Hier is hier gewoon aangekomen. En gezien alle 'computer' problemen die m@x iedere keer heeft, kan ik mij zomaar voorstellen dat het daar fout is gegaan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:31 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, ik snap er niets meer van!
quote:
Ow daar van. Ken het programma wel, heb alleen t nooit meer dan 5 seconden gekekenquote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Charisma het volgende:
[..]
ken jij mijn tent is top niet? Choix du Chef deed aan mee op de Hooikade, notabene Den Haag![]()
pffft
en dit zijn Rene en Jeser an "de Flinstering' in Breda, die doen ook eem aan het programma
Crapquote:Op woensdag 16 april 2008 11:14 schreef Chiquitina het volgende:Goeiemiddag al ondertussen... Ik heb Eneco kunnen overtuigen om morgen al langs te komen
quote:
Nu ze een week al niet heeft gedoucht zou je haar wel even kunnen helpen met het goed wassen van haar rug.quote:
Ow? Ik welquote:Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Charisma het volgende:
leuk joh, eindelijk weer warm water
RATMEN ik zie je foto niet ...:(
Becky27 toedelidoooki en veel plezier
ik zit lekker aan mijn kralen ..veel leuke dingen gemaakt , drie kettingen alweer
ook ik ben weer weg ...doeiiii
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:45 schreef m@x het volgende:
Hier zijn Yoni en ik mee bezig. Komen jullie ook?
Servicekostenquote:Entree: 5 euro (excl. Servicekosten)
In dat geval...quote:Op woensdag 16 april 2008 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ze een week al niet heeft gedoucht zou je haar wel even kunnen helpen met het goed wassen van haar rug.
Yupquote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar blijft die meet nou eigenlijk? af was het een verkapte afleiding van Ratmen om de vrouwelijke den haag-foksters te ontmoeten
Pics or it didn't happenquote:
Dude, die heb ik al gepostquote:
Tja, ach...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef Chiquitina het volgende:
Goeieavond
en just for the record ik heb wel gedouched... maar koud![]()
Slaapwelquote:Op woensdag 16 april 2008 23:52 schreef Elegy het volgende:
Weltrusten allemaal, ik ga pitten!![]()
[..]
Tja, ach...![]()
Somewhere in een Den Haag topic, in reply op je eerdere verzoek om foto'squote:
true ik heb de foto gezien... ben alleen te lui om op te zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Somewhere in een Den Haag topic, in reply op je eerdere verzoek om foto's.
Ik ookquote:Op woensdag 16 april 2008 23:56 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
true ik heb de foto gezien... ben alleen te lui om op te zoeken
je hebt dan toch al een getuigequote:
Psiesquote:Op donderdag 17 april 2008 00:05 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
je hebt dan toch al een getuige
Meer als genoeg dusquote:Op donderdag 17 april 2008 00:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Psies. En wel meerdere, want m@x en Charisma waren erbij
.
Hallootje nieuwe mevrouw! Leuk dat u er bentquote:Op donderdag 17 april 2008 08:00 schreef Leonilein het volgende:
Nou Elegy, daar ben ik dan!
Goeiemorgen allemaal!
quote:Op donderdag 17 april 2008 08:00 schreef Leonilein het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
leoni jij hierquote:Op donderdag 17 april 2008 08:00 schreef Leonilein het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Zijn tram om naar het werk te komen had vertragingquote:Op donderdag 17 april 2008 08:57 schreef Qrious het volgende:
Wat voor kut smoes valt er in godsnaam te verzinnen over kwart voor 7 's ochtends
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zijn tram om naar het werk te komen had vertraging
"De tram had een lekke band" is dan op zich wel weer origineel.quote:Op donderdag 17 april 2008 10:25 schreef Atreidez het volgende:
Tja, lekke band als reden zou een beetje te doorzichtig zijn zeker...
Die meet is geweest en er zijn maar drie personen komen opdagen; m@x, Charisma en RATMEN! Over drie jaar gaan we een nieuwe meet organiseren.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar blijft die meet nou eigenlijk? af was het een verkapte afleiding van Ratmen om de vrouwelijke den haag-foksters te ontmoeten
dan mogen er nu al wel begonnen worden om plannen te makenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die meet is geweest en er zijn maar drie personen komen opdagen; m@x, Charisma en RATMEN! Over drie jaar gaan we een nieuwe meet organiseren.
Voor mij al voldoende reden om ieder initiatief dat daaruit voorkomt te boycotten...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:07 schreef Elegy het volgende:
Maar het was ook een elitaire pre-meet meet, wij mochten er niet bij zijn
me tooquote:Op donderdag 17 april 2008 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij al voldoende reden om ieder initiatief dat daaruit voorkomt te boycotten...
Ik krijg er zo'n Police Academy deel XIII gevoel bij. De film is nog maar vijf minuten bezig maar ik kan nu al vertellen wat er allemaal gaat gebeuren en hoe het afloopt...quote:Op donderdag 17 april 2008 11:58 schreef Elegy het volgende:
Ohjee, het hele circus gaat weer beginnen hoor
*er eens goed voor gaat zitten met dtinken en snacks binnen handbereik*
Ah, je hebt een PM gestuurd!quote:Op donderdag 17 april 2008 12:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ben druk dus geen tijd voor gek doen
spreken we af voor vanavond aan het eind van de keizerstraatquote:Op donderdag 17 april 2008 13:46 schreef xxMirandaxx het volgende:
Dat gaat niet, mijn email zit vol.
Daar kom ik straks tussen 5 en 6 al met de fiets doorheen.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
spreken we af voor vanavond aan het eind van de keizerstraat
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Atreidez het volgende:
Jeetje Miranda, je woont toch niet bij me om de hoek he?
En dan meteen naar die harde tepels gluren zeker?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:30 schreef ook_gek het volgende:
ja heb nog nooit aan appie date gedaan. Ik wil het
Bij de vries afdeling dan
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:27 schreef Elegy het volgende:
[..]
"De tram had een lekke band" is dan op zich wel weer origineel.
Antwoord: Maar trams kunnen heul geen lekke band krijgen!
Tegenantwoord: Nee, dat dacht ik tot nu toe ook...
mee eensquote:Op donderdag 17 april 2008 19:43 schreef 4-elements het volgende:
Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar het gedrag van ook_gek is er toch eentje.
Tis een leuk meisje hoor die Mirandaquote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef ook_gek het volgende:
heb niks gestuurd. En waarom heb ik nog geen foto van jou dan
Allemaal stiekeme en minder stiekeme KPD'ersquote:Op donderdag 17 april 2008 18:46 schreef Leonilein het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank voor het warme welkom allemaal
[ook_gek mode]quote:Op donderdag 17 april 2008 20:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis een leuk meisje hoor die Miranda.
sshht, you've blown my coverquote:Op donderdag 17 april 2008 20:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Allemaal stiekeme en minder stiekeme KPD'ers.
Hij zei "blow"quote:
Da's een eind rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ga naar belgie voor een warme douche![]()
en men auto moet naar de keuring...
nee daar zit ik soms s'avonds laatquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:48 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
In de keizerstraat zeker?
En waar was je nou gisteravond?
Jah je moet er wat voor over hebben hequote:
Ik ben dichterbijquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Jah je moet er wat voor over hebben he
wanneer ben je er s'avonds weer danquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:35 schreef xxMirandaxx het volgende:
Dat zei ik niet.![]()
Straks tussen half 1 en 1 ben ik er weer.
Tuurlijk wel, zeker met Nijntje daarquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben dichterbij
Of is mijn badkamer niet goed genoeg?![]()
Kom je daarna bij me douchen dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:22 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zeker met Nijntje daar![]()
maar de auto moet gekeurd worden... en dat kan alleen in Belgie aangezien ik daar nog steeds ingeschreven ben...
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:48 schreef xxMirandaxx het volgende:
Geen idee o_g.![]()
Fijn weekend allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |