quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:
http://www.mtamodels.nl
Ja, hylarisch zo leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:08 schreef roburt het volgende:
Ik had alleen dat stukje gezien waarin de ouders van Kassandra zo'n grote bril op hadden.
Ik lag echt dubbel![]()
Gelukkig is het maar een grap want iedereen heeft er 1 op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:36 schreef roburt het volgende:
lekker gebitje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vond ik nou ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:56 schreef Ephemera het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu voor Carmen. Hoe zo'n doos het ook is.
De jury is wel verantwoordelijk voor het feit dat zij daar stond. Zij hebben haar überhaupt uitgekozen en al die weken steeds door laten gaan. En dan in de finale kan er geen goed woord over haar af.. wel beetje typisch eigenlijk
Weet je het zeker? Het was echt rampzalig. Maar waarschijnlijk zit je er al middenin. Sterkte.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef Leigh het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen om de commentaren in dit topicDe finale moet zo immens slecht zijn geweest dat ik nieuwsgierig ben geworden. Vanavond ga ik de herhaling kijken.
Het is precies zoals jullie zeidenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het was echt rampzalig. Maar waarschijnlijk zit je er al middenin. Sterkte.
Ja, ik vond het al raar dat ze bij de laatste 10 zatquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef Leigh het volgende:
Heb niet de volledige serie gevolgd, maar Carmen vond ik vanaf het begin al lelijk. Was verbaasd te lezen dat ze het tot de finale geschopt had
geloof dat de eerste HNTM-serie met Sylvia, Daisy en Sanne toch de beste was, zowel de modellen als het programmaquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef suus21 het volgende:
ergeren is gewoon heerlijk daarom blijf je kijken...en vooral ook uitlachen. Stuk voor stuk amateurs..
in deel 2 zaten ook veel goede. (bodil/kim) en die finale vond ik echt heel goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
geloof dat de eerste HNTM-serie met Sylvia, Daisy en Sanne toch de beste was, zowel de modellen als het programma
zit bij 1 of ander duits modellenburo of zo, java models een beetje vaag, niet echt een succes-story volgens mij.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
heeft iemand eigenlijk enig idee wat Sanne nu doet?! Linkje naar foto's ofzo? Leek nu zowat of Sylvia toen had gewonnen
ongelooflijk die carmen, die zal toch geen enkele modeshow gaan lopen in de toekomst, hopelijk.quote:
Nederland: WW Models (naar het schijnt de beste die er is)quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:44 schreef Kidney_Bean het volgende:
heeft iemand eigenlijk enig idee wat Sanne nu doet?! Linkje naar foto's ofzo? Leek nu zowat of Sylvia toen had gewonnen
Thanx! Zit net even te lezen/kijken.. Zitten wel wat mooie foto's tussen, maar op de runway is ze best stijf op die foto's! Maar goed, ze is dus nog niet veel veranderd sinds toenquote:Op woensdag 19 december 2007 00:47 schreef female81 het volgende:
[..]
Nederland: WW Models (naar het schijnt de beste die er is)
Buitenland: http://www.womenmanagement.com (en dan zowel de Parijse als Milanese afdeling)
Meer informatie en foto's: http://www.thefashionspot(...)-nijhof-50083-9.html
Volgens mij doen die daar niet aan hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef Ephemera het volgende:
O... is die link ook een spoiler wat betreft America's Next Top Model? Want ik klikte er (uiteraard) op en besefte me te laat dat misschien de winnares van ANTM seizoen 9 of 10 er heen wordt gestuurd. En aangezien ik de serie op de Nederlandandse tv volg, ben ik nog bij seizoen 8.
modellen zijn vaak speciaal en hebben natuurlijk een goede uitstraling, maar mooi zijn is niet het belangrijkste.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb Kim Feenstra gespot!
Ik was zaterdag uit in de Montmartre in Amsterdam. We liepen naar binnen en bij de ingang stond Kim.
Ik vond haar mooi, maar niet zo mooi als op tv. Ze had wel hele mooie jukbeenderen vond ik maar voor de rest vond ik haar nu niet echt bloedjemooi ofzo. Ze was met wat gayvriendjes en had het wel naar haar zin.
Niet zo verwonderlijk als ze daar was met wat gayvriendjes.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:42 schreef roburt het volgende:
[..]
modellen zijn vaak speciaal en hebben natuurlijk een goede uitstraling, maar mooi zijn is niet het belangrijkste.
edit.
wtf dat is een gaybar
http://www.nighttours.nl/amsterdam/gayguide/montmartre.php
Nou, deze hamster ziet er helemaal niet uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef apestaartje het volgende:
1 voordeel is dat Hilmar er op het eerste gezicht iets leuker uit lijkt te zien dan Karin, die er meestal nogal bij zat als een roodverbrande homp vlees.
[ afbeelding ]
Een reclamecampagne zat eerst trouwens al in het prijzenpakket, naast de tijdschriften-cover.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef suus21 het volgende:
ergeren is gewoon heerlijk daarom blijf je kijken...en vooral ook uitlachen. Stuk voor stuk amateurs..
Preciesquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alles wordt tegenwoordig gephotoshopt. LB hoe ze eruit zien, ben al blij als deze Hilmar tenminste een klein stukje sympathieker is.
ik had ook ergens gelezen dat glamour niet meer meedoet (evenals l'oreal) omdat ze niet meer tevreden waren over de opzet zoals het derde seizoen verscheen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef apestaartje het volgende:
Meer informatie over Glamour vs. Grazia:
http://www.fashionscene.n(...)door_grazia_in_hntm_
Wat dacht je van niet kijken? Alsof RTL5 HNTM iedereen de strot doordrukt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:11 schreef alors het volgende:
tvp
maar ik weet nog niet of ik het ga kijken, want die laatste serie viel ontzettend tegen
Niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef Toeps het volgende:
Haar Griekse bureau heeft haar nog online staan.
Linkje doet het niet, maar je kunt haar nog wel selecteren in dat dropdownmenu. Dan kom je er wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |