quote:Tegenvallende ‘prestaties’ Borst en Derksen
AMSTERDAM - De kijkcijfers van de slotronde in de eredivisie zullen bij de omroepbazen geen feestvreugde hebben veroorzaakt. De samenvattingen wisten wederom niet boven de twee miljoen kijkers te trekken, de praatprogramma's zagen een forse daling.
De samenvattingen op RTL4 bleven net als een week eerder steken rond de 1.960.000. De laatste samenvattingen van de reguliere competitie op RTL voldeden daarmee wederom niet aan de hoge verwachtingen van de commerciële zender(s).
Voor Hugo Borst en Johan Derksen moeten de resultaten van het laatste weekeinde ook stof tot nadenken geven. Het duo, dat vorige week keihard uithaalde naar de prestaties van Ruud Gullit, hoeft niet al te hard te juichen over zijn eigen cijfers.
Derksen bleef, net als een week eerder, net boven de 700.000 kijkers. Borst raakte ten opzichte van een week eerder zelfs 200.000 kijkers kwijt; van 1.088.000 naar 795.000.
Dat komt door de manier waarop de vragen gesteld worden. En het gaat bijna nooit over iets inhoudelijks. Het zijn altijd de randzaken waar hij op moet reageren. En ik vind het wel leuk hoe ie daar op reageert.quote:Op maandag 21 april 2008 16:14 schreef Dos37 het volgende:
Willem was weer vervelend bezig.
Hopelij zegt ie het programma gedag per week begin ik me meer te irriteren aan hem
Edit: Laat maar. Ik weet al waar t over gaat, zat me dood te irriteren aan die figuur tijdens de uitzending. Zaten ook heel de tijd met elkaar te communiceren, paar gasten achter Johan en paar achter Willem.quote:
Willem probeert er ook niks van te maken. Hij kan er toch zijn eigen draai aan geven. Wat hij doet is gewoon de sfeer negatief beïnvloeden.quote:Op maandag 21 april 2008 16:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat komt door de manier waarop de vragen gesteld worden. En het gaat bijna nooit over iets inhoudelijks. Het zijn altijd de randzaken waar hij op moet reageren. En ik vind het wel leuk hoe ie daar op reageert.
Ja wat was ermee ? Ik luister ook, zoals nu.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Wat was er dan? Gast met een zonnebril in het publiek? Ik luister altijd alleen maar naar Voetbal Insite
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:14 schreef Rikketik het volgende:
Morgen Jan Mulder als gast, zo deelde Genee net mee.
2 gastenquote:
Vreemd bij rtl lieten ze reclame zien en daarin zeiden ze dat foppe de haan de gast is. Bij rtl online staat jan mulder.quote:
idd dat is de reden aldus Geneequote:Op zondag 27 april 2008 13:29 schreef Urquhart het volgende:
Misschien wil Foppe niet meer komen na vorige week.
De kritiek van De Haan op Verbeek, welke hij uitte op de zender Het Gesprekquote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat was er ookal weer over De Haan?
quote:Op zondag 27 april 2008 20:42 schreef DrDentz het volgende:
die ene gast achter Johan is het wel met hem eens
Anderlechtquote:Op zondag 27 april 2008 20:58 schreef -SG- het volgende:
Voor welke club staat Jan Mulder eigenlijk?
Is er veel ander nieuws dan?quote:Op zondag 27 april 2008 21:06 schreef vw_caddy het volgende:
Men, dik een half uur drie kwartier lullen over de beker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |