Hoe ze zichzelf checkte in de spiegel bedoel je?quote:Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef alors het volgende:
Hihi die Danielle toen ze weg moestDie laatste blik voor de deur dichtging
Alleen zit Claudia's hoofd scheefquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet persoonlijk zeggen dat ik de foto van Maj-Britt en Claudia het beste vind. Die drukken het Nice&Wild wel het beste uit in mijn ogen.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef RSie het volgende:
Ik irriteer me aan dat mannelijke Jurylid, met zijn 5 O'clock shadow baardje maar wel rondom de lippen alles gladgeschoren zodat ie zijn vriend geen pijn doet met zijn stoppels tijdens het P##pen.
Dat dacht ik ook al! 'Je hangt er maar een beetje bij' ... johquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:48 schreef Merel het volgende:
[..]
Alleen zit Claudia's hoofd scheef
Is het iemand opgevallen dat ze vooral degenen die "nice" moesten voorstelden zaten af te kraken? Lief glimlachend val je nou eenmaal een beetje weg naast je vriendin die "wild" voor moet stellen, ik vind Ananda en Annika juist écht lief en aardig overkomen op die foto's.
En Claudia had best wel gelijk toen ze tegen de jury inging dat ze sámen de foto moesten maken. Dan krijgt ze wel commentaar dat het een wedstrijd is, maar als ze Maj-Britt op de foto had overschaduwd had ze vast het commentaar gekregen dat ze vooral had moeten samenwerken omdat ze samen de foto maken
En wat ik al dacht, Daphne heeft haar "eigen" mensen voor d'r haar en make-up. Dat verklaart.quote:Op maandag 14 april 2008 21:42 schreef Toeps het volgende:
Oh en btw, zie ik daar nou mijn goede bekende visagiste/haarstyliste H. aan Daphne's haar kammen op die foto rechts? Ik hoop het niet voor haar, gezien de kritieken.
Maar nou heb ik tijdens een shoot laatst een kammer ontmoet die Daphne nog kende uit haar modellentijd, ze schijnt echt ontuitstaanbaar en eigenwijs te zijn, 99% kans dat ze zelf commandeert wat er met dat haar moet gebeuren.
Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:28 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik blijf bij Patricia en Yvette.
En verder vind ik Jennifer irritant (maar ws omdat haar stukjes constant worden uitgezonden) en ben ik blij dat Danielle eruit is.
Vond het trouwens wel erg sneu, die opmerkingen die ze naar Victoria maakten, het lijkt wel alsof ze jaloers zijn ofzo.
Denk niet dat het jaloezie is eerlijk gezegd, die Victoria is gewoon dermate anders dat ze meteen buiten de groep valt, is niet zo'n onbekend verschijnsel verder hoor. En wat zal Rosalie die dropveter nu bommenquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.
Las deze week in de krant dat te magere modellen niet meer welkom zijn op de Franse catwalks. Dus misschien heeft ze wel een punt?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.
Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:13 schreef Day het volgende:
[..]
Las deze week in de krant dat te magere modellen niet meer welkom zijn op de Franse catwalks. Dus misschien heeft ze wel een punt?
Anyways, vind Rosalie verder wel een ongelooflijke kutwijf, van mij mag ze terugwieberen naar Parijs.
Over Victoria: De andere meiden zeiden dat ze echt heel weinig eet. Dat kan natuurlijk uit jaloezie zijn, maar Victoria komt op mij over als een meijse wat dit heel graag wil, zo graag dat ze zich er misschien best voor uithongeren wil. Op tv lijkt ze ook nog eens dikker dan ze in het echt zal zijn. Maar misschien is ze van nature zo, daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.
Wereldwijd is obesitas met kop en schouders doodsoorzaak nummer 1, wereldwijd omdat in deze cijfers ook hongerend centraal Afrika is meegenomen. Net zozeer als ik anorexia afkeur, zo keur ik ook de hype die er op dit moment erom is af. Er zijn nog geen honderd anorexiapatienten in Nederland. Laat ze eerst overgewicht maar eens aanpakken.
Ik meldde alleen maar wat er in de krant stond, hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.
Wereldwijd is obesitas met kop en schouders doodsoorzaak nummer 1, wereldwijd omdat in deze cijfers ook hongerend centraal Afrika is meegenomen. Net zozeer als ik anorexia afkeur, zo keur ik ook de hype die er op dit moment erom is af. Er zijn nog geen honderd anorexiapatienten in Nederland. Laat ze eerst overgewicht maar eens aanpakken.
Dito!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef MissBliss het volgende:
Bleh, ik vind bijna iedereen stom dit seizoen
Ik vind het wel een stel vermakelijke mutsen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef MissBliss het volgende:
Bleh, ik vind bijna iedereen stom dit seizoen
quote:Bastiaan is boos
Hollands´s Next Top Model-coach Bastiaan van Schaik is 'flabbergasted' dat hij is gezakt op de Top 100 Modelijst van tijdschrift Jackie. De stylist, die van de 48e naar de 59e plek zakte, snapt terecht niet hoe dat kan. "Ik bedoel: ik heb vorig jaar in de jury van Holland's Next Top Model gezeten, ik ben columns gaan schrijven. Ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan", riep hij uit.
De glossy Jackie presenteerde afgelopen donderdag in Amsterdam de editie met de omstreden modelijst. Het fotografieduo Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin staan dit jaar op nummer één van de ranglijst met de honderd 'belangrijkste modemensen van Nederland'. Het stel verwijst daarmee Viktor & Rolf naar de tweede plaats. Vorig jaar stond het ontwerpersduo nog bovenaan.
Dat de lijst bedacht is, wordt door het grootse deel van de Nederlandse modewereld toegejuicht, óók door Van Schaik. "Alles wat mode promoot in Nederland vind ik een prima initiatief." Modejournaliste Michou Basou, nummer 32 op de lijst, ziet het vooral 'als een goede graadmeter voor mensen die minder bekend zijn met mode, maar er wel in geïnteresseerd zijn'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |