quote:Op dinsdag 18 december 2007 07:32 schreef female81 het volgende:
Het modellenbureau waar de wedstrijd aan gekoppeld is heeft inmiddels een site van meer dan 1 pagina. Voor wie het leuk vindt om te zien:
http://www.mtamodels.nl
Ja, hylarisch zo leukquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:08 schreef roburt het volgende:
Ik had alleen dat stukje gezien waarin de ouders van Kassandra zo'n grote bril op hadden.
Ik lag echt dubbel![]()
Gelukkig is het maar een grap want iedereen heeft er 1 op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:36 schreef roburt het volgende:
lekker gebitje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat vond ik nou ook.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:56 schreef Ephemera het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje sneu voor Carmen. Hoe zo'n doos het ook is.
De jury is wel verantwoordelijk voor het feit dat zij daar stond. Zij hebben haar überhaupt uitgekozen en al die weken steeds door laten gaan. En dan in de finale kan er geen goed woord over haar af.. wel beetje typisch eigenlijk
Weet je het zeker? Het was echt rampzalig. Maar waarschijnlijk zit je er al middenin. Sterkte.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:00 schreef Leigh het volgende:
Ik heb in een deuk gelegen om de commentaren in dit topicDe finale moet zo immens slecht zijn geweest dat ik nieuwsgierig ben geworden. Vanavond ga ik de herhaling kijken.
Het is precies zoals jullie zeidenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het was echt rampzalig. Maar waarschijnlijk zit je er al middenin. Sterkte.
Ja, ik vond het al raar dat ze bij de laatste 10 zatquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:06 schreef Leigh het volgende:
Heb niet de volledige serie gevolgd, maar Carmen vond ik vanaf het begin al lelijk. Was verbaasd te lezen dat ze het tot de finale geschopt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |