iddquote:Op zondag 13 april 2008 22:28 schreef Adelante het volgende:
Aad is niet meer te volgen.
en hij heeft net een nieuw huis in zevenaar gekochtquote:
Daar heeft het alle schijn van.quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
ze hebben allang gesproken en aad gaat aan het eind van het jaar weg , dat was me vorige week al duidelijk.
al een tijdje, stoor me er mateloos aanquote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Nieuwe interviewer of zo? Die leek zich niet helemaal op zijn gemak te voelen tegenover Aadje.
quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
en hij heeft net een nieuw huis in zevenaar gekocht
't schijnt die oude sauna (bucket) te zijn aan de arnhemseweg!quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Weet je ook waar in Zevenaar ?
Met z'n nieuwe vriend?quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Hej, Wilfred is getrouwd jongens, heb het er eens over, het is z'n tweede huwelijk al
waren vandaag 9 wedstrijden waarvan er 8 werden gespeeld dus ze hadden idd wat nieuwe mensen nodig likt me.quote:Op zondag 13 april 2008 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Nieuwe interviewer of zo? Die leek zich niet helemaal op zijn gemak te voelen tegenover Aadje.
O daar ja dat ken ik wel ... Kan die vanuit daar elke dag naar Tilburg , dan had ie toch beter in Eindhoven kunne blijven wonenquote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
't schijnt die oude sauna (bucket) te zijn aan de arnhemseweg!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:33 schreef Adelante het volgende:
Hej, Wilfred is getrouwd jongens, heb het er eens over, het is z'n tweede huwelijk al
Halfweg 2005 was ie nog/weer vrijgezelquote:Wilfred Genee weer single
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - Heeft Wilfred Genee (38) momenteel zakelijk gezien de wind mee, op liefdesgebied vergaat het hem even wat minder. De vriendin van de grote Talpa-belofte heeft vorige maand op Aruba hun relatie beëindigd.
Ironisch genoeg was het Caribisch eiland ook de plek waar Wilfred de donkere schone precies twee jaar geleden leerde kennen.
"Wilfred heeft haar ontmoet tijdens Beach Footvolley 2003 ", aldus een goede bekende van de presentator. "Helaas heeft zij het dit keer bij hetzelfde evenement uitgemaakt. Zij is direct bij aankomst naar zijn hotelkamer gekomen en daar is de beslissing genomen. Vervolgens is ze naar haar moeder gegaan, die op Aruba woont."
Hij vervolgt: "Om zich in de weken die hij daar in verband met zijn presenteerklus nog moest zijn niet al te eenzaam te voelen, heeft hij op de valreep zijn vroegere buurjongen, met wie hij nog steeds goed is bevriend, laten overkomen."
Wilfred zelf heeft op dit moment niet de behoefte op de gevoelige materie in te gaan.
quote:
Ik hoorde ook aan de Arnhemseweg, binnenkort maar eens even op onderzoek. Ik vraag me alleen af waarom je als Aad de Mos zijnde een huis koopt in Zevenaarquote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
't schijnt die oude sauna (bucket) te zijn aan de arnhemseweg!
quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
[img]http://www.skoeps.nl/skoeps/00000010/file200804111656327AFAD8F3435F4E769AE62FD40381A762.jpg[/img[
hij heeft langer staan föhnen dan lily zo te zien
serieusquote:Op zondag 13 april 2008 22:35 schreef pieterpost_afca het volgende:
Die zweetmeter reclame![]()
![]()
Elke keer lig ik weer dubbel.
Kijk die johan gaanquote:
Hij heeft ook interesse gehad in een huis in Ooy (een of ander schoonheidssalon). Ach, je kunt er volgens mij prima achteraf wonen, lekker rustig...quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoorde ook aan de Arnhemseweg, binnenkort maar eens even op onderzoek. Ik vraag me alleen af waarom je als Aad de Mos zijnde een huis koopt in Zevenaar.
cyberia, volgende week even fietstas fan?quote:Op zondag 13 april 2008 22:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Kijk 'm dan sproeien met z'n tuinslang_!
Vitessequote:Op zondag 13 april 2008 22:40 schreef djstoffel het volgende:
[..]
cyberia, volgende week even fietstas fan?
Ja snap ook niet wat ie daar moet zoeken , zoon grote stad is het ook weer niet en er valt ook niet zo heel veel te beleven.quote:Op zondag 13 april 2008 22:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoorde ook aan de Arnhemseweg, binnenkort maar eens even op onderzoek. Ik vraag me alleen af waarom je als Aad de Mos zijnde een huis koopt in Zevenaar.
Wat is er met Vorm dan? Geblesseerd ofzo?quote:
In Ooy kun je inderdaad goed achteraf wonen, een goeie maat van me woont er ook. Maar ik zou eigenlijk niet weten waar die sauna op de Arnhemseweg in Zevenaar gezeten heeft. Is van voor mijn tijd denk ik. De Arnhemeweg is nou niet echt rustig geloof ik..quote:Op zondag 13 april 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft ook interesse gehad in een huis in Ooy (een of ander schoonheidssalon). Ach, je kunt er volgens mij prima achteraf wonen, lekker rustig...
Ja al maandenquote:Op zondag 13 april 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is er met Vorm dan? Geblesseerd ofzo?
het is nog bezig hoorquote:
We zijn nog bezig.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
staat hij al op rtl gemist ?
quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef TubewayDigital het volgende:
staat hij al op rtl gemist ?
Dat was een sterke opmerking jaquote:Op maandag 14 april 2008 00:26 schreef TubewayDigital het volgende:
gene over derksen nadat derksen zegt op zijn 27 gestopt te zijn met drinken
"en toen ging je mensen beledigen"
Koning Aad.quote:Op maandag 14 april 2008 11:28 schreef Breach het volgende:
Die beelden van het showtje van Aad de Mos voorafgaand aan zijn halve finale. Bovenaan een trap overdreven kijken op zijn horloge en dan in zijn handen wrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |