Dit vind ik trouwens een zeer toffe toevoeging! Veel beter dan eerst toen heel geforceerd de laatste vraag beslissend was met de keuze van inzetten. Rad isquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:34 schreef eborn het volgende:
Even een kleine kick naar boven, omdat begin november het nieuwe seizoen weer begint. Vanavond bij twee opnames geweest (afl. 3 en 4). Het spel is zo goed als hetzelfde gebleven, alleen de laatste ronde is veranderd. Na elk goed antwoord van hoger/lager wordt er nu aan een soort 'rad van fortuin' gedraaid met daarop 1 t/m 15, 50 en 100 punten. Je krijgt het aantal punten wat op het rad verschijnt erbij. Oftewel: de laatste vraag beslist eigenlijk altijd
De ander kan net zo goed 100 draaien toch?quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:59 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens een zeer toffe toevoeging! Veel beter dan eerst toen heel geforceerd de laatste vraag beslissend was met de keuze van inzetten. Rad is!
Maar wat nu als bij de eerste vraag 100 wordt gedraaid? Dan is het toch zowat gespeeld?
Ja maar de kans is natuurlijk niet groot, dat nog een keer 100 wordt gedraaidquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
De ander kan net zo goed 100 draaien toch?
Ik vond het vorig jaar een verrassend leuk programma! Meestal zijn dit soort programma's 'net niet', maar mede door Beau en vooral Jeroen, vond ik het zeer grappig!
Het klopt, zaterdag 8 november weerquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 09:18 schreef eborn het volgende:
Aflevering 4 (de Sinterklaasspecial) wordt op 29 november uitgezonden. Ik vermoed dus: 3 op 22, 2 op 15 en 1 op 8 november. Maar het kan zijn dat ze een week overslaan o.i.d.
Helemaal leuk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Tabloid het volgende:
Er komt ook een oud en nieuw aflevering.
!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:13 schreef Tabloid het volgende:
Er komt ook een oud en nieuw aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |