Nummertje 2 gehaaldquote:BN'ers en hun Hollandse kennis
In ‘Ik hou van Holland’ worden 2 teams met Beau van Erven Dorens en Jeroen van Koningsbrugge als captain flink aan de tand gevoeld over hun kennis op het gebied van Hollandse film, tv, muziek, sport en algemene Hollandse weetjes.
Het publiek mengt zich actief in de strijd en staat pal achter haar team. En dat is niet voor niets want het publiek van het winnende team ontvangt een oerhollandse prijs, van fiets tot sjoelbak!
Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:04 schreef RaymanNL het volgende:
Daarna begint "Ik wed dat ik het kan"Nog zo'n leuke gezellige show
Wedden Dat ... in een nieuw jasje met Carlo Boszhard.quote:
TRUCHVINTPOOSTquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zouden ze TVP goed kunnen spellen?
Oh... Wedden Dat was erg leuk, maar Carlo Boszhard... die was vroeger nog wel aardig maar tegenwoordig zo'n zure ventquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wedden Dat ... in een nieuw jasje met Carlo Boszhard.
Ik vind Ik hou van Holland een geslaagde show.
Zeker (Liefde op het eerste gezicht)quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:41 schreef veldmuis het volgende:
Rofl wouters
Die had ook dat blind date programma toch?
De tandenborstelshow.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:40 schreef ItaloDancer het volgende:
Wedden Dat moet weer door Rolf Wouters gepresenteerd worden, mijn held. (En Jos Brink kan het niet meer)
Vond dit nog bij Boulevard: klik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:54 schreef ItaloDancer het volgende:
Jammer dat er vrijwel niks van Rolf Wouters op Youtube staat. Misschien moet ik een Rolf Wouters fantopic openen.
En 1 nuquote:Op zondag 13 april 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
1.459.000 kijkers gister.
Ik was daar dus ook een van..Ik heb me zeer vermaaktquote:
jeroen v koningsbrugge is wel een geniaal goede keuze geweest van het programmaquote:Op donderdag 17 april 2008 23:21 schreef linda1989 het volgende:
Ik ben nu de herhaling aan het kijken![]()
Linda over het Spelspel: "Vorige week struikelde Frank de Boer over het sukadelapje."
Jeroen: "Ja, maar die had je ook wel erg onhandig neergelegd."
![]()
Shit, eerste kwartier gemistquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ging helemaal krom bij Ron's honeymoon quiz. Vroeger vaak gekeken, maar dit fragment kende ik nog niet.
7quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Het heeft maar een paar uitzendingen gehad, toch? Stuk of 6?
Te weinig iigquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Het heeft maar een paar uitzendingen gehad, toch? Stuk of 6?
Van mij mag de tandenborstelshow wel weerquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
7![]()
Gaan we nu weer verder met Rolf Wouters adoreren ja? Started a trend
Tandenborstelshowquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef DaMook het volgende:
Van mij mag de tandenborstelshow wel weer, of Wie ben ik mag ook wel, of de ouderwetse staatsloterij show.
Ik ook. Door dit programma ben ik er ook achter gekomen dat Linda een MILF is trouwens.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Te weinig iig. Vond het echt leuk
.
Dat, maar ook dat het zaterdag avond vermaak vroeger beter was dan tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:41 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ook. Door dit programma ben ik er ook achter gekomen dat Linda een MILF is trouwens.
Fort Boyard!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van mij mag de tandenborstelshow wel weer, of Wie ben ik mag ook wel, of de ouderwetse staatsloterij show. Ow en die spellen in dat fort niet te vergeten, fort brochard ofzo ?
.
Ik heb een hekel aan frankrijk en fransquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Fort Boyard!Komt nog steeds op de Franstalige Belg, of was het nu gewoon een Franse zender? Anyway, ze lullen Frans. Ze hebben ook altijd leuke shirts aan met flinke inkijk, vooral leuk op de evenwichtsbalk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |