Onvervalst dus.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:36 schreef veldmuis het volgende:
Tof. Zou de Aj Luf Hollent Bent er ook weer zijn?!
Die uitspraak is inderdaad verschrikkelijkquote:
Ik snap het grapje van die Engelse naam bij een oer-Hollands programma ook niet zo.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die uitspraak is inderdaad verschrikkelijk
Idd! Had toch verwacht dat Tineke een beetje de show zou stelen..quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef marcodej het volgende:
Beau en Jeroen zjin hilarisch.Gewoon gezellige televisie!
Danny de Munk. Held.... Idyllisch spellen als Idelus
![]()
Schitterend filmpje ook van hem!
En is Tineke Schouten nou zo'n saaie muts?
inderdaad!quote:
Inderdaad, ik had eerst niet eens door dat Tineke er wasquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef marcodej het volgende:
Beau en Jeroen zjin hilarisch.Gewoon gezellige televisie!
Danny de Munk. Held.... Idyllisch spellen als Idelus
![]()
Schitterend filmpje ook van hem!
En is Tineke Schouten nou zo'n saaie muts?
Iddquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef JJH het volgende:
Respect voor Nick (of simon) met die borsato vraag!!!
Die weet echt veel inderdaadquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:05 schreef JJH het volgende:
Respect voor Nick (of simon) met die borsato vraag!!!
Die Danny is wel echt té simpel. Dat ze die vragen voor zo'n programma zeg.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die weet echt veel inderdaadDanny is gewoon te vroeg met z'n MAVO gestopt
Het is nog waar ook (dat het op de FP staat)quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
Ik las op de FP dat beau uit zijn broek gescheurd is.![]()
_
![]()
_!!!
Inderdaad. Die Nick is wel aardig slim lijkt me.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die Danny is wel echt té simpel. Dat ze die vragen voor zo'n programma zeg.
en in de Lama'squote:Op zaterdag 8 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
Danny heeft aandacht tekort geloof ik
Zit ook al in Ranking the Stars
Ik dacht al: "ben ik dan één van de weinigen die dat weet?"quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef peterfan het volgende:
Sorry hoor, Nick is inderdaad best slim maar dat blijkt niet uit dit programma, dat niveau van de vragen...Danny die van de helft van de woorden niet weet wat het betekent en Linda die ontzettend verbaasd is dat iemand weet wie de moordenaar van Willem van Oranje is....men waar moet het heen met dit land...
Het is vermaak het gaat helemaal nergens omquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef peterfan het volgende:
Sorry hoor, Nick is inderdaad best slim maar dat blijkt niet uit dit programma, dat niveau van de vragen...Danny die van de helft van de woorden niet weet wat het betekent en Linda die ontzettend verbaasd is dat iemand weet wie de moordenaar van Willem van Oranje is....men waar moet het heen met dit land...
En natuurlijk 1584 in het Prinsenhof te Delftquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht al: "ben ik dan één van de weinigen die dat weet?"
Niks mis met 'dom vermaak' op zijn tijd.quote:Op zondag 9 november 2008 11:06 schreef evert het volgende:
wat een ongelooflijk simpel en dom programma. alleen maar gejat van andere programma's, categorie dom vermaak
als je kan kiezen tussen deze bagger of het altijd originele mooi weer de leeuw, weet ik het welquote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niks mis met 'dom vermaak' op zijn tijd.
Oh ja. HIER heb ik mij dus wezenloos aan geërgerd. De rest in de kamer die keek haalde zijn schouders er voor op maar ik kan daar dus echt helemaal niet tegen. Enorm enthousiast commentaar wat echt gisteren ofzo is opgenomenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Leuk die sportfragmenten met commentaar van RTL-commentatoren. Konden ze het commentaar van de NOS er niet bij kopen?
Mooi weer de leeuw is ook over zijn hoogtepunt heenquote:Op zondag 9 november 2008 11:26 schreef evert het volgende:
[..]
als je kan kiezen tussen deze bagger of het altijd originele mooi weer de leeuw, weet ik het wel
Idd, had precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2008 11:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Oh ja. HIER heb ik mij dus wezenloos aan geërgerd. De rest in de kamer die keek haalde zijn schouders er voor op maar ik kan daar dus echt helemaal niet tegen. Enorm enthousiast commentaar wat echt gisteren ofzo is opgenomen![]()
![]()
EliZe en Michael Boogerdquote:Aanstaande zaterdag ontvangen Linda, Jeroen en Beau de volgende bekende gasten in de tweede uitzending van ‘Ik Hou Van Holland’: zangeres/presentatrice EliZe, voormalig wielrenner Michael Boogerd, actrice/regisseur Monique van de Ven, zanger Jody Bernal, visagist/haarstylist Leco van Zadelhoff en Rachel Hazes, de vrouw van Nederlands grootste volkszanger André Hazes.
quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
DannyMichael heeft aandacht tekort geloof ik
Zit ook al in Ranking the Stars
Dat is die stylisthomo toch?quote:Op zondag 9 november 2008 16:28 schreef Road-Runner2 het volgende:
Leco van Zadelhoff:S? Nooit van gehoord XD
oh ik moest toch al van iemand naar Ranking the Stars kijkenquote:
"Haal even een glas water... ik heb dorst"quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:26 schreef veldmuis het volgende:
Die lachbui was de eerste 10 seconden nog grappig, maar dit was gewoon stom..
Ik zat er ook naar te kijken jaquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:03 schreef veldmuis het volgende:
Ghe, Vogelaar in het minister-rijtje.
Dennis van der Geest, de rest kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zondag 16 november 2008 09:20 schreef happyme28 het volgende:
Leuke aflevering weer! En weer 1,5 milj. kijkers.
Iemand gezien of gehoord wie volgende week komen?
Oh die had ik gemistquote:Op zondag 16 november 2008 01:54 schreef marcodej het volgende:
Briljantste opmerking kwam van Boogerd tussendoor:
" 'Sadomasoghistisgh' : Er staat Ferry Somogyi! "
Die sportfragmenten zijn wel triest jaquote:Op zondag 16 november 2008 17:28 schreef seetjai het volgende:
Leo Driessen bij die sportfragmenten![]()
Allemaal zo overdreven opgenomen, vooral dat ene fragment toen Rijkaard spuugde
Voor de rest was het wel een leuke uitzending
Ik ben blij dat er maar 1 jeroen in zit, met 2 zou veelste druk zijn. Beau past er wel bij en is idd ook ok.quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik vind Beau ook tof maar er is niemand die kan tippen aan Jeroen.
Ik zou dan waarschijnlijk niet kijken
Na dat spellingsspelletje vind ik dat ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 02:23 schreef Loserkid het volgende:
en ik vind ook dat Beau wel wat makkelijkere vragen krijgt. maar dat komt misschien omdat ik Jeroen leuker vind.
ik ga gelijk even kijken. Die bolle kop slaat op jou toch hoop ik?quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:39 schreef eborn het volgende:
Jeroen werd tijdens deze opname wel een paar keer enorm gematst![]()
Mijn vriendin en ik zitten in het team van Beau (direct achter beau, bril, bolle kop, sjaal om)
Eigenlijk was die Cornetto ook voor Beau, iemand bij de productie zat niet op te letten. Dus kreeg Jeroen hem maarquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Een waterijsje voor Beau's lip en een Cornetto voor Jeroens knieen!![]()
Och, dit was wel zo grappig natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Eigenlijk was die Cornetto ook voor Beau, iemand bij de productie zat niet op te letten. Dus kreeg Jeroen hem maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |