Het is nog waar ook (dat het op de FP staat)quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
Ik las op de FP dat beau uit zijn broek gescheurd is.![]()
_
![]()
_!!!
Inderdaad. Die Nick is wel aardig slim lijkt me.quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die Danny is wel echt té simpel. Dat ze die vragen voor zo'n programma zeg.
en in de Lama'squote:Op zaterdag 8 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
Danny heeft aandacht tekort geloof ik
Zit ook al in Ranking the Stars
Ik dacht al: "ben ik dan één van de weinigen die dat weet?"quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef peterfan het volgende:
Sorry hoor, Nick is inderdaad best slim maar dat blijkt niet uit dit programma, dat niveau van de vragen...Danny die van de helft van de woorden niet weet wat het betekent en Linda die ontzettend verbaasd is dat iemand weet wie de moordenaar van Willem van Oranje is....men waar moet het heen met dit land...
Het is vermaak het gaat helemaal nergens omquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:17 schreef peterfan het volgende:
Sorry hoor, Nick is inderdaad best slim maar dat blijkt niet uit dit programma, dat niveau van de vragen...Danny die van de helft van de woorden niet weet wat het betekent en Linda die ontzettend verbaasd is dat iemand weet wie de moordenaar van Willem van Oranje is....men waar moet het heen met dit land...
En natuurlijk 1584 in het Prinsenhof te Delftquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht al: "ben ik dan één van de weinigen die dat weet?"
Niks mis met 'dom vermaak' op zijn tijd.quote:Op zondag 9 november 2008 11:06 schreef evert het volgende:
wat een ongelooflijk simpel en dom programma. alleen maar gejat van andere programma's, categorie dom vermaak
als je kan kiezen tussen deze bagger of het altijd originele mooi weer de leeuw, weet ik het welquote:Op zondag 9 november 2008 11:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niks mis met 'dom vermaak' op zijn tijd.
Oh ja. HIER heb ik mij dus wezenloos aan geërgerd. De rest in de kamer die keek haalde zijn schouders er voor op maar ik kan daar dus echt helemaal niet tegen. Enorm enthousiast commentaar wat echt gisteren ofzo is opgenomenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Leuk die sportfragmenten met commentaar van RTL-commentatoren. Konden ze het commentaar van de NOS er niet bij kopen?
Mooi weer de leeuw is ook over zijn hoogtepunt heenquote:Op zondag 9 november 2008 11:26 schreef evert het volgende:
[..]
als je kan kiezen tussen deze bagger of het altijd originele mooi weer de leeuw, weet ik het wel
Idd, had precies hetzelfde.quote:Op zondag 9 november 2008 11:42 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Oh ja. HIER heb ik mij dus wezenloos aan geërgerd. De rest in de kamer die keek haalde zijn schouders er voor op maar ik kan daar dus echt helemaal niet tegen. Enorm enthousiast commentaar wat echt gisteren ofzo is opgenomen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |