Eindhoven, eat your heart out.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Echt man, Ajax wordt bijna elk jaar kampioen!
Dit jaar bijna
Vorig jaar bijna
2 jaar terug bijna
Daar heeft PSV niet van terug.
Groningen okquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Twente gaat winnen!!!!
quote:'Gai Assulin op lijstje Ajax'
Supertalent Gai Assulin van FC Barcelona staat op het lijstje van Ajax. De net 17-jarige vleugelaanvaller van de Catalanen zou voor één jaar gehuurd kunnen worden. Dat weten betrouwbare bronnen vandaag aan Europe Soccer te melden.
De snelle en dribbelvaardige speler geldt als één van de grootste talenten binnen de jeugdopleiding van 'Barca'. De Israeliër, die onlangs zijn debuut maakte voor het nationale elftal , komt op dit moment nog niet in aanmerking voor een vaste plaats in het eerste team. Om de speler wat ervaring op te laten doen zou Barcelona van plan zijn de speler, na het tekenen van een 3-jarig contract, te verhuren.
Ajax zou daar geen problemen mee hebben en zou de speler voor 1 jaar willen huren. Ook Assulin zou niet onwelwillend tegenover een vertrek staan naar Amsterdam. De speler woonde eerder in Nederland en België in verband met zijn vaders werk. Assulin beheerst dus de Nederlandse taal enigzins.
Omdat Assulin nog geen contract heeft getekend zijn andere clubs ook nog in de race voor de international. Onder meer Tottenham, Manchester City, Arsenal en Chelsea strijden om de handtekening van de aanvaller. De verwachting is dat de speler zijn toekomst verbindt aan de Catalanen, aangezien de familie van Assulin zich ook in Barcelona heeft gevestigd.
Kan nog toch? PSV haalt nog 1 punt in de komende 2 wedstrijden en Ajax wint beide wedstrijden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:48 schreef denthemen het volgende:
Op doelsaldo kampioen worden lijkt me wel wat
Zou volgens mij uniek zijn in de voetbalhistorie. 2 seizoen achter elkaar een kampioen die op doelsaldo kampioen wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:48 schreef denthemen het volgende:
Op doelsaldo kampioen worden lijkt me wel wat
Kan ja, gebeurt alleen nietquote:Op zaterdag 12 april 2008 11:57 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan nog toch? PSV haalt nog 1 punt in de komende 2 wedstrijden en Ajax wint beide wedstrijden.
Komt helemaal goed met Bassiequote:Op zaterdag 12 april 2008 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax, de eeuwige tweede, deze eeuw dan.
Je weet het niet. Ik hoop echt dat PSV verliest morgen, al die geplande festiviteiten etc gaan dan niet door, nog een klapje erbij...quote:
Ze konden geen betere tegenstander treffen, want Twente is zelf ook nog in de race voor een plek bij de eerste vijf. Ajax, Heerenveen en NAC lijken zeker, de overige plek gaat tussen Twente en Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je weet het niet. Ik hoop echt dat PSV verliest morgen, al die geplande festiviteiten etc gaan dan niet door, nog een klapje erbij...
En dat kan volgens mij ook alleen in Nederland want zover ik weet telt bij een gelijke stand overal het onderlinge resultaat..quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:57 schreef jna het volgende:
[..]
Zou volgens mij uniek zijn in de voetbalhistorie. 2 seizoen achter elkaar een kampioen die op doelsaldo kampioen wordt.
Zelfs zijn fanclub uit China is overgekomenquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Ismael Urzaiz tekent graag een shirt voor een van zijn fans.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef pieterpost_afca het volgende:
[ afbeelding ]
Ismael Urzaiz tekent graag een shirt voor een van zijn enige fans.
Heul niet, ik ben ook een fan.quote:
Inderdaad, hoorde het op de radio.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
Ronaldinho waarschijnlijk dus naar Milan. Laat Seedorf dan maar naar Ajax komen
Lachen als de KNVB het dit jaar nog ff aanpast.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En dat kan volgens mij ook alleen in Nederland want zover ik weet telt bij een gelijke stand overal het onderlinge resultaat..
Nah ja, wat mij betreft wordt gewoon de regel dat bij gelijk aantal punten onderlinge duels tellen.. Je vermijdt daarmee dat je dingen als vorig jaar krijgt waarin dus het scoreverloop in de laatste wedstrijd bepalend is voor de titel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lachen als de KNVB het dit jaar nog ff aanpast.
Vorig jaar deden een hoop van jullie nog zo verongelijkt omdat het eigenlijk om onderlinge duels zou gaan. Denk dat er dit jaar weinig zullen zijn die dat vinden.
Zondagquote:Suárez: 'Vijandige supporters motiveren me'
Zondagmiddag staat een naar verwacht heetgebakerd duel tussen FC Groningen en Ajax op het programma. In de Euroborg zullen beide equipes elkaar ontmoeten. Voor Ajacieden Luis Suárez, Bruno Silva en Rasmus Lindgren een bijzondere wedstrijd, want het trio heeft een recentelijk Groningen-verleden.
De Noorderlijke kwaadheid tegenover met name de Uruguayanen Luis Suárez (foto) en Bruno Silva speelt enorm. Het tweetal vertrok op een niet al te prettige manier bij de club, maar heeft nog altijd het beste voor met de ploeg van trainer Ron Jans. De aanvaller Suárez blikt nog even terug op zijn vertrek van afgelopen zomer. "Ik begrijp wel dat de supporters van FC Groningen het niet leuk vinden, maar ik krijg niet zo vaak de kans op zo'n transfer. Dus als die kans er is, grijp ik die", aldus de revelatie.
Naar verwachting zal de kleine Zuid-Amerikaan niet onder luidt applaus de Euroborg betreden. "Ze zullen wel fluiten. Maar ik word in alle stadions uitgefloten. Gelukkig spreek ik Spaans, zodat ik de spreekkoren niet kan verstaan", aldus de 21-jarige spits. "Bij dé klassieker in Uruguay tussen Nacional en Peñarol gaat het er al heftig aan toe. Dan zitten er vijftigduizend uitzinnige toeschouwers op de tribune. Dat heb ik al meegemaakt. En het motiveert me alleen maar, ook als de fans tegen me zijn."
Dat is waar. Maar draagt wel bij aan de spanning, zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, wat mij betreft wordt gewoon de regel dat bij gelijk aantal punten onderlinge duels tellen.. Je vermijdt daarmee dat je dingen als vorig jaar krijgt waarin dus het scoreverloop in de laatste wedstrijd bepalend is voor de titel.
sinds wanneer spreekt Suarez geen Nederlands meer dan?quote:
Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
sinds wanneer spreekt Suarez geen Nederlands meer dan?![]()
In het supportershome kon je altijd gewoon NL met hem praten hoor.
Ik ga voor Hup Groningen!quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ik
Zou dit jaar ook niet eens mogelijk zijn. Ajax heeft nu beter doelsaldo en PSV moet zoals bekend punten laten liggen waardoor hun doelsaldo alleen maar af zou nemen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt me weer lachen zo'n laatste weekend, alleen deze keer met een andere afloop
Tsja ik vind nog steeds dat het onderlinge resultaat zou moeten tellen bij een gelijke stand.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lachen als de KNVB het dit jaar nog ff aanpast.
Vorig jaar deden een hoop van jullie nog zo verongelijkt omdat het eigenlijk om onderlinge duels zou gaan. Denk dat er dit jaar weinig zullen zijn die dat vinden.
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:26 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Tsja ik vind nog steeds dat het onderlinge resultaat zou moeten tellen bij een gelijke stand.
Of nog beter een extra wedstrijd op neutraal terrein.
Eelijkste zou denk ik zijn 2 wedstrijden 1 uit en 1 thuis wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat er eerst wordt gekeken naar doelsaldo. Dit is het resultaat van 34 wedstrijden voetballen en hier kan toch wel de rode draad van het seizoen in gezien worden. Daarna het onderling resultaat pas. En een wedstrijd op neutraal terein haalt niet echt veel uit. Denk niet dat Rotterdam op een wedstrijd Ajax-PSV zit te wachten.
Moet wel lukken lijkt mequote:Op zaterdag 12 april 2008 14:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Eerst maar eens winnen bij Groningen voor we naar PSV kijken
Wij winnen zondag jullie verliezen, en dan winnen jullie de laatste wedstrijd tegen Vitesse met 0-5 ofzo.quote:
Voor allebeide is wat te zeggenquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Je eindigt allebei als eerste, dus ben je op basis van punten even goed. Dus hoe maak je dan het beste onderscheid wie er beter is.. Juist, onderling resultaat.
Naja, doelsaldo is van veel meer clubs afhankelijk..quote:
In Engeland is ook doelsaldo, Duitsland weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Naja, doelsaldo is van veel meer clubs afhankelijk..
Maar het is alleen in Nederland zo, toch?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:22 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wij winnen zondag jullie verliezen, en dan winnen jullie de laatste wedstrijd tegen Vitesse met 0-5 ofzo.
Ook doelsaldo. Hmm, had de PL geen extra wedstrijd bij gelijke stand?quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
In Engeland is ook doelsaldo, Duitsland weet ik eigenlijk niet.
quote:Vertonghen vindt eventuele naturalisatie Gomes belachelijk
Ajax-verdediger Jan Vertonghen heeft stevige kritiek geuit op PSV'er Gomes. Vorige week vond hij Ajax op veel posities nog beter dan PSV, nu vindt hij de eventuele naturalisatie van PSV-doelman Gomes een belachelijke zaak. Gomes zou, omdat hij in het team van Brazilië weinig kansen heeft, zich willen naturaliseren tot Nederlander. Op die manier zou hij op het WK van 2010 Het Nederlandse doel willen gaan verdedigen.
''Dat Gomes zegt dat hij Nederlander wil worden, vind ik echt belachelijk. Omdat hij even niet in aanmerking komt voor Brazilië, zegt hij dat hij voor Oranje wil spelen. Ik zou nooit van mijn leven voor een ander land willen spelen,'' ventileert Vertonghen zijn mening in Sportweek. ''Ik zou me domweg niet goed voelen om voor Duitsland of Nederland te spelen. Zelfs als je met dat andere land drie keer wereldkampioen wordt. Dat doe je niet. Toen ik het hoorde dacht ik: hoe kún je dat zeggen?''
scherpe opmerking!! Is ook nog niet langsgekomen ofzoquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede TT... "Ajax BIJNA kampioen"
Maar helaas dit jaar weer net niet.
PSV kampioenuhhhhh
quote:Edgar Davids denkt serieus na over een vertrek naar de Italiaanse Serie A, komende zomer. Het contract van de verdedigende middenvelder loopt na het huidige seizoen af bij Ajax, waardoor een overstap aantrekkelijk is voor de routinier.
"Mijn tijd bij Juventus was erg speciaal" kijkt de oud-international terug. "Als we het veld opkwamen voelden we ons onoverwinnelijk. Mijn contract loopt na dit seizoen af en een terugkeer naar Italië is zeker een optie. Tegen die tijd zal ik alle mogelijkheden gaan bekijken."
Davids was vanaf 1997 actief voor Juventus. In de winter van 2004 verkoos de Pitbull een vertrek naar FC Barcelona, waarna hij bij Internazionale terugkeerde in zijn geliefde competitie.
quote:Komende zondag speelt Ajax tegen Groningen. Een belangrijke wedstrijd voor de Amsterdammers om nog kans te maken op de titel, maar ook een terugkeer van Bruno Silva in Groningen. FC Groningen wilde de speler niet kwijt aan Ajax en hierdoor weigerde Bruno Silva, die graag het rood-wit van Ajax wilde dragen, te spelen noch te trainen. "Dat had ik niet moeten doen", aldus de speler in Het Dagblad van het Noorden.
"Ik had gewoon moeten blijven trainen en voor het elftal blijven uitkomen. Maar in mijn hoofd was het te onrustig. Ik wilde heel graag de stap naar Ajax maken en was bang dat FC Groningen dat zou verhinderen. Ik kon niet helder nadenken."
Ook gaf Bruno Silva, op de foto nog in het shirt van Groningen, aan dat hij nog had overweegd om het seizoen bij Groningen af te maken: "Maar toen de supporters zich tegen mij keerden was er geen uitweg meer en wist ik dat ik moest vertrekken. Heel jammer dat het zo is gelopen. Als ik het shirt van FC Groningen aan had, heb ik me altijd volledig gegeven."
'quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:01 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb best wel veel zin in morgen eigenlijk. Lekker vijandig sfeertje in de Euroborg.
In Alkmaar deden ze het ook, 10 seconden later scoorde Suarezquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Hijo de Puta kennen ze in het hoge noorden toch ook wel denk ik
Daarom. Het is een eind weg, dus dan wil ik wel een leuke dag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
'
Ik ook. En het gaat toch een klein beetje ergens om, hopen op een mooi ontvangstcomité.
Nee absoluut niet. Het kan er dit jaar wel op aankomen dan heeft United massel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook doelsaldo. Hmm, had de PL geen extra wedstrijd bij gelijke stand?
Massel nog welquote:Op zaterdag 12 april 2008 16:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Het kan er dit jaar wel op aankomen dan heeft United massel.
Hehe Vertonghenquote:
Je doet je usernaam weer eer aanquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goede TT... "Ajax BIJNA kampioen"
Maar helaas dit jaar weer net niet.
PSV kampioenuhhhhh
Tering, Groningen kan beter voor een reglementaire verlies gaan anders word het snel een 0-20je met zo'n speler.quote:Op zaterdag 12 april 2008 16:36 schreef pieterpost_afca het volgende:
Maarten Stekelenburg
Dennis Gentenaar
John Heitinga
Bruno Silva
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Samuel Kuffour
Kennedy
Ismael Urzaiz
Klaas Jan Huntelaar
Edgar Davids
Luis Suarez
Jan Vertonghen
Dennis Rommedahl
George Ogararu
Rasmus Lindgren
Kenneth Perez
Siem de Jong
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
suarez en vermaelen helemaal fit?
Fit om te starten dus.quote:Suárez en Vermaelen fit voor Groningen
Goed nieuws voor Adrie Koster. De trainer van Ajax kan zondag in het duel met FC Groningen een beroep doen op zowel Luis Suárez als Thomas Vermaelen. Het meespelen van het tweetal was even twijfelachtig, maar vandaag sloten ze weer aan bij de groep.
Gisteren liet Vermaelen de training nog schieten vanwege liesklachten, terwijl ook Suárez voor zichzelf bezig ging. Naar verwachting zal er voor beide spelers morgen een plaatsje worden ingeruimd bij de eerste elf.
Ajax moet winnen in de Euroborg om nog enigszins kans te maken op het kampioenschap. Bij puntverlies van de Amsterdammers mag men in Eindhoven de champagne ontkurken. Ook wanneer PSV wint is het, ongeacht het resultaat van Ajax, definitief kampioen.
Vertonghen vind ik al sinds zijn terugkeer naar Ajax deze zomer een held.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:23 schreef Ruiseart het volgende:
Vertonghen heeft opeens wel veel aan te merken op psv zeg :p
Vind hem eigenlijk sinds die goal tegen RKC in de beker voor Jong Ajax al een held. Echt een van de grootste Ajax-talenten atmquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vertonghen vind ik al sinds zijn terugkeer naar Ajax deze zomer een held.
Het is nog waar ook wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:38 schreef joey_81 het volgende:
Die Vertongen krijgt wel een erg grote bek, waar bemoeit die nobody zich mee?
Een journalist vraagt hem daar toch naar bijgoochem.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Het is ook waar maar laat hem zich naar z'n eigen elftal gaan kijken.
So what, elke beetje fatsoenlijke voetballer zegt dat ie zich daar niet mee bemoeit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een journalist vraagt hem daar toch naar bijgoochem.
Makaay vindt zichzelf beter dan Huntelaar. Zei hij in een interview.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:45 schreef joey_81 het volgende:
[..]
So what, elke beetje fatsoenlijke voetballer zegt dat ie zich daar niet mee bemoeit.
Ga jij eens een brand blussen joh.quote:
En blijf jij lekker in het topic van je eigen clubquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:27 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Het is ook waar maar laat hem zich naar z'n eigen elftal gaan kijken.
Dat had rechtstreeks betrekking op hemzelf. Als Verthongen keeper was geweest, had ie deze opmerking van mij ook mogen maken. Het was trouwens onzin dat Makaay dat gezegd had, bleek later.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Makaay vindt zichzelf beter dan Huntelaar. Zei hij in een interview.
Maar dat zul je vast ook geen fatsoenlijke voetballer vinden.
Kun je niet tegen een beetje kritiek ofzo?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
En blijf jij lekker in het topic van je eigen club
Wat heeft het keeper-zijn van Gomes dan met deze kwestie te maken? Als Alcides Nederlander wilde worden had Vertonghen wél kritiek mogen leveren?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:52 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dat had rechtstreeks betrekking op hemzelf. Als Verthongen keeper was geweest, had ie deze opmerking van mij ook mogen maken. Het was trouwens onzin dat Makaay dat gezegd had, bleek later.
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat heeft het keeper-zijn van Gomes dan met deze kwestie te maken? Als Alcides Nederlander wilde worden had Vertonghen wél kritiek mogen leveren?
Natuurlijk niet, maar waarom moeten ze hem vragen stellen over de nationaliteit van de keeper van PSV?quote:Of mogen we Vertonghen voortaan alleen maar vragen stellen op dingen die rechtstreeks op hemzelf betrekking hebben. Dus alleen vragen over hem of andere linksbacks in Nederland.
Hoe had het dan wel zijn probleem kunnen worden?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden
aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
[..]
Vertonghen komt natuurlijk in aanmerking voor Oranje inderdaad. Je bent goed op de hoogte hoor ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
Newbje.quote:
Vertonghen in Oranje o'rly?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
Dat moet je aan de verslaggever van Sportweek vragen, hoef je niet Vertonghen de schuld van te geven. De vraag was gewoon waar het mis ging in de kampioensstrijd, of Ajax terecht 2e staat etc etc. En daar rolt dan zo'n antwoord uit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet, maar waarom moeten ze hem vragen stellen over de nationaliteit van de keeper van PSV?
Maar dit is al de 2e keer in 1 week dat ie op PSV loopt te huilen. Komt nogal frusti over.
Pizza?quote:
Psst;quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Pizza en de schaalquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja.. de schaal.. pizza.. rond is rond
Pizza óp de schaalquote:
lampen worden morgen kampioenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:53 schreef pieterpost_afca het volgende:
Als psv dit weekend verliest en ajax wint dan kan ik tot volgende week zondag niet slapen ofzo
Tuurlijk niet, da's niet gluiperig genoeg. Salonremise tegen Vitesse is veel meer hun stijlquote:
Dat IS het ideale scenario..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:26 schreef Nashje het volgende:
psv verliest van Twente, Vitesse verliest van NEC, Ajax wint van Groningen.
Dat zou het ideale scenario zijn.
Nee ouwe.. helaas kon de rest van de maten niet.. dus heb ook geen kaartje gekocht.. jij wel?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:48 schreef Jasza het volgende:
Ga je morgen nog CSI?
Ja omdat iemand uiteindelijk wel wilde rijden, anders was ik ook niet gegaan hehequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee ouwe.. helaas kon de rest van de maten niet.. dus heb ook geen kaartje gekocht.. jij wel?
Zij mogen hun eigen mening hebben net zoals Vertonghen, zijn alle PSV'ers opeens op hun pikkie getrapt nu het over "god" gaat?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:43 schreef djnospinzone het volgende:
Vraag me af wat alle Belgische imports in het nationale elftal van die grote bek van Vertonghen vinden.
Precies. We zullen zien of deze 2 weken aan Ajax gegund zijn. Het zou echt mega vet zijn, maar laten we maar niet te vroeg juichen. We kunnen alleen maar afwachten...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat IS het ideale scenario..
- Groningen speelt eigenlijk nergens meer voor.. mja.. wij zijn Ajax..
- Als ze verliezen moet Vitesse volgende week winnen om nog iets in europa te willen betekenen
- Twente kan nog steeds de play-offs voor VCL veilig stellen.. dus willen ook vol aan de bak..
Ik teken morgen voor dit scenario en volgende week voor een winst van ons en een gelijkspel van de boeren
(hoop.. hoop.. hoop..)
Nee hoor, van mij mag Vertonghen alles zeggen. Ik vind het een beetje naief om op die manier over de keeper van een concurrent te praten, je weet dat dat slecht gaat vallen, maar hij mag het zeggen. Ik vraag me alleen af hoe zo'n opmerking bij zijn eigen nationale elftal aankomt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zij mogen hun eigen mening hebben net zoals Vertonghen, zijn alle PSV'ers opeens op hun pikkie getrapt nu het over "god" gaat?
Omdat ik dat zelf ook zou zijn mag ik het niet tegen andere zeggen, flikker toch lekker op Floppie.quote:
Dan te bedenken dat ik 3 weken geleden nog werd afgebrand omdat ik te negatief was hierquote:
? Helemaal niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik 3 weken geleden nog werd afgebrand omdat ik te negatief was hier.
Maar zo heel gek is dit scenario niet. Elke psver gaat er van uit dat ze morgen winnen van Twente, hoezo arrogantie? En maar zeiken op ons.
Uhu, toen was je bang dat de club op sterven na dood wasquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ik 3 weken geleden nog werd afgebrand omdat ik te negatief was hier.
Maar zo heel gek is dit scenario niet. Elke psver gaat er van uit dat ze morgen winnen van Twente, hoezo arrogantie? En maar zeiken op ons.
Waarschijnlijk kan de helft het niet eens lezenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag Vertonghen alles zeggen. Ik vind het een beetje naief om op die manier over de keeper van een concurrent te praten, je weet dat dat slecht gaat vallen, maar hij mag het zeggen. Ik vraag me alleen af hoe zo'n opmerking bij zijn eigen nationale elftal aankomt.
Nee dat zou op zijn minst opmerkelijk zijn inderdaad. Of scheld jij ook andere mensen uit voor mongool?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef _Mike_ het volgende:
Omdat ik dat zelf ook zou zijn mag ik het niet tegen andere zeggen, flikker toch lekker op Floppie.
Nee idd..quote:
Hoeveel genaturaliseerde Belgen zitten er nu in de selectie daar dan? Volgens mij geen? Dan nog, dat hij het zelf niet zou kunnen lijkt me wat anders dan dat ie niet met die mensen samen zou kunnen spelen. En hij heeft natuurlijk ook gewoon gelijk, al dat genaturaliseer gaat al veel te ver, als het doorzet valt de hele functie van interlandvoetbal weg.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:57 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag Vertonghen alles zeggen. Ik vind het een beetje naief om op die manier over de keeper van een concurrent te praten, je weet dat dat slecht gaat vallen, maar hij mag het zeggen. Ik vraag me alleen af hoe zo'n opmerking bij zijn eigen nationale elftal aankomt.
Elke psver in mijn omgeving ging morgen, na hun eigen voetbal rond de klok van 4, naar eindhoven.quote:
Afwachten welke psv'er of kakkerlak er nu met een post over Huntelaar komtquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zij mogen hun eigen mening hebben net zoals Vertonghen, zijn alle PSV'ers opeens op hun pikkie getrapt nu het over "god" gaat?
*proestquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Snap niet waarom dit ineens weer nieuws is. Stond vorige week al in hetzelfde interview als waarin Vertonghen zegt dat Ajax op de meeste posities betere spelers heeft. Over Gomes heeft Vertonghen gewoon gelijk natuurlijk. Gomes komt uit Brazilie. Woont net 3 of 4 jaar in Nederland en spreekt bijna geen woord Nederlands. Daarnaast is hij al uitgekomen voor Brazilie. Al met al reden genoeg om het "belachelijk"te noemen. Daarnaast geeft Vertonghen ook aan dat hij nooit voor een ander land zal uit willen komen omdat hij belg is en van Belgie houdt.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
je weet het nooit, en de hoop is er maar ik verwacht he-le-maal niets
http://www.telesport.nl/v(...)Henry__.html?cid=rssquote:Babel: Ik ben de nieuwe Henry
AMSTERDAM - Liverpool-aanvaller Ryan Babel denkt dat hij zijn grote voorbeeld Thierry Henry kan evenaren of zelfs overtreffen. Dat zegt hij in een interview met The Mirror. De oud-Ajacied voetbalt momenteel veelal vanaf de linkerflank, maar hoopt dat zijn trainer Rafael Benitez hem uiteindelijk als centrale aanvaller laat spelen.
"Henry is mijn idool", zegt Babel. Ik keek veel naar hem op tv omdat hij in de spits speelt. Ik wilde weten hoe hij speelt en welke beslissingen hij neemt op belangrijke momenten. Net zoals ik begon hij als buitenspeler voordat hij bij Arsenal kwam."
"Benitez weet dat ik graag in de spits speel en hopelijk geeft hij me in de toekomst een kans daar te voetballen en me te concentreren op die positie", meent Babel.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/v(...)Henry__.html?cid=rss
Inderdaad, op de site van de Mirror zegt hij wel dat hij hoopt zo goed of nog beter te worden dan Henry. Lijkt me op zich niet zoveel mis mee. Dat het niet gaat lukken is een tweede maar het pleit eigenlijk wel voor hem dat ie ambitieus is en zichzelf wil verbeteren als voetballer.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:35 schreef djnospinzone het volgende:
Leuk, dat de media dat er van maken. En dat er vervolgens in het artikel helemaal geen dergelijke quote terug te vinden is.
quote:Het Israëlische supertalent Gai Assulin geniet de belangstelling van Ajax. De zeventienjarige vleugelaanvaller van Barcelona zou een jaar gehuurd kunnen worden door de Amsterdammers. Dat weet Europe Soccer te melden.
De Israëlische speler maakte onlangs zijn debuut in het nationale elftal van Israel, waar hij Yossi Benayoun kwam vervangen. De speler komt momenteel nog niet in aanmerking voor een vaste plaats in de selectie van trainer Frank Rijkaard. De Catalanen willen Assulin dan ook enige ervaring op laten doen door hem te verhuren. Ajax lijkt in aanmerking te komen voor een dergelijke constructie. De speler heeft al eens in Nederland gewoont, doordat zijn vader in het land werkzaam was.
Ajax zou op dit moment belangstelling hebben voor Gourcuff (AC Milan), Sulejmani en Pranjic (SC Heerenveen), Tiago (Juventus) en PSV-aanvaller Danny Koevermans. Marco van Basten, vanaf volgend jaar trainer bij Ajax, wil zijn contacten in het buitenland en zijn status aanspreken om zo jonge spelers van allure in zijn team te krijgen.
Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gomes spreekt geen goed nederlands hoor?
LOSSSS!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij kan een paar standaard zinnetjes lullen that's it.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:09 schreef Remote het volgende:
Voor de verandering heb ik er een redelijk goed gevoel bij
Vandaar dat je morgenmiddag gaat fitnessen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik krijg er steeds minder vertrouwen in eigenlijk
Ik bedoel dus meer morgen zelfquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Logisch als er steeds minder wedstrijden te spelen zijn.
Dat zou wel des Ajax zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer morgen zelf
Heb zo een gevoel dat psv verliest en AJAX ook
Sure,,groningenquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik bedoel dus meer morgen zelf
Heb zo een gevoel dat psv verliest en AJAX ook
Als ze dat doen kan dat beter in een half lege Gelredome volgende weekquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Laatste minuut of buitenspel goal.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
Laat ik dan heel pessimistisch zijn.. Pisvee wint morgen met 1-0 en gaat een feesie bouwen..
Eigen doelpunt van Twente ook nog.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:34 schreef notunreal het volgende:
zou leuk zijn jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
Of wij verliezen met 1-0 en PSV verliest met 0-5 zal wel een leuke huldiging zijn dan
Maakt ze niet uit, ze zien het hele jaar al kut voetbalquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
Of wij verliezen met 1-0 en PSV verliest met 0-5 zal wel een leuke huldiging zijn dan
Alsof dat iets uitmaaktquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:49 schreef joey_81 het volgende:
Oeps, ik dacht dat Vertongen een Nederlander was en alleen Vermealen een Belg.
Bij Ajax is het niet veel anders.quote:Op zondag 13 april 2008 00:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maakt ze niet uit, ze zien het hele jaar al kut voetbal
Soms kan ik best genieten hoor.quote:
Vooral die laatste zin doet het hemquote:'Ajax informeerde naar Marcelo Moreno'
Het samenwerkingsverband tussen Ajax en Cruzeiro werpt zijn eerste vruchten af. Volgens de Braziliaanse krant Jornal do Brasil heeft Ajax-scout Hans van der Zee in opdracht van Marco van Basten Marcelo Moreno al meedere malen bekeken bij zijn huidige club Cruzeiro.
Hans van de Zee was zó geïnteresseerd in de diensten van Marcelo Moreno dat hij Ajax liet informeren de Boliviaan. Helaas is Ajax niet de enige club die achter de verrichtingen aan zit van de spits Marcelo Moreno. Ook Real Madrid en Liverpool zijn geïntresseerd in 21-jarige speler. Gezien het samenwerkingsverband van beide clubs, zal Marcelo Moreno zijn keuze laten vallen op Ajax.
quote:Op zondag 13 april 2008 00:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eerbetoon zie je toch nergens anders in Nederland als bij ons he.
Dat kennen jullie daar niet he.quote:
Nee echt nietquote:
Ik bedoel ook dat t weinig voorstelt..quote:Op zondag 13 april 2008 00:40 schreef NoJokes het volgende:
Dat is 1 deel van het stadion..
Wat is het grote verschil nou? Dat het rood wit heel het stadion rond ging, groter was etc?quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:33 schreef Silenus het volgende:
Tyfus, werk aan het spoor morgen tussen Utrecht en Amsterdam. Moet echt om 08.00 u op gaan staan om die bus nog te gaan halen.
Ga uitgerekend jij nou vertellen dat iemand niet dom moet doen?quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom johDat was gewoon een mooie actie.
Doekje voor Sjonnie was wel iets extra's natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat is het grote verschil nou? Dat het rood wit heel het stadion rond ging, groter was etc?
Dat lees je toch? Of zijn naast je hersenen ook je ogen onderontwikkeld?quote:Op zondag 13 april 2008 00:43 schreef Loserkid het volgende:
Ga uitgerekend jij nou vertellen dat iemand niet dom moet doen?
Voor Sjon was echt speciaal met 2 spandoeken van hem plus de rood wit actie.quote:Op zondag 13 april 2008 00:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Doekje voor Sjonnie was wel iets extra's natuurlijk![]()
En die van jullie was wel mooi hoor laat daar geen misverstand over bestaan.
Dat zal Philips wel weer voor ze hebben geregeld ofzo.. waarbij de instructies van te voren toegezonden werden:quote:
quote:Beste supporter (van PSV),
Volgende week zal je op je stoeltje een papiertje vinden. Werp dit niet weg. Het is de bedoeling dat jullie dit allemaal TEGELIJK omhoog houden (anders werkt het niet), als eerbetoon aan Gomes, onze keeper (die in het blauw). We maken foto's zodat jullie het effect later kunnen terugzien.
n.b. niet schrikken van de kleuren, je bent niet per ongeluk in het stadion van Fortuna terecht gekomen, het gaat om de vlag van Brazilië (het land waar onze keeper vandaan komt (die in het blauw)).
Groetjes,
Philips (die van de gloeilampen)
Dat is toch gewoon een schitterend eerbetoon?quote:
Hé wat schattig, de Ajacieden beseffen dat ze de eeuwige nummer 2 van de eredivisie zijnquote:Op zondag 13 april 2008 00:33 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eerbetoon zie je toch nergens anders in Nederland als bij ons he.
Top!quote:Ruim een maand later dan we hadden gehoopt hebben we vanochtend ROGER van het vliegveld opgehaald. Hij is weer thuis en zeer zeer zeer blij om weer in ons midden te zijn. Hij kwam vanochtend om 5.09 uur aan en er waren erg veel mensen op de been op Schiphol. Tot onze verbazing was zelfs een groepje uit Vak 410 heel vroeg uit de veren gekomen om Roger met een spandoek te verwelkomen. Wij (de familie en naaste vrienden) hebben veel RESPECT voor deze jongens en het wordt erg GEWAARDEERD, op hun manier hebben ze ons grote steun verleend. Verder waren zijn beste maten er natuurlijk ook, weer een stel TOPPERS. Wie natuurlijk niet ontbraken waren zijn vrouw, zijn kinderen, ik (schoonzus) en natuurlijk zijn moeder + alle directe aanhang/familie. Zo stonden we daar met een man of 35 te turen naar de Gate of we hem al zagen en eindelijk was het dan zover. Het is een mooie dag vandaag. Met dit bericht wil ik dan ook de up-date sluiten, wij gaan weer lekker verder met ons oude goeie leven. Iedereen die op welke manier iets heeft bijgedragen
BEDANKT
Familie Roger.
Inderdaad zeg. Die tweede ring is gewoon klasse, met die Braziliaanse vlag. Die handschoenen zijn jammer, maar het is en blijft een prachtige actie. Ook ik vind de actie voor Johnny mooier, maar lekker boeiend. Gomes had kippenvel en Johnny vond het ook prachtig. Daar gaat het toch om?quote:Op zondag 13 april 2008 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Doe niet zo dom johDat was gewoon een mooie actie.
Kijk jij maar eens goed naar de cijfertjes knul.quote:Op zondag 13 april 2008 02:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hé wat schattig, de Ajacieden beseffen dat ze de eeuwige nummer 2 van de eredivisie zijn
Amen to thatquote:Op zondag 13 april 2008 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Die tweede ring is gewoon klasse, met die Braziliaanse vlag. Die handschoenen zijn jammer, maar het is en blijft een prachtige actie. Ook ik vind de actie voor Johnny mooier, maar lekker boeiend. Gomes had kippenvel en Johnny vond het ook prachtig. Daar gaat het toch om?
quote:Yoann Gourcuff is zo goed als zeker rond met Ajax. Volgens de Franse website Football365.fr zijn Gourcuff en de Amsterdamse club in een vergevorderd stadium. Alleen AC Milan lijkt nog groen licht te moeten geven.
Ook Olympique Marseille, Villareal, AS Monaco, AS Roma en Arsenal streden om de handtekening van de jonge Franse aanvallende middenvelder. Niets lijkt de huur-transfer meer in de weg te staan waardoor Gourcuff vanaf volgend seizoen te zien is in de Arena.
Gourcuff speelde reeds 18 beloftenwedstrijden voor het nationale team van Frankrijk. In Milaan heeft de speler nog een contract tot 2011. Op dit moment zijn er veel geruchten over mogelijke transfers naar de Amsterdamse club. Onder meer FC Barcelona's supertalent Gai Assulin en Marcelo Moreno van Cruzeiro zouden nadrukkelijk in de belangstelling staan bij de Amsterdamse club.
Voor de hoeveelste keer zou dat zijn?quote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
(betekend dat trouwens het einde van Kenneth Perez op 10)?!
quote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[...]
Ja, dat heb ik dus ook, het zijn altijd die vage websites die zulk nieuws melden. En ze hebben zelden gelijk. Desalniettemin mogen ze komen van mijquote:Op zondag 13 april 2008 11:18 schreef Urquhart het volgende:
Eerst zien dan geloven, maar dit zou natuurlijk een uitstekende zet zijn. Maar als ik die naam van die website zie, heb ik al mijn twijfels
Marco kennende heeft hij nog wel een leuke positie voor hem overquote:Op zondag 13 april 2008 11:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ballenjongen?quote:Op zondag 13 april 2008 11:21 schreef Remote het volgende:
[..]
Marco kennende heeft hij nog wel een leuke positie voor hem over. Of Perez daar hoort te staan is natuurlijk een tweede
.
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?quote:
onzettende geert wilders dat je bent.. dat is ZIJN mening.. wil niet zeggen dat iedereen dat deelt.. Ga ergens anders lopen trollen kindje...quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?
Kom je hier nu echt alleen om te trollen eikeltje?quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Guttegut, nog geen jaar geleden werd ie als de held binnen gehaald, Kenneth de echte Ajacied was terug, heel het stadion zong Perez toe en nu moet ie weer oprotten?
We moeten niet te hard van stapel lopen he... Geen van die spelers heeft al iets bijzonder laten zien en de laatste 3 namen kent 99% van de mensen in dit topic alleen van de geruchten. Ik wil eerst transfers zien en dan nog eens een half jaar aankijken of het ons echt vooruitgang heeft opgeleverd. Want vooralsnog is de verlenging van Colin het enige en daar ben ik niet zo door geprikkeld.quote:Op zondag 13 april 2008 12:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gourcuff, Oleguer, Assulin, Barazite, Moreno etc. Ik hoop dat v Basten daadwerkelijk dit kaliber voetballers aan het volgen is, zo ja dan geloof ik dat hij talentvolle spelers gaat halen! Itt v Geel lijkt v Basten wel te beseffen dat Ajax om alleen al landskampioen te worden gewoon goede spelers nodig heeft!
Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!quote:Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Breach het volgende:
Je relateert die namen zelf aan goede spelers.. En dat hebben ze in mijn ogen nog niet bewezen
ZIjn we het daar toch over eensquote:Op zondag 13 april 2008 13:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee dit zijn namen die bekend staan als talenten of supertalenten en dát is mijn punt. Ik wil geen Delorges en Colin´s!
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!quote:Op zondag 13 april 2008 12:31 schreef joey_81 het volgende:
[..]
dat fragment was idd geniaalquote:Op zondag 13 april 2008 13:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Had 'ie het Ajax borstbeeld maar niet stuk moeten smijten!!!
Wat gebeurt er? (kan nu niet kijken)quote:Op zondag 13 april 2008 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een ongelovelijke idioten zijn die groningen fans, toch niet normaal
Vieze kut potquote:Tering wat liep die Barbera Barend Heitinga nou te fokken. Heitinga zei toch dat ie niks wou zeggen wat loopt ze dan door te zeiken. Kut wijf.
ze gooien daar als wijven in groningen, waardoor de rollen dus niet zover kwamen. resulteert dan weer in fik op de tribune van de "harde kern". al die zogenaamde supporters staan nu op het veld met een enkeling die met brandwonden van het veld is gedragen.quote:Op zondag 13 april 2008 14:45 schreef rgras het volgende:
Ze hebben een stel wc-rollen in de hens gezet en die vervolgens op het veld gegooid.
Tegen Willem-2quote:Op zondag 13 april 2008 15:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Even iets anders jongens...
Feyenoord staat 3-0 achter![]()
![]()
quote:Op zondag 13 april 2008 15:04 schreef Cyberia18 het volgende:
En wie niet springt, en wie niet springt, en wie niet springt staat in de fik, en wie niet springt staat in de fik!
![]()
![]()
what else is new? dat Willem 2 gaat winnen! ik gun het ze vandaag wel iig.quote:Op zondag 13 april 2008 15:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Tegen Willem-2Ach ja what else is new.
quote:
Ze zouden het wel verdienenquote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
wordt het nu een reglementaire 3-0 nederlaag voor Groningen?
Laten we het hopen ja, hier horen wij iedergeval niet voor op te draaien.quote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Zou leuk zijnquote:Op zondag 13 april 2008 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Als de wedstrijd niet meer in te plannen valt (ook met het oog op de playoffs) heb je best kans dat dit op een reglementaire nederlaag voor FC Groningen uitloopt, denk ik. Dit zou dan natuurlijk overigens weer werk zijn van de 'KNJB'.quote:Op zondag 13 april 2008 15:39 schreef frenzy2003 het volgende:
er is nog niks zeker, reglementaire nederlaag lijkt me niet aan de orde. hoop dat ze het bij aflasting een week na de laatste speelronde gaan inhalen.
Kijk mama, we hadden een leuke actie vanmiddagquote:
En ze hebben het opgezette kampioensfeest verpestquote:
Al die kutballonnen in die zak blijven mooi hangen waar ze hangenquote:Op zondag 13 april 2008 16:44 schreef Breach het volgende:
[..]
En ze hebben het opgezette kampioensfeest verpest
Inderdaad. Vitesse zal het namelijk wel prima vinden dat PSV kampioen wordt, en los van dat zie ik hen sowieso niet winnen gezien hun huidige vorm.quote:
Net of jullie nooit rennenquote:Op zondag 13 april 2008 16:46 schreef Triptamine het volgende:
Hehe, en dan al die sukkels met hun shirtjes, rennen dat ze deden. Kutboeren.
hehe, jij bent mijn nieuwe heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |