quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:49 schreef Sackboy het volgende:
Mwah, GTA IV gaat volgens mij hopeloos floppen. Ik denk dat de release flink overschaduwd gaat worden door NBA Ballers, die een week eerder uitkomt.
quote:
Je kon wel eens gelijk hebben. ze hebben gewoon echte videobeelden voor de gameplay gebruikt, met soms een geanimeerde filmpje tussendoor voor de afwisseling. realistischer dan dit kan gewoon niet!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:49 schreef Sackboy het volgende:
Mwah, GTA IV gaat volgens mij hopeloos floppen. Ik denk dat de release flink overschaduwd gaat worden door NBA Ballers, die een week eerder uitkomt.
Hmm. Het ziet er meer uit als driver. Ook met een old-type knipperende minimap en die achtervolginspijlen. En er vliegt geen Nico uit de auto.quote:
Nepquote:
misschien een goedkope reclame stunt van Rockstar zelf?quote:Op zondag 13 april 2008 12:38 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
NepAls het echt zou zijn, had ie ook wel wat van de gameplay laten zien. Bovendien klonk die muziek bij het introfilmpje niet echt als iets dat ze bij Rockstar zouden kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |