote:
Morgen mijn 1e Hep B vaccinatie...Voordeel van stage in ziekenhuis....wel om 09.10 afspraak dus als ik er ziek van wordt...quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga ook maar eens op tijd slapen. Morgen nog lekker uitslapen ook. Heb er nu al zin in.
hoe is het eigenlijk afgelopen met je telefoon?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef nicomart het volgende:
ik ga er ook een einde aan maken.. Aan de dag dan he..truste en tot morgen!
quote:
Hepatitis B, ben ik daar een aantal jaar terug nog tegen ingeënd? Toen heel Nederland van 18 jaar of jonger moest ofzo? Of was dat een andere?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen mijn 1e Hep B vaccinatie...Voordeel van stage in ziekenhuis....wel om 09.10 afspraak dus als ik er ziek van wordt...
Dat waren menginnogwattes....Hep B is voor mensen die op vakantie gaan waar dat vaak voorkomt en voor mensen in de zorg die met bloed werken....Hep B moet je 3 keer halenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hepatitis B, ben ik daar een aantal jaar terug nog tegen ingeënd? Toen heel Nederland van 18 jaar of jonger moest ofzo? Of was dat een andere?
Ohja, meningokokken c ofzo. Nou ja, stelde weinig voor.quote:
Ok, waar ga je heen?quote:Hep B is voor mensen die op vakantie gaan waar dat vaak voorkomt en voor mensen in de zorg die met bloed werken....Hep B moet je 3 keer halen
Ik werk niet echt in de zorg....Maar wel met bloed...Nu nog niet...maar als ik ingeent ben mag dat welquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ohja, meningokokken c ofzo. Nou ja, stelde weinig voor.
[..]
Ok, waar ga je heen?
Meningokokken Cquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat waren menginnogwattes....Hep B is voor mensen die op vakantie gaan waar dat vaak voorkomt en voor mensen in de zorg die met bloed werken....Hep B moet je 3 keer halen
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Je bent niet op je snelst vandaag, Yesse
Ik ga voortaan weer hele zinnen lezen, dat je in de zorg, nou ja, in de buurt van veel bloed, werkt dat wist ik wel, of had ik beter kunnen aannemen dat een verre reis.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werk niet echt in de zorg....Maar wel met bloed...Nu nog niet...maar als ik ingeent ben mag dat welVoor stage DNA isoleren uit bloed????
Weltrustenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Erg he
Maar ik ga mn bedje in .. morgen weer vroeg op
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel het lijntje niet zo lekker???
Die moest ergens andersquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Viel het lijntje niet zo lekker???
quote:
Wel bijnaquote:Op dinsdag 15 april 2008 23:15 schreef G.Fawkes het volgende:
Wow, het topic is nog niet vol!
Dat is dan ook gelijk het enige positieve aan LOSTquote:
Ik kijk geen Lost.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is dan ook gelijk het enige positieve aan LOST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |