Natuurlijk, dat zag je vorige week ook in het voorfilmpje.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:53 schreef Naamah het volgende:
Ik zeg.. genant!!! Ben benieuwd of ze zo hun familie nog mogen zien!
Da's Jankzakquote:Op maandag 5 mei 2008 21:00 schreef Merel het volgende:
Maar wat heeft die ene met die oren een pens!!
Zeiden ze nou dat ze pas 17 was? Dat verklaart het wel een beetje..quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:19 schreef Relin het volgende:
Maar eerst
stel ik
de jury
aan jullie
voor
MENS! Lees toch es beter op van de auto cue! Dit is zooo walgelijk slecht!
Ik heb het vanavond gemist, maar is er nu nóg een metamorfose?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind er mooie verbeteringen tussen zitten met die metamorfoses!!!
Ik vind haar niet lelijk, maar wel zo'n typisch meisje voor op de voorkant van de Yes e.d.. En een Hema/Kruidvat/Scapino-hoofd heeft ze ook wel. Bij dat soort dingen is een mainstream look een pré. Als ze zich daarop gaat richten, zou ze nog best wat geld kunnen verdienen. Het schijnt verdomd veel op te brengen als je het goed doet in het commerciële wereldje.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het wel terecht dat Annika eruit ging. Ik vind haar echt helemaal niets bijzonders hebben, gewoon een heel gewoon meisje.
Ow, ik vind haar ook zeker niet lelijk! Maar geen supermodel, gewoon een leuk meisje. Kan inderdaad in dat commerciele wereldje best aan de bak, lijkt me.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar wel zo'n typisch meisje voor op de voorkant van de Yes e.d.. En een Hema/Kruidvat/Scapino-hoofd heeft ze ook wel. Bij dat soort dingen is een mainstream look een pré. Als ze zich daarop gaat richten, zou ze nog best wat geld kunnen verdienen. Het schijnt verdomd veel op te brengen als je het goed doet in het commerciële wereldje.
Maar in HNTM zoeken ze natuurlijk niet naar zo'n soort model.
Ik dacht dat Patricia iemand kutbarbie noemde.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef Naamah het volgende:
Ben blij dat Anika er uit is en niet Jennifer!
Wie werd er nou door Patricia kutbarbie genoemd? Ik miste het net..
Dat staat er toch, maar wie noemde zij kutbarbiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 00:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Patricia iemand kutbarbie noemde.
Maj Brittquote:Op dinsdag 6 mei 2008 01:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat staat er toch, maar wie noemde zij kutbarbie
quote:Op maandag 5 mei 2008 23:25 schreef Pritt het volgende:
Uber Stylist Bastiaan
-> Dikke homo, met vies schaamhaar op zijn hoofd, die nooit iets nuttigs te melden heeft. Echt ik snap niet dat mensen die kerel serieus kunnen nemen.
Idd, die moet zich gewoon bij Euromodel aanmelden of zo. Lekker commerciele campagnes doen. Althans, dat zal wel lastiger worden als "bekende van topmodel", dan heb je toch zo'n stempel. Mja, dat kun je ook weer uitbuiten.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:59 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar wel zo'n typisch meisje voor op de voorkant van de Yes e.d.. En een Hema/Kruidvat/Scapino-hoofd heeft ze ook wel. Bij dat soort dingen is een mainstream look een pré. Als ze zich daarop gaat richten, zou ze nog best wat geld kunnen verdienen. Het schijnt verdomd veel op te brengen als je het goed doet in het commerciële wereldje.
Maar in HNTM zoeken ze natuurlijk niet naar zo'n soort model.
Idd, en dan die Thijs wat een dikke nicht is dat, Maj-Britt bewoog nauwelijks, maarja ze moest natuurlijk helemaal niet bewegen. Hij helemaal overdreven doen, 'oh nee, wat doet ze nou!!!!'quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bastiaan trouwens. 'Zeventien en dan geen conditie
!' Nee, jij met je 150 kilo hebt zeker een topconditie
. Het ergert me dat zo'n persoon de hele tijd op al die meisjes zit te zeiken, maar zelf waarschijnlijk geen haar beter is. Hij is dan wel geen model, maar op die manier ook geen "uberstylist"
.
ze is na de show inderdaad ook ingestort...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:25 schreef Toeps het volgende:
Patricia had toch ook de ziekte van Crohn? Dat verklaart de slechte conditie wel. Misschien wil ze het wel niet zeggen, is zij niet zo'n "hey ik wil in een realityshow, ik heb kanker, ben blind en heb maar één been!" type.
Die ziekte werd toch pas bekend, ook bij haar, na de opnames?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:25 schreef Toeps het volgende:
Patricia had toch ook de ziekte van Crohn? Dat verklaart de slechte conditie wel. Misschien wil ze het wel niet zeggen, is zij niet zo'n "hey ik wil in een realityshow, ik heb kanker, ben blind en heb maar één been!" type.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bastiaan trouwens. 'Zeventien en dan geen conditie
!' Nee, jij met je 150 kilo hebt zeker een topconditie
. Het ergert me dat zo'n persoon de hele tijd op al die meisjes zit te zeiken, maar zelf waarschijnlijk geen haar beter is. Hij is dan wel geen model, maar op die manier ook geen "uberstylist"
.
klopt, maar in een persgericht stond ook dat ze tijdens de show al wel klachten had (ik weet er ook het fijne niet van hoor, maar dat hoorde ik)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die ziekte werd toch pas bekend, ook bij haar, na de opnames?
Ik denk dat zij wel wat beters kan krijgen dan Euromodelquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Idd, die moet zich gewoon bij Euromodel aanmelden of zo. Lekker commerciele campagnes doen. Althans, dat zal wel lastiger worden als "bekende van topmodel", dan heb je toch zo'n stempel. Mja, dat kun je ook weer uitbuiten.
ik denk dat je de markt niet zo goed kent.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel wat beters kan krijgen dan Euromodel
Ik vind het ook raar dat ze één foto kiezen en dáár dan het commentaar op baseren, kunnen ze beter op de alle foto's doen. Misschien is de beste foto wel een beetje saai, maar is dat commentaar helemaal niet terecht als je naar de hele reeks foto's kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:11 schreef Lov1 het volgende:
Grrr, ik erger me dood aan het verschil tussen wat ze tijdens de shoot zeggen ('Patricia nailde de shoot!') en tijdens het jury-overleg ('Je foto is zo saai...'
) Dat is me al een paar keer opgevallen
Lijkt mij redelijk frustrerend, als er eerst gezegd wordt 'Jaa, prima, ga zo door!' en daarna vindt de jury het weer niets
![]()
Patricia volgende weekHopelijk MJ eruit, zeiken tijdens je make-over...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |