Ik wel, en toch moest ik koken.quote:
fitnessen joh!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:43 schreef Yesse het volgende:
Ik ben pas lui, heb geen zin in fitnesssWil wel wat doen maar ik weet niet wat
hoelang ik bezig ben geweest.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wel, en toch moest ik koken.
Maar ja, kip in de wok, water, boemboe, boontjes en sambal erbij, dat in combinatie met rijst, 20 minuten bezig en ik had weer een fijne maaltijd.
Nee door koken was ik te laat normal ga ik rond deze tijd alweer terug...:Pquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
fitnessen joh!
Ik wilde gister ook niet maar ben gewoon gegaan. En die leuke jongens die er op dinsdag en donderdag altijd zijn, zijn er nu ook vast weer. Heb je nog wat om naar te kijken ook
Al ga je maar een (half) uurtje
Nee ik wil je niet weghebben ofzo...![]()
Maar mijn eten was veel lekkerder dan macaroni.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef PoeK het volgende:
ik weet niet
[..]
hoelang ik bezig ben geweest.
Niet erg lang iig.
Kom we gaan wat leuks doen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee door koken was ik te laat normal ga ik rond deze tijd alweer terug...:P
Fitness is saaiIk wil wat leuks doen..
bek houwe.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar mijn eten was veel lekkerder dan macaroni.
Moet ik het afzeggen?quote:
filmpje?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee door koken was ik te laat normal ga ik rond deze tijd alweer terug...:P
Fitness is saaiIk wil wat leuks doen..
Hier 8 gradenquote:
Truequote:
Het is binnen te houden, dat wel, en het bevat voedingsstoffen. Lekker vind ik het niet. Maar ja, het is simpel, goedkoop, snel, ideaal als je op jezelf woont natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef PoeK het volgende:
[..]
bek houwe.
Macaroni is ook ftw.
Nu geen zin om te koken, dus macaroni is goed voor nu.
Kijk nu mr Bean's Holiday maar naar de bios gaat 'm vandaag niet mer worden...maar wel goed ideequote:
Dan moet je het lekker maken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is binnen te houden, dat wel, en het bevat voedingsstoffen. Lekker vind ik het niet. Maar ja, het is simpel, goedkoop, snel, ideaal als je op jezelf woont natuurlijk.
Ik keek naar mn Apple thermometerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |