Wat heeft het keeper-zijn van Gomes dan met deze kwestie te maken? Als Alcides Nederlander wilde worden had Vertonghen wél kritiek mogen leveren?quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:52 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dat had rechtstreeks betrekking op hemzelf. Als Verthongen keeper was geweest, had ie deze opmerking van mij ook mogen maken. Het was trouwens onzin dat Makaay dat gezegd had, bleek later.
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat heeft het keeper-zijn van Gomes dan met deze kwestie te maken? Als Alcides Nederlander wilde worden had Vertonghen wél kritiek mogen leveren?
Natuurlijk niet, maar waarom moeten ze hem vragen stellen over de nationaliteit van de keeper van PSV?quote:Of mogen we Vertonghen voortaan alleen maar vragen stellen op dingen die rechtstreeks op hemzelf betrekking hebben. Dus alleen vragen over hem of andere linksbacks in Nederland.
Hoe had het dan wel zijn probleem kunnen worden?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden
aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
[..]
Vertonghen komt natuurlijk in aanmerking voor Oranje inderdaad. Je bent goed op de hoogte hoor ikquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
Newbje.quote:
Vertonghen in Oranje o'rly?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Dan had ik het enigszins kunnen begrijpen, aangezien het dan ook zijn 'probleem' had kunnen worden aangezien het een concurrent/medespeler voor hem zou zijn in oranje.
Dat moet je aan de verslaggever van Sportweek vragen, hoef je niet Vertonghen de schuld van te geven. De vraag was gewoon waar het mis ging in de kampioensstrijd, of Ajax terecht 2e staat etc etc. En daar rolt dan zo'n antwoord uit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk niet, maar waarom moeten ze hem vragen stellen over de nationaliteit van de keeper van PSV?
Maar dit is al de 2e keer in 1 week dat ie op PSV loopt te huilen. Komt nogal frusti over.
Pizza?quote:
Psst;quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:02 schreef joey_81 het volgende:
[..]
Pizza en de schaalquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja.. de schaal.. pizza.. rond is rond
Pizza óp de schaalquote:
lampen worden morgen kampioenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:53 schreef pieterpost_afca het volgende:
Als psv dit weekend verliest en ajax wint dan kan ik tot volgende week zondag niet slapen ofzo
Tuurlijk niet, da's niet gluiperig genoeg. Salonremise tegen Vitesse is veel meer hun stijlquote:
Dat IS het ideale scenario..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:26 schreef Nashje het volgende:
psv verliest van Twente, Vitesse verliest van NEC, Ajax wint van Groningen.
Dat zou het ideale scenario zijn.
Nee ouwe.. helaas kon de rest van de maten niet.. dus heb ook geen kaartje gekocht.. jij wel?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:48 schreef Jasza het volgende:
Ga je morgen nog CSI?
Ja omdat iemand uiteindelijk wel wilde rijden, anders was ik ook niet gegaan hehequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee ouwe.. helaas kon de rest van de maten niet.. dus heb ook geen kaartje gekocht.. jij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |