Dat zal inderdaad wel.. toch jammer, ik had wel zin in sensatie!quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef Angelof9 het volgende:
Niet doen, het allemaal onderdeel van de acteer lessen, let maar op!
Ze ziet er erg ordinair uit, maar op de foto's bakken ze er wel weer iets toonbaars van. Ik vond haar waarempel een beetje zielig deze keer, vooral omdat ik weet hoe het voelt als je iets wilt, maar belemmerd wordt door je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:17 schreef female81 het volgende:
[..]
Er is best wat van te maken als ze haar een beetje leuk stylen.
[ afbeelding ]
ze is wel mooi, maar erg commercieel en absoluut niet geschikt voor high fashion/editorial, ze is wel geschikt voor mannenbladen denk ik FHM, playboy maar ook de postorder-catalogi.quote:
Ik vind Annika niet echt een model, maar qua persoon staat ze bij mij op nummer 1quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:57 schreef Guppyfriend het volgende:
val het niemand op dat Annika wel geweldig gezichten kan trekken? tijdens die praatjes van dr. hoogtepunt vond ik toen ze zei dat ze die vissen vies vond, dat gezicht wat ze erbij trok!!
ik kan het daar alleen maar mee eens zijn! een model is ze niet, maar ik vind haar wel echt een leuk persoonquote:Op dinsdag 22 april 2008 22:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind Annika niet echt een model, maar qua persoon staat ze bij mij op nummer 1
Dat heet aansnijden en is in de fotografie erg gebruikelijk. Het betrekt je meer in de foto, zonder aansnijden zou het al snel "poppetje op foto" zijn. Het gebeurd heel vaak, zie de bladen, de laatste H&M catalogus...quote:Op woensdag 23 april 2008 09:48 schreef Guppyfriend het volgende:
waarom snijden ze eigenlijk nog steeds bovenkanten van hoofden af??
ik ken dat fenomeen ook wel, als grafisch ontwerper heb ik er ook vaak mee te maken. en ik doe het zelf natuurlijk ook wel eens.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat heet aansnijden en is in de fotografie erg gebruikelijk. Het betrekt je meer in de foto, zonder aansnijden zou het al snel "poppetje op foto" zijn. Het gebeurd heel vaak, zie de bladen, de laatste H&M catalogus...
Mja, je kunt er een niet-interessant model wat interessanter mee maken, maar te veel aansnijden is wel irritant, dat lijkt gewoon op een slechte fotograaf.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik ken dat fenomeen ook wel, als grafisch ontwerper heb ik er ook vaak mee te maken. en ik doe het zelf natuurlijk ook wel eens.
maar ik zie het in HNTM nu structureel bij elke individuele shoot terug. is het een trend of zo?
het wordt nu een soort trucje of zo
precies, nou wil ik niet meteen zeggen dat Philip Riches een slechte fotograaf is (ik mag de man gewoon niet), maar ik heb wel het idee dat HNTM het trucje (iets te) vaak gebruikt...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, je kunt er een niet-interessant model wat interessanter mee maken, maar te veel aansnijden is wel irritant, dat lijkt gewoon op een slechte fotograaf.
Denk je nou echt dat dit de mooiste foto is die ertussen zat? Kan me niet voorstellen dat er van Maj-Britt geen betere foto's te maken zijn, dit is gewoon een foto waar ze haar leuk mee kunnen afzeiken, want dat doen ze nog niet bij genoeg mensen bij het jurycommentaarquote:Op woensdag 23 april 2008 11:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Uhg wat heeft MajBritt een lelijke foto.
JA IK!!quote:Op maandag 14 april 2008 23:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
En is er dan niemand anders die zich aan de oren van Ananda stoortVerder is ze mooi jaja, maar het trekt zo mijn aandacht.
Niet helemaal. Zo'n kindse huilebalk als Patricia redt het niet in het wereldje.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:34 schreef Morrigan het volgende:
Hoeft toch ook niet. Als ze maar mooi op de foto staan.
ik vind Annika ook een zeikerd ja, en ik snap ook niet dat mensen haar zelfs een leuk kind vindenquote:Op woensdag 23 april 2008 23:11 schreef MaJo het volgende:
Die foto van ClaudiaTerecht dat ze eruit is, dat zij er uberhaupt inzat heb ik nooit begrepen
En waarom vind iedereen Annika zo leuk? Dat mens kan alleen maar zeuren. En als ik ergens een hekel aan heb
eerder alsof ze jarenlang zo hard heeft gezogen bij blowjobs dat haar onderkaak is verschoven...quote:Op donderdag 24 april 2008 20:31 schreef Toeps het volgende:
Maj Britt heeft haar mond altijd zo raar op foto's. Alsof ze ondertussen kauwgum eet of zo?
Ja wehkamp inderdaad, een Livera foldertje, jaren 90 Veronicaquote:Op donderdag 24 april 2008 20:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerder alsof ze jarenlang zo hard heeft gezogen bij blowjobs dat haar onderkaak is verschoven...
ze zal vast leuk en aardig in de wehkamp staan maar ik krijg er alleen maar een veronica-gevoel bij en geen parijs-gevoel.
ze ziet er inderdaad uit alsof ze met een beitel uit die bar moet worden gebiktquote:Op donderdag 24 april 2008 20:44 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja wehkamp inderdaad, een Livera foldertje, jaren 90 VeronicaEn op haar foto van deze week is het net alsof ze al is doodgevroren, maar ik snap dat ze gewoon lelijke foto's uitkiezen.
Nou ben het geheel met je eens.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:30 schreef Angelof9 het volgende:
Ik word knetterbek van die Jennifer! Ik erger me echt dood aan haar, het enige wat ze doet is anderen afkammen. Maj-Britt vind ik ook niks (arrogante trut), maar ze is net niet zo erg als Jennifer.
Verder vond ik de shoot weer belachelijk. Je gaat die modellen toch niet op écht ijs zetten, dat slaat echt nergens op. Kost een vermogen om al die blauwe, rode plekken en kippenvel weer weg te photoshoppen. Gewoon plastic icecubes, dat zie je op de foto echt niet. En die pedo weer foto's maken natuurlijk, want de dames waren in bikini. Ik vind dat toch zo'n ranzig mannetje!
En waarom moet die jury toch altijd iets negatiefs te melden hebben? Zelfs al doe je het geweldig (Yvette) dan oog je weer niet enthousiast genoeg, wat een onzin commentaar, geef dat meisje iets mee waar ze wat aan heeft.
Ik kijk echt tien keer liever naar ANTM hoor...
En bij Schiphol meteen denken 'oh we gaan naar het buitenland' niet te beseffen dan nog zeker de helft moet afvallen voor ze dat doen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:57 schreef thaleia het volgende:
Ik vind ze zo hysterisch dit seizoen. Dat gejank allemaal, en dat gejoel bij het minste of geringste. Er hoeft maar een Bastiaan een hoek om te komen en het gegil is al niet van de lucht. Er hoeft maar een kledingrekje naar binnen geschoven te worden en de dames gaan door het plafond.
Ik snap ook wel dat ze dat waarschijnlijk door de regie wordt opgelegd en dat het wellicht meer zegt over de huidige regisseurs, dan over de huidige kandidaten. Maar irritant is het wel.
Heb de foto's van afgelopen keer nog eens bekeken. Ananda, Patricia, Jennifer en Yvette springen er voor mij uit.
quote:Hollands Next Topmodel heeft ziekte van Crohn
door Michou Basu
AMSTERDAM - Patricia van der Vliet (18), de mooie kandidate uit het RTL kijkcijferkanon Hollands Next Topmodel, is geveld door de chronische ziekte van Crohn. De blondine, die momenteel elke maandag is te zien in de serie, heeft afgelopen weken in het ziekenhuis gelegen met een darmperforatie en is nu thuis herstellende van haar ziekte, zo werd nu pas bekend.
De bloedmooie Patricia heeft ziekte van Crohn
"Het gaat goed met me, hoor", liet de Zaanse gisteren vanaf haar ziekbed weten. Maar dat was een week geleden wel anders. Toen lag het potentiële topmodel uitgeput en sterk vermagerd in een ziekenhuisbed. Amper een week nadat het Franse parlement een anti-anorexia wet heeft aangenomen, laait met het nieuws rond de ziekenhuisopname van Patricia de discussie rond uitgemergelde modellen weer opnieuw op. Want ook al is de ziekte van Crohn een chronische ontsteking van de slijmvliezen van het maagdarmkanaal, het geruchtencircuit concludeert dat de ziekte van het model de schuld is van de mode- en modellenindustrie. In die snoeiharde wereld zouden immers alleen lange, magere meisjes een kans van slagen hebben. En om in de smaak te vallen van potentiële opdrachtgevers zou Patricia zich hebben uitgehongerd.
Wens
Maar daar is volgens Karin Petri van Ici Paris XL, een van de sponsoren van het populaire tv-programma, niets van waar. " Haar ziekte heeft niets te maken met haar wens om te vermageren" , aldus Petri. "Patricia had voor de opnames al klachten. Een ziekenhuisopname zat er sowieso in." Petri merkte dat er iets ernstigs met het model aan de hand was, omdat gedurende het filmen de sprankeling in haar ogen verdween. "Daarbij at ze niets, vond ze niets lekker en had ze vaak last van buikpijn. Niemand wist wat er aan de hand was en zij gaf niet aan wat ze precies mankeerde. We hebben goed voor haar gezorgd." " Patricia heeft een ziekte waar meer mensen last van hebben", weerlegt Anneriet van Schaijk van het bureau Modelmasters waar alle modellen van de serie onder contract staan, de commotie. "Momenteel ligt de focus op herstel. Patricia heeft professionele begeleiding. We moeten afwachten wat er uit de onderzoeken komt en dan kijken we hoe we verdergaan. Het is een sterke meid die goed weet wat ze wil." De ziekte van Patricia noemt Van Schaijk niet schadelijk voor een mogelijk succesvolle modellencarrière: "Er zijn meer meisjes die iets hebben. Wel moeten ze in een later stadium gezond genoeg zijn om goed te kunnen werken als model. Het is fysiek een zwaar beroep." Wat dit voor gevolgen heeft voor de opnames (die nog steeds in volle gang zijn) van de serie is nog niet duidelijk. "We hoopten dat we de ziekte van Patricia onder de pet konden houden, zodat ze in alle rust kon herstellen", zegt Endemol woordvoerster Daan den Heeten. "Ze was er goed beroerd aan toe. We zijn ons kapot geschrokken."
Behalve dan de afschuwelijke uitdrukking " ik heb zoiets van"quote:Op woensdag 23 april 2008 23:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
Volg het dan een beetje, maar vind het dit jaar echt helemaal niks! Een beetje erger tv is leuk, maar ik zit me nu een uur lang kapot te ergeren aan de modellen, de visagisten, de sponsoring in het programma en vooral ook de juryleden!! Ik weet het, er is een knop op de tv, maar ja.. tot nu toe volgde ik zo'n beetje alle seizoenen wel.. heb deze keer alleen echt zoiets van: vind er niks aan!!
Ik had niet verwacht dat zij bij de laatste 3 zou komen (als ze dat niet was had dit ook niet op deze manier in het nieuws gekomen).quote:
Yeah.. right.. ik sta ook altijd 'per ongeluk' iemand te zoenen.....quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef tessie het volgende:
Victoria over dat zoenen: het ging per ongeluk???![]()
Nou ja, ze was heel dronken en alle anderen deden dat ook. Hoe die anderen daarop reageerden sloeg nergens op. Net alsof ze een of ander monster is ofzo.quote:Op maandag 28 april 2008 20:42 schreef tessie het volgende:
Victoria over dat zoenen: het ging per ongeluk???![]()
Jaquote:Op maandag 28 april 2008 20:33 schreef Maartel het volgende:
Ligt het aan mij of hadden ze deze vagige tekst een paar seizoenen terug ook al?
Ik denk dat ik de productie van HNTM even moet mailen, dat ik volgende keer de shoots wel doe.quote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je hem dat even mailen, of denk je dat hij hier meeleest?
Ik vind Yvette ook wel leuk, maar ze heeft inderdaad wel een stierennek. Haar kapsel helpt haar daarbij ook niet echt verderquote:Op maandag 28 april 2008 21:43 schreef thaleia het volgende:
Wel mooi dat Yvette er nog in zit. Die was tot nu toe steeds super, alleen deze keer misschien wat minder.
Hahahaa ja als model moet je STIJLVOL overkomen en vervolgens bedenken ze een sessie paaldansen in ordinaire pakjes!quote:Op maandag 28 april 2008 23:55 schreef Lov1 het volgende:
En volgende week met dat paaldansen? Voor familie?!? Wat hebben ze nú weer bedacht
Ik vind het wel opvallend, aangezien ze bij een waslijst aan modellenbureau's in binnen- en buitenland ingeschreven staat/stond. Waaronder het Amerikaanse Trump, wat toch behoorlijk goed is aangeschreven.quote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef _nouseforaname_ het volgende:
dat gezicht van maj brit klopt van geen kanten..haar ene oog staat hoger dan de andere, ben daarom ook niet verbaast dat ze iedere week hele slechte foto's heeft.
Klopt, heeeel asymmetrisch. Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op maandag 28 april 2008 23:56 schreef _nouseforaname_ het volgende:
dat gezicht van maj brit klopt van geen kanten..haar ene oog staat hoger dan de andere, ben daarom ook niet verbaast dat ze iedere week hele slechte foto's heeft.
Moesten ze nou alwéér een stuk uit interview doen?! Dat hebben ze al eens gedaan!quote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Psych-case het volgende:
Bedenk dan een goed script voor die meiden i.p.v. siliconen tieten en hersens!
Ik dacht precies hetzelfde!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef peterfan het volgende:
Echt, ik vind die aso-meiden uit Dames in de Dop stuk voor stuk sympathieker dan dit stelletje!
Ja model of geen model, zoen of geen zoen, dat was gewoon pesten met zijn allen tegen 1. Vond het ook gewoon WALGELIJK om daar naar te kijken en schaamde me gewoon als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:16 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde!
Kunnen we niet ergens online Victoria steunen? Ik heb me in de bankkussens moeten vastbijten om het niet te besterven van plaatsvervangende schaamte en medelijden met haar tijdens de hele loopband-affaire.
wat jij zegtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja model of geen model, zoen of geen zoen, dat was gewoon pesten met zijn allen tegen 1. Vond het ook gewoon WALGELIJK om daar naar te kijken en schaamde me gewoon als vrouw zijnde.
ik zie t niet??quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Starlie het volgende:
Jeutje hee op de foto van Yvette lijkt ze echt onwijs op Natasha van ANTM!!! Dacht eerst dat het Natasha was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |