Vitessequote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef djstoffel het volgende:
[..]
cyberia, volgende week even fietstas fan?
Ja snap ook niet wat ie daar moet zoeken , zoon grote stad is het ook weer niet en er valt ook niet zo heel veel te beleven.quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoorde ook aan de Arnhemseweg, binnenkort maar eens even op onderzoek. Ik vraag me alleen af waarom je als Aad de Mos zijnde een huis koopt in Zevenaar.
Wat is er met Vorm dan? Geblesseerd ofzo?quote:
In Ooy kun je inderdaad goed achteraf wonen, een goeie maat van me woont er ook. Maar ik zou eigenlijk niet weten waar die sauna op de Arnhemseweg in Zevenaar gezeten heeft. Is van voor mijn tijd denk ik. De Arnhemeweg is nou niet echt rustig geloof ik..quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft ook interesse gehad in een huis in Ooy (een of ander schoonheidssalon). Ach, je kunt er volgens mij prima achteraf wonen, lekker rustig...
Ja al maandenquote:Op zondag 13 april 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is er met Vorm dan? Geblesseerd ofzo?
het is nog bezig hoorquote:
We zijn nog bezig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
staat hij al op rtl gemist ?
quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
staat hij al op rtl gemist ?
Dat was een sterke opmerking jaquote:Op maandag 14 april 2008 00:26 schreef TubewayDigital het volgende:
gene over derksen nadat derksen zegt op zijn 27 gestopt te zijn met drinken
"en toen ging je mensen beledigen"
Koning Aad.quote:Op maandag 14 april 2008 11:28 schreef Breach het volgende:
Die beelden van het showtje van Aad de Mos voorafgaand aan zijn halve finale. Bovenaan een trap overdreven kijken op zijn horloge en dan in zijn handen wrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |