Ja, klopt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
is dat niet dat meisje dat zingt over "Anoniem"?
tuurlijk een goed ideequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kijk nu mr Bean's Holiday maar naar de bios gaat 'm vandaag niet mer worden...maar wel goed idee
ik ken alleen die anoniem omdat 100%NL wel eens op stond op mijn oude werkquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:03 schreef PoeK het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar Slenterblues is beter, en Fantastig toch ook.
Dat is ook wel max wat binnen aanvaardbaar is imo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hier is het 20 graden maar ik zit ook binnen
nooit geluisterd eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ken alleen die anoniem omdat 100%NL wel eens op stond op mijn oude werk
Ik ook, zag ikquote:
Saunaquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:04 schreef PoeK het volgende:
[..]
Dat is ook wel max wat binnen aanvaardbaar is imo.
Mensen die het opstoken tot 25 binnen
Ik kan het ook geen goed nr vinden iddquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:07 schreef nicomart het volgende:
die is gewoon echt slecht inderdaad.. daarom was ik al geschokt over je opmerking over eva
Nee schaatsenquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, zag ikGaan we dan waterfietsen?
wij stonden het altijd uit pure meligheid mee te zingen en het was een beetje de running gag in de vriendengroep.. Daarom schrok ik gewoon toen jij dit naam noemde.. Ik denk dat kent niemand of wil niemand kennen!!quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:13 schreef PoeK het volgende:
[..]
in een sauna mag het wel ja, maar je woonkamer is niet bedoeld als sauna
ja, ze kan het welquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij stonden het altijd uit pure meligheid mee te zingen en het was een beetje de running gag in de vriendengroep.. Daarom schrok ik gewoon toen jij dit naam noemde.. Ik denk dat kent niemand of wil niemand kennen!!
Maar blijkt dat ze toch ook aardige nummers kan maken
Neeeeeeeeequote:
Ik heb het sowieso niet op pastagerechten, dus eet ook zelden tot nooit macaroni. Ik heb liever iets oosters, bij voorkeur met rijst.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef PoeK het volgende:
[..]
Dan moet je het lekker maken.
Het is echt niet zo dat macaroni per definitie smakeloos voer is.
Als je een beetje kunt koken kan je zelfs macaroni lekker maken
Ja maar waterfietsen ook...quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeWant daar krijg ik het koud van
Ojaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |