abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55363666
Vorige deel, pagina 1
HNTM #17 - De Finale1

Vorige deel, pagina 6
HNTM #17 - De Finale1

Homepage
http://www.modelmasters.nl/

Deelneemsters

In de finale

Cecile wint

En nog even een (oude) poll hoe we er een paar weken geleden over dachten
Poll: wie wint er HNTM seizoen 3
  • Monique
  • Lily
  • Carmen
  • Cecile
  • Kassandra
  • Sophie
  • Anne
  • Anna
    Tussenstand:
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
    Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:

http://www.mtamodels.nl

Uitzending gemist
    http://rtl.nl/service/gemist/home/

Finale uitzending (weet niet zeker of dit werkt, goede link staat ook gewoon op de link hierboven)
    http://rtl.nl/(channel=se(...)vi_plain.xml/796.wvx

[ Bericht 14% gewijzigd door roburt op 18-12-2007 16:25:30 ]
  • "The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    pi_55363700
    Ik had alleen dat stukje gezien waarin de ouders van Kassandra zo'n grote bril op hadden.
    Ik lag echt dubbel

Gelukkig is het maar een grap want iedereen heeft er 1 op

"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
    pi_55365182
    wat een goeie grap
    so how's your evening so far?
    pi_55365851
    TVP! Mijn favoriet heeft gewonnen!
    pi_55365996
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 16:08 schreef roburt het volgende:
    Ik had alleen dat stukje gezien waarin de ouders van Kassandra zo'n grote bril op hadden.
    Ik lag echt dubbel

Gelukkig is het maar een grap want iedereen heeft er 1 op

[ afbeelding ]
    Ja, hylarisch zo leuk
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
    pi_55366116
    Ik heb me wel slap gelachen om Carmen. Ze stond echt voor gek, en die zure kop die ze telkens trok, dat gesmak bij die reclame, ze leek wel dronken! En ze liep echt belachelijk, helemaal achterover. En bij haar foto tolde ze op haar benen, en zei ze 'ja bijzonder!'
    Wat een mens zeg.

Gelukkig heeft Cecile gewonnen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lollifant op 18-12-2007 19:21:02 ]
    pi_55366417
    Ik vond het trouwens een redelijk irritante finale, omdat het weer overduidelijk was dat er veel gesmst/gebeld moest worden. De reclame daarvoor was 's middags al
    Verder de achtergrond van Daphne tijdens haar presentatie. Die draaide bijna continue, waardoor het leek alsof ze voor een blauw scherm stond. Heel raar allemaal.
    En tijdens het laatste optreden van de Sugababes liepen alle andere modellen voorbij. Maar die zag je niet goed omdat ze eigenlijk alleen de Sugababes lieten zien. Jammer.
    Haha, en verder wat Lollifant zegt....die Carmen!
    pi_55366431
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 17:34 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, hylarisch zo leuk
    waarom nouweer die smiley
    pi_55366491
    Ben erg benieuwd hoe de meiden het verder zullen doen.
    pi_55367369
    lekker gebitje

pi_55367438
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 18:36 schreef roburt het volgende:
    lekker gebitje
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
    pi_55367783
    Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu voor Carmen. Hoe zo'n doos het ook is.
    De jury is wel verantwoordelijk voor het feit dat zij daar stond. Zij hebben haar überhaupt uitgekozen en al die weken steeds door laten gaan. En dan in de finale kan er geen goed woord over haar af.. wel beetje typisch eigenlijk
    pi_55367891
    Ik heb in een deuk gelegen om de commentaren in dit topic De finale moet zo immens slecht zijn geweest dat ik nieuwsgierig ben geworden. Vanavond ga ik de herhaling kijken.
    Liej
    pi_55367967
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 18:56 schreef Ephemera het volgende:
    Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu voor Carmen. Hoe zo'n doos het ook is.
    De jury is wel verantwoordelijk voor het feit dat zij daar stond. Zij hebben haar überhaupt uitgekozen en al die weken steeds door laten gaan. En dan in de finale kan er geen goed woord over haar af.. wel beetje typisch eigenlijk
    dat vond ik nou ook.
    maar er gaan geruchten dat Sophie uit zichzelf is opgestapt.
    maar dan nog, Carmen had er veel eerder uit gemogen.

ik had Monique, Kassandra en Sophie in de finale willen zien.
    kwa uiterlijk dan, want de motivatie van Monique en Sophie was volgens mij best laag.
    pi_55368081
    Heb niet de volledige serie gevolgd, maar Carmen vond ik vanaf het begin al lelijk. Was verbaasd te lezen dat ze het tot de finale geschopt had
    Liej
    pi_55370577
    Wanneer begint America's next topmodel weer?
    pi_55371219
    Ik weet nu weer waarom ik de finales van dit soort programma's altijd skip. Wat was dit slecht zeg. De goedkopigheid straalde er vanaf.
      dinsdag 18 december 2007 @ 21:25:46 #18
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_55371847
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef Leigh het volgende:
    Ik heb in een deuk gelegen om de commentaren in dit topic De finale moet zo immens slecht zijn geweest dat ik nieuwsgierig ben geworden. Vanavond ga ik de herhaling kijken.
    Weet je het zeker? Het was echt rampzalig. Maar waarschijnlijk zit je er al middenin. Sterkte.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_55372249
    Nou, ik ben momenteel aan het kijken op rtl gemist, maar inderdaad, woehahaha. ALLES wat jullie vertelden in dit en het vorige topic is helemaal waar! Wat een aanfluiting!

Ik hoor Daphne nu over de koptelefoon weer een sms-blok aankondigen. Ik ga toch maar eens even verder kijken.....woehaha....
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_55372595
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 21:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Het was echt rampzalig. Maar waarschijnlijk zit je er al middenin. Sterkte.
    Het is precies zoals jullie zeiden

Carmen loopt of er een gewicht van een paar kilo aan haar schouders bungelt, waardoor de 30 graden naar achteren heelt. Verschrikkelijk gewoon. En dan die vriend van haar nog zeggen dat 'hij echt een model ziet'. Nou, ik zie het niet, hoor.
    Ze wiebelt ook zoveel met haar hoofd. Vooral in het begin.

Rosalie valt -zoals ze zelf al zegt- in herhaling: Kassandra, Kassandra, Kassandra. Dat weten we nu wel.

Komt tot nu toe wat amateuristisch over. En waarom Sylvia, een nr 2, en niet Sanne?
    Liej
    pi_55372709
    Die striptease was trouwens ook een aanfluiting.
    Liej
    pi_55372845
    quote:
    Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef Leigh het volgende:
    Heb niet de volledige serie gevolgd, maar Carmen vond ik vanaf het begin al lelijk. Was verbaasd te lezen dat ze het tot de finale geschopt had
    Ja, ik vond het al raar dat ze bij de laatste 10 zat hysterische motoriek heeft ze, heel apart om te zien

En die vreselijke ingestudeerde toneelstukjes met die uberirritante uberstylist. "Ze zijn echt uberzenuwachtig! Oh dat gaan we echt niet redden!!"
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_55372950
    Zeggen dat ze koorts had. Wat dacht ze ermee te winnen? Sympathy votes? Pffff
    Liej
    pi_55373234
    Ah, naast de 3 finalisten zitten Monique en Sophie ook bij Modelmasters the agency. Ben benieuwd of ze het een beetje goed gaan doen verder.
    pi_55373420
    Het was geen spannende finalen. Vanaf het begin was al duidelijk welke meisjes de voorkeur hadden bij de jury.
    Vond deze finale echt HNTM-onwaardig. Hadden ze geld te weinig om er iets leuks van te maken?
    Liej
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')