Nummertje 2 gehaaldquote:BN'ers en hun Hollandse kennis
In ‘Ik hou van Holland’ worden 2 teams met Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge als captain flink aan de tand gevoeld over hun kennis op het gebied van Hollandse film, tv, muziek, sport en algemene Hollandse weetjes.
Het publiek mengt zich actief in de strijd en staat pal achter haar team. En dat is niet voor niets want het publiek van het winnende team ontvangt een oerhollandse prijs, van fiets tot sjoelbak!
Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
Daarna begint "Ik wed dat ik het kan"Nog zo'n leuke gezellige show
Wedden Dat ... in een nieuw jasje met Carlo Boszhard.quote:
TRUCHVINTPOOSTquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zouden ze TVP goed kunnen spellen?
Oh... Wedden Dat was erg leuk, maar Carlo Boszhard... die was vroeger nog wel aardig maar tegenwoordig zo'n zure ventquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedden Dat ... in een nieuw jasje met Carlo Boszhard.
Ik vind Ik hou van Holland een geslaagde show.
Zeker (Liefde op het eerste gezicht)quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:41 schreef veldmuis het volgende:
Rofl wouters
Die had ook dat blind date programma toch?
De tandenborstelshow.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Wedden Dat moet weer door Rolf Wouters gepresenteerd worden, mijn held. (En Jos Brink kan het niet meer)
Vond dit nog bij Boulevard: klik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Jammer dat er vrijwel niks van Rolf Wouters op Youtube staat. Misschien moet ik een Rolf Wouters fantopic openen.
En 1 nuquote:Op zondag 13 april 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
1.459.000 kijkers gister.
Ik was daar dus ook een van..Ik heb me zeer vermaaktquote:
jeroen v koningsbrugge is wel een geniaal goede keuze geweest van het programmaquote:Op donderdag 17 april 2008 23:21 schreef linda1989 het volgende:
Ik ben nu de herhaling aan het kijken![]()
Linda over het Spelspel: "Vorige week struikelde Frank de Boer over het sukadelapje."
Jeroen: "Ja, maar die had je ook wel erg onhandig neergelegd."
![]()
Shit, eerste kwartier gemistquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ging helemaal krom bij Ron's honeymoon quiz. Vroeger vaak gekeken, maar dit fragment kende ik nog niet.
7quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Het heeft maar een paar uitzendingen gehad, toch? Stuk of 6?
Te weinig iigquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Het heeft maar een paar uitzendingen gehad, toch? Stuk of 6?
Van mij mag de tandenborstelshow wel weerquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
7![]()
Gaan we nu weer verder met Rolf Wouters adoreren ja? Started a trend
Tandenborstelshowquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef DaMook het volgende:
Van mij mag de tandenborstelshow wel weer, of Wie ben ik mag ook wel, of de ouderwetse staatsloterij show.
Ik ook. Door dit programma ben ik er ook achter gekomen dat Linda een MILF is trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Te weinig iig. Vond het echt leuk
.
Dat, maar ook dat het zaterdag avond vermaak vroeger beter was dan tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ook. Door dit programma ben ik er ook achter gekomen dat Linda een MILF is trouwens.
Fort Boyard!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag de tandenborstelshow wel weer, of Wie ben ik mag ook wel, of de ouderwetse staatsloterij show. Ow en die spellen in dat fort niet te vergeten, fort brochard ofzo ?
.
Ik heb een hekel aan frankrijk en fransquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Fort Boyard!Komt nog steeds op de Franstalige Belg, of was het nu gewoon een Franse zender? Anyway, ze lullen Frans. Ze hebben ook altijd leuke shirts aan met flinke inkijk, vooral leuk op de evenwichtsbalk
Nee precies, kan het ook niet uit staan. Maar ze moeten maar weer eens een Nederlandse versie maken. Bij voorkeur wel van de publieke omroep, geen commercieel gedoequote:Op zaterdag 19 april 2008 22:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan frankrijk en frans, kijk er dus ook niet naar
.
Eensquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nee precies, kan het ook niet uit staan. Maar ze moeten maar weer eens een Nederlandse versie maken. Bij voorkeur wel van de publieke omroep, geen commercieel gedoe
'Ja, nee, hier was ik al bang voor: het gaat hier dus om echt verkochte platen, niet die je weggegeven hebt enzo'quote:
Dat is ook al zeker. Stond gisteren al in de telegraaf.quote:Op zondag 20 april 2008 10:01 schreef ItaloDancer het volgende:
1.502.000 kijkers, hoogste aantal van dit seizoen, en met concurrentie van Paul de Leeuw.
Ik weet wel zeker dat het in september ofzo terug komt
Zo heet die band. Of denk je echt dat Linda niet weet hoe je dat uitspreekt?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:03 schreef DaMook het volgende:
Owjah had ik al ooit gezegd dat linda geen engels kan. Dat i luf hollent bent kan echt niet
.
http://www.mediacourant.nl/?p=5319quote:Linda de Mol: ‘Ik Hou van Holland gaat dit najaar door’
Geplaatst op zondag 20 april 2008 om 13:49
Linda de Mol keert al komend najaar terug met een nieuwe serie afleveringen van het amusementsprogramma Ik Hou van Holland. Samen met teamcaptains Jeroen van Koningsbrugge en Beau van Erven Dorens zal opnieuw de kennis over Nederlandse feitjes getest worden. “Te gek hè. Dat heb je dan heet van de naald“, zegt Linda in De Telegraaf. Linda heeft Jeroen als teamcaptain gekozen vanwege zijn humor. “Dat wist ik omdat Jeroen heel ver kwam in de audities voor Gooische Vrouwen.”
Linda heeft haar teamcaptains zelf uitgezocht. “Weet je wat leuk is aan Beau? Dat hij zo’n gentleman is. Ik heb natuurlijk geen grappig jaar achter de rug. En dan sprak hij met me af om me op te beuren. Gingen we lunchen en stond hij heel lief te wachten met een bosje rozen. Beau dus omdat hij lief en heel goed is. En Jeroen omdat hij zulke droge humor heeft. Dat wist ik omdat Jeroen heel ver kwam voor Gooische Vrouwen. Hij ging voor de rol van Martin Moreiro en het was hilarisch.”
Captain Jeroen beaamt: “Ik kende Linda alleen van de tv. En daar stond ik dan tegen haar te schreeuwen in het auditielokaal. Martin Moreiro doet zulke dingen. Imposant vond ik dat. Nu hebben we gewoon veel lol.”
De afgelopen tijd gaat het weer goed met Linda de Mol, mede dankzij deze show. “Het opnemen van Ik hou van Holland was echt een feest. Het is gewoon elke keer mijn eigen oudejaarsavond, maar dan op tv. Ik bemoei me met de redactie. Ik ben proefpersoon voor alle vragen. Ik weet uit ervaring dat als ík een vraag moeilijk vind, dat voor een gemiddelde kandidaat ook geldt. En dat spelletje waarbij je een bekende persoonlijkheid moet raden, speel ik regelmatig thuis met vriendinnen.“
quote:
Haar borsten lijken mij wel primaquote:Op donderdag 24 april 2008 13:25 schreef Liquidootje het volgende:
wat heeft ze laten doen aan haar gezicht?
Ze mag wel wat aan haar borsten doen.
Dit vind ik trouwens een zeer toffe toevoeging! Veel beter dan eerst toen heel geforceerd de laatste vraag beslissend was met de keuze van inzetten. Rad isquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef eborn het volgende:
Even een kleine kick naar boven, omdat begin november het nieuwe seizoen weer begint. Vanavond bij twee opnames geweest (afl. 3 en 4). Het spel is zo goed als hetzelfde gebleven, alleen de laatste ronde is veranderd. Na elk goed antwoord van hoger/lager wordt er nu aan een soort 'rad van fortuin' gedraaid met daarop 1 t/m 15, 50 en 100 punten. Je krijgt het aantal punten wat op het rad verschijnt erbij. Oftewel: de laatste vraag beslist eigenlijk altijd
De ander kan net zo goed 100 draaien toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens een zeer toffe toevoeging! Veel beter dan eerst toen heel geforceerd de laatste vraag beslissend was met de keuze van inzetten. Rad is!
Maar wat nu als bij de eerste vraag 100 wordt gedraaid? Dan is het toch zowat gespeeld?
Ja maar de kans is natuurlijk niet groot, dat nog een keer 100 wordt gedraaidquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
De ander kan net zo goed 100 draaien toch?
Ik vond het vorig jaar een verrassend leuk programma! Meestal zijn dit soort programma's 'net niet', maar mede door Beau en vooral Jeroen, vond ik het zeer grappig!
Het klopt, zaterdag 8 november weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef eborn het volgende:
Aflevering 4 (de Sinterklaasspecial) wordt op 29 november uitgezonden. Ik vermoed dus: 3 op 22, 2 op 15 en 1 op 8 november. Maar het kan zijn dat ze een week overslaan o.i.d.
Helemaal leuk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Tabloid het volgende:
Er komt ook een oud en nieuw aflevering.
!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Tabloid het volgende:
Er komt ook een oud en nieuw aflevering.
Onvervalst dus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef veldmuis het volgende:
Tof. Zou de Aj Luf Hollent Bent er ook weer zijn?!
Die uitspraak is inderdaad verschrikkelijkquote:
Ik snap het grapje van die Engelse naam bij een oer-Hollands programma ook niet zo.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die uitspraak is inderdaad verschrikkelijk
Idd! Had toch verwacht dat Tineke een beetje de show zou stelen..quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef marcodej het volgende:
Beau en Jeroen zjin hilarisch.Gewoon gezellige televisie!
Danny de Munk. Held.... Idyllisch spellen als Idelus
![]()
Schitterend filmpje ook van hem!
En is Tineke Schouten nou zo'n saaie muts?
inderdaad!quote:
Inderdaad, ik had eerst niet eens door dat Tineke er wasquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef marcodej het volgende:
Beau en Jeroen zjin hilarisch.Gewoon gezellige televisie!
Danny de Munk. Held.... Idyllisch spellen als Idelus
![]()
Schitterend filmpje ook van hem!
En is Tineke Schouten nou zo'n saaie muts?
Iddquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef JJH het volgende:
Respect voor Nick (of simon) met die borsato vraag!!!
Die weet echt veel inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef JJH het volgende:
Respect voor Nick (of simon) met die borsato vraag!!!
Die Danny is wel echt té simpel. Dat ze die vragen voor zo'n programma zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die weet echt veel inderdaadDanny is gewoon te vroeg met z'n MAVO gestopt
Het is nog waar ook (dat het op de FP staat)quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
Ik las op de FP dat beau uit zijn broek gescheurd is.![]()
_
![]()
_!!!
Inderdaad. Die Nick is wel aardig slim lijkt me.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die Danny is wel echt té simpel. Dat ze die vragen voor zo'n programma zeg.
en in de Lama'squote:Op zaterdag 8 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
Danny heeft aandacht tekort geloof ik
Zit ook al in Ranking the Stars
Ik dacht al: "ben ik dan één van de weinigen die dat weet?"quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef peterfan het volgende:
Sorry hoor, Nick is inderdaad best slim maar dat blijkt niet uit dit programma, dat niveau van de vragen...Danny die van de helft van de woorden niet weet wat het betekent en Linda die ontzettend verbaasd is dat iemand weet wie de moordenaar van Willem van Oranje is....men waar moet het heen met dit land...
Het is vermaak het gaat helemaal nergens omquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef peterfan het volgende:
Sorry hoor, Nick is inderdaad best slim maar dat blijkt niet uit dit programma, dat niveau van de vragen...Danny die van de helft van de woorden niet weet wat het betekent en Linda die ontzettend verbaasd is dat iemand weet wie de moordenaar van Willem van Oranje is....men waar moet het heen met dit land...
En natuurlijk 1584 in het Prinsenhof te Delftquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht al: "ben ik dan één van de weinigen die dat weet?"
Niks mis met 'dom vermaak' op zijn tijd.quote:Op zondag 9 november 2008 11:06 schreef evert het volgende:
wat een ongelooflijk simpel en dom programma. alleen maar gejat van andere programma's, categorie dom vermaak
als je kan kiezen tussen deze bagger of het altijd originele mooi weer de leeuw, weet ik het welquote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niks mis met 'dom vermaak' op zijn tijd.
Oh ja. HIER heb ik mij dus wezenloos aan geërgerd. De rest in de kamer die keek haalde zijn schouders er voor op maar ik kan daar dus echt helemaal niet tegen. Enorm enthousiast commentaar wat echt gisteren ofzo is opgenomenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Leuk die sportfragmenten met commentaar van RTL-commentatoren. Konden ze het commentaar van de NOS er niet bij kopen?
Mooi weer de leeuw is ook over zijn hoogtepunt heenquote:Op zondag 9 november 2008 11:26 schreef evert het volgende:
[..]
als je kan kiezen tussen deze bagger of het altijd originele mooi weer de leeuw, weet ik het wel
Idd, had precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2008 11:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Oh ja. HIER heb ik mij dus wezenloos aan geërgerd. De rest in de kamer die keek haalde zijn schouders er voor op maar ik kan daar dus echt helemaal niet tegen. Enorm enthousiast commentaar wat echt gisteren ofzo is opgenomen![]()
![]()
EliZe en Michael Boogerdquote:Aanstaande zaterdag ontvangen Linda, Jeroen en Beau de volgende bekende gasten in de tweede uitzending van ‘Ik Hou Van Holland’: zangeres/presentatrice EliZe, voormalig wielrenner Michael Boogerd, actrice/regisseur Monique van de Ven, zanger Jody Bernal, visagist/haarstylist Leco van Zadelhoff en Rachel Hazes, de vrouw van Nederlands grootste volkszanger André Hazes.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
DannyMichael heeft aandacht tekort geloof ik
Zit ook al in Ranking the Stars
Dat is die stylisthomo toch?quote:Op zondag 9 november 2008 16:28 schreef Road-Runner2 het volgende:
Leco van Zadelhoff:S? Nooit van gehoord XD
oh ik moest toch al van iemand naar Ranking the Stars kijkenquote:
"Haal even een glas water... ik heb dorst"quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef veldmuis het volgende:
Die lachbui was de eerste 10 seconden nog grappig, maar dit was gewoon stom..
Ik zat er ook naar te kijken jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:03 schreef veldmuis het volgende:
Ghe, Vogelaar in het minister-rijtje.
Dennis van der Geest, de rest kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 16 november 2008 09:20 schreef happyme28 het volgende:
Leuke aflevering weer! En weer 1,5 milj. kijkers.
Iemand gezien of gehoord wie volgende week komen?
Oh die had ik gemistquote:Op zondag 16 november 2008 01:54 schreef marcodej het volgende:
Briljantste opmerking kwam van Boogerd tussendoor:
" 'Sadomasoghistisgh' : Er staat Ferry Somogyi! "
Die sportfragmenten zijn wel triest jaquote:Op zondag 16 november 2008 17:28 schreef seetjai het volgende:
Leo Driessen bij die sportfragmenten![]()
Allemaal zo overdreven opgenomen, vooral dat ene fragment toen Rijkaard spuugde
Voor de rest was het wel een leuke uitzending
Ik ben blij dat er maar 1 jeroen in zit, met 2 zou veelste druk zijn. Beau past er wel bij en is idd ook ok.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind Beau ook tof maar er is niemand die kan tippen aan Jeroen.
Ik zou dan waarschijnlijk niet kijken
Na dat spellingsspelletje vind ik dat ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 02:23 schreef Loserkid het volgende:
en ik vind ook dat Beau wel wat makkelijkere vragen krijgt. maar dat komt misschien omdat ik Jeroen leuker vind.
ik ga gelijk even kijken. Die bolle kop slaat op jou toch hoop ik?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:39 schreef eborn het volgende:
Jeroen werd tijdens deze opname wel een paar keer enorm gematst![]()
Mijn vriendin en ik zitten in het team van Beau (direct achter beau, bril, bolle kop, sjaal om)
Eigenlijk was die Cornetto ook voor Beau, iemand bij de productie zat niet op te letten. Dus kreeg Jeroen hem maarquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Een waterijsje voor Beau's lip en een Cornetto voor Jeroens knieen!![]()
Och, dit was wel zo grappig natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Eigenlijk was die Cornetto ook voor Beau, iemand bij de productie zat niet op te letten. Dus kreeg Jeroen hem maar
Echt zo'n gozer die tikken moet krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:25 schreef rene90 het volgende:
Levi probeert semi-grappig te doen![]()
Nog wel makkelijke woorden trouwens.
Nou dat je t zegt...of dr stylist was tijdelijk blindquote:
Toch niet jaloers he??quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Echt zo'n gozer die tikken moet krijgen
Ik wou net gaan zeggen dat ik vond dat ze zulke leuke kleren aan had...in vergelijking met de eerste aflevering van dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou dat je t zegt...of dr stylist was tijdelijk blind
Nee, daar heb ik gelukkig nooit last van. Maar hem moet ik niet.quote:
Dan wil ik denk ik niet weten wat ze toen aan hadquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen dat ik vond dat ze zulke leuke kleren aan had...in vergelijking met de eerste aflevering van dit seizoen.
Mja......leuk..... meestal hangen haar slappe tieten uit de te kleine truitjes en jurkjes dus dit is wel enigszins een verbetering. Toch lijkt ze nog steeds zwanger.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen dat ik vond dat ze zulke leuke kleren aan had...in vergelijking met de eerste aflevering van dit seizoen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:45 schreef Bartaz het volgende:
Wat een dom wicht heeft Beau in het team staan
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:52 schreef Suuz_ het volgende:
So die Levi is me toch een partij irritant en DOM erg zeg!
Hij probeert steeds zijn domheid te verbloemen door grapjes te maken die totaal niet overkomen!
Verder is deze show natuurlijk briljant met Beau en Jeroen
Laat ik het zo zeggen, ze zingt beter dan dat ze nu isquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:54 schreef T3rr0r het volgende:
Wat is die negerin irritant en dom, waar is dat mens van? Ook weer zo'n gare soap zeker?
Ja idd!! Dat doet ze echt elke week!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:55 schreef Bartaz het volgende:
Overigens vind ik Linda ook maar irritant bij het raden van de BN'ers, steeds: "ooooh, wat knap", "oooh, wat goed van je!"
Ze oogde absoluut zwanger , zo niet dan moet ze haar styliste ontslaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zal ze zwanger zijn of dik zijn, haar buik is wel goed rond vind ik zelf...
Ik weet nu al dat Ali B grappiger gaat proberen te zijn dan Jeroen of Beau. Wat hem uiteraard niet zal lukken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutgasten volgende week.
Ik snap sowieso niet wat hij komt doen in een oerhollands programma, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:46 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat Ali B grappiger gaat proberen te zijn dan Jeroen of Beau. Wat hem uiteraard niet zal lukken.
Renate was wel leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet zo'n leuke uitzending dit keer.
Vreselijk irritant en dom dat jochie en die zwarte mevrouw.
Jeroen was ook niet in z'n beste doen.
Volgende week beter
AH! Ben ik niet de enige die dat zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
Ik zeg net tegen Swets "ze lijkt wel zwanger"
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
Ik zeg net tegen Swets "ze lijkt wel zwanger"
Dat heeft hij vast van z'n ouders. Als zijn vader een andere broek aan gehad had tijdens zijn geboorte had het ding Diesel geheten. Of lieg ik dat?quote:Op zondag 30 november 2008 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Levi was trouwens wel te dom om te schijten
Ongetwijfeldquote:Op zondag 30 november 2008 11:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heeft hij vast van z'n ouders. Als zijn vader een andere broek aan gehad had tijdens zijn geboorte had het ding Diesel geheten. Of lieg ik dat?
Mariska van Kolckquote:Op zondag 30 november 2008 11:35 schreef veldmuis het volgende:
En die ouwe bij Jeroen zn team ook niet.
2-2 nu geloof ikquote:Op zondag 30 november 2008 16:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
wat is de stand tussen Beau & Jeroen met gewonnen shows?
Jeroen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Over een half uurtje begint het weer
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ali B erbij
Dat is wel een minpuntje. Sukkeltje
En meteen weer achteruitrijdenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ergerde me binnen 5 minuten al aan Ali B
Zo iemand mogen ze van mij best voor de trein gooien.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Linda zei "KRIJG JE EEN HELE PUNT".
Een HEEL punt, trut..
Nee , die ziet er ook niet uit , geef me dan maar een mollige Lindaquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en Daphne is echt ontzettend strakgetrokken, of lijkt dat maar?
Ik wilde het niet zeggen, maar wat een afgang idd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Een nieuw dieptepunt werd bereikt met het bewerkte commentaar van Leo Driessen bij die bokswedstrijd
Ik ook. Hoop dat Linda er van geleerd heeftquote:Op zondag 7 december 2008 12:51 schreef TheZapster het volgende:
Ik zat steeds naar de inkijk van Daphne te kijken
Hij is wel cool , maar best wel dom , hij weet nooit een woord te spellen , weet eigenlijk uberhaupt niet veelquote:
Zo te zien wel.quote:Op maandag 8 december 2008 13:11 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat Linda er van geleerd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |