je tags om de url van je plaatje heen plaatsen, zo:quote:Op woensdag 23 april 2008 18:24 schreef Madadie het volgende:
krijg de foto niet geplaats via tinypics geprobeerd....???
Sommige meisjes zijn op hun 11e voor het eerst ongesteld en dus geslachtsrijpquote:Op maandag 28 april 2008 15:06 schreef SHE het volgende:
Het is helemaal niet vreemd dat ze met 7 maanden zwanger is; ze zijn met 5 maanden en soms zelfs eerder al geslachtsrijp. Het zijn geen mensen.
Waarom iedereen het hier zo zielig vind is mij een raadsel
Niks aan de hand dus. Goed voeden, lief zijn, warm houden. En pics plaatsen.
Het zijn geen mensen.quote:Op maandag 28 april 2008 15:59 schreef Nies het volgende:
[..]
Sommige meisjes zijn op hun 11e voor het eerst ongesteld en dus geslachtsrijp![]()
Niks aan het handje hoor, gewoon volstoppen met jongen
Dus?quote:
Ja, luister naar deze internetdokter; je kittens gaan eraan ! en je moet de poes op AB zetten,dat is hartstikke goed voor een kat!quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:09 schreef Nies het volgende:
Een groene afscheiding kan duiden op een ontsteking of een eventueel dood kitten.... (sorry)
Ik zou hier absoluut de dierenarts voor bellen en haar op de antibiotica zetten.
Succes ermee!
Juistem; niks geen ellende. Proppies en slijmpjes horen er bij.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:40 schreef Madadie het volgende:
Net nog maar eens gebeld....(want ik ben echt een para-poezemoeder merk ik nu)
Maar er is geen sprake van uitvloeiing, alleen gisteren een klein propje, en dat komt vaker voor en betekent gewoon dat er iets in de weg zat in het geboortekanaal. Het was wel een teken dat het nu snel komt!
Ja mevrouw Jomanda!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, luister naar deze internetdokter; je kittens gaan eraan ! en je moet de poes op AB zetten,dat is hartstikke goed voor een kat!
Misschien kan jij met je boerenverstand proberen om heel ver uit F&F vandaan te blijven. Ik heb nog niet eerder iemand in 1 topic zoveel krankzinnige ellende zien uitkramen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 17:36 schreef Madadie het volgende:
Heeft iemand ervaring met zulke jonge katten die drachtig zijn??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |