Volgens mij doen die daar niet aan hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:33 schreef Ephemera het volgende:
O... is die link ook een spoiler wat betreft America's Next Top Model? Want ik klikte er (uiteraard) op en besefte me te laat dat misschien de winnares van ANTM seizoen 9 of 10 er heen wordt gestuurd. En aangezien ik de serie op de Nederlandandse tv volg, ben ik nog bij seizoen 8.
modellen zijn vaak speciaal en hebben natuurlijk een goede uitstraling, maar mooi zijn is niet het belangrijkste.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb Kim Feenstra gespot!
Ik was zaterdag uit in de Montmartre in Amsterdam. We liepen naar binnen en bij de ingang stond Kim.
Ik vond haar mooi, maar niet zo mooi als op tv. Ze had wel hele mooie jukbeenderen vond ik maar voor de rest vond ik haar nu niet echt bloedjemooi ofzo. Ze was met wat gayvriendjes en had het wel naar haar zin.
Niet zo verwonderlijk als ze daar was met wat gayvriendjes.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:42 schreef roburt het volgende:
[..]
modellen zijn vaak speciaal en hebben natuurlijk een goede uitstraling, maar mooi zijn is niet het belangrijkste.
edit.
wtf dat is een gaybar
http://www.nighttours.nl/amsterdam/gayguide/montmartre.php
Nou, deze hamster ziet er helemaal niet uitquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef apestaartje het volgende:
1 voordeel is dat Hilmar er op het eerste gezicht iets leuker uit lijkt te zien dan Karin, die er meestal nogal bij zat als een roodverbrande homp vlees.
[ afbeelding ]
Een reclamecampagne zat eerst trouwens al in het prijzenpakket, naast de tijdschriften-cover.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:26 schreef suus21 het volgende:
ergeren is gewoon heerlijk daarom blijf je kijken...en vooral ook uitlachen. Stuk voor stuk amateurs..
Preciesquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Alles wordt tegenwoordig gephotoshopt. LB hoe ze eruit zien, ben al blij als deze Hilmar tenminste een klein stukje sympathieker is.
ik had ook ergens gelezen dat glamour niet meer meedoet (evenals l'oreal) omdat ze niet meer tevreden waren over de opzet zoals het derde seizoen verscheen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:47 schreef apestaartje het volgende:
Meer informatie over Glamour vs. Grazia:
http://www.fashionscene.n(...)door_grazia_in_hntm_
Wat dacht je van niet kijken? Alsof RTL5 HNTM iedereen de strot doordrukt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:11 schreef alors het volgende:
tvp
maar ik weet nog niet of ik het ga kijken, want die laatste serie viel ontzettend tegen
Niet meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef Toeps het volgende:
Haar Griekse bureau heeft haar nog online staan.
Linkje doet het niet, maar je kunt haar nog wel selecteren in dat dropdownmenu. Dan kom je er wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |