Voor de goede orde: het gaat hier om mode voor dames met een maatje meer...quote:Leuke Dames Plus Kleding
Creëer Nu uw Eigen Unieke Stijl.
Bekijk de Mooiste Dames Plus Mode!
Gevalletje werkwoordspelling, maar dan ook nog zo ongelukkig afgebroken...quote:Angst voor een ramp?
Hoeft niet als u zich goed voor-
bereid met passende hulpmiddelen.
Natuurlijk kan een moslim vrouw zijn...quote:Een Moslim Vrouw?
Moslim Vrouwen Voor Dating En Huwelijk.
Schrijf Je Nu Gratis In.
Dat worde vast traininge die leide tot veel geslaagde.quote:TaalGewoon
Schrijftraininge voor professionals Het hele jaar door
www. taalgewoon .nl
En - opmerkelijker - ze heeft "dat" goed geschreven in "een meisje dat..."quote:
Rotterdams, geloof ik (correct me if I'm wrong)quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:27 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind de Alice juist heerlijk zitten, ze lijken dan ook wel op mijn voeten gemaakt. Mijn schoonmoeder kond haar voeten er niet in gepropt krijgen, dat knelde.
Ook wel weer een aardige variatiequote:Op donderdag 24 april 2008 19:07 schreef Kissi4 het volgende:
Wat super balen dat ze ( zo jong ) zwanger is. Er zijn zoeizo al zoveel katten en zeker van dit soort gevallen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef BlackRhino het volgende:
Voor de rest die zegt dat ik niet liefdevol ben: daar kunnen jullie niet overdelen, ik ben dat toch echt wel en ze begint zelf bijna altijd met aangeven dat ze seks wilt..
Modern ouderwets.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:40 schreef Keksi het volgende:
Inmiddels maak ik al mijn brood zelf, heb een zwik mail gekocht in Nederland en bak nu om de 3 dagen lekker een brood.
quote:Op woensdag 30 april 2008 @ 14:31 schreef Mowiek het volgende:
[..]
Gevalletje van geniale gek. Steleriseren en langzaam laten wegkwijnen in nog slechtere omstandigheden dan z'n dochter. Zeker geen doodstraf. Dan komt hij er te makkelijk van af.
Heb ik net al m'n Christiano Ronaldokaartjes van de hand gedaan, verdwijnen de peronkaartjes.quote:Poeh, als ik het mij goed kan herinneren over het verdwijnen van peronkaartjes en over de vraag of de treinen onder Mussolini op tijd reden.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en ik kan mij altijd oprecht schamen voor mannen zoals die van Onlyy.
Hoe haal je het in je kop om iemands vertrouwen zo naar de palestijnen te helpen?
Het verlossende woord werd alsnog gesproken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:37 schreef Re het volgende:
waren het niet de filipijnen?
maar voorlopig is ze naar d'r moeder, en dat lijkt me goed.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:54 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Het verlossende woord werd alsnog gesproken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:10 schreef LasTeR het volgende:
Ze was verondersteld van je domheid.
quote:echt vreselijk voor je jongen! het ging juist net weer allemaal goed... ik kan niet eenws afschijt van je nemen
quote:Op zondag 4 mei 2008 08:55 schreef MLF het volgende:
[..]
ben je jaloers dat ze jou voorbij is gestevend? had je zelf maar moeten solliciteren
Ik zie 'm niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |