Hoe ze zichzelf checkte in de spiegel bedoel je?quote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef alors het volgende:
Hihi die Danielle toen ze weg moestDie laatste blik voor de deur dichtging
Alleen zit Claudia's hoofd scheefquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet persoonlijk zeggen dat ik de foto van Maj-Britt en Claudia het beste vind. Die drukken het Nice&Wild wel het beste uit in mijn ogen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef RSie het volgende:
Ik irriteer me aan dat mannelijke Jurylid, met zijn 5 O'clock shadow baardje maar wel rondom de lippen alles gladgeschoren zodat ie zijn vriend geen pijn doet met zijn stoppels tijdens het P##pen.
Dat dacht ik ook al! 'Je hangt er maar een beetje bij' ... johquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Alleen zit Claudia's hoofd scheef
Is het iemand opgevallen dat ze vooral degenen die "nice" moesten voorstelden zaten af te kraken? Lief glimlachend val je nou eenmaal een beetje weg naast je vriendin die "wild" voor moet stellen, ik vind Ananda en Annika juist écht lief en aardig overkomen op die foto's.
En Claudia had best wel gelijk toen ze tegen de jury inging dat ze sámen de foto moesten maken. Dan krijgt ze wel commentaar dat het een wedstrijd is, maar als ze Maj-Britt op de foto had overschaduwd had ze vast het commentaar gekregen dat ze vooral had moeten samenwerken omdat ze samen de foto maken
En wat ik al dacht, Daphne heeft haar "eigen" mensen voor d'r haar en make-up. Dat verklaart.quote:Op maandag 14 april 2008 21:42 schreef Toeps het volgende:
Oh en btw, zie ik daar nou mijn goede bekende visagiste/haarstyliste H. aan Daphne's haar kammen op die foto rechts? Ik hoop het niet voor haar, gezien de kritieken.
Maar nou heb ik tijdens een shoot laatst een kammer ontmoet die Daphne nog kende uit haar modellentijd, ze schijnt echt ontuitstaanbaar en eigenwijs te zijn, 99% kans dat ze zelf commandeert wat er met dat haar moet gebeuren.
Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:28 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik blijf bij Patricia en Yvette.
En verder vind ik Jennifer irritant (maar ws omdat haar stukjes constant worden uitgezonden) en ben ik blij dat Danielle eruit is.
Vond het trouwens wel erg sneu, die opmerkingen die ze naar Victoria maakten, het lijkt wel alsof ze jaloers zijn ofzo.
Denk niet dat het jaloezie is eerlijk gezegd, die Victoria is gewoon dermate anders dat ze meteen buiten de groep valt, is niet zo'n onbekend verschijnsel verder hoor. En wat zal Rosalie die dropveter nu bommenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.
Las deze week in de krant dat te magere modellen niet meer welkom zijn op de Franse catwalks. Dus misschien heeft ze wel een punt?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.
Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:13 schreef Day het volgende:
[..]
Las deze week in de krant dat te magere modellen niet meer welkom zijn op de Franse catwalks. Dus misschien heeft ze wel een punt?
Anyways, vind Rosalie verder wel een ongelooflijke kutwijf, van mij mag ze terugwieberen naar Parijs.
Over Victoria: De andere meiden zeiden dat ze echt heel weinig eet. Dat kan natuurlijk uit jaloezie zijn, maar Victoria komt op mij over als een meijse wat dit heel graag wil, zo graag dat ze zich er misschien best voor uithongeren wil. Op tv lijkt ze ook nog eens dikker dan ze in het echt zal zijn. Maar misschien is ze van nature zo, daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.
Wereldwijd is obesitas met kop en schouders doodsoorzaak nummer 1, wereldwijd omdat in deze cijfers ook hongerend centraal Afrika is meegenomen. Net zozeer als ik anorexia afkeur, zo keur ik ook de hype die er op dit moment erom is af. Er zijn nog geen honderd anorexiapatienten in Nederland. Laat ze eerst overgewicht maar eens aanpakken.
Ik meldde alleen maar wat er in de krant stond, hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.
Wereldwijd is obesitas met kop en schouders doodsoorzaak nummer 1, wereldwijd omdat in deze cijfers ook hongerend centraal Afrika is meegenomen. Net zozeer als ik anorexia afkeur, zo keur ik ook de hype die er op dit moment erom is af. Er zijn nog geen honderd anorexiapatienten in Nederland. Laat ze eerst overgewicht maar eens aanpakken.
Dito!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef MissBliss het volgende:
Bleh, ik vind bijna iedereen stom dit seizoen
Ik vind het wel een stel vermakelijke mutsen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef MissBliss het volgende:
Bleh, ik vind bijna iedereen stom dit seizoen
quote:Bastiaan is boos
Hollands´s Next Top Model-coach Bastiaan van Schaik is 'flabbergasted' dat hij is gezakt op de Top 100 Modelijst van tijdschrift Jackie. De stylist, die van de 48e naar de 59e plek zakte, snapt terecht niet hoe dat kan. "Ik bedoel: ik heb vorig jaar in de jury van Holland's Next Top Model gezeten, ik ben columns gaan schrijven. Ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan", riep hij uit.
De glossy Jackie presenteerde afgelopen donderdag in Amsterdam de editie met de omstreden modelijst. Het fotografieduo Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin staan dit jaar op nummer één van de ranglijst met de honderd 'belangrijkste modemensen van Nederland'. Het stel verwijst daarmee Viktor & Rolf naar de tweede plaats. Vorig jaar stond het ontwerpersduo nog bovenaan.
Dat de lijst bedacht is, wordt door het grootse deel van de Nederlandse modewereld toegejuicht, óók door Van Schaik. "Alles wat mode promoot in Nederland vind ik een prima initiatief." Modejournaliste Michou Basou, nummer 32 op de lijst, ziet het vooral 'als een goede graadmeter voor mensen die minder bekend zijn met mode, maar er wel in geïnteresseerd zijn'.
Ja, die was mooi!quote:Op maandag 21 april 2008 21:02 schreef Adelante het volgende:
"Victoria leek op één van de dooie vissen"
En wordt ze vervolgens echt half door Ananda in elkaar gemept? Hehe.. het zag er in elk geval veelbelovend uit!quote:Op maandag 21 april 2008 21:35 schreef Adelante het volgende:
't is wel een zooitje probleemjeugd bij elkaar ook zeg![]()
zit er eentje tussen met een normale achtergrond en mental issues?
ohjah en zoent victoria nou volgende week met ananda?
Idd, een hoop gejank vandaag... Foto van may-britt lelijk, jennifer d'r beenquote:Op maandag 21 april 2008 21:28 schreef TheDenialTwist het volgende:
Aaargh hou eens op met dat gejank allemaal de hele tijd
Ziet er ook totaal niet uit als model als ze even geen fotoshoot heeft ofzo, zelfde geldt voor Yvette, daar zou ik op straat niet eens naar omkijkenquote:Op maandag 21 april 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Ananda is me toch ook een kille kut zeg
quote:Op maandag 21 april 2008 22:28 schreef Naamah het volgende:
Ik vind Victoria oninteressant. Het enige wat haar 'interessant' maakt en waardoor ze zich profileert is het gezeik van de andere meiden op haar. Mooi of leuk om naar te kijken vind ik haar ook niet.
Ik vind Jennifer echt heel heel heel irritant. Eigenlijk al vanaf het begin, dat afkraken van iedereen terwijl ze zelf eigenlijk helemaal niet zo super presteert... ik hoop echt dat ze er snel uitvliegt, samen met Maj Britt, want een beetje erger-tv is leuk, maar van hun krijg ik écht de kriebels.quote:Op maandag 21 april 2008 22:55 schreef alors het volgende:
Ik Jennifer wel grappig om naar te kijken
En Annika met haar praatjes. Wat praat die Patricia trouwens ontzettend als een Patricia, lomp. Ik vind haar wel echt een model verder
Ik denk dat die slechte gezondheid de jury heel goed uitkwam, want ze heeft sowieso niet de uitstraling van een model, dus anders had ze er later wel een keer uitgelegen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:05 schreef MissBliss het volgende:
Verder wel lullig voor Claudia, eruit wegens je gezoendheid, maar ik ga haar verder niet missen.
Dat zeker.. en ze wisten het van tevoren, dus als het zo'n probleem was hadden ze d'r gewoon niet door moeten laten.. maarja, het is mooie dramatische tv natuurlijk..quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat die slechte gezondheid de jury heel goed uitkwam
Er is best wat van te maken als ze haar een beetje leuk stylen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 07:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat die slechte gezondheid de jury heel goed uitkwam, want ze heeft sowieso niet de uitstraling van een model, dus anders had ze er later wel een keer uitgelegen.
Haha je zag haar zo naar haar gezicht happenquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef Moja het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week. De zoenpoging van Victoria![]()
zij is doorsnee knap. maar niet fotomodel knap!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:24 schreef Pritt het volgende:
Ik vind Maj Brit de mooiste, of ze ook het beste model is weet ik dan weer niet.
De acteerles bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:20 schreef Moja het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week. De zoenpoging van Victoria![]()
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:05 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, die preview met al die "schokkende" momenten, daar val ik echt niet voor hoor!
Dat zal inderdaad wel.. toch jammer, ik had wel zin in sensatie!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef Angelof9 het volgende:
Niet doen, het allemaal onderdeel van de acteer lessen, let maar op!
Ze ziet er erg ordinair uit, maar op de foto's bakken ze er wel weer iets toonbaars van. Ik vond haar waarempel een beetje zielig deze keer, vooral omdat ik weet hoe het voelt als je iets wilt, maar belemmerd wordt door je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Er is best wat van te maken als ze haar een beetje leuk stylen.
[ afbeelding ]
ze is wel mooi, maar erg commercieel en absoluut niet geschikt voor high fashion/editorial, ze is wel geschikt voor mannenbladen denk ik FHM, playboy maar ook de postorder-catalogi.quote:
Ik vind Annika niet echt een model, maar qua persoon staat ze bij mij op nummer 1quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
val het niemand op dat Annika wel geweldig gezichten kan trekken? tijdens die praatjes van dr. hoogtepunt vond ik toen ze zei dat ze die vissen vies vond, dat gezicht wat ze erbij trok!!
ik kan het daar alleen maar mee eens zijn! een model is ze niet, maar ik vind haar wel echt een leuk persoonquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind Annika niet echt een model, maar qua persoon staat ze bij mij op nummer 1
Dat heet aansnijden en is in de fotografie erg gebruikelijk. Het betrekt je meer in de foto, zonder aansnijden zou het al snel "poppetje op foto" zijn. Het gebeurd heel vaak, zie de bladen, de laatste H&M catalogus...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:48 schreef Guppyfriend het volgende:
waarom snijden ze eigenlijk nog steeds bovenkanten van hoofden af??
ik ken dat fenomeen ook wel, als grafisch ontwerper heb ik er ook vaak mee te maken. en ik doe het zelf natuurlijk ook wel eens.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat heet aansnijden en is in de fotografie erg gebruikelijk. Het betrekt je meer in de foto, zonder aansnijden zou het al snel "poppetje op foto" zijn. Het gebeurd heel vaak, zie de bladen, de laatste H&M catalogus...
Mja, je kunt er een niet-interessant model wat interessanter mee maken, maar te veel aansnijden is wel irritant, dat lijkt gewoon op een slechte fotograaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik ken dat fenomeen ook wel, als grafisch ontwerper heb ik er ook vaak mee te maken. en ik doe het zelf natuurlijk ook wel eens.
maar ik zie het in HNTM nu structureel bij elke individuele shoot terug. is het een trend of zo?
het wordt nu een soort trucje of zo
precies, nou wil ik niet meteen zeggen dat Philip Riches een slechte fotograaf is (ik mag de man gewoon niet), maar ik heb wel het idee dat HNTM het trucje (iets te) vaak gebruikt...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, je kunt er een niet-interessant model wat interessanter mee maken, maar te veel aansnijden is wel irritant, dat lijkt gewoon op een slechte fotograaf.
Denk je nou echt dat dit de mooiste foto is die ertussen zat? Kan me niet voorstellen dat er van Maj-Britt geen betere foto's te maken zijn, dit is gewoon een foto waar ze haar leuk mee kunnen afzeiken, want dat doen ze nog niet bij genoeg mensen bij het jurycommentaarquote:Op woensdag 23 april 2008 11:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uhg wat heeft MajBritt een lelijke foto.
JA IK!!quote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En is er dan niemand anders die zich aan de oren van Ananda stoortVerder is ze mooi jaja, maar het trekt zo mijn aandacht.
Niet helemaal. Zo'n kindse huilebalk als Patricia redt het niet in het wereldje.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Morrigan het volgende:
Hoeft toch ook niet. Als ze maar mooi op de foto staan.
ik vind Annika ook een zeikerd ja, en ik snap ook niet dat mensen haar zelfs een leuk kind vindenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:11 schreef MaJo het volgende:
Die foto van ClaudiaTerecht dat ze eruit is, dat zij er uberhaupt inzat heb ik nooit begrepen
En waarom vind iedereen Annika zo leuk? Dat mens kan alleen maar zeuren. En als ik ergens een hekel aan heb
eerder alsof ze jarenlang zo hard heeft gezogen bij blowjobs dat haar onderkaak is verschoven...quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef Toeps het volgende:
Maj Britt heeft haar mond altijd zo raar op foto's. Alsof ze ondertussen kauwgum eet of zo?
Ja wehkamp inderdaad, een Livera foldertje, jaren 90 Veronicaquote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder alsof ze jarenlang zo hard heeft gezogen bij blowjobs dat haar onderkaak is verschoven...
ze zal vast leuk en aardig in de wehkamp staan maar ik krijg er alleen maar een veronica-gevoel bij en geen parijs-gevoel.
ze ziet er inderdaad uit alsof ze met een beitel uit die bar moet worden gebiktquote:Op donderdag 24 april 2008 20:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja wehkamp inderdaad, een Livera foldertje, jaren 90 VeronicaEn op haar foto van deze week is het net alsof ze al is doodgevroren, maar ik snap dat ze gewoon lelijke foto's uitkiezen.
Nou ben het geheel met je eens.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef Angelof9 het volgende:
Ik word knetterbek van die Jennifer! Ik erger me echt dood aan haar, het enige wat ze doet is anderen afkammen. Maj-Britt vind ik ook niks (arrogante trut), maar ze is net niet zo erg als Jennifer.
Verder vond ik de shoot weer belachelijk. Je gaat die modellen toch niet op écht ijs zetten, dat slaat echt nergens op. Kost een vermogen om al die blauwe, rode plekken en kippenvel weer weg te photoshoppen. Gewoon plastic icecubes, dat zie je op de foto echt niet. En die pedo weer foto's maken natuurlijk, want de dames waren in bikini. Ik vind dat toch zo'n ranzig mannetje!
En waarom moet die jury toch altijd iets negatiefs te melden hebben? Zelfs al doe je het geweldig (Yvette) dan oog je weer niet enthousiast genoeg, wat een onzin commentaar, geef dat meisje iets mee waar ze wat aan heeft.
Ik kijk echt tien keer liever naar ANTM hoor...
En bij Schiphol meteen denken 'oh we gaan naar het buitenland' niet te beseffen dan nog zeker de helft moet afvallen voor ze dat doen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:57 schreef thaleia het volgende:
Ik vind ze zo hysterisch dit seizoen. Dat gejank allemaal, en dat gejoel bij het minste of geringste. Er hoeft maar een Bastiaan een hoek om te komen en het gegil is al niet van de lucht. Er hoeft maar een kledingrekje naar binnen geschoven te worden en de dames gaan door het plafond.
Ik snap ook wel dat ze dat waarschijnlijk door de regie wordt opgelegd en dat het wellicht meer zegt over de huidige regisseurs, dan over de huidige kandidaten. Maar irritant is het wel.
Heb de foto's van afgelopen keer nog eens bekeken. Ananda, Patricia, Jennifer en Yvette springen er voor mij uit.
quote:Hollands Next Topmodel heeft ziekte van Crohn
door Michou Basu
AMSTERDAM - Patricia van der Vliet (18), de mooie kandidate uit het RTL kijkcijferkanon Hollands Next Topmodel, is geveld door de chronische ziekte van Crohn. De blondine, die momenteel elke maandag is te zien in de serie, heeft afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen met een darmperforatie en is nu thuis herstellende van haar ziekte, zo werd nu pas bekend.
De bloedmooie Patricia heeft ziekte van Crohn
"Het gaat goed met me, hoor", liet de Zaanse gisteren vanaf haar ziekbed weten. Maar dat was een week geleden wel anders. Toen lag het potentiële topmodel uitgeput en sterk vermagerd in een ziekenhuisbed. Amper een week nadat het Franse parlement een anti-anorexia wet heeft aangenomen, laait met het nieuws rond de ziekenhuisopname van Patricia de discussie rond uitgemergelde modellen weer opnieuw op. Want ook al is de ziekte van Crohn een chronische ontsteking van de slijmvliezen van het maagdarmkanaal, het geruchtencircuit concludeert dat de ziekte van het model de schuld is van de mode- en modellenindustrie. In die snoeiharde wereld zouden immers alleen lange, magere meisjes een kans van slagen hebben. En om in de smaak te vallen van potentiële opdrachtgevers zou Patricia zich hebben uitgehongerd.
Wens
Maar daar is volgens Karin Petri van Ici Paris XL, een van de sponsoren van het populaire tv-programma, niets van waar. " Haar ziekte heeft niets te maken met haar wens om te vermageren" , aldus Petri. "Patricia had voor de opnames al klachten. Een ziekenhuisopname zat er sowieso in." Petri merkte dat er iets ernstigs met het model aan de hand was, omdat gedurende het filmen de sprankeling in haar ogen verdween. "Daarbij at ze niets, vond ze niets lekker en had ze vaak last van buikpijn. Niemand wist wat er aan de hand was en zij gaf niet aan wat ze precies mankeerde. We hebben goed voor haar gezorgd." " Patricia heeft een ziekte waar meer mensen last van hebben", weerlegt Anneriet van Schaijk van het bureau Modelmasters waar alle modellen van de serie onder contract staan, de commotie. "Momenteel ligt de focus op herstel. Patricia heeft professionele begeleiding. We moeten afwachten wat er uit de onderzoeken komt en dan kijken we hoe we verdergaan. Het is een sterke meid die goed weet wat ze wil." De ziekte van Patricia noemt Van Schaijk niet schadelijk voor een mogelijk succesvolle modellencarrière: "Er zijn meer meisjes die iets hebben. Wel moeten ze in een later stadium gezond genoeg zijn om goed te kunnen werken als model. Het is fysiek een zwaar beroep." Wat dit voor gevolgen heeft voor de opnames (die nog steeds in volle gang zijn) van de serie is nog niet duidelijk. "We hoopten dat we de ziekte van Patricia onder de pet konden houden, zodat ze in alle rust kon herstellen", zegt Endemol woordvoerster Daan den Heeten. "Ze was er goed beroerd aan toe. We zijn ons kapot geschrokken."
Behalve dan de afschuwelijke uitdrukking " ik heb zoiets van"quote:Op woensdag 23 april 2008 23:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
Volg het dan een beetje, maar vind het dit jaar echt helemaal niks! Een beetje erger tv is leuk, maar ik zit me nu een uur lang kapot te ergeren aan de modellen, de visagisten, de sponsoring in het programma en vooral ook de juryleden!! Ik weet het, er is een knop op de tv, maar ja.. tot nu toe volgde ik zo'n beetje alle seizoenen wel.. heb deze keer alleen echt zoiets van: vind er niks aan!!
Ik had niet verwacht dat zij bij de laatste 3 zou komen (als ze dat niet was had dit ook niet op deze manier in het nieuws gekomen).quote:
Yeah.. right.. ik sta ook altijd 'per ongeluk' iemand te zoenen.....quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef tessie het volgende:
Victoria over dat zoenen: het ging per ongeluk???![]()
Nou ja, ze was heel dronken en alle anderen deden dat ook. Hoe die anderen daarop reageerden sloeg nergens op. Net alsof ze een of ander monster is ofzo.quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef tessie het volgende:
Victoria over dat zoenen: het ging per ongeluk???![]()
Jaquote:Op maandag 28 april 2008 20:33 schreef Maartel het volgende:
Ligt het aan mij of hadden ze deze vagige tekst een paar seizoenen terug ook al?
Ik denk dat ik de productie van HNTM even moet mailen, dat ik volgende keer de shoots wel doe.quote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je hem dat even mailen, of denk je dat hij hier meeleest?
Ik vind Yvette ook wel leuk, maar ze heeft inderdaad wel een stierennek. Haar kapsel helpt haar daarbij ook niet echt verderquote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef thaleia het volgende:
Wel mooi dat Yvette er nog in zit. Die was tot nu toe steeds super, alleen deze keer misschien wat minder.
Hahahaa ja als model moet je STIJLVOL overkomen en vervolgens bedenken ze een sessie paaldansen in ordinaire pakjes!quote:Op maandag 28 april 2008 23:55 schreef Lov1 het volgende:
En volgende week met dat paaldansen? Voor familie?!? Wat hebben ze nú weer bedacht
Ik vind het wel opvallend, aangezien ze bij een waslijst aan modellenbureau's in binnen- en buitenland ingeschreven staat/stond. Waaronder het Amerikaanse Trump, wat toch behoorlijk goed is aangeschreven.quote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef _nouseforaname_ het volgende:
dat gezicht van maj brit klopt van geen kanten..haar ene oog staat hoger dan de andere, ben daarom ook niet verbaast dat ze iedere week hele slechte foto's heeft.
Klopt, heeeel asymmetrisch. Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef _nouseforaname_ het volgende:
dat gezicht van maj brit klopt van geen kanten..haar ene oog staat hoger dan de andere, ben daarom ook niet verbaast dat ze iedere week hele slechte foto's heeft.
Moesten ze nou alwéér een stuk uit interview doen?! Dat hebben ze al eens gedaan!quote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Psych-case het volgende:
Bedenk dan een goed script voor die meiden i.p.v. siliconen tieten en hersens!
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef peterfan het volgende:
Echt, ik vind die aso-meiden uit Dames in de Dop stuk voor stuk sympathieker dan dit stelletje!
Ja model of geen model, zoen of geen zoen, dat was gewoon pesten met zijn allen tegen 1. Vond het ook gewoon WALGELIJK om daar naar te kijken en schaamde me gewoon als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:16 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!
Kunnen we niet ergens online Victoria steunen? Ik heb me in de bankkussens moeten vastbijten om het niet te besterven van plaatsvervangende schaamte en medelijden met haar tijdens de hele loopband-affaire.
wat jij zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja model of geen model, zoen of geen zoen, dat was gewoon pesten met zijn allen tegen 1. Vond het ook gewoon WALGELIJK om daar naar te kijken en schaamde me gewoon als vrouw zijnde.
ik zie t niet??quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Starlie het volgende:
Jeutje hee op de foto van Yvette lijkt ze echt onwijs op Natasha van ANTM!!! Dacht eerst dat het Natasha was!
Ik zie t ook niet trouwens, ze kijkt iig alsof er een drol weer terug naar binnen wordt geduwdquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik zie t niet??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
profiel [ Geslacht: vrouw ]quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het geweldig en terecht dat Victoria eruit is. Wat een over het paard getilde, aroogante doos. En ik vind haar niet mooi en niet fotogeniek.
Het kan ook zijn dat het een mening is? Niet alle vrouwen zijn meteen jaloers hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
profiel [ Geslacht: vrouw ]
bespeur ik hier jaloezie?
Nee hoor, absoluut niet. Ik heb gewoon helemaal niets met die Victoria, niet qua uiterlijk en niet qua persoonlijkheid. Niet iedere vrouw die iets negatiefs zegt over een andere vrouw is jaloers. Ik vind ook niet iedere man mooi, ben ik dan ook jaloers als ik daar iets over zegquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
profiel [ Geslacht: vrouw ]
bespeur ik hier jaloezie?
Ik wel, zeeman, C&A en Wehkamp zijn namelijk hele grote en goed betalende opdrachtgevers.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:41 schreef robert2006 het volgende:
vind victoria ook best lelijk, maar zij valt meer op dan een maj-britt die ik, zoals ze overkomt in het programma heel erg associeer met campagnes voor zeeman, c&a, wehkamp, de hema-rookworst aanbieding etc.
begrijp echt niet dat zij bij zoveel modellen-buro's ingeschreven staat
Ja, op een verschil na: Ze zijn symmetrisch. Victoria heeft een te scheef gezicht voor het grote succes.quote:een heleboel modellen die nu succes boeken in parijs en milaan zijn victoria-types.
ik denk met haar doorzettingsvermogen dat ze er wel komt
quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, absoluut niet. Ik heb gewoon helemaal niets met die Victoria, niet qua uiterlijk en niet qua persoonlijkheid. Niet iedere vrouw die iets negatiefs zegt over een andere vrouw is jaloers. Ik vind ook niet iedere man mooi, ben ik dan ook jaloers als ik daar iets over zeg
Waarschijnlijk omdat Victoria niet achterbaks is als de anderen, en mannen niet houden van die sneaky vrouwen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:22 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik vind het alleen opvallend. HNTM is dinsdag hét gesprek aan de koffietafel. Alle mannen vinden Victoria geweldige, alle vrouwen vinden haar helemaal niks.
haha hier moest ik serieus ook HEEL hard om lachen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:40 schreef Ooi86 het volgende:
Haha, die Daphne: Ik blijf altijd heel rustig bij journalisten....
Jammer dat ze in de 'tussenstukjes' praat alsof ze geen onderdeel van de show is en alsof ze niet bij de meidengroep hoort. Zo heel nonchalant van 'ja en toen dachten een paar meteen bij Schiphol dat we naar het buitenland gingen' terwijl ze zelf dan ook staat mee te gillen en te springen en te hopen.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jennifer vind ik de leukste, mooie foto's en een erg leuke persoonlijkheid. Niet echt een topmodel ofzo, maarja er moet iemand winnen.
Me neither, ik was echt Victoria-fanquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmiddag gekeken, ik had echt nooit verwacht dat Victoria er al uit zou gaan nu!
Ik erger me ook he-le-maal kapot aan die vent... Verschrikkelijk mannetjequote:Op donderdag 1 mei 2008 11:53 schreef Mackenzie het volgende:
Ik vind die Bastiaan zo'n domme kwal.![]()
'Jij bent een bruid die een onbevlekte bevangenis heeft gehad.'
Sorry, maar dat is toch al het geval?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:27 schreef Maartel het volgende:
Ben ik de enige die dit seizoen best te pruimen vindt?
Ik kijk dan ook wel gewoon puur om lekker makkelijk geentertaind te worden, als ze tien bitches zonder enig talent hadden uitgekozen was ik waarschijnlijk ook tevreden geweestOverigens erger ik me ook wel dood aan bepaald kandidaten en juryleden, maar ik zou het geloof ik maar een saai cycle vinden als dat niet het geval was..
Hier ook hoor.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:27 schreef Maartel het volgende:
Ik kijk dan ook wel gewoon puur om lekker makkelijk geentertaind te worden, als ze tien bitches zonder enig talent hadden uitgekozen was ik waarschijnlijk ook tevreden geweest![]()
Overigens erger ik me ook wel dood aan bepaald kandidaten en juryleden, maar ik zou het geloof ik maar een saai cycle vinden als dat niet het geval was..
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het geweldig en terecht dat Victoria eruit is. Wat een over het paard getilde, aroogante doos. En ik vind haar niet mooi en niet fotogeniek.
Ik heb het idee dat het steeds meer entertainment wordt. Veel gebitch en weinig inhoud.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:27 schreef Maartel het volgende:
Ik kijk dan ook wel gewoon puur om lekker makkelijk geentertaind te worden, als ze tien bitches zonder enig talent hadden uitgekozen was ik waarschijnlijk ook tevreden geweest![]()
Overigens erger ik me ook wel dood aan bepaald kandidaten en juryleden, maar ik zou het geloof ik maar een saai cycle vinden als dat niet het geval was..
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:31 schreef XmarkX het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vind dat Victoria er uit is?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is toch al het geval?![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:46 schreef Naamah het volgende:
Ik vind dat Maj-Britt er de eerstvolgende aflevering uit moet en Annika d'r direct achteraan!
Ik heb dit seizoen gewoon echt totaal niks met die meisjes. D'r zit niemand bij die ik leuk/gezellig vind om naar te kijken (zoals Boudeel of Cecile ofzo) en niemand die op een leuke/grappige manier stom is (zoals bijvoorbeeld Sylvia). Vind het gewoon een saaie, stomme, grijze dozenbende. En toch blijf ik elke week weer kijken
Natuurlijk, dat zag je vorige week ook in het voorfilmpje.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:53 schreef Naamah het volgende:
Ik zeg.. genant!!! Ben benieuwd of ze zo hun familie nog mogen zien!
Da's Jankzakquote:Op maandag 5 mei 2008 21:00 schreef Merel het volgende:
Maar wat heeft die ene met die oren een pens!!
Zeiden ze nou dat ze pas 17 was? Dat verklaart het wel een beetje..quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:19 schreef Relin het volgende:
Maar eerst
stel ik
de jury
aan jullie
voor
MENS! Lees toch es beter op van de auto cue! Dit is zooo walgelijk slecht!
Ik heb het vanavond gemist, maar is er nu nóg een metamorfose?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind er mooie verbeteringen tussen zitten met die metamorfoses!!!
Ik vind haar niet lelijk, maar wel zo'n typisch meisje voor op de voorkant van de Yes e.d.. En een Hema/Kruidvat/Scapino-hoofd heeft ze ook wel. Bij dat soort dingen is een mainstream look een pré. Als ze zich daarop gaat richten, zou ze nog best wat geld kunnen verdienen. Het schijnt verdomd veel op te brengen als je het goed doet in het commerciële wereldje.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het wel terecht dat Annika eruit ging. Ik vind haar echt helemaal niets bijzonders hebben, gewoon een heel gewoon meisje.
Ow, ik vind haar ook zeker niet lelijk! Maar geen supermodel, gewoon een leuk meisje. Kan inderdaad in dat commerciele wereldje best aan de bak, lijkt me.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar wel zo'n typisch meisje voor op de voorkant van de Yes e.d.. En een Hema/Kruidvat/Scapino-hoofd heeft ze ook wel. Bij dat soort dingen is een mainstream look een pré. Als ze zich daarop gaat richten, zou ze nog best wat geld kunnen verdienen. Het schijnt verdomd veel op te brengen als je het goed doet in het commerciële wereldje.
Maar in HNTM zoeken ze natuurlijk niet naar zo'n soort model.
Ik dacht dat Patricia iemand kutbarbie noemde.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef Naamah het volgende:
Ben blij dat Anika er uit is en niet Jennifer!
Wie werd er nou door Patricia kutbarbie genoemd? Ik miste het net..
Dat staat er toch, maar wie noemde zij kutbarbiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Patricia iemand kutbarbie noemde.
Maj Brittquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat staat er toch, maar wie noemde zij kutbarbie
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:25 schreef Pritt het volgende:
Uber Stylist Bastiaan
-> Dikke homo, met vies schaamhaar op zijn hoofd, die nooit iets nuttigs te melden heeft. Echt ik snap niet dat mensen die kerel serieus kunnen nemen.
Idd, die moet zich gewoon bij Euromodel aanmelden of zo. Lekker commerciele campagnes doen. Althans, dat zal wel lastiger worden als "bekende van topmodel", dan heb je toch zo'n stempel. Mja, dat kun je ook weer uitbuiten.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar wel zo'n typisch meisje voor op de voorkant van de Yes e.d.. En een Hema/Kruidvat/Scapino-hoofd heeft ze ook wel. Bij dat soort dingen is een mainstream look een pré. Als ze zich daarop gaat richten, zou ze nog best wat geld kunnen verdienen. Het schijnt verdomd veel op te brengen als je het goed doet in het commerciële wereldje.
Maar in HNTM zoeken ze natuurlijk niet naar zo'n soort model.
Idd, en dan die Thijs wat een dikke nicht is dat, Maj-Britt bewoog nauwelijks, maarja ze moest natuurlijk helemaal niet bewegen. Hij helemaal overdreven doen, 'oh nee, wat doet ze nou!!!!'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bastiaan trouwens. 'Zeventien en dan geen conditie
!' Nee, jij met je 150 kilo hebt zeker een topconditie
. Het ergert me dat zo'n persoon de hele tijd op al die meisjes zit te zeiken, maar zelf waarschijnlijk geen haar beter is. Hij is dan wel geen model, maar op die manier ook geen "uberstylist"
.
ze is na de show inderdaad ook ingestort...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:25 schreef Toeps het volgende:
Patricia had toch ook de ziekte van Crohn? Dat verklaart de slechte conditie wel. Misschien wil ze het wel niet zeggen, is zij niet zo'n "hey ik wil in een realityshow, ik heb kanker, ben blind en heb maar één been!" type.
Die ziekte werd toch pas bekend, ook bij haar, na de opnames?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:25 schreef Toeps het volgende:
Patricia had toch ook de ziekte van Crohn? Dat verklaart de slechte conditie wel. Misschien wil ze het wel niet zeggen, is zij niet zo'n "hey ik wil in een realityshow, ik heb kanker, ben blind en heb maar één been!" type.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bastiaan trouwens. 'Zeventien en dan geen conditie
!' Nee, jij met je 150 kilo hebt zeker een topconditie
. Het ergert me dat zo'n persoon de hele tijd op al die meisjes zit te zeiken, maar zelf waarschijnlijk geen haar beter is. Hij is dan wel geen model, maar op die manier ook geen "uberstylist"
.
klopt, maar in een persgericht stond ook dat ze tijdens de show al wel klachten had (ik weet er ook het fijne niet van hoor, maar dat hoorde ik)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die ziekte werd toch pas bekend, ook bij haar, na de opnames?
Ik denk dat zij wel wat beters kan krijgen dan Euromodelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Idd, die moet zich gewoon bij Euromodel aanmelden of zo. Lekker commerciele campagnes doen. Althans, dat zal wel lastiger worden als "bekende van topmodel", dan heb je toch zo'n stempel. Mja, dat kun je ook weer uitbuiten.
ik denk dat je de markt niet zo goed kent.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel wat beters kan krijgen dan Euromodel
Ik vind het ook raar dat ze één foto kiezen en dáár dan het commentaar op baseren, kunnen ze beter op de alle foto's doen. Misschien is de beste foto wel een beetje saai, maar is dat commentaar helemaal niet terecht als je naar de hele reeks foto's kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:11 schreef Lov1 het volgende:
Grrr, ik erger me dood aan het verschil tussen wat ze tijdens de shoot zeggen ('Patricia nailde de shoot!') en tijdens het jury-overleg ('Je foto is zo saai...'
) Dat is me al een paar keer opgevallen
Lijkt mij redelijk frustrerend, als er eerst gezegd wordt 'Jaa, prima, ga zo door!' en daarna vindt de jury het weer niets
![]()
Patricia volgende weekHopelijk MJ eruit, zeiken tijdens je make-over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |