Yeah.. right.. ik sta ook altijd 'per ongeluk' iemand te zoenen.....quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef tessie het volgende:
Victoria over dat zoenen: het ging per ongeluk???![]()
Nou ja, ze was heel dronken en alle anderen deden dat ook. Hoe die anderen daarop reageerden sloeg nergens op. Net alsof ze een of ander monster is ofzo.quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef tessie het volgende:
Victoria over dat zoenen: het ging per ongeluk???![]()
Jaquote:Op maandag 28 april 2008 20:33 schreef Maartel het volgende:
Ligt het aan mij of hadden ze deze vagige tekst een paar seizoenen terug ook al?
Ik denk dat ik de productie van HNTM even moet mailen, dat ik volgende keer de shoots wel doe.quote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je hem dat even mailen, of denk je dat hij hier meeleest?
Ik vind Yvette ook wel leuk, maar ze heeft inderdaad wel een stierennek. Haar kapsel helpt haar daarbij ook niet echt verderquote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef thaleia het volgende:
Wel mooi dat Yvette er nog in zit. Die was tot nu toe steeds super, alleen deze keer misschien wat minder.
Hahahaa ja als model moet je STIJLVOL overkomen en vervolgens bedenken ze een sessie paaldansen in ordinaire pakjes!quote:Op maandag 28 april 2008 23:55 schreef Lov1 het volgende:
En volgende week met dat paaldansen? Voor familie?!? Wat hebben ze nú weer bedacht
Ik vind het wel opvallend, aangezien ze bij een waslijst aan modellenbureau's in binnen- en buitenland ingeschreven staat/stond. Waaronder het Amerikaanse Trump, wat toch behoorlijk goed is aangeschreven.quote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef _nouseforaname_ het volgende:
dat gezicht van maj brit klopt van geen kanten..haar ene oog staat hoger dan de andere, ben daarom ook niet verbaast dat ze iedere week hele slechte foto's heeft.
Klopt, heeeel asymmetrisch. Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef _nouseforaname_ het volgende:
dat gezicht van maj brit klopt van geen kanten..haar ene oog staat hoger dan de andere, ben daarom ook niet verbaast dat ze iedere week hele slechte foto's heeft.
Moesten ze nou alwéér een stuk uit interview doen?! Dat hebben ze al eens gedaan!quote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Psych-case het volgende:
Bedenk dan een goed script voor die meiden i.p.v. siliconen tieten en hersens!
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef peterfan het volgende:
Echt, ik vind die aso-meiden uit Dames in de Dop stuk voor stuk sympathieker dan dit stelletje!
Ja model of geen model, zoen of geen zoen, dat was gewoon pesten met zijn allen tegen 1. Vond het ook gewoon WALGELIJK om daar naar te kijken en schaamde me gewoon als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:16 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!
Kunnen we niet ergens online Victoria steunen? Ik heb me in de bankkussens moeten vastbijten om het niet te besterven van plaatsvervangende schaamte en medelijden met haar tijdens de hele loopband-affaire.
wat jij zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja model of geen model, zoen of geen zoen, dat was gewoon pesten met zijn allen tegen 1. Vond het ook gewoon WALGELIJK om daar naar te kijken en schaamde me gewoon als vrouw zijnde.
ik zie t niet??quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Starlie het volgende:
Jeutje hee op de foto van Yvette lijkt ze echt onwijs op Natasha van ANTM!!! Dacht eerst dat het Natasha was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |