AH! Ben ik niet de enige die dat zegt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
Ik zeg net tegen Swets "ze lijkt wel zwanger"
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef E.T. het volgende:
Ik zeg net tegen Swets "ze lijkt wel zwanger"
Dat heeft hij vast van z'n ouders. Als zijn vader een andere broek aan gehad had tijdens zijn geboorte had het ding Diesel geheten. Of lieg ik dat?quote:Op zondag 30 november 2008 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die Levi was trouwens wel te dom om te schijten
Ongetwijfeldquote:Op zondag 30 november 2008 11:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat heeft hij vast van z'n ouders. Als zijn vader een andere broek aan gehad had tijdens zijn geboorte had het ding Diesel geheten. Of lieg ik dat?
Mariska van Kolckquote:Op zondag 30 november 2008 11:35 schreef veldmuis het volgende:
En die ouwe bij Jeroen zn team ook niet.
2-2 nu geloof ikquote:Op zondag 30 november 2008 16:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
wat is de stand tussen Beau & Jeroen met gewonnen shows?
Jeroen
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Over een half uurtje begint het weer
quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ali B erbij
Dat is wel een minpuntje. Sukkeltje
En meteen weer achteruitrijdenquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ergerde me binnen 5 minuten al aan Ali B
Zo iemand mogen ze van mij best voor de trein gooien.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:25 schreef veldmuis het volgende:
Linda zei "KRIJG JE EEN HELE PUNT".
Een HEEL punt, trut..
Nee , die ziet er ook niet uit , geef me dan maar een mollige Lindaquote:Op zaterdag 6 december 2008 20:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en Daphne is echt ontzettend strakgetrokken, of lijkt dat maar?
Ik wilde het niet zeggen, maar wat een afgang idd.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef ItaloDancer het volgende:
Een nieuw dieptepunt werd bereikt met het bewerkte commentaar van Leo Driessen bij die bokswedstrijd
Ik ook. Hoop dat Linda er van geleerd heeftquote:Op zondag 7 december 2008 12:51 schreef TheZapster het volgende:
Ik zat steeds naar de inkijk van Daphne te kijken
Hij is wel cool , maar best wel dom , hij weet nooit een woord te spellen , weet eigenlijk uberhaupt niet veelquote:
Zo te zien wel.quote:Op maandag 8 december 2008 13:11 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop dat Linda er van geleerd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |