Hier is hier gewoon aangekomen. En gezien alle 'computer' problemen die m@x iedere keer heeft, kan ik mij zomaar voorstellen dat het daar fout is gegaan!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:31 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, ik snap er niets meer van!
quote:
Ow daar van. Ken het programma wel, heb alleen t nooit meer dan 5 seconden gekekenquote:Op maandag 14 april 2008 19:37 schreef Charisma het volgende:
[..]
ken jij mijn tent is top niet? Choix du Chef deed aan mee op de Hooikade, notabene Den Haag![]()
pffft
en dit zijn Rene en Jeser an "de Flinstering' in Breda, die doen ook eem aan het programma
Crapquote:Op woensdag 16 april 2008 11:14 schreef Chiquitina het volgende:Goeiemiddag al ondertussen... Ik heb Eneco kunnen overtuigen om morgen al langs te komen
quote:
Nu ze een week al niet heeft gedoucht zou je haar wel even kunnen helpen met het goed wassen van haar rug.quote:
Ow? Ik welquote:Op woensdag 16 april 2008 11:46 schreef Charisma het volgende:
leuk joh, eindelijk weer warm water
RATMEN ik zie je foto niet ...:(
Becky27 toedelidoooki en veel plezier
ik zit lekker aan mijn kralen ..veel leuke dingen gemaakt , drie kettingen alweer
ook ik ben weer weg ...doeiiii
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:45 schreef m@x het volgende:
Hier zijn Yoni en ik mee bezig. Komen jullie ook?
Servicekostenquote:Entree: 5 euro (excl. Servicekosten)
In dat geval...quote:Op woensdag 16 april 2008 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ze een week al niet heeft gedoucht zou je haar wel even kunnen helpen met het goed wassen van haar rug.
Yupquote:Op woensdag 16 april 2008 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar blijft die meet nou eigenlijk? af was het een verkapte afleiding van Ratmen om de vrouwelijke den haag-foksters te ontmoeten
Pics or it didn't happenquote:
Dude, die heb ik al gepostquote:
Tja, ach...quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef Chiquitina het volgende:
Goeieavond
en just for the record ik heb wel gedouched... maar koud![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |