mee eensquote:Op donderdag 17 april 2008 19:43 schreef 4-elements het volgende:
Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar het gedrag van ook_gek is er toch eentje.
Tis een leuk meisje hoor die Mirandaquote:Op donderdag 17 april 2008 12:55 schreef ook_gek het volgende:
heb niks gestuurd. En waarom heb ik nog geen foto van jou dan
Allemaal stiekeme en minder stiekeme KPD'ersquote:Op donderdag 17 april 2008 18:46 schreef Leonilein het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank voor het warme welkom allemaal
[ook_gek mode]quote:Op donderdag 17 april 2008 20:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tis een leuk meisje hoor die Miranda.
sshht, you've blown my coverquote:Op donderdag 17 april 2008 20:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Allemaal stiekeme en minder stiekeme KPD'ers.
Hij zei "blow"quote:
Da's een eind rijdenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:50 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ga naar belgie voor een warme douche![]()
en men auto moet naar de keuring...
nee daar zit ik soms s'avonds laatquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:48 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
In de keizerstraat zeker?
En waar was je nou gisteravond?
Jah je moet er wat voor over hebben hequote:
Ik ben dichterbijquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:00 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Jah je moet er wat voor over hebben he
wanneer ben je er s'avonds weer danquote:Op vrijdag 18 april 2008 10:35 schreef xxMirandaxx het volgende:
Dat zei ik niet.![]()
Straks tussen half 1 en 1 ben ik er weer.
Tuurlijk wel, zeker met Nijntje daarquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben dichterbij
Of is mijn badkamer niet goed genoeg?![]()
Kom je daarna bij me douchen dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:22 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zeker met Nijntje daar![]()
maar de auto moet gekeurd worden... en dat kan alleen in Belgie aangezien ik daar nog steeds ingeschreven ben...
Jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:48 schreef xxMirandaxx het volgende:
Geen idee o_g.![]()
Fijn weekend allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |