En geweldig arrogantquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En daarnaast een geweldig gitarist. Niet alleen in zijn tijd bij Cream.
I allready said thatquote:
?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Doe je werk eens, meneer mod! TT moet aangepast worden
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het "... werktijd" zijn
care.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er zijn veel betere gitaristen met minder atitide. Herman Li bv
Dat valt wel mee tochquote:
Inderdaad. Het zal me een rotzorg zijn of hij arrogant is (of arrogant gevonden wordt), daar merk ik helemaal niks van als ik een cd opzet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:12 schreef PoeK het volgende:
[..]
care.
Hij maakt gewoon goeie muziek.
Boeiend hoe hij zich gedraagd
edit:
PoeK wat doe je nu
gedraagd gedraagt.
Gosh...! When shall I hand in my report...?quote:Hello Everybody,
According to our preliminary schedule you are supposed to submit report number 3 on Monday, the 21st. However, if you don’t finish by Monday I can extend the date of submission to Friday the 25th and those of you who can’t finish by Friday can submit their report latest on Monday, the 28th. However, the seminar date is as it is in the preliminary schedule and it will be held on Wednesday, the 30th of April from 13.00-18.00 in room G106.
Good luck.
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zal me een rotzorg zijn of hij arrogant is (of arrogant gevonden wordt), daar merk ik helemaal niks van als ik een cd opzet.
Ach welnee, ik moet schijten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
Je moet toch eten Poek!
Goedenavond iedereen
Gaat lekker, dit tempo
Ik woon niet thuis he...quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Anders vraag je je zus even een ei te bakken
Kilo gehakt als eten... weer eens wat anders
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:34 schreef nicomart het volgende:
meldt zich ook weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |