Echt zo'n gozer die tikken moet krijgenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:25 schreef rene90 het volgende:
Levi probeert semi-grappig te doen![]()
Nog wel makkelijke woorden trouwens.
Nou dat je t zegt...of dr stylist was tijdelijk blindquote:
Toch niet jaloers he??quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Echt zo'n gozer die tikken moet krijgen
Ik wou net gaan zeggen dat ik vond dat ze zulke leuke kleren aan had...in vergelijking met de eerste aflevering van dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:39 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nou dat je t zegt...of dr stylist was tijdelijk blind
Nee, daar heb ik gelukkig nooit last van. Maar hem moet ik niet.quote:
Dan wil ik denk ik niet weten wat ze toen aan hadquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen dat ik vond dat ze zulke leuke kleren aan had...in vergelijking met de eerste aflevering van dit seizoen.
Mja......leuk..... meestal hangen haar slappe tieten uit de te kleine truitjes en jurkjes dus dit is wel enigszins een verbetering. Toch lijkt ze nog steeds zwanger.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen dat ik vond dat ze zulke leuke kleren aan had...in vergelijking met de eerste aflevering van dit seizoen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:45 schreef Bartaz het volgende:
Wat een dom wicht heeft Beau in het team staan
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:52 schreef Suuz_ het volgende:
So die Levi is me toch een partij irritant en DOM erg zeg!
Hij probeert steeds zijn domheid te verbloemen door grapjes te maken die totaal niet overkomen!
Verder is deze show natuurlijk briljant met Beau en Jeroen
Laat ik het zo zeggen, ze zingt beter dan dat ze nu isquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:54 schreef T3rr0r het volgende:
Wat is die negerin irritant en dom, waar is dat mens van? Ook weer zo'n gare soap zeker?
Ja idd!! Dat doet ze echt elke week!quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:55 schreef Bartaz het volgende:
Overigens vind ik Linda ook maar irritant bij het raden van de BN'ers, steeds: "ooooh, wat knap", "oooh, wat goed van je!"
Ze oogde absoluut zwanger , zo niet dan moet ze haar styliste ontslaanquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zal ze zwanger zijn of dik zijn, haar buik is wel goed rond vind ik zelf...
Ik weet nu al dat Ali B grappiger gaat proberen te zijn dan Jeroen of Beau. Wat hem uiteraard niet zal lukken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:33 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kutgasten volgende week.
Ik snap sowieso niet wat hij komt doen in een oerhollands programma, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:46 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat Ali B grappiger gaat proberen te zijn dan Jeroen of Beau. Wat hem uiteraard niet zal lukken.
Renate was wel leukquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Niet zo'n leuke uitzending dit keer.
Vreselijk irritant en dom dat jochie en die zwarte mevrouw.
Jeroen was ook niet in z'n beste doen.
Volgende week beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |