iddquote:Op zondag 13 april 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
Aad is niet meer te volgen.
en hij heeft net een nieuw huis in zevenaar gekochtquote:
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
ze hebben allang gesproken en aad gaat aan het eind van het jaar weg , dat was me vorige week al duidelijk.
al een tijdje, stoor me er mateloos aanquote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Nieuwe interviewer of zo? Die leek zich niet helemaal op zijn gemak te voelen tegenover Aadje.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
en hij heeft net een nieuw huis in zevenaar gekocht
't schijnt die oude sauna (bucket) te zijn aan de arnhemseweg!quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Weet je ook waar in Zevenaar ?
Met z'n nieuwe vriend?quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Hej, Wilfred is getrouwd jongens, heb het er eens over, het is z'n tweede huwelijk al
waren vandaag 9 wedstrijden waarvan er 8 werden gespeeld dus ze hadden idd wat nieuwe mensen nodig likt me.quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Nieuwe interviewer of zo? Die leek zich niet helemaal op zijn gemak te voelen tegenover Aadje.
O daar ja dat ken ik wel ... Kan die vanuit daar elke dag naar Tilburg , dan had ie toch beter in Eindhoven kunne blijven wonenquote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
't schijnt die oude sauna (bucket) te zijn aan de arnhemseweg!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Hej, Wilfred is getrouwd jongens, heb het er eens over, het is z'n tweede huwelijk al
Halfweg 2005 was ie nog/weer vrijgezelquote:Wilfred Genee weer single
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Heeft Wilfred Genee (38) momenteel zakelijk gezien de wind mee, op liefdesgebied vergaat het hem even wat minder. De vriendin van de grote Talpa-belofte heeft vorige maand op Aruba hun relatie beëindigd.
Ironisch genoeg was het Caribisch eiland ook de plek waar Wilfred de donkere schone precies twee jaar geleden leerde kennen.
"Wilfred heeft haar ontmoet tijdens Beach Footvolley 2003 ", aldus een goede bekende van de presentator. "Helaas heeft zij het dit keer bij hetzelfde evenement uitgemaakt. Zij is direct bij aankomst naar zijn hotelkamer gekomen en daar is de beslissing genomen. Vervolgens is ze naar haar moeder gegaan, die op Aruba woont."
Hij vervolgt: "Om zich in de weken die hij daar in verband met zijn presenteerklus nog moest zijn niet al te eenzaam te voelen, heeft hij op de valreep zijn vroegere buurjongen, met wie hij nog steeds goed is bevriend, laten overkomen."
Wilfred zelf heeft op dit moment niet de behoefte op de gevoelige materie in te gaan.
quote:
Ik hoorde ook aan de Arnhemseweg, binnenkort maar eens even op onderzoek. Ik vraag me alleen af waarom je als Aad de Mos zijnde een huis koopt in Zevenaarquote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
't schijnt die oude sauna (bucket) te zijn aan de arnhemseweg!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
[img]http://www.skoeps.nl/skoeps/00000010/file200804111656327AFAD8F3435F4E769AE62FD40381A762.jpg[/img[
hij heeft langer staan föhnen dan lily zo te zien
serieusquote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef pieterpost_afca het volgende:
Die zweetmeter reclame![]()
![]()
Elke keer lig ik weer dubbel.
Kijk die johan gaanquote:
Hij heeft ook interesse gehad in een huis in Ooy (een of ander schoonheidssalon). Ach, je kunt er volgens mij prima achteraf wonen, lekker rustig...quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoorde ook aan de Arnhemseweg, binnenkort maar eens even op onderzoek. Ik vraag me alleen af waarom je als Aad de Mos zijnde een huis koopt in Zevenaar.
cyberia, volgende week even fietstas fan?quote:Op zondag 13 april 2008 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk 'm dan sproeien met z'n tuinslang_!
Vitessequote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef djstoffel het volgende:
[..]
cyberia, volgende week even fietstas fan?
Ja snap ook niet wat ie daar moet zoeken , zoon grote stad is het ook weer niet en er valt ook niet zo heel veel te beleven.quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoorde ook aan de Arnhemseweg, binnenkort maar eens even op onderzoek. Ik vraag me alleen af waarom je als Aad de Mos zijnde een huis koopt in Zevenaar.
Wat is er met Vorm dan? Geblesseerd ofzo?quote:
In Ooy kun je inderdaad goed achteraf wonen, een goeie maat van me woont er ook. Maar ik zou eigenlijk niet weten waar die sauna op de Arnhemseweg in Zevenaar gezeten heeft. Is van voor mijn tijd denk ik. De Arnhemeweg is nou niet echt rustig geloof ik..quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft ook interesse gehad in een huis in Ooy (een of ander schoonheidssalon). Ach, je kunt er volgens mij prima achteraf wonen, lekker rustig...
Ja al maandenquote:Op zondag 13 april 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is er met Vorm dan? Geblesseerd ofzo?
het is nog bezig hoorquote:
We zijn nog bezig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
staat hij al op rtl gemist ?
quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
staat hij al op rtl gemist ?
Dat was een sterke opmerking jaquote:Op maandag 14 april 2008 00:26 schreef TubewayDigital het volgende:
gene over derksen nadat derksen zegt op zijn 27 gestopt te zijn met drinken
"en toen ging je mensen beledigen"
Koning Aad.quote:Op maandag 14 april 2008 11:28 schreef Breach het volgende:
Die beelden van het showtje van Aad de Mos voorafgaand aan zijn halve finale. Bovenaan een trap overdreven kijken op zijn horloge en dan in zijn handen wrijven
Volgens zijn vrouw komt ie al jaren niet meer.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Sef's snor gaat eraf...het niveau zal dus wel weer hoog liggen
Ook van Derksen ?quote:Op zondag 20 april 2008 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Sef's snor gaat eraf...het niveau zal dus wel weer hoog liggen
Spreekt de taal hartstikke goed, net nog op Brabant tv met zijn zoontje in de arm, prachtigquote:Op zondag 20 april 2008 21:19 schreef Rikketik het volgende:
Verrek, een Nederlands sprekende Gomes. Niet sarcastisch bedoeld, maar ik had het gewoon nog nooit eerder gezien.
Ik wist dat hij Nederlands kon, maar ik zag hem doorgaans alleen Braziliaans praten. Was leuk om te zien net.quote:Op zondag 20 april 2008 21:28 schreef maril het volgende:
[..]
Spreekt de taal hartstikke goed, net nog op Brabant tv met zijn zoontje in de arm, prachtig
Ik neem het niet zo serieus als je het niet erg vindtquote:Op zondag 20 april 2008 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
toch wel netjes van kromkamp
oke magquote:Op zondag 20 april 2008 21:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ik neem het niet zo serieus als je het niet erg vindt
Inderdaad, er zat het nodige sarcasme in die opmerkingquote:Op zondag 20 april 2008 21:32 schreef maril het volgende:
[..]
Ik neem het niet zo serieus als je het niet erg vindt
Royall sadnessquote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zat nog helemaal in voetbalvrouwen daardoor het begin gemist.
Neeeheeeheheeequote:Op zondag 20 april 2008 21:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht dat het pas om 21.30 zou beginnen en in de tussentijd is dat soms best vermakelijk.
de snor van Johan, het gewicht van Johan, de bril van Willem, het kapsel van Genee...quote:Op zondag 20 april 2008 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Elke uitzending gaat het over de snor van Johan![]()
Mijn lievelingsprogramma
Ok dat wil ik zienquote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouja er zit iemand met een zonnebril op achter van Hanegem![]()
En het trouwen van geneequote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
de snor van Johan, het gewicht van Johan, de bril van Willem, het kapsel van Genee...
Briljant programma idd.
nooit op je eerste gevoel afgaan iddquote:
Ik luister wel, maar heb geen idee wat ie gezegd heeftquote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Foppe: "eheheeieh ihh uhhhh eh eh uhhhh ehuhhh Verbeek eeh eh uhhhh ehh."
Viel uhhh eh ehuhhh ehhh uhhh me ehhh uh uhhhh helemaal niet uhhh eh ehhhh uhhhh op.quote:Op zondag 20 april 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
Foppe: "eheheeieh ihh uhhhh eh eh uhhhh ehuhhh Verbeek eeh eh uhhhh ehh."
dat bedoel ik, ik luister niet eens meer...quote:
Hij heeft z'n accent tegen, maar ik snap eerlijk gezegd ook niet wat iedereen tegen hem heeft.quote:Op zondag 20 april 2008 22:06 schreef Blawh het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Jonker wel sympathiek vond overkomen in VI.
arrogant clichébrakend mannetje zoals Derksen hem zou noemenquote:Op zondag 20 april 2008 22:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hij heeft z'n accent tegen, maar ik snap eerlijk gezegd ook niet wat iedereen tegen hem heeft.
Ik nietquote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
Ik zie Sulejmani gewoon bij SCH blijven hoor.
Amstellovitchquote:Op zondag 20 april 2008 22:21 schreef Adelante het volgende:
wat een kutreclames, kunnen ze niets leuks meer bedenken tegenwoordig?
Loopt ene Piet de Visser niet met die eer te strijken? Die zou wel 10 maand later zijn wezen kijken.quote:Op zondag 20 april 2008 22:24 schreef Palmboom313 het volgende:
brands ronaldo gescout ow wist ik niet
3-1quote:Op zondag 20 april 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
valencia doet het lekker
Hyancinthquote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef Palmboom313 het volgende:
Zappen naar studio voetbal met leuke gasten
Tering.quote:Op zondag 20 april 2008 22:43 schreef Palmboom313 het volgende:
valencia 4-1
Bucket! Je kent Schone Schijn toch wel?quote:
Buckééééét.quote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bucket! Je kent Schone Schijn toch wel?
Blijkbaar nietquote:Op zondag 20 april 2008 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bucket! Je kent Schone Schijn toch wel?
nee sperman dan op ned3quote:
quote:Tegenvallende ‘prestaties’ Borst en Derksen
AMSTERDAM - De kijkcijfers van de slotronde in de eredivisie zullen bij de omroepbazen geen feestvreugde hebben veroorzaakt. De samenvattingen wisten wederom niet boven de twee miljoen kijkers te trekken, de praatprogramma's zagen een forse daling.
De samenvattingen op RTL4 bleven net als een week eerder steken rond de 1.960.000. De laatste samenvattingen van de reguliere competitie op RTL voldeden daarmee wederom niet aan de hoge verwachtingen van de commerciële zender(s).
Voor Hugo Borst en Johan Derksen moeten de resultaten van het laatste weekeinde ook stof tot nadenken geven. Het duo, dat vorige week keihard uithaalde naar de prestaties van Ruud Gullit, hoeft niet al te hard te juichen over zijn eigen cijfers.
Derksen bleef, net als een week eerder, net boven de 700.000 kijkers. Borst raakte ten opzichte van een week eerder zelfs 200.000 kijkers kwijt; van 1.088.000 naar 795.000.
Dat komt door de manier waarop de vragen gesteld worden. En het gaat bijna nooit over iets inhoudelijks. Het zijn altijd de randzaken waar hij op moet reageren. En ik vind het wel leuk hoe ie daar op reageert.quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Willem was weer vervelend bezig.
Hopelij zegt ie het programma gedag per week begin ik me meer te irriteren aan hem
Edit: Laat maar. Ik weet al waar t over gaat, zat me dood te irriteren aan die figuur tijdens de uitzending. Zaten ook heel de tijd met elkaar te communiceren, paar gasten achter Johan en paar achter Willem.quote:
Willem probeert er ook niks van te maken. Hij kan er toch zijn eigen draai aan geven. Wat hij doet is gewoon de sfeer negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 21 april 2008 16:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat komt door de manier waarop de vragen gesteld worden. En het gaat bijna nooit over iets inhoudelijks. Het zijn altijd de randzaken waar hij op moet reageren. En ik vind het wel leuk hoe ie daar op reageert.
Ja wat was ermee ? Ik luister ook, zoals nu.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Wat was er dan? Gast met een zonnebril in het publiek? Ik luister altijd alleen maar naar Voetbal Insite
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:14 schreef Rikketik het volgende:
Morgen Jan Mulder als gast, zo deelde Genee net mee.
2 gastenquote:
Vreemd bij rtl lieten ze reclame zien en daarin zeiden ze dat foppe de haan de gast is. Bij rtl online staat jan mulder.quote:
idd dat is de reden aldus Geneequote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Urquhart het volgende:
Misschien wil Foppe niet meer komen na vorige week.
De kritiek van De Haan op Verbeek, welke hij uitte op de zender Het Gesprekquote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er ookal weer over De Haan?
quote:Op zondag 27 april 2008 20:42 schreef DrDentz het volgende:
die ene gast achter Johan is het wel met hem eens
Anderlechtquote:Op zondag 27 april 2008 20:58 schreef -SG- het volgende:
Voor welke club staat Jan Mulder eigenlijk?
Is er veel ander nieuws dan?quote:Op zondag 27 april 2008 21:06 schreef vw_caddy het volgende:
Men, dik een half uur drie kwartier lullen over de beker.
Volgens mij is er een bom ontploft in Eindhoven, een voorbeschouwing op de play-offs zou best aardig zijn.quote:
Over psv hebben ze het al gehadquote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij is er een bom ontploft in Eindhoven, een voorbeschouwing op de play-offs zou best aardig zijn.
Vijf minuten?quote:
Rellen, ontslagen, vechtpartijen in de kleedkamer: the works!quote:
Precies het begint nog een echte club te worden ookquote:Op zondag 27 april 2008 21:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Rellen, ontslagen, vechtpartijen in de kleedkamer: the works!
hmm volgens mij heb ik wat gemistquote:Op zondag 27 april 2008 21:27 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Rellen, ontslagen, vechtpartijen in de kleedkamer: the works!
Ik pleit ervoor dat Jan Mulder nooit meer in VI verschijnt.quote:Op zondag 27 april 2008 21:47 schreef Catullus het volgende:
Ik pleit voor Jan Mulder als vaste analist bij VI
Die knakker achter Willem met z`n geknik en geschud.quote:Op zondag 27 april 2008 22:04 schreef pekel het volgende:
Wat een irritante ja-knikkers op de tribune
eensch , en ook niet in andere programma' squote:Op zondag 27 april 2008 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat Jan Mulder nooit meer in VI verschijnt.
Weheheh, zou die gozer dat niet voor de grap doen zat ik me af te vragen, ik bedoel......quote:Op zondag 27 april 2008 22:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die knakker achter Willem met z`n geknik en geschud.
Laatste was idd een beetje dom, maar ik vond z'n seizoensanalyse over Feyenoord en z'n aanval op Bert gewoon goed. Andere journalisten durven dat niet.quote:Op zondag 27 april 2008 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat Jan Mulder nooit meer in VI verschijnt.
Buitenspel afschaffen
gefeliciteerd met de wereldbeker bertquote:Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een droeftoeter is die Bertje toch ook. En dat wordt dan onze bondscoach....
Mijn god.
Kneusjes zijn dat. Het is een keer bij Jensen geweest en nu zit ineens de hele zaal dat te doen. Overigens gebeurde het ook al voor het bij Jensen was. Maar toen wel in mindere mate.quote:Op zondag 27 april 2008 22:04 schreef pekel het volgende:
Wat een irritante ja-knikkers op de tribune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |