abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 april 2008 @ 21:37:43 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_58052942
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58053048
Nou, Danielle komt er toch wel, als ze wil.
pi_58053134
Oh en btw, zie ik daar nou mijn goede bekende visagiste/haarstyliste H. aan Daphne's haar kammen op die foto rechts? Ik hoop het niet voor haar, gezien de kritieken.

Maar nou heb ik tijdens een shoot laatst een kammer ontmoet die Daphne nog kende uit haar modellentijd, ze schijnt echt ontuitstaanbaar en eigenwijs te zijn, 99% kans dat ze zelf commandeert wat er met dat haar moet gebeuren.
  maandag 14 april 2008 @ 21:42:32 #4
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_58053146
Ook met die arrogante look?
  maandag 14 april 2008 @ 21:43:29 #5
331 Merel
Be here now.
pi_58053188
Ik vind alles en iedereen maar stom

Maar ben wel benieuwd wat Victoria volgende week voor afschuwelijks gaat doen

[ Bericht 1% gewijzigd door Merel op 14-04-2008 21:50:58 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_58053215
Pfff Daphne kwam ook zomaar moeilijk uit haar woorden tijdens het jury oordeel zeg!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_58053281
Christ, die May-Britt is echt een bitch.
pi_58053356
Het blijft een grappig aftreksel van ANTM, nog niet echt favorieten so far.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58054274
tvp
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 april 2008 @ 22:19:24 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58054536
inktvis
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 14 april 2008 @ 22:41:11 #11
123170 alors
zlata1234
pi_58055298
Hihi die Danielle toen ze weg moest Die laatste blik voor de deur dichtging
know'm sayin?
word? word.
pi_58056032
Ik vond danielle niks.
  maandag 14 april 2008 @ 23:30:54 #13
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_58057005
Vind het dit jaar wel mindere typetjes dan vorig jaar... En is er dan niemand anders die zich aan de oren van Ananda stoort Verder is ze mooi jaja, maar het trekt zo mijn aandacht. Jaja, ff bitchen, daar ben ik tenslotte mede-vrouw voor.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 23:55:19 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58057499
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:41 schreef alors het volgende:
Hihi die Danielle toen ze weg moest Die laatste blik voor de deur dichtging
Hoe ze zichzelf checkte in de spiegel bedoel je? Dat geeft wel aan dat de jury toch wel gelijk had
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator dinsdag 15 april 2008 @ 08:38:09 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_58060006
En de foto's

Ananda en Patricia

Daniëlle en Victoria

Jennifer en Annika

Maj-Britt en Claudia

Yvette en Annika

Ik moet persoonlijk zeggen dat ik de foto van Maj-Britt en Claudia het beste vind. Die drukken het Nice&Wild wel het beste uit in mijn ogen.

Jammer dat Daniëlle eruit is... Ik vond haar toch wel leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:48:30 #16
331 Merel
Be here now.
pi_58060163
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet persoonlijk zeggen dat ik de foto van Maj-Britt en Claudia het beste vind. Die drukken het Nice&Wild wel het beste uit in mijn ogen.
Alleen zit Claudia's hoofd scheef

Is het iemand opgevallen dat ze vooral degenen die "nice" moesten voorstelden zaten af te kraken? Lief glimlachend val je nou eenmaal een beetje weg naast je vriendin die "wild" voor moet stellen, ik vind Ananda en Annika juist écht lief en aardig overkomen op die foto's.

En Claudia had best wel gelijk toen ze tegen de jury inging dat ze sámen de foto moesten maken. Dan krijgt ze wel commentaar dat het een wedstrijd is, maar als ze Maj-Britt op de foto had overschaduwd had ze vast het commentaar gekregen dat ze vooral had moeten samenwerken omdat ze samen de foto maken
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:50:10 #17
331 Merel
Be here now.
pi_58060188
Oh en ik vraag me trouwens af waarom "nette" merken zoals Ici Paris en Mexx dit sponsoren, je wilt toch niet met zo'n programma geassocieerd worden??
  Moderator dinsdag 15 april 2008 @ 09:56:35 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_58061155
misschien willen Ici Paris XL en Mexx hun doelgroep veranderen? (iets anders kan ik ook niet bedenken...)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:08:15 #19
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58061346
Ik irriteer me aan dat mannelijke Jurylid, met zijn 5 O'clock shadow baardje maar wel rondom de lippen alles gladgeschoren zodat ie zijn vriend geen pijn doet met zijn stoppels tijdens het P##pen.

verder irriteer ik me ook dood aan Daphne die zelf denkt dat ze geweldig is! (maar blijkbaar niet doorheeft dat ze er belachelijk uitziet)
  dinsdag 15 april 2008 @ 10:10:45 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_58061403
Je zou bijna terugverlangen naar Yfke...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58061436
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef RSie het volgende:
Ik irriteer me aan dat mannelijke Jurylid, met zijn 5 O'clock shadow baardje maar wel rondom de lippen alles gladgeschoren zodat ie zijn vriend geen pijn doet met zijn stoppels tijdens het P##pen.

dinsdag 15 april 2008 @ 10:28:55 #22
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_58061684
Ik blijf bij Patricia en Yvette .
En verder vind ik Jennifer irritant (maar ws omdat haar stukjes constant worden uitgezonden) en ben ik blij dat Danielle eruit is.
Vond het trouwens wel erg sneu, die opmerkingen die ze naar Victoria maakten, het lijkt wel alsof ze jaloers zijn ofzo .
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_58062519
Pfff... wat een kansloze wijven zeg. En inderdaad; het kan haast niet anders dan dat ze jaloers zijn, toch? Waarom zou je je anders tot zo'n niveau verlagen?

Maar goed, ik moet deze aflevering nog maar een keer zien. Gisteren had mijn vriend 'boys-night' wat betekent dat ze er de héle tijd door heen brulden Ik weet namelijk niet waarom Annika twee keer op de foto staat (oneven aantal meisjes?) en wat Victoria in haar verleden heeft meegemaakt. Verder is het jury commentaar ook langs me heen gegaan (mental note; tijdens de volgende boys-night HNTM ergens anders kijken )
pi_58062899
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 08:48 schreef Merel het volgende:

[..]

Alleen zit Claudia's hoofd scheef

Is het iemand opgevallen dat ze vooral degenen die "nice" moesten voorstelden zaten af te kraken? Lief glimlachend val je nou eenmaal een beetje weg naast je vriendin die "wild" voor moet stellen, ik vind Ananda en Annika juist écht lief en aardig overkomen op die foto's.

En Claudia had best wel gelijk toen ze tegen de jury inging dat ze sámen de foto moesten maken. Dan krijgt ze wel commentaar dat het een wedstrijd is, maar als ze Maj-Britt op de foto had overschaduwd had ze vast het commentaar gekregen dat ze vooral had moeten samenwerken omdat ze samen de foto maken
Dat dacht ik ook al! 'Je hangt er maar een beetje bij' ... joh
  dinsdag 15 april 2008 @ 11:34:17 #25
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_58062935
Ik erger me aan die Bastiaan... Kan het niet helpen Ben wel heeel benieuwd wat Victoria gedaan heeft dat de rest weer totaal omslaat en haar weg wil hebben
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_58063150
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:42 schreef Toeps het volgende:
Oh en btw, zie ik daar nou mijn goede bekende visagiste/haarstyliste H. aan Daphne's haar kammen op die foto rechts? Ik hoop het niet voor haar, gezien de kritieken.

Maar nou heb ik tijdens een shoot laatst een kammer ontmoet die Daphne nog kende uit haar modellentijd, ze schijnt echt ontuitstaanbaar en eigenwijs te zijn, 99% kans dat ze zelf commandeert wat er met dat haar moet gebeuren.
En wat ik al dacht, Daphne heeft haar "eigen" mensen voor d'r haar en make-up. Dat verklaart.
pi_58063791
ik kijk morgen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_58067203
Ik vind de foto van Ananda en Patricia het sterkst. Yvette is echt goed, da's mn favoriet . Ze doet me een beetje denken aan Bodil, ook een lief typje en een beetje breed van boven. Ze heeft echt een goeie kop . Ik vond het eigenlijk wel zielig voor Victoria, het lijkt me best een lief meisje . Ze is alleen niet echt goed, niks bijzonders op de foto hierboven . Vaag dat zij al als tweede werd omgeroepen en Yvette bijna als laatste, doen ze het niet meer in de volgorde van beste naar slechtste . Danielle wel terecht eruit, chagerijnige smoel is het. Jennifer blijft ook tof . En de opdrachten sloegen weer nergens op .
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:21:28 #29
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_58071900
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 10:28 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik blijf bij Patricia en Yvette .
En verder vind ik Jennifer irritant (maar ws omdat haar stukjes constant worden uitgezonden) en ben ik blij dat Danielle eruit is.
Vond het trouwens wel erg sneu, die opmerkingen die ze naar Victoria maakten, het lijkt wel alsof ze jaloers zijn ofzo .
Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_58072809
Ik verlang ook bijna terug naar Yfke, die was tenminste leuker om naar te kijken dan Daphne met dr poedelkapsel, en dan ziet een poedel er veelal nog beter gestyled uit
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_58072842
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat al die meiden jaloers zijn op Victoria. Zelfs Rosalie is jaloers, dat had ik toch niet verwacht van zo'n persoon.
Denk niet dat het jaloezie is eerlijk gezegd, die Victoria is gewoon dermate anders dat ze meteen buiten de groep valt, is niet zo'n onbekend verschijnsel verder hoor. En wat zal Rosalie die dropveter nu bommen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 april 2008 @ 20:22:30 #32
163650 Greys
pi_58073316
Ik zal wel uit de toon vallen, maar ik vind Daphne het honderd keer beter en leuker doen dan Yfke.
Lekker makkelijk ook om te zeggen dat het een bitch is, zo komt ze op mij in elk geval niet over, dan kan ze goed acteren Maar smaken verschillen, thank God.

Yvette is mijn favoriet, maar dan wel als model, als persoon vind ik het maar een saai musje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58073426
Ik vind Daphne ook leuk hoor .
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:35:32 #34
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58074993
Yvette vind ik tot nu toe het leukst. Vooral qua persoonlijheid.
Die anderen jemig wat een jaloerse tutwijven.
Het niveau is echt dramatisch laag!
En jammer dat die Victoria pas wat meer gerespecteerd werd na het vertellen van een deel van haar levensverhaal.
Ik vind die Bastiaan die seizoen leuker overkomen ondanks zijn walgelijke kop.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_58115047
Oe, weer gevonden.

Wat een dramatisch niveau is dit toch Ik hou nu al mijn hart vast voor de finale! Hoewel; erger dan vorig jaar kan bijna niet...

En wat zien die foto's er ontzettend goedkoop uit! Echt Wehkamp materiaal vind ik. En wat zijn Nederlandse meisjes een ongeintereseerde, ongemotiveerde bitches vergeleken bij de amerikaanse! Ik ben zelf ook in een ver verleden zo oud geweest maar kan me toch niet herinneren dat wij zo waren.... (snap wel weer waarom ik altijd meer vrienden dan vriendinnen had... )

En wat een nep-statement van trut van Bremen (jahahhaaa, speciaal uit Parijs...zucht) zeg. Ik geloof niets van haar zgn pleidooi voor mindere dunne modellen, en het zou me niets verbazen als ze haar eigen dochter een complex aanpraat.
pi_58115118
'Speciaal' uit Parijs ja . Ze moet wel, anders heeft ze vast helemaal geen reet te doen.
pi_58115598
Net als die Philip Riches speciaal uit Australië. No way, die gast zit al jaaaren bij zijn Nederlandse agentschap, en woont volgens mij ook gewoon hier.
pi_58118217
Net even gekeken op rtlgemist
pi_58118776
En waar was Mariana Verkerk, speciaal weer teruggevlogen naar New York zeker.

Wat een dramatisch seizoen tot nu toe zeg. Die meiden zijn echt een stel bitches bij elkaar en tot nu toe vind ik het niveau van de opdrachten echt heel erg. Met die oefenbal commercial wel als absoluut dieptepunt.
En dan meen ik nog te hebben gelezen dat het dit seizoen glamour en luxe is in tegenstelling tot vorig seizoen. Omdat ze nu make-up spulletjes van Dior mogen shoppen in plaats van Maybeline of zo.

Ik zou niet weten wie er moet gaan winnen, de enige met een beetje potentieel op de foto vind ik tot nu toe Patricia. Maar verder vind ik haar ook niet zo geweldig.
pi_58119532
Haha, die grieten zijn ook niks gewend, die jaloersheid op die mandjes make-upjes!
Annika lijkt op Angela Schijf. Lief maar ze is echt geen model. Jennifer is knap, grappig en heeft veel uitstraling maar: geen topmodel.
Ik blijf bij Ananda en Patricia.
  vrijdag 18 april 2008 @ 14:13:26 #41
58921 Day
You can fly!
pi_58136220
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Las deze week in de krant dat te magere modellen niet meer welkom zijn op de Franse catwalks. Dus misschien heeft ze wel een punt?

Anyways, vind Rosalie verder wel een ongelooflijke kutwijf, van mij mag ze terugwieberen naar Parijs.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_58138092
tvp
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:33:52 #43
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_58143691
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 14:13 schreef Day het volgende:

[..]

Las deze week in de krant dat te magere modellen niet meer welkom zijn op de Franse catwalks. Dus misschien heeft ze wel een punt?

Anyways, vind Rosalie verder wel een ongelooflijke kutwijf, van mij mag ze terugwieberen naar Parijs.
Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.
Wereldwijd is obesitas met kop en schouders doodsoorzaak nummer 1, wereldwijd omdat in deze cijfers ook hongerend centraal Afrika is meegenomen. Net zozeer als ik anorexia afkeur, zo keur ik ook de hype die er op dit moment erom is af. Er zijn nog geen honderd anorexiapatienten in Nederland. Laat ze eerst overgewicht maar eens aanpakken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:42:17 #44
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_58143965
Bleh, ik vind bijna iedereen stom dit seizoen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 18 april 2008 @ 20:33:21 #45
123170 alors
zlata1234
pi_58145383
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik keur anorexia niet goed, maar Victoria heeft zeker geen anorexia, zij is gewoon mooi natuurlijk slank.
Wereldwijd is obesitas met kop en schouders doodsoorzaak nummer 1, wereldwijd omdat in deze cijfers ook hongerend centraal Afrika is meegenomen. Net zozeer als ik anorexia afkeur, zo keur ik ook de hype die er op dit moment erom is af. Er zijn nog geen honderd anorexiapatienten in Nederland. Laat ze eerst overgewicht maar eens aanpakken.
Over Victoria: De andere meiden zeiden dat ze echt heel weinig eet. Dat kan natuurlijk uit jaloezie zijn, maar Victoria komt op mij over als een meijse wat dit heel graag wil, zo graag dat ze zich er misschien best voor uithongeren wil. Op tv lijkt ze ook nog eens dikker dan ze in het echt zal zijn. Maar misschien is ze van nature zo, daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen.

Obesitas is in de meeste westerse landen niet eens doodsoorzaak nummer 1. Wereldwijd al helemaal niet. Doodsoorzaak nummer 1 zijn hart en vaatziekten. In de westerse wereld niet zelden veroorzaakt door obesitas, maar er zijn nog zat andere hartaandoeningen waaraan je dood kunt gaan die hier niets mee te maken hebben.

Het aantal anorexiapatienten in Nederland ligt tussen de 5 en 6 duizend. (bron)

Je mag best een andere mening hebben, maar kom gewoon met feiten en bronnen, want jij lult echt uit je nek.
know'm sayin?
word? word.
pi_58147075
Misschien kunnen we het weer over HNTM hebben ipv de zoveelste discussie over te dunne modellen. Nu weten we het wel onderhand. Open daar maar een ander topic over als dat veel mensen zo hoog zit
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:32:37 #47
58921 Day
You can fly!
pi_58151740
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik meldde alleen maar wat er in de krant stond, hoor. En ik wou niet zomaar tvp-en
En je hebt gelijk wat obesitas betreft, maar ik vind Victoria wel te mager (al zeg dat nog niet dat ze anorexia heeft).
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 april 2008 @ 14:58:22 #48
163650 Greys
pi_58159051
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef MissBliss het volgende:
Dito!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58159622
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:42 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind het wel een stel vermakelijke mutsen.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 21 april 2008 @ 15:59:51 #50
3185 Adelante
To let it go now
pi_58204684
quote:
Bastiaan is boos

Hollands´s Next Top Model-coach Bastiaan van Schaik is 'flabbergasted' dat hij is gezakt op de Top 100 Modelijst van tijdschrift Jackie. De stylist, die van de 48e naar de 59e plek zakte, snapt terecht niet hoe dat kan. "Ik bedoel: ik heb vorig jaar in de jury van Holland's Next Top Model gezeten, ik ben columns gaan schrijven. Ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan", riep hij uit.

De glossy Jackie presenteerde afgelopen donderdag in Amsterdam de editie met de omstreden modelijst. Het fotografieduo Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin staan dit jaar op nummer één van de ranglijst met de honderd 'belangrijkste modemensen van Nederland'. Het stel verwijst daarmee Viktor & Rolf naar de tweede plaats. Vorig jaar stond het ontwerpersduo nog bovenaan.

Dat de lijst bedacht is, wordt door het grootse deel van de Nederlandse modewereld toegejuicht, óók door Van Schaik. "Alles wat mode promoot in Nederland vind ik een prima initiatief." Modejournaliste Michou Basou, nummer 32 op de lijst, ziet het vooral 'als een goede graadmeter voor mensen die minder bekend zijn met mode, maar er wel in geïnteresseerd zijn'.

bron: Hilmar's Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')