Ik pleit ervoor dat Jan Mulder nooit meer in VI verschijnt.quote:Op zondag 27 april 2008 21:47 schreef Catullus het volgende:
Ik pleit voor Jan Mulder als vaste analist bij VI
Die knakker achter Willem met z`n geknik en geschud.quote:Op zondag 27 april 2008 22:04 schreef pekel het volgende:
Wat een irritante ja-knikkers op de tribune
eensch , en ook niet in andere programma' squote:Op zondag 27 april 2008 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat Jan Mulder nooit meer in VI verschijnt.
Weheheh, zou die gozer dat niet voor de grap doen zat ik me af te vragen, ik bedoel......quote:Op zondag 27 april 2008 22:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die knakker achter Willem met z`n geknik en geschud.
Laatste was idd een beetje dom, maar ik vond z'n seizoensanalyse over Feyenoord en z'n aanval op Bert gewoon goed. Andere journalisten durven dat niet.quote:Op zondag 27 april 2008 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat Jan Mulder nooit meer in VI verschijnt.
Buitenspel afschaffen
gefeliciteerd met de wereldbeker bertquote:Op zondag 27 april 2008 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een droeftoeter is die Bertje toch ook. En dat wordt dan onze bondscoach....
Mijn god.
Kneusjes zijn dat. Het is een keer bij Jensen geweest en nu zit ineens de hele zaal dat te doen. Overigens gebeurde het ook al voor het bij Jensen was. Maar toen wel in mindere mate.quote:Op zondag 27 april 2008 22:04 schreef pekel het volgende:
Wat een irritante ja-knikkers op de tribune
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |